Beetje jammer inderdaadquote:
Dat weet je tochquote:
Dat moet je gewoon sowieso niet doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:53 schreef versabommie het volgende:
Ik ga om onderhand 14:00 uur geen koffie meer drinken heur
Ik had in de ouwe nog wel een linkje achtergelatenquote:
quote:
Ik zag het, maar ik liep even achterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had in de ouwe nog wel een linkje achtergelaten.
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had in de ouwe nog wel een linkje achtergelaten.
k duik overal op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Welkom bij de clubquote:
Ergens waar ik niet kan komen!quote:
Dat dénk jij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ergens waar ik niet kan komen!
O, wacht, ik kan overal in waar jij kunt komen.
WMzquote:
Jah godver..quote:
Klopt, dat denk ik.quote:
nah liever iets anders...quote:
Ik heb geen pizza manquote:
Wel een pizzaman?quote:
Nopequote:
Lurkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok. Zolang je dat maar niet als een feit presenteert is 't goed.
Hier hebben we net maar een airco in het serverhok gezet. Verwachting is dat hij de zomerhitte anders niet overleefd en geld voor een nieuwe server, is er nu nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
Druk op werk. En veel te warm op kantoor.
Ik heb de airco maar even op volle kracht en 19 graden gezet, in de hoop dat hij nog eens tot onder de 24 graden koelt.
Mijn kamer ligt naast de serverruimte... zelfs toen het buiten rond het vriespunt was afgelopen winter, was het op de kamer nog 29 gradenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier hebben we net maar een airco in het serverhok gezet. Verwachting is dat hij de zomerhitte anders niet overleefd en geld voor een nieuwe server, is er nu niet
alleen als je betrapt wordt zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |