uhuh dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Nah jah, mijn gedachten zijn heel onschuldig en rein.
[ [url=http://wmsnoords.netfacet.nl//data/website/content/berichten/aaslagr[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Nu denk jij zeker; je zou willen dat ze in je bed lag.quote:
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef mrbox het volgende:
Als je er heen gelopen/gerend was had het makkelijk gekuntwas wrs zelfs goed voor je geweest dan
wat moet ik zeggen dan?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Nah jah, mijn gedachten zijn heel onschuldig en rein.
[ [url=http://wmsnoords.netfacet.nl//data/website/content/berichten/aaslagr[1].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik wil.. je moet wel op blijven letten he!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet over schoonmaken?
Het gaat er niet om wat jij hoopt wat ik wilquote:
Vertel maar iets waarvan je gaat soppen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb vandaag m'n skeelers teruggebracht, dus ga ook niet rennen
[..]
wat moet ik zeggen dan?
[..]![]()
Terug gebracht ? als in geld terug ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb vandaag m'n skeelers teruggebracht, dus ga ook niet rennen
Een auto in je bedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nu denk jij zeker; je zou willen dat ze in je bed lag.
Been there, done that . ( niet haar letterlijk natuurlijk )
Hahahaquote:
quote:
quote:
Zie verhalen topicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Vertel maar iets waarvan je gaat soppen.
quote:
Warme uitlaat.quote:
En dan lekker de uitlaat neukenquote:
Er is helemaal niks vies aan soppenquote:
Wanneer?quote:
quote:
Ik ga al zoekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Alles
[..]
Zie verhalen topic
![]()
[..]wat moet erin?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef STING het volgende:
Rawr
Sorry, ik ben vandaag een beetje visueel ingesteld
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Er is helemaal niks vies aan soppen
Het is juist heel schoonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn blessed met een uitstekend (har har) visualiserend vermogenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
geeft niet
Sorry dat ik geen plaatjes erbij heb gezet
je hebt helemaal gelijk meidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:
Zaterdag 4 juli?quote:
Hoef ik mij ook niet schuldig te voelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:41 schreef STING het volgende:
Wij mannen zijn blessed met een uitstekend (har har) visualiserend vermogen
Doe je gezellig mee dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef kingmob het volgende:
HoiHet niveau stijgt hier weer zoals ik gewend ben
Zit hiermet een heerlijk avondeten van aarbeien, toastjes met pate en rose
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoef ik mij ook niet schuldig te voelen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mag hier wel even soppen *ja echt
tjsaa soppen is soppen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]kinky shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Tot zoquote:
Ik bevestig graag het beeld dat je van mij hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tjsaa soppen is soppen he
daarom heb ik ook een leren bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* makkelijk schoon te maken
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik bevestig graag het beeld dat je van mij hebt
heb je handboeien in huis?quote:
Ik heb er zoeen met een verwisselbare hoes, reuze handig...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een leren bank* makkelijk schoon te maken
Wat doe jij allemaal op die bank?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een leren bank* makkelijk schoon te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |