Snottertje, je zorgt toch wel goed voor jezelf ?quote:
goed goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha wat boeid dat johMaar hier is alles wel goed, lekker in de tuin gezeten en zitten leren
Daarna een heerlijke maaltijd gekookt
![]()
![]()
Hoestie daar ?![]()
En dan zelf ook ziek worden? En wie komt ons dan kippensoep en vers geperste sinaasappelsap brengen?quote:
Op een beetje romantisch weekendje kom je de hotelkamer niet uit natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef STING het volgende:
Verder geen bezienswaardigheden gezien, maar dat bewaar ik wel voor dat romantische weekendje Parijs
ghehequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
goed goed
vooral nu ik gehoord heb dat meneer aan het leren is![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:59 schreef Carooltje79 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel helemaal verbrand. Was zo eigenwijs om geen zonnebrand te gebruiken.![]()
Oh well, heb ik nog een beetje het gevoel dat ik op vakantie ben geweest![]()
Voor dat soort romantiek hoef ik m'n huis niet uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op een beetje romantisch weekendje kom je de hotelkamer niet uit natuurlijk..
haha maar niet het juiste gevoel.. auw auwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:06 schreef STING het volgende:
[..]![]()
Ben wel helemaal verbrand. Was zo eigenwijs om geen zonnebrand te gebruiken.![]()
Oh well, heb ik nog een beetje het gevoel dat ik op vakantie ben geweest
ja en nee, voor augustus weer leren hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
ghehe![]()
moest maar eens he
Heb jij nu vakantie?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Wat zijn (lees)boeken toch verslavend hè
*gaat snel verder met lezen
Het valt wel mee, alleen m'n gezicht en m'n nek. Hoef niet moeilijk te doen met douchen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha maar niet het juiste gevoel.. auw auw
Welk boek?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Wat zijn (lees)boeken toch verslavend hè
*gaat snel verder met lezen
jaa precies, was dat maar zo!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waren leerboeken dat maar
Dan bleven mensen hun hele leven op school en universiteiten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waren leerboeken dat maar
haha dat scheeld idd, ik had laatst me rug verbrand.. dat was een stuk lastigerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
Het valt wel mee, alleen m'n gezicht en m'n nek. Hoef niet moeilijk te doen met douchen.
+1quote:
Sommigen vrouwen hebben net iets meer nodig om ze over de streep te trekken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef STING het volgende:
Voor dat soort romantiek hoef ik m'n huis niet uit
Ik doe m'n best.. Net lekker veel fruit in huis gehaald...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:01 schreef mrbox het volgende:
Snottertje, je zorgt toch wel goed voor jezelf ?
Ik zorg heel goed voor ons samenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan zelf ook ziek worden? En wie komt ons dan kippensoep en vers geperste sinaasappelsap brengen?
Misschien moet je volgende keer iemand vragen om je rug goed in te smeren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha dat scheeld idd, ik had laatst me rug verbrand.. dat was een stuk lastiger
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je volgende keer iemand vragen om je rug goed in te smeren.
Een reisje Parijs om ze alleen over te streep te trekkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommigen vrouwen hebben net iets meer nodig om ze over de streep te trekken...
Ik ben student sinds 98 en ik moet nog vier jaar minstensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dan bleven mensen hun hele leven op school en universiteiten.
Student voor het levenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben student sinds 98 en ik moet nog vier jaar minstens
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben student sinds 98 en ik moet nog vier jaar minstens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |