Volgens mij nog een andere naamquote:
quote:
Als het niemand was opgevallen hoeft het ook niet aangepast te worden toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
En is niemand die ontbrekende spatie in de TT nog opgevallen?
Maar even aangepast voor MPG.
Mooie wat?quote:
Kop theequote:
Jawel, maar ik had geen zin om er over te zeiken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
En is niemand die ontbrekende spatie in de TT nog opgevallen?
Maar even aangepast voor MPG.
Waar dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:28 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had geen zin om er over te zeiken...![]()
Er is trouwens nog steeds een spatie te weinig
he bahquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef Fha het volgende:
Wat een droge meuk die Valessen ik moet het nog een keer eten want er zitten er twee in een pakje
![]()
heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis. Even eten maken en daarna met de laptop balkon op.
Dat is toch van dat schijnheiligenvleees?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef Fha het volgende:
Wat een droge meuk die Valessen ik moet het nog een keer eten want er zitten er twee in een pakje
![]()
Mjahquote:
ik meestal rond een uur of 8quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
Mededeling: Ik ga om 19:00 koffie zetten!
Link?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe die meid met haar 56 sterren krijgt toch een baan?
Nou bij die gozer in het gastenboek staat toch een leuke opmerking:
[..]
ik houd niet zo van ananas in mijn etenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef Pheno het volgende:
Wraps: met verse ananas, kip, pepermixje en natuurlijk verse guacamole.
Wel van ananas in je flamoes? Wat moet je er anders mee dan etenquote:
Fred ookquote:
Nouja dan zit ik de hele avond koffie te drinkenquote:
Macaroni + Schouderham in blokjes gesnede n(een heel pakje) + 4 uien + Kaas. + tomaat uit blik 2 a 3 blikjes. ( 2 kleine 1 grote)quote:
Flamoesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel van ananas in je flamoes? Wat moet je er anders mee dan eten
Rosbief dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Flamoesecht ik kan dat woord niet uit staan.
Maar ananas moet je wel etenMaar het moet niet in een gerecht
Gewoon als gerecht op zich
Dat weet ik ook wel, maar dat leer ik dus niet uit het geciteerde dictaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een golfgeleider (voorbeeld: vierkante buis op een radarinstallatie) is een reeks kortgeloten geleiders die 1 specifieke frequentie (welke hangt af van de afmetingen van de buis) NIET kortsluit en daardoor deze ene frequentie geleidt.
Neem dan ook gewoon een stuk vlees, in plaats van een stuk surrogaatvoer dat absoluut geen vlees mag zijn, maar er qua structuur en smaak wel op moet lijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef Fha het volgende:
![]()
Mwa het is geloof ik niet de bedoeling dat het op vlees lijkt hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
Neem dan ook gewoon een stuk vlees, in plaats van een stuk surrogaatvoer dat absoluut geen vlees mag zijn, maar er qua structuur en smaak wel op moet lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |