Beetje jammer inderdaadquote:
Dat weet je tochquote:
Dat moet je gewoon sowieso niet doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:53 schreef versabommie het volgende:
Ik ga om onderhand 14:00 uur geen koffie meer drinken heur
Ik had in de ouwe nog wel een linkje achtergelatenquote:
quote:
Ik zag het, maar ik liep even achterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had in de ouwe nog wel een linkje achtergelaten.
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had in de ouwe nog wel een linkje achtergelaten.
k duik overal op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Welkom bij de clubquote:
Ergens waar ik niet kan komen!quote:
Dat dénk jij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ergens waar ik niet kan komen!
O, wacht, ik kan overal in waar jij kunt komen.
WMzquote:
Jah godver..quote:
Klopt, dat denk ik.quote:
nah liever iets anders...quote:
Ik heb geen pizza manquote:
Wel een pizzaman?quote:
Nopequote:
Lurkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok. Zolang je dat maar niet als een feit presenteert is 't goed.
Hier hebben we net maar een airco in het serverhok gezet. Verwachting is dat hij de zomerhitte anders niet overleefd en geld voor een nieuwe server, is er nu nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
Druk op werk. En veel te warm op kantoor.
Ik heb de airco maar even op volle kracht en 19 graden gezet, in de hoop dat hij nog eens tot onder de 24 graden koelt.
Mijn kamer ligt naast de serverruimte... zelfs toen het buiten rond het vriespunt was afgelopen winter, was het op de kamer nog 29 gradenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier hebben we net maar een airco in het serverhok gezet. Verwachting is dat hij de zomerhitte anders niet overleefd en geld voor een nieuwe server, is er nu niet
alleen als je betrapt wordt zekerquote:
why the long face?quote:
Dit IS mn baanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
Sjees, willen jullie weer in de dagcijfers komen of zo. Zoek een baan!
Hoax, Danny betaalt niet voor postsquote:
ja wel gelukt maar niet allesquote:
Jou niet nee.. maar wie zegt dat ik alleen post tegen betaling?quote:
Sgoedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja wel gelukt maar niet alles
ik pm het je wel
Welke grap probeerde je hier nou te maken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Jou niet nee.. maar wie zegt dat ik alleen post tegen betaling?
Oh gatvernee zelfs IK heb mn grenzen
dat ik danny neuk tegen betaling, maar moest al kotsen bij het ideequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke grap probeerde je hier nou te maken?![]()
Ik presenteer het wel als een feit dat ik dat denkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok. Zolang je dat maar niet als een feit presenteert is 't goed.
Oh, okeequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat ik danny neuk tegen betaling, maar moest al kotsen bij het idee
daarom ging het dus ook niet
quote:
Ja sorriequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga je me nou straffen?
Denk erom: I will lick your ass
[..]
Ja sorrie
Dat zei ik nietquote:
quote:
Fucker... jij bent echt ooit zwaaaaaaaaaar de klosquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zie je welwist wel dat het waar was ...
Bavaria-tijd?quote:
nu?quote:
Dat feit kan ik zo niet op echtheid controleren dus zal ik het maar voor waar aannemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik presenteer het wel als een feit dat ik dat denk.
Moet ik ook nog doenquote:
check!quote:
quote:Celstraf voor 'hoofd'-gerecht
PEKING - Een vrouw die een soep bereidde met het hoofd van een man, heeft dinsdag in het Chinese Chengdu een voorwaardelijke celstraf gekregen. De vrouw, Lin Zongxiu, meende dat een soep die is klaargemaakt met het hoofd van een man en met eend een geneeskrachtige werking zou hebben op de psychisch zorgelijke toestand van haar 25-jarige dochter.
Dit meldde dinsdag het Commerciële Dagblad in Chengdu, waar de zaak voor de rechter kwam.
Lin vond in december een man die bereid bleek haar bij het bereiden van de soep te helpen. Hij vermoordde en onthoofdde een dronken bejaarde voorbijganger. De man is maandag ter dood veroordeeld voor zijn rol in het klaarmaken van dit gerecht, maar die straf wordt voorlopig niet voltrokken. Zijn straf zal na een proeftijd van twee jaar naar verwachting worden omgezet in levenslang, volgens de krant in Chengdu. De vrouw kreeg een voorwaardelijke straf wegens het vernietigen van bewijsmateriaal. Over de mogelijk aansterkende werking van de soep zelf zijn geen mededelingen gedaan.
Gewoon eerder naar huis gaan. Dat ga ik nu ook doen. Het was weer een goede werkdag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
oeh nog minder dan een uurtje
Eens kijken wat ik kan doen zodat ik druk bezig lijk
Das idd letterlijk een hoofdgerechtquote:
dat kost me verlofquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon eerder naar huis gaan. Dat ga ik nu ook doen. Het was weer een goede werkdag.
Tijd voor een bakkie thee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:44 schreef Sjowhan het volgende:
Veels te lekker weer om binnen te zitten eigenlijk.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fucker... jij bent echt ooit zwaaaaaaaaaar de klos
will doquote:
Wie ben jij nou weerquote:
oh ik dacht al dat het gevoel aan mij lagquote:
Dat is waarquote:
Oooooh, wil ik ookquote:
week 34 en 35 pasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Oooooh, wil ik ook(LL, had jij nu niet vakantie??)
Jah vet hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:54 schreef dndiek het volgende:
Info@een heel andere bedrijfsnaam dan bij jou op het papier staat.nl
tof e-mailadres
En die zal er welereenseffetjes met de mattenklopper overheen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Nou, de gemeente belt me mooi terug zeg
Vanavond stiefma dus toch maar inschakelen
zij heeft een hoge functie bij de gemeentequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die zal er welereenseffetjes met de mattenklopper overheen?
Jouw kloon, die op deze manier ongegeneerd kan zeggen dat hij thee drinkt?!quote:
quote:Geachte,
Gaarne zou kik eens een afspreuk willeuh make me da Sterrewijf. Ik vindt heur best wel tof en zou gaarne willeuh kakkn tussen eur tetn en het dan platwalseuh me mijn billen.
En een hartjes tattoo aub.
Ow, ik dacht dat je laatst zij nog 9 dagenquote:
dat was ik helaas nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je laatst zij nog 9 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |