Ja, ik ook. Ik zelf kan het gewoon echt niet wegkrijgen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik hoor van zoveel mensen dat ze rode bieten niet lekker vinden
ze komen vers uit de tuin van mijn vader en ik vind ze echt heerlijk
heb je weleens verse bietjes op?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zelf kan het gewoon echt niet wegkrijgen..
Aardappels (die al half plant waren geworden), mais/boontjes en een valess ding met tomaat ofzoquote:
Een golfgeleider (voorbeeld: vierkante buis op een radarinstallatie) is een reeks kortgeloten geleiders die 1 specifieke frequentie (welke hangt af van de afmetingen van de buis) NIET kortsluit en daardoor deze ene frequentie geleidt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
Ik citeer uit mijn dictaat:
"Een golfgeleider is een golfgeleidende structuur, die bedoeld is om golven te geleiden."
Hoe moet ik daar in godsvredesnaam uithalen wat dat dan voor een artefact is?
Ja, dat maakt niks uit voor mijquote:
Vegetarisch of gewoon voor de lekker?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Aardappels (die al half plant waren geworden), mais/boontjes en een valess ding met tomaat ofzo
Ooit een jaar geprobeerd.. dat doe ik nooit meerquote:
Het is ook niks voor mij, ik vind vlees veel te lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooit een jaar geprobeerd.. dat doe ik nooit meerGewoon voor de lekker
Ah, was dat hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:39 schreef Nijns het volgende:
Papier hier!
(ik was in de Efteling zondag)
Hoezo...?quote:
Ik was 8 ofzo. Na een jaar werd ik zo knetter gek dat ik van al mijn gespaarde zakgeld hamburgers bij de mac ging kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is ook niks voor mij, ik vind vlees veel te lekker
canneloni? tortellini? ravioli?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:48 schreef dndiek het volgende:
Hier een of andere met vlees gevulde pasta
Nijnsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:39 schreef Nijns het volgende:
Papier hier!
(ik was in de Efteling zondag)
Doe alle drie maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |