dat was ik helaas nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je laatst zij nog 9 dagen
Mijn kloons drinken allemaal koffie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw kloon, die op deze manier ongegeneerd kan zeggen dat hij thee drinkt?!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe die meid met haar 56 sterren krijgt toch een baan?
Nou bij die gozer in het gastenboek staat toch een leuke opmerking:
[..]
Ik moest echt hard lachenquote:
Hm, snap niet hoe ik daarbij kwam danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was ik helaas niet
nog een kwartiertje
staat dat ook in het kookboek? hoe dat moet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:20 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik heb ongelofelijk veel jam gemaakt
Kersenjam en aanrdbeien-/kersenjam
nee, staat er niet in, maar ik wil het je wel vertellen hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
staat dat ook in het kookboek? hoe dat moet?
dat zou ik nl zelf ook nog wel eens willen..
Vertel vertelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, staat er niet in, maar ik wil het je wel vertellen hoor!
zet je msn eens aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
Ik citeer uit mijn dictaat:
"Een golfgeleider is een golfgeleidende structuur, die bedoeld is om golven te geleiden."
Hoe moet ik daar in godsvredesnaam uithalen wat dat dan voor een artefact is?
Dan ga ik je even PM'enquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vertel vertel![]()
mag in PM, aangezien ik zo naar huis ben
Het is poepmakkelijk: Gewoon een hoop gewassen fruit en een even zo grote hoop geleisuiker in een pan donderden en pruttelen maarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef Muck het volgende:
nee, staat er niet in, maar ik wil het je wel vertellen hoor!
juustquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is poepmakkelijk: Gewoon een hoop gewassen fruit en een even zo grote hoop geleisuiker in een pan donderden en pruttelen maar
ja, dat welquote:
Ik las 'aanrandbeien'quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:20 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik heb ongelofelijk veel jam gemaakt
Kersenjam en aanrdbeien-/kersenjam
aardappels, rode bietjes en speklapjesquote:
muv de rode bietjes wel lekkerquote:
ik hoor van zoveel mensen dat ze rode bieten niet lekker vindenquote:
Ja, ik ook. Ik zelf kan het gewoon echt niet wegkrijgen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik hoor van zoveel mensen dat ze rode bieten niet lekker vinden
ze komen vers uit de tuin van mijn vader en ik vind ze echt heerlijk
heb je weleens verse bietjes op?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zelf kan het gewoon echt niet wegkrijgen..
Aardappels (die al half plant waren geworden), mais/boontjes en een valess ding met tomaat ofzoquote:
Een golfgeleider (voorbeeld: vierkante buis op een radarinstallatie) is een reeks kortgeloten geleiders die 1 specifieke frequentie (welke hangt af van de afmetingen van de buis) NIET kortsluit en daardoor deze ene frequentie geleidt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
Ik citeer uit mijn dictaat:
"Een golfgeleider is een golfgeleidende structuur, die bedoeld is om golven te geleiden."
Hoe moet ik daar in godsvredesnaam uithalen wat dat dan voor een artefact is?
Ja, dat maakt niks uit voor mijquote:
Vegetarisch of gewoon voor de lekker?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Aardappels (die al half plant waren geworden), mais/boontjes en een valess ding met tomaat ofzo
Ooit een jaar geprobeerd.. dat doe ik nooit meerquote:
Het is ook niks voor mij, ik vind vlees veel te lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooit een jaar geprobeerd.. dat doe ik nooit meerGewoon voor de lekker
Ah, was dat hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:39 schreef Nijns het volgende:
Papier hier!
(ik was in de Efteling zondag)
Hoezo...?quote:
Ik was 8 ofzo. Na een jaar werd ik zo knetter gek dat ik van al mijn gespaarde zakgeld hamburgers bij de mac ging kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is ook niks voor mij, ik vind vlees veel te lekker
canneloni? tortellini? ravioli?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:48 schreef dndiek het volgende:
Hier een of andere met vlees gevulde pasta
Nijnsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:39 schreef Nijns het volgende:
Papier hier!
(ik was in de Efteling zondag)
Doe alle drie maarquote:
Volgens mij nog een andere naamquote:
quote:
Als het niemand was opgevallen hoeft het ook niet aangepast te worden toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
En is niemand die ontbrekende spatie in de TT nog opgevallen?
Maar even aangepast voor MPG.
Mooie wat?quote:
Kop theequote:
Jawel, maar ik had geen zin om er over te zeiken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
En is niemand die ontbrekende spatie in de TT nog opgevallen?
Maar even aangepast voor MPG.
Waar dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:28 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had geen zin om er over te zeiken...![]()
Er is trouwens nog steeds een spatie te weinig
he bahquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef Fha het volgende:
Wat een droge meuk die Valessen ik moet het nog een keer eten want er zitten er twee in een pakje
![]()
heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis. Even eten maken en daarna met de laptop balkon op.
Dat is toch van dat schijnheiligenvleees?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef Fha het volgende:
Wat een droge meuk die Valessen ik moet het nog een keer eten want er zitten er twee in een pakje
![]()
Mjahquote:
ik meestal rond een uur of 8quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
Mededeling: Ik ga om 19:00 koffie zetten!
Link?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe die meid met haar 56 sterren krijgt toch een baan?
Nou bij die gozer in het gastenboek staat toch een leuke opmerking:
[..]
ik houd niet zo van ananas in mijn etenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef Pheno het volgende:
Wraps: met verse ananas, kip, pepermixje en natuurlijk verse guacamole.
Wel van ananas in je flamoes? Wat moet je er anders mee dan etenquote:
Fred ookquote:
Nouja dan zit ik de hele avond koffie te drinkenquote:
Macaroni + Schouderham in blokjes gesnede n(een heel pakje) + 4 uien + Kaas. + tomaat uit blik 2 a 3 blikjes. ( 2 kleine 1 grote)quote:
Flamoesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel van ananas in je flamoes? Wat moet je er anders mee dan eten
Rosbief dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Flamoesecht ik kan dat woord niet uit staan.
Maar ananas moet je wel etenMaar het moet niet in een gerecht
Gewoon als gerecht op zich
Dat weet ik ook wel, maar dat leer ik dus niet uit het geciteerde dictaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een golfgeleider (voorbeeld: vierkante buis op een radarinstallatie) is een reeks kortgeloten geleiders die 1 specifieke frequentie (welke hangt af van de afmetingen van de buis) NIET kortsluit en daardoor deze ene frequentie geleidt.
Neem dan ook gewoon een stuk vlees, in plaats van een stuk surrogaatvoer dat absoluut geen vlees mag zijn, maar er qua structuur en smaak wel op moet lijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef Fha het volgende:
![]()
Mwa het is geloof ik niet de bedoeling dat het op vlees lijkt hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
Neem dan ook gewoon een stuk vlees, in plaats van een stuk surrogaatvoer dat absoluut geen vlees mag zijn, maar er qua structuur en smaak wel op moet lijken.
in mijn warme eten bedoelde ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel van ananas in je flamoes? Wat moet je er anders mee dan eten
dat dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Flamoesecht ik kan dat woord niet uit staan.
Maar ananas moet je wel etenMaar het moet niet in een gerecht
Gewoon als gerecht op zich
En hoe laat is het klaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
Mededeling: Ik ga om 19:00 koffie zetten!
als toetje jaquote:
ik vind vis heerlijk, maar om een of andere vage reden maak ik het eigenlijk nooit klaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:57 schreef Pheno het volgende:
Ik eet denk ik maar 3~4x per week vlees. Daarnaast garnalen, vis of helemaal geen vlees, bij geitenkaas salade bv niet nodig
Koffie met vis?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
als toetje ja
[..]
ik vind vis heerlijk, maar om een of andere vage reden maak ik het eigenlijk nooit klaar.
garnalen vind ik dan weer helemaal niets
Nee gekquote:
Complimenten kerel! Je gebruikt in één zin zowel een hoofdletter als interpunctie. Ga zo door.quote:
Perenijs > aardbeienijs.quote:
hihhihihihihihquote:
hadden ze vroeger geen raadseltjes op de stokjes?quote:
Ja, later ook van die rekensommetjes en zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
hadden ze vroeger geen raadseltjes op de stokjes?
dat was tofquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, later ook van die rekensommetjes en zo.
Dat was toch Yogho-Yogho-ijsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
hadden ze vroeger geen raadseltjes op de stokjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |