abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70282300

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de �22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en �22 tot �150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82]

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

dinsdag 23 juni 2009 @ 10:37:28 #2
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70282311
Weer geen leuke TT?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70282321
Volg dit topic niet heel scherp, dus een goede titel wist ik niet
pi_70282403
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer geen leuke TT?
Alsof de TT super belangrijk is
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:43:53 #5
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70282517
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Alsof de TT super belangrijk is
Hoor je mij dat beweren dan?
Het was enkel een constatering
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:49:30 #6
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70282680
Wie is eigenlijk sneller met het leveren van bestellingen. DX of Focalprice?
tvp
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 10:52:13 #7
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_70282751
Focalprice is zeker sneller met zeggen dat je bestelling verzonden is en meestal komt het ook wel sneller aan, ben nu echter alweer een tijdje aan het wachten op mijn FP bestelling.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_70282873
toch wel mooi, dat wanneer iets kapot is dat je dan vervanging krijgt dmv een foto te sturen
pi_70282897
Topictitel: Deal Extreme # 85 - Import UFO's
pi_70282946
Heb Rachel er even op gewezen dat shoppingkq.com goedkoper All Stars verkoopt.
pi_70282962
Ja precies, verschilt sowieso heel vaak per bedrijf. Snap ook niet altijd waar het verschil zit in vertraging van de pakketjes.

Hopelijk vandaag of morgen mijn gratis horloge van DX
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:04:54 #12
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70283087
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:52 schreef djkoelkast het volgende:
Focalprice is zeker sneller met zeggen dat je bestelling verzonden is en meestal komt het ook wel sneller aan, ben nu echter alweer een tijdje aan het wachten op mijn FP bestelling.
Nice, Heb de pakketjes binnen 2.5 week nodig
Jij begrijpt _O_
pi_70283126
Voor het eerst iets bij FocalPrice besteld en opgestuurd gekregen. Nu nog even ontvangen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 11:14:10 #14
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_70283387
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:59 schreef Bobsch het volgende:
Ja precies, verschilt sowieso heel vaak per bedrijf. Snap ook niet altijd waar het verschil zit in vertraging van de pakketjes.

Hopelijk vandaag of morgen mijn gratis horloge van DX
Ik heb het idee dat FP met voorraad werkt, waar DX alles lijkt te bestellen bij leveranciers. Dat kan natuurlijk een hoop tijd schelen.
pi_70283444
Dealextreme #85 - Waar het vorige topic weer gezellig was afgesloten

Moggel btw!
Einde bericht
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:17:21 #16
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70283459
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:14 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat FP met voorraad werkt, waar DX alles lijkt te bestellen bij leveranciers. Dat kan natuurlijk een hoop tijd schelen.
Niet helemaal waar, wacht nu al bij 2 bestellingen een week en het is nog niet verzonden... Dus blijkbaar werkt FP niet veel anders dan DX, muv de wel fatsoenlijke communicatie
pi_70283498
Ik hoop dat ze binnenkort ook eens een dvb-c kaartje krijgen. Gelijk TVP
pi_70283690
En weer zitten mensen te kankeren over de levertijd. Get over it. Als je het snel wilt hebben moet je daar niet bestellen.
pi_70283808
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
En weer zitten mensen te kankeren over de levertijd. Get over it. Als je het snel wilt hebben moet je daar niet bestellen.
We blijven Nederlanders hè. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten..
Einde bericht
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:30:33 #20
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70283815
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als je oa mij daarmee bedoelt, zeiken zou ik het niet willen noemen. Ik wacht rustig af en ben die wachttijden inmiddels wel gewend
pi_70283932
Deal with it, dat je er langer dan 2 dagen op moet wachten.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_70283943
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Als je oa mij daarmee bedoelt, zeiken zou ik het niet willen noemen. Ik wacht rustig af en ben die wachttijden inmiddels wel gewend
Ja ik bedoel jou ja. Waarom begin je er dan weer over
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:38:00 #23
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70284066
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja ik bedoel jou ja. Waarom begin je er dan weer over
Weer? Ik heb het geloof ik nog nooit gehad over wachttijden hier... Dus.. Ik gaf enkel aan dat je bij zowel DX als FP soms even moest wachten, zonder daar imho een waardeoordeel aan te verbinden. Dus heb geen flauw idee waar je het over hebt Laten we het hier dan ook maar bij laten
pi_70284142
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Weer? Ik heb het geloof ik nog nooit gehad over wachttijden hier... Dus.. Ik gaf enkel aan dat je bij zowel DX als FP soms even moest wachten, zonder daar imho een waardeoordeel aan te verbinden. Dus heb geen flauw idee waar je het over hebt Laten we het hier dan ook maar bij laten
Dat wachten is al ter sprake in de afgelopen 10 reeksen dus dat weet iedereen. Snap jou toevoeging dan ook niet aan het verhaal. Maar goed laten we het idd aub laten bij dat gezeik over levertijden en liever over de producten.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:01:37 #25
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70284741
Om het dan maar te hebben over de producten
Had dus vorige week m'n PSP kabel binnen en heb hem eindelijk kunnen testen. Hij doet het prima, is alleen jammer dat ie niet geschikt is om spellen op de tv te spelen. Ik ben benieuwd of filmpjes afspelen op de tv wel een beetje fatsoenlijk wil, dan is dat ideaal voor op de slaapkamer (scheelt dvd-speler heen en weer slepen ).
pi_70285282
Tvp.
Geen referral hier.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:35:50 #27
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70285794
Wat ik wel irritant vind van die Soundmagic is dat de dopjes groter zijn dan een reguliere in ear dopje dus dan kan ik geen muziek luisteren in mijn helm
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70285865
-weg, posts gedelete-

Off-topic; m'n laptop is twee seconden terug van een tripje naar het reparatiecentrum. Heb ik nog wat gemist afgelopen week?

[ Bericht 55% gewijzigd door BrandX op 23-06-2009 18:19:48 ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:38:54 #29
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70285883
tvp
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:51:53 #30
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70286260
Wil iedereen die geïnteresseerd is in dit shirt (+ bijbehorende broek!) mij even een PM sturen? Graag aantallen erbij, dan heb ik een mooi overzichtje en kan ik eventueel gaan onderhandelen
Prijs zal rond 35 euro bedragen (shirt + broek)
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:53:26 #31
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70286315
worden #83 en #84 niet bijgewerkt in de topicreeks in de OP?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:09:33 #32
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70286824
Iemand ervaring met voetbalschoenen uit China?
pi_70287133
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wil iedereen die geïnteresseerd is in dit shirt (+ bijbehorende broek!) mij even een PM sturen? Graag aantallen erbij, dan heb ik een mooi overzichtje en kan ik eventueel gaan onderhandelen
Prijs zal rond 35 euro bedragen (shirt + broek)
[ afbeelding ]
Je hebt een PM
pi_70287446
Krijg hopelijk binnen enkele dagen m'n pepperspray binnen, nu maar hopen dat de douane niet moeilijk doet.
pi_70287872
Volgens mij werken er bij Jack echt een stel idioten in het ''Warehouse'' hoor.
Ik heb nog extra tegen Rachel vermeld dat ik deze keer die Ray-ban shopping bags erbij wil, aangezien die de laatste 2x ook al niet zijn binnen gekomen.
En alweer zit er maar voor de helft van de brillen van die tasjes bij.
Tééring zeg.
kei lief.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:49:24 #36
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70288044
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Lolque het volgende:
Ik heb nog extra tegen Rachel vermeld dat ik deze keer die Ray-ban shopping bags erbij wil, aangezien die de laatste 2x ook al niet zijn binnen gekomen.
Tééring zeg.
Waarom moet je perse zo'n tasje erbij, om als legaal door te verkopen?
Jij begrijpt _O_
pi_70288109
quote:
Tééring zeg.
Je moet ook heel veel fooi geven, dan wordt alles netjes geregeld!
Einde bericht
pi_70288113
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:49 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Waarom moet je perse zo'n tasje erbij, om als legaal door te verkopen?
Nee ze zijn voor vrienden, en wat je ziet hoor je ook te krijgen.
Ik had hun beloofd dat ze die tasjes erbij zouden krijgen en dan zitten die t*ringdingen er weer niet bij.
kei lief.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:57:01 #39
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70288300
quote:
Tééring zeg.
Helemaal slim zijn ze daar sowieso niet. Laatst direct na bestelling van een Rayban gevraagd dat kreng extra goed te verpakken zodat 'ie niet zou breken, en dat werd me dan ook gegarandeerd. Komt gisteren dus compleet naar de tering binnen hier

En kleding verpakken ze dan weer wel alsof er iets van goud in zit
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:10 schreef ProRacer het volgende:
Ik heb een 200MW Green laser pointer gehaald maar ik zie geen verschil tussen 200MW Green laser pointer en mijn 50 MW pointer zou het kunnen zijn dat ze gewoon een 200mw stickertje hebben opgeplakt?
Bij DX? Dan ja. Ik heb al twee keer een 200mw binnengekregen maar in werkelijkheid nog geen 30mw. Ben nu weer in onderhandeling
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70288428
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Zapper het volgende:

[..]

Helemaal slim zijn ze daar sowieso niet. Laatst direct na bestelling van een Rayban gevraagd dat kreng extra goed te verpakken zodat 'ie niet zou breken, en dat werd me dan ook gegarandeerd. Komt gisteren dus compleet naar de tering binnen hier

En kleding verpakken ze dan weer wel alsof er iets van goud in zit
[..]

Bij DX? Dan ja. Ik heb al twee keer een 200mw binnengekregen maar in werkelijkheid nog geen 30mw. Ben nu weer in onderhandeling
Klopt helemaal.
Ik had al eerder een mailtje naar Jack gestuurd, die wou de tasjes wel versturen, maar dat vond ik niet nodig.
Maar nu zit ik er toch wel serieus over na te denken hoor.
kei lief.
pi_70288514
na het lezen van de laatste paar topics ben ik wel enthousiast geraakt over alle rommel die onze Chinese vrienden ons aanbieden en heb ik maar besloten om wat spulletjes te bestellen bij Dealperfect.

Helaas ben ik vergeten om 'drop shipment' te selecteren... :|
kan ik dit alsnog laten toevoegen?

het is ook vreemd, want ik heb m'n order al wel betaald via Paypal, maar als ik op de Dealperfect site kijk, staan de items nog in m'n shoppingcart en bij 'my account' staan er nog geen orders tussen.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 14:08:40 #42
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_70288729
Ik heb nog nooit iets besteld via DealExtreme. Ik heb nu drie dingen nodig, iPhone oordopjes+zaklamp+kinder hologe.

Wat is slim. Alle drie in één bestelling of splitsen in 2 a 3 bestellingen?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:34:10 #43
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_70289630
terugvindpakketje!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:36:59 #44
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70289734
tvpp
pi_70289759
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb nog nooit iets besteld via DealExtreme. Ik heb nu drie dingen nodig, iPhone oordopjes+zaklamp+kinder hologe.

Wat is slim. Alle drie in één bestelling of splitsen in 2 a 3 bestellingen?
het is slim als 1 iets niet op voorraad is deze apart te doen anders wachten ze net zolang totdat het wel op voorraad is en dan sturen ze het pas op.
pi_70289803
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef Pusherman82 het volgende:
na het lezen van de laatste paar topics ben ik wel enthousiast geraakt over alle rommel die onze Chinese vrienden ons aanbieden en heb ik maar besloten om wat spulletjes te bestellen bij Dealperfect.

het is ook vreemd, want ik heb m'n order al wel betaald via Paypal, maar als ik op de Dealperfect site kijk, staan de items nog in m'n shoppingcart en bij 'my account' staan er nog geen orders tussen.
Staat je paypal account wel opdezelfde e-mail als je dealperfect account?
Je kan waarschijnlijk nog wel dropshipping erbij doen, misschien met 'Change order', anders even Rachel of Jack mailen.
kei lief.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:01:50 #47
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_70290561
quote:

Log bij bij DP met hetzelfde mailadres in als bij PP? Anders werkt dat overzicht niet goed (al komen de spullen wel goed aan)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_70290793
ik heb bij DP m'n hotmail gebruikt en voor paypal een andere..
denk dat dat het probleem is..

dat kan ik toch nog wijzigen bij dp?
pi_70290948
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:09 schreef Pusherman82 het volgende:
ik heb bij DP m'n hotmail gebruikt en voor paypal een andere..
denk dat dat het probleem is..

dat kan ik toch nog wijzigen bij dp?
Maak gewoon een nieuwe account aan, probleem opgelost.
kei lief.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:15:26 #50
177876 Maruna
pi_70291034
Zo, nog even weer een paar Telefoonhoesjes besteld voor her en der wat mensen.

zijn echt hele mooie stevige hoesjes!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
pi_70291191
Vandaag pakketje gekregen van DP

5x RayBan bril (beetje donkere glazen, wel alle 5 met tasjes)
1x Lacoste Polo M zit prima, ben 1,73. Kwaliteit is niet heel goed, maar das logisch voor dat geld.
Knoopjes zijn wel mooi (de witte)
pi_70292421
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:13 schreef Lolque het volgende:

[..]

Maak gewoon een nieuwe account aan, probleem opgelost.
ja, maar wat gebeurt er dan met m'n bestelling die ik al heb gedaan?
pi_70292695
Rachel vertelde mij dat iemand hier van het FOK Forum van de week voor $2000 dollar aan taobao spullen had gekocht
pi_70292881
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef Pusherman82 het volgende:

[..]

ja, maar wat gebeurt er dan met m'n bestelling die ik al heb gedaan?
Niks, die gaat gewoon naar het adres wat op je paypal account staat.
+ Als je een account maakt met dezelfde e-mail als die van je paypal account kan je die order gewoon inzien.

@hierboven
2000$?
Tering hey, dat is al snel 100 euro.
kei lief.
pi_70292903
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef Patrickovic het volgende:
Rachel vertelde mij dat iemand hier van het FOK Forum van de week voor $2000 dollar aan taobao spullen had gekocht
Voor eigen gebruik zeker... Handelaartjes is niets mis mee, maar wel als ze nepspul verkopen als echt. Kan natuurlijk ook gewoon 'normaal' spul zijn geweest.
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:14:30 #56
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70293069
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef mcwops het volgende:
worden #83 en #84 niet bijgewerkt in de topicreeks in de OP?
+ De verwijzing naar het DS Flashcards topic even bijwerken aub.

___
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:54 schreef Saninl het volgende:

Rechargeable Washable Wet/Dry Shaver (110-240V AC) x 1 Pending $12.70

Kan je me ff pm'en als je het apparaat hebt of het bevalt? Dit omdat deze topicreeksen zo enorm snel gaan!
Hij is binnen, althans, hij ligt nu op het postkantoor.
Morgen/overmorgen breng ik verslag uit plus eventuele foto's als er belangstelling voor is.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:15:18 #57
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_70293092
TVFDPVPV
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 16:24:24 #58
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_70293389
quote:

Ik doe vrijwel nooit dropshipping en het komt toch gewoon aan hoor.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:27:33 #59
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_70293507
Ook ik ben weer terug. Tvp
pi_70293769
Zo dat gaat weer hard met de berichten.....TVP
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_70293771
Heeft iemand voor de lol al 's op Marktplaats gekeken naar horloges van dure merken?

Niet te geloven hoeveel nep spul daar aangeboden wordt. Voor minder dan 100 euro heb je echt keus uit een keur aan nieuwe Breitlings en U-Boats, had niet gedacht dat Marktplaats dat allemaal toe zou laten.

Voor dat geld kan het natuurlijk nooit een echte zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bobsch op 23-06-2009 16:40:32 ]
pi_70293937
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:56 schreef Apekoek het volgende:
toch wel mooi, dat wanneer iets kapot is dat je dan vervanging krijgt dmv een foto te sturen
Ja mooi niet mijn U-boat is nog steeds kapot en heb nog steeds geen oplossing. Rachel komt telkens met nieuwe vragen.
Cuore Sportivo
pi_70293960
Ik heb nu een nieuw accountje aangemaakt onder hetzelfde mail adres als m'n Paypal.
nu zie ik idd wel de order staan..
bedankt voor de tip!

ik heb trouwens wel alle producten van m'n bestelling ook nog in m'n shoppingcart staan... :S
je kan bij DP geen wishlist maken zoals bij Deal Extreme toch?

m'n order was totaal iets van $80 (bijna ¤60)..
kan ik dit volgende keer beter in wat kleinere bedragen/orders splitsen of zal dit wel goed komen?
pi_70294092
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:18 schreef FizeR het volgende:
Vandaag pakketje gekregen van DP

5x RayBan bril (beetje donkere glazen, wel alle 5 met tasjes)
1x Lacoste Polo M zit prima, ben 1,73. Kwaliteit is niet heel goed, maar das logisch voor dat geld.
Knoopjes zijn wel mooi (de witte)
Welke SKU's zijn dat van die Rayban Brilletjes? en heb je er pics van?
pi_70294121
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:41 schreef Pusherman82 het volgende:
Ik heb nu een nieuw accountje aangemaakt onder hetzelfde mail adres als m'n Paypal.
nu zie ik idd wel de order staan..
bedankt voor de tip!

ik heb trouwens wel alle producten van m'n bestelling ook nog in m'n shoppingcart staan... :S
je kan bij DP geen wishlist maken zoals bij Deal Extreme toch?

m'n order was totaal iets van $80 (bijna ¤60)..
kan ik dit volgende keer beter in wat kleinere bedragen/orders splitsen of zal dit wel goed komen?
Voortaan zou ik het inderdaad iets opsplitsen.
Maar het zal wel gewoon aankomen hoor, ik heb nog nooit een pakketje gehad die is tegengehouden.
En geloof me, ik heb er veel gehad.
kei lief.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:00:33 #66
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70294498
ah, een nieuw deel
Mijn waslijst uit het vorige topic wordt nu ingepakt, hopelijk is het nog binnen voor de 15e
pi_70295111
Kan iemand me vertellen of dit troep is? http://www.focalprice.com(...)ack_MH040B_1540.html
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:51:53 #68
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70296208
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef synnath het volgende:
Kan iemand me vertellen of dit troep is? http://www.focalprice.com(...)ack_MH040B_1540.html
Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik zou dat dus echt nooit doen.
Jij begrijpt _O_
pi_70296505
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:08 schreef OddBehavior het volgende:

[..]

Voor eigen gebruik zeker... Handelaartjes is niets mis mee, maar wel als ze nepspul verkopen als echt. Kan natuurlijk ook gewoon 'normaal' spul zijn geweest.
Hoezo? Jack verkoopt toch nagenoeg alleen maar nep, ik zou niet weten wat je aan "normaal" spul zou moeten kopen om aan zo'n bedrag te komen
pi_70296654
SKU: 22003

Dat is toch die het meest op de echte lijkt (witte knoopjes etc.).
Iemand ervaring met deze? Van plan hem straks gaan te bestellen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:29:01 #71
170462 Stinosss
pi_70297215
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:03 schreef PedroN het volgende:

[..]

Hoezo? Jack verkoopt toch nagenoeg alleen maar nep, ik zou niet weten wat je aan "normaal" spul zou moeten kopen om aan zo'n bedrag te komen
Niet? Denk dan nog maar eens na...
Genoeg normaal retail spul te vinden in China hoor.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:29:35 #72
170462 Stinosss
pi_70297238
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef BerryBoterham het volgende:

Grmmpf
pi_70297344
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Grmmpf
?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:40:13 #74
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70297496
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef BerryBoterham het volgende:

Heb die 10 dagen geleden besteld, echter status is nog steeds "Waiting for shipping".
pi_70297597
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Heb die 10 dagen geleden besteld, echter status is nog steeds "Waiting for shipping".
Misschien moet je Jack even een mailtje sturen ofzo...

Btw, hoe lang ben jij + welke maat heb je besteld?
pi_70297693
22023 20ste besteld, al 3 dagen aant wachten op het product is wel vreed shirt, kost origineel 80 dollar, en is vrij exclusief en moeilijk te verkrijgen.

ik had een maat M gekozen, alleen ben ik niet helemaal zeker ik had een ruim shirt van mij opgemeten, en kwam uit op lengte 68 cm en breedte 51 cm, dichts bij kwam in de buurt een maat M alleen ik hoor van mensen van mijn lengte (ik ben 1,80 ongv) dat ze L of zelfs XL bij shirts kiezen, maar heb ik nu wel de goede maat gekozen?

dinsdag 23 juni 2009 @ 19:01:59 #77
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70297990
Dit is wel triest maar ik was aan het kijken hoeveel schoolspullen uit China ongeveer kosten kom ik op ¤4 uit. Voor een gevulde etue (potloden etc.)
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:04:18 #78
170462 Stinosss
pi_70298042
Daar zit geen verzending bij pipo.
pi_70298081
sinds wanneer rekent jack apart de verzenkosten? pipo
pi_70298318
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Niet? Denk dan nog maar eens na...
Genoeg normaal retail spul te vinden in China hoor.
In China: ja, bij Jack op de site: nou nee, 90% nep
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:18:47 #82
170462 Stinosss
pi_70298443
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:15 schreef PedroN het volgende:

[..]

In China: ja, bij Jack op de site: nou nee, 90% nep
Ik heb het idd over de chinese markt.
pi_70298592
Jeuj heb mn pakketje ook binnen 3 rayban zonnebrillen
Ook goed verpakt, had jack gevraagt om een stevig doosje met bubbelplastic

16e besteld en vandaag de 23e al binnen
pi_70298785
jack is aan het overnemen :p veeel betere service en ze zijn super aardig, als je DX mailtje stuurd is het zo onpersoonlijk, bij DP is alles netjes en proberen ze je ook echt te helpen.

ook nog is dat DX focking veel paginas heeft met producten die uitverkocht zijn al een jaar ofzo en de levering steeds langzamer word

jack verkoopt ook kleding en heeft een service voor taobao super!
pi_70298845
welk kabeltje voor de psp is nou geschikt om op tv film te kunnen kijken of om te kunnen gamen bij dx of fc ?
pi_70299030
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef Granaatappel het volgende:
[..]

Hij is binnen, althans, hij ligt nu op het postkantoor.
Morgen/overmorgen breng ik verslag uit plus eventuele foto's als er belangstelling voor is.
Bij deze.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:45:04 #87
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70299301
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:04 schreef Stinosss het volgende:
Daar zit geen verzending bij pipo.
had je het tegen mij
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:48:18 #88
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70299427
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:44 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Misschien moet je Jack even een mailtje sturen ofzo...

Btw, hoe lang ben jij + welke maat heb je besteld?
Heb hem inderdaad net een mailtje gestuurd.
Jack adviseerde mij een XL, mijn lengte is 1,80 meter.
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef Nowak het volgende:

[..]

Bij deze.
Stay tuned.
pi_70300089
Zojuist 22305 en 22003 besteld .

Iemand nog suggesties voor rommel spullen op TaoBao?
pi_70300218
Laat maar weten of dat gruwelijk lelijke rode SS-logo van zulke slechte kwaliteit is dat je het eraf kan halen. Dan wil ik 'm ook wel namelijk .
pi_70300425
Vandaag tijdens het avond eten dit item binnen gekregen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3438
Direct uitgetest, en werkte gelukkig. Ik blij kan ik binnekort op vakantie lekker dvd'tje achterin kijken:) Helaas geen houder op deal extreme of deal perfect dus zal daar dan 40 euro voor moeten neertellen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:15:50 #92
126068 Metal666
HardRock Rules
pi_70300485
ik heb ondertussen aardig wat pakjes besteld en heb vrij nauwkeurig bijgehouden wat hoe lang duurt dus bij deze:

Focalprice verzendduur 9-14dgn.
Van bestelling tot verzending: 2 dgn
Gemiddeld 12 dgn na verzending in huis

Dealperfect verzendduur 7-25 dgn.
Van bestelling tot verzending 3 dgn
Gemiddeld 14 dgn na verzending in huis

Dealextreme verzendduur 4-13dgn.
Van bestelling tot verzending bij producten 1-3 dgn: 3 dgn
Van bestelling tot verzending bij producten 2-5 dgn: 9 dgn
Overall bestelling tot verzending: 5 dgn
Gemiddeld 7 dgn na verzending in huis
Ja. Dus..
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:22:59 #93
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70300766
http://nvtchina.com = http://www.dealperfect.com/ = http://axgift.com

[ Bericht 18% gewijzigd door mcwops op 23-06-2009 21:04:49 ]
pi_70302655
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:15 schreef Maruna het volgende:
Zo, nog even weer een paar Telefoonhoesjes besteld voor her en der wat mensen.

zijn echt hele mooie stevige hoesjes!
[ afbeelding ]
Lollig dat er nokia aan hangt met een labeltje, ik heb namelijk bij mijn Nationite S:Flo Mp4 speler (van mp4nation) precies het zelfde hoesje gekregen maar dan zonder het nokia labeltje eraan (ze zijn dus zeker niet genuine )
pi_70303206
kei lief.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:47:46 #97
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_70304508
Bestel zelf nooit iets bij DX, maar iemand vraagt of hij bij twee bestellingen ook twee keer zo'n Drop Shipment and Gift Service moet bestellen. Iemand?
pi_70305067
quote:
SWEET
pi_70305190
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef Vanquish_ het volgende:
Bestel zelf nooit iets bij DX, maar iemand vraagt of hij bij twee bestellingen ook twee keer zo'n Drop Shipment and Gift Service moet bestellen. Iemand?
Je kunt het erbij doen, maar is eigenlijk niet nodig.
pi_70305198
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef Vanquish_ het volgende:
Gift service alleen bij de wat grotere bestellingen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:11:27 #101
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_70305418
Ok, bedankt. Die $0,01 extra maakt eigenlijk geen reet uit bedacht ik me net
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:18:14 #102
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_70305719
TVP.
If he's fire, I'm gasoline
pi_70306012
heb 31 mei een bestelling geplaatst, 2 ck boxers en een rolex.
nu staat er achter mijn bestelling "Do Partial Shipment (via Registered Air Mail) NONE"
en m'n andere bestelling toen ik een levi's broek had besteld op 10 juni is al een paar dagen binnen?
wanneer kan ik me bestelling verwachten?
ondertitel
pi_70306196
Hier vandaag een CK boxer binnen! Ziet er prima uit! Aanrader dus.
pi_70310050
laat maar
pi_70310563
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Joene94 het volgende:
ik moet er binnenkort ook nog 1 ontvangen, en misschien dat ik er daarna nog wel meer bestel
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:16:29 #108
206640 Beelzebufo
pi_70313583
quote:
* Beelzebufo wacht nog op zijn CK boxer. Staat sinds 20/6 'waiting for shipment'
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_70313716
Mooi kut, ik ben 1.94 m dus helaas geen gstar shirts voor mij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2009 09:22:15 ]
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:27:28 #110
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70313833
quote:
Linkje
En welke maat heb je, en welke heb je gekozen? Of is dat identiek aan hier?
Hebben ze ook Bjorn Borgs?
29.10 Novastar HMH
pi_70313860
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:27 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Linkje
En welke maat heb je, en welke heb je gekozen? Of is dat identiek aan hier?
Hebben ze ook Bjorn Borgs?
http://www.dealperfect.com/products.dp/category.222

En de meeste zijn one-size-fitt-all. die voor mij dus te klein zijn

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22180
Heb bovenstaande gekocht, maatje xxl
Helaas nog niet binnen

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2009 09:31:00 ]
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:30:37 #112
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70313902
*edit: grapje

[ Bericht 77% gewijzigd door Damzkieee op 24-06-2009 09:47:15 ]
29.10 Novastar HMH
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:40:12 #113
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70314120
Klotezooi, heb als gast besteld, gaat dat wel goedkomen? Het verzendadres staat wel in de mail van Paypal
29.10 Novastar HMH
pi_70314806
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Klotezooi, heb als gast besteld, gaat dat wel goedkomen? Het verzendadres staat wel in de mail van Paypal

ja
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:22:02 #115
206640 Beelzebufo
pi_70315202
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:05 schreef foxbow het volgende:

[..]

ja
idd. Je kan overigens alsnog een account aanmaken met hetzelfde mailadres als dat je bij paypal gebruikt, dan kan je de bestelling weer op de site zien.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:29:23 #116
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70315401
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:22 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

[..]

idd. Je kan overigens alsnog een account aanmaken met hetzelfde mailadres als dat je bij paypal gebruikt, dan kan je de bestelling weer op de site zien.
Thanks, is nu inderdaad geregeld
29.10 Novastar HMH
pi_70316090
Dit is ook wel goedkoop zeg http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22601
pi_70317652
als ik inlog op paypal krijg ik een internal 500 error en daar moet ik me centjes neerzetten
pi_70317754
Een tijd geleden heb ik een vriend een horloge van DX verkocht (maar een paar euro winst) maargoed, hij is dus kapot gegaan (klepje eraf, knopje voor tijd werkt niet goed). Is toch al zeker 2 maanden geleden wat adviseren jullie te doen?
pi_70318223
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef sven93 het volgende:
Een tijd geleden heb ik een vriend een horloge van DX verkocht (maar een paar euro winst) maargoed, hij is dus kapot gegaan (klepje eraf, knopje voor tijd werkt niet goed). Is toch al zeker 2 maanden geleden wat adviseren jullie te doen?
Mailtje sturen?
pi_70318920
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Hardrebel het volgende:
Dit is ook wel goedkoop zeg http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22601
hey die ziet er wel tof uit, kan je zo'n ding ook gebruiken als je PS3 in standby (rode lampje ) staat?
pi_70318936
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef JEFFreal het volgende:
als ik inlog op paypal krijg ik een internal 500 error en daar moet ik me centjes neerzetten
Had ik ook last van, nu na een paar keer proberen lukt het me wel om in te loggen.
pi_70319279
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:06 schreef BerryBoterham het volgende:
Zojuist 22305 en 22003 besteld .

Iemand nog suggesties voor rommel spullen op TaoBao?
Je mist een broekzak, rokers pas op!
pi_70320577
Kan iemand nog bestellen via DealPerfect? Rachel vertelde mij dat er problemen waren met PayPal
pi_70321083
Ik heb van dealperfect een Rolex bestelt ongelofelijk wat is het een goed materiaal mooi verpaking het lijkt ook heel veel op de echte. Als je het in je hand hebt, voelt het niet nep aan.
pi_70321131
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef ProRacer het volgende:
Ik heb van dealperfect een Rolex bestelt ongelofelijk wat is het een goed materiaal mooi verpaking het lijkt ook heel veel op de echte. Als je het in je hebt, voelt het niet nep aan.
Stop je het in je kont ofzo
pi_70321185
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Stop je het in je kont ofzo
Om me pols
pi_70321618
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:06 schreef ProRacer het volgende:

[..]

Om me pols
Pics
pi_70322288
Ik heb trouwens gisteren m'n Ray Ban 2082 van DP ook laten verstellen bij de opticien.
Ik kwam daar, vroeg of hij het wilde verstellen enzo. Dat deed hij, gratis, dus wel goede service.
Hij maakt hem ff schoon in zo'n machine, komt bij me terug, en begint ineens over de historie van Ray Ban te praten.
Hij zag aan de bril dat het een Italiaans soort was, blablabla.
Allemaal info over Ray Ban, en dat de bril die ik had er goed uit zag, dat Ray Ban goede brillen maakte.
Maar hij heeft dus gewoon NIET gezien dat het een fake one was!!!!
Dus het is echte een super goede replica gewoon voor ongeveer ¤8,50 (ligt ook aan de wisselkoers).
Een echte aanrader dus.

P.S. gisteren ook de Ray Ban 3308 voor een vriend van me binnen gekregen. Valt me eerlijk gezegd wat tegen: hij heeft onder andere in plaats van dat de glazen gewoon van glas zijn, ze van plastic.
pi_70322303
Zijn deze ook nog bij te vullen? De mijne heeft het 10x gedaan, en nu blijft het 'stokje' niet meer branden.
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:45:24 #131
206640 Beelzebufo
pi_70322513
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef Hpzone het volgende:
Zijn deze ook nog bij te vullen? De mijne heeft het 10x gedaan, en nu blijft het 'stokje' niet meer branden.
quote:
Designed as a keychain, but actually a waterproof match set, a very exciting novelty for the yong people. The whole set is made up of flint, burning carrier and a small stell match. The front end of the flint is appeared to be flat serration, which is on the same level with the flint itself. The burning carrier uses asbestos fiber and igniter in the side of the box. The operation is very simple, only need to strike the flint with the match, almost the same way to strike the normal matches. The match lights at first striking frequently. Even in the dark it can be lit accurately by hand feeling. Totally speaking, the match set has the following advantages: waterproof, moistureproof, pressure-proof, portable, durable and safe.
Euh?? En daarmee ga je dus langs dat ding schrapen, zodat er goed veel vezels in de lucht vrijkomen?
pi_70324472
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

[..]

Euh?? En daarmee ga je dus langs dat ding schrapen, zodat er goed veel vezels in de lucht vrijkomen?
Dat is knap verkankert.
Het is niet alsof asbest echt zó gevaarlijk is, maar het is alsnog geen gezond spul.

Ik heb trouwens over die ray-ban tasjes antwoord terug van Jack, en zoals gewoonlijk lost hij het weer op.
kei lief.
pi_70324764
zou dit wat zijn?

http://item.taobao.com/au(...)f401e.jhtml?cm_cat=0

ik ben dan echt benieuwd wat voor kwaliteit het is enzo.. foto's zien er wel erg goed uit.

Als ik rachel hier over een mail stuur, kan ze het ook via dealperfect leveren?
pi_70324949
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef Pusherman82 het volgende:
zou dit wat zijn?

http://item.taobao.com/au(...)f401e.jhtml?cm_cat=0

ik ben dan echt benieuwd wat voor kwaliteit het is enzo.. foto's zien er wel erg goed uit.

Als ik rachel hier over een mail stuur, kan ze het ook via dealperfect leveren?
Kwaliteit weet je nooit zeker, ook Rachel niet.
Maar ze kan het wel leveren naar alle waarschijnlijkheid.
kei lief.
pi_70324990
quote:
Ben je geen roker ga je nog eerder dood aan longkanker.
  woensdag 24 juni 2009 @ 14:56:10 #136
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70325014
Heeft iemand al een zippo besteld bij Jack, is het wat?
pi_70325031
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef Lolque het volgende:

[..]

Kwaliteit weet je nooit zeker, ook Rachel niet.
Maar ze kan het wel leveren naar alle waarschijnlijkheid.
Ziet er wel erg plastic uit.
pi_70325037
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik heb trouwens gisteren m'n Ray Ban 2082 van DP ook laten verstellen bij de opticien.
Ik kwam daar, vroeg of hij het wilde verstellen enzo. Dat deed hij, gratis, dus wel goede service.
Hij maakt hem ff schoon in zo'n machine, komt bij me terug, en begint ineens over de historie van Ray Ban te praten.
Allemaal info over Ray Ban, en dat de bril die ik had er goed uit zag, dat Ray Ban goede brillen maakte.
Dus het is echte een super goede replica gewoon voor ongeveer ¤8,50 (ligt ook aan de wisselkoers).
Een echte aanrader dus.

P.S. gisteren ook de Ray Ban 3308 voor een vriend van me binnen gekregen. Valt me eerlijk gezegd wat tegen: hij heeft onder andere in plaats van dat de glazen gewoon van glas zijn, ze van plastic.
nou lekkere opticien is dat zeg
pi_70325240
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef Kopbal het volgende:
Staan er pas een paar dagen op, dus tenzij iemand deze toevallig via taobao heeft gehad, heeft niemand deze thuis.
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:03:19 #140
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70325302
Bij die CK boxers kan je geen maat opgeven? Krijg je zeker een Chinees maatje binnen
pi_70325331
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
Een echte aanrader dus.

Welke heb je die gouden, zilveren of zwarte?
pi_70325737
ik heb me pakketje binne die 13/06 geshipped was maar nu mis ik 2 artikelen komt dat appart? Staat ook 3 pieces op de envelop terwijl ik 5 stuks besteld heb?
pi_70326197
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef sven93 het volgende:
Nou succes, bij DX hoef je geen service te verwachten bij dit soort dingen
pi_70326527
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

nou lekkere opticien is dat zeg
je kan het zo zien, maar je kunt ook zeggen dat het gewoon een hele goede replica is
pi_70326911
hier het bewijs dat je geen BB boxers moet kopen als je beetje lang bent, en verder ziet hij er erg nep uit (rand van de boxer is erg dun)

hier een foto, met een neppe BB boxer van jack, en een echte maat M

hoe zijn de boxers van calvin klein? beetje hetzelfde model als een BB boxer?
pi_70326977
quote:
Die van mij heeft 1 x gebrand na 500 keer strijken langs dat ding. Hij ligt nu in de prullenbak te rotten.
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:49:44 #147
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70327042
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:03 schreef Kopbal het volgende:
Bij die CK boxers kan je geen maat opgeven? Krijg je zeker een Chinees maatje binnen
Wel toch? Ik kon M / L / XL kiezen.
29.10 Novastar HMH
pi_70327650
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef mtchel112 het volgende:
hier het bewijs dat je geen BB boxers moet kopen als je beetje lang bent, en verder ziet hij er erg nep uit (rand van de boxer is erg dun)

hier een foto, met een neppe BB boxer van jack, en een echte maat M

[ afbeelding ]

damn dat is wel te nep.. bjorn borg met paul frank aapjes
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:09:03 #149
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70327813
quote:
Hi!

I have just gone to the warehouse and find the Polo has been arrived,your order WXXXXXXX will be shipped in 24 hours,you can check the order status 24 hours later.

Best regards,
jack
Binnenkort de Lacoste polo binnen, ben benieuwd.
pi_70328054
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef JEFFreal het volgende:
ik heb me pakketje binne die 13/06 geshipped was maar nu mis ik 2 artikelen komt dat appart? Staat ook 3 pieces op de envelop terwijl ik 5 stuks besteld heb?
Dear jeffrey,

Sorry for the inconvenience

I will take responsibility for this mistake about your order.

Could you please tell me the SKU number of the wrong electronice items first?

I will find the who made this mistake and then give you a solution to your problem

Best regards,
Jack

Wel lekkere snelle reactie van jack , maar beetje jammer dat die het vergeten is kan ik weer twee weken wachten
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:16:54 #151
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_70328145
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef Kopbal het volgende:
Niet bij Jack, wel bij DX.
Goeie zippo kwaliteit, zelf wel vulling kopen. meer valt er niet over te zeggen
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:43:40 #152
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70329287
Hmm, ik bestel een product, betaal met PayPal, krijg een bevestiging van betaling van PayPal, en vervolgens de volgende melding bij de orderstatus bij DP:
quote:
6/24/2009 10:31:31 PM NO Voided INVALID IPN is invalid.
Iemand enig idee?
29.10 Novastar HMH
pi_70329357
damn man, ik krijg al een paar dagen geen reactie van jack.. :S waaromheeft hier iedereen het over dat hij zo snel reageert.. valt vies tegen
pi_70329411
Ik krijg altijd binnen 1 dag antwoord via mail
pi_70329488
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef DancePlaza het volgende:
damn man, ik krijg al een paar dagen geen reactie van jack.. :S waaromheeft hier iedereen het over dat hij zo snel reageert.. valt vies tegen
Anders maak je een vraag via je account op DP krijg ik tenminste altijd snel antwoord
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:11:29 #156
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70330342
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef DancePlaza het volgende:
Voeg Rachel op MSN toe kan je al je vragen stellen...
pi_70330662
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Voeg Rachel op MSN toe kan je al je vragen stellen...
Heb je daar misschien een adres van ?
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_70330843
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef mvc het volgende:

[..]

Heb je daar misschien een adres van ?
dealperfectcs02@live.cn

Hou er wel rekening mee dat ze alleen sochtends/begin van de middag online is
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:26:59 #159
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70330884
Hmm, heb weer een behoorlijke zooi posts gemist. Nog iets bijzonders gebeurd?
Anyway..
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:08 schreef MagischMannetje het volgende:
Kunnen de N5's (uit NL) ook problemen veroorzaken?
Ja. De N5's zijn degenen waar het het meeste gebeurt. Alles wat lijkt op R4, N5, R3, etc etc niet gebruiken. Gewoon met een gerespecteerd merk gaan

Trouwens een leuke TT voor de volgende: Waar we eindelijk weer een TT hebben
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_70331308
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef mtchel112 het volgende:
Nee, zeker niet. Die zijn prima.
pi_70331619
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm, ik bestel een product, betaal met PayPal, krijg een bevestiging van betaling van PayPal, en vervolgens de volgende melding bij de orderstatus bij DP:
[..]

Iemand enig idee?
Staat mij iets bij dat het een veelvoorkomende fout in het systeem was.
Zoiets had Jack hier een tijdje geleden gepost.

Verder is er niks fout met de order, maar als je alles zeker wilt weten moet je even een mailtje sturen.

De CK boxers zijn trouwens inderdaad zeker netjes, ik denk wel dat je ze na 10x dragen weg kan tiefen, maar daar is de prijs ook naar.
Daarvoor heb je nog geen boxer bij de Hema.
kei lief.
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:22:53 #162
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70332388
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Lolque het volgende:

[..]

Staat mij iets bij dat het een veelvoorkomende fout in het systeem was.
Zoiets had Jack hier een tijdje geleden gepost.

Verder is er niks fout met de order, maar als je alles zeker wilt weten moet je even een mailtje sturen.
THanks, was al in paniek dat de boel verkeerd liep
29.10 Novastar HMH
pi_70332399
Ik heb op DP een air mail tracking nummer gekregen maar als ik het invoer bij dat tracking scherm vraagt ie om een Enquiry Reference Number. Ik neem aan dat dat QNumber is dus dat heb ik ingevoerd maar dan zegt ie steeds The Enquiry Reference Number (*********) is not available. We are sorry that we are unable to provide you with further information. Doe ik iets fout? Vind het allemaal een beetje schraal uitgelegd ook.
pi_70332458
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Robertv het volgende:
Ik heb op DP een air mail tracking nummer gekregen maar als ik het invoer bij dat tracking scherm vraagt ie om een Enquiry Reference Number. Ik neem aan dat dat QNumber is dus dat heb ik ingevoerd maar dan zegt ie steeds The Enquiry Reference Number (*********) is not available. We are sorry that we are unable to provide you with further information. Doe ik iets fout? Vind het allemaal een beetje schraal uitgelegd ook.
Je hebt dan je trackingnumber al van Jack maar HongKongpost heeft het trackingnumber nog niet in hun computers ingevoerd Gewoon even 1 of 2 dagen wachten. Dan staat er wel iets dat ze je pakketje hebben of dat het verstuurd word etc.
pi_70332727
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Je hebt dan je trackingnumber al van Jack maar HongKongpost heeft het trackingnumber nog niet in hun computers ingevoerd Gewoon even 1 of 2 dagen wachten. Dan staat er wel iets dat ze je pakketje hebben of dat het verstuurd word etc.
Ok thanks, ik wacht
pi_70332887
Krijgen jullie een mail als er iets van TaoBao vanuit Jack verzonden wordt? Ik zie dat altijd alleen maar bij mijn orders, krijg daar verder geen bericht van ofzo. Bij orders vanuit de shop zelf wel.
pi_70333675
Ga denk ik ook maar een Rayban in de shop van Jack bestellen. Alleen hij heeft er nog al veel. Iemand een suggestie?
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:31:17 #168
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_70334343
Ik wil deze kopen maar ik durf niet, stel je voor dat de kwaliteit slecht is of het niet werkt? Aan de andere kant is dit hele ding kopen goedkoper dan het bestellen van een nieuwe usb/oplader kabel voor mijn sony walkman . Dusss wie heeft er ervaring mee en schopt mij even over de grens om het toch te kopen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_70335213
goh waar ken ik die toch van?

http://www.merkbrillen.nl/contents/nl/d6.html#p386

Ik vind dat die trouwens dat die van DP best goed is nagemaakt als je hem vergelijkt met de "echte"
pi_70335354
2 brillen vandaag binnen gehad

RB3032 Fashinable Polarized Sunglasses for Man Tarnish- Hier kraste ik zo de rayban tekst eraf

Model 2 Fashionable Gentleman's Toad Reflected Light Glass 3025 with Silver Border- Silver Deze is wel netjes en rayban krijg ik er niet af
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:18:36 #171
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70336010
Maat van mij heeft vandaag ook z'n Ray Ban binnengekregen. Wij hebben de bril even vergeleken met de originele die mijn vader heeft. Het verschil is toch wel heel duidelijk te merken. Vooral de kwaliteit van het glas is echt bagger in vergelijking tot de echte RB. Ik vraag mij af of het glas van de fake RB's überhaupt wel UV straling tegenhoudt. Ik zou zo'n fake RB in ieder geval nooit in de bergen dragen. Dit weekend dus toch maar een echte kopen die de ogen wel goed beschermd.
Jij begrijpt _O_
pi_70336101
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Maat van mij heeft vandaag ook z'n Ray Ban binnengekregen. Wij hebben de bril even vergeleken met de originele die mijn vader heeft. Het verschil is toch wel heel duidelijk te merken. Vooral de kwaliteit van het glas is echt bagger in vergelijking tot de echte RB. Ik vraag mij af of het glas van de fake RB's überhaupt wel UV straling tegenhoudt. Ik zou zo'n fake RB in ieder geval nooit in de bergen dragen. Dit weekend dus toch maar een echte kopen.
Voor die 8 a 9 euro? mwah ik denk het niet
is er niet een huis tuin en keuken manier om zoiets te testen? (en nee ik ga niet zelf lang in de zon kijken met die bril op )
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:28:09 #173
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70336330
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Voor die 8 a 9 euro? mwah ik denk het niet
is er niet een huis tuin en keuken manier om zoiets te testen? (en nee ik ga niet zelf lang in de zon kijken met die bril op )
Geen idee hoe dit te testen is. Maar houd er wel rekening mee dat deze brillen weinig bescherming bieden tegen zonlicht. Zie deze brillen dus echt als "sieraad" en niet als volwaardige zonnebril.

Ik heb zelf al eens slechte ervaringen gehad met el cheapo brillen. Ontstoken ogen en een paar dagen binnen moeten zitten tijdens wintersport
Jij begrijpt _O_
pi_70336633
Weet iemand of ze ergens 17.4" laptop hoezen hebben?
pi_70337059
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Geen idee hoe dit te testen is. Maar houd er wel rekening mee dat deze brillen weinig bescherming bieden tegen zonlicht. Zie deze brillen dus echt als "sieraad" en niet als volwaardige zonnebril.

Ik heb zelf al eens slechte ervaringen gehad met el cheapo brillen. Ontstoken ogen en een paar dagen binnen moeten zitten tijdens wintersport
Hoe weet jij zo zeker dat ze geen bescherming bieden?
kei lief.
pi_70338248
Bij de meeste Ray Bans die je bij Jack besteld krijg je een testkaartje mee om te controleren of het polariserend is. Op dat kaartje staat een visser, en als je door een polariserende bril kijkt zou je een visje moeten zien. De brillen met spiegelglas van Jack zijn niet polariserend, althans, ze ziet geen visje, en de meeste andere wel. Ligt eraan. Maar het kan natuurlijk allemaal doorgestoken kaart (hihi woordgrapje ) zijn.
pi_70338506
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef t1m0k het volgende:
Bij de meeste Ray Bans die je bij Jack besteld krijg je een testkaartje mee om te controleren of het polariserend is. Op dat kaartje staat een visser, en als je door een polariserende bril kijkt zou je een visje moeten zien. De brillen met spiegelglas van Jack zijn niet polariserend, althans, ze ziet geen visje, en de meeste andere wel. Ligt eraan. Maar het kan natuurlijk allemaal doorgestoken kaart (hihi woordgrapje ) zijn.
Je kan moeilijk een reflecterende ook nog 's polarizeren.
kei lief.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:31:21 #178
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_70338864
Ik liep vandaag 2 brillenwinkels in, en vroeg of ik mijn bril kon laten testen of het UV doorliet. Ze zeiden bij beide winkels dat een donkere kleur glas, met een reflecterende laag erover al genoeg bescherming bied voor UV. Toen ik vroeg naar dat UV-laagje dat op die brillen kon zeiden ze dat het alleen met heel scherp zonlicht te merken was. Ze merkten beide trouwens niet op dat het nep Ray Bans waren, eentje zei zelfs dat zij er eergisteren ook 1 voor "maar" 109 euro op de kop had getikt
pi_70338961
En houdt een polariserende bril per definitie de UV straling tegen of staat dit er los van?

Om mezelf maar antwoord te geven, een polarisatiefilter heeft niets te maken met een UV filter.
Een polarisatiefilter houdt alleen de hinderlijke schitteringen weg van b.v. reflectie op water etc.
Het UV filter staat er dus los van

[ Bericht 29% gewijzigd door PedroN op 24-06-2009 21:41:41 ]
pi_70339369
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:33 schreef PedroN het volgende:
En houdt een polariserende bril per definitie de UV straling tegen of staat dit er los van?

Om mezelf maar antwoord te geven, een polarisatiefilter heeft niets te maken met een UV filter.
Een polarisatiefilter houdt alleen de hinderlijke schitteringen weg van b.v. reflectie op water etc.
Het UV filter staat er dus los van
De polariserende laag geeft veel meer rust aan de ogen!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:55:03 #181
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70339906
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef Lolque het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat ze geen bescherming bieden?
Zeker weet ik het niet, maar ik ga er niet van uit dat deze RB's goed beschermend zijn. Wel durf ik met zekerheid te zeggen dat de echte RB's veel beter glas hebben. De echte RB gaf een veel rustiger beeld. Daarnaast denk ik ook dat de echte RB's krasbestendiger zijn.
Jij begrijpt _O_
pi_70339914
Zijn er hier nou nog steeds mensen die denken dat hun brilletje van 9 euro , goede bescherming geeft aan de ogen
&lt;&gt;
pi_70340786
ik wil dat mijn transformer zippo's binnenkomen
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_70341876
Hdmi kabel is inmiddels geshipt ...

naa hem 11 juli te hebben besteld

noujaa niet echt extreem hard nodig ; wil hem alleen wel graag testen
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:45:24 #185
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70342046
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef Downstar het volgende:

Zo, dan heb je wel een engelen geduld.
Jij begrijpt _O_
pi_70342559
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef Downstar het volgende:

Veel respect dat je nu pas gaat klagen! Je geduld is lovenswaardig
pi_70344172
25 euro aan gadgets besteld (A)

Status: Packaging
[img]http://i34.tinypic.com/25fu3ja.jpg[/img]
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:58:11 #188
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70344607
Iemand hier moest en zou vandaag een DS-kaartje kopen, wat doet ie? Gaat ie naar de computerwinkel om ¤40 voor een R4 kloon neer te tellen
pi_70344688
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:58 schreef Erasmo het volgende:
Iemand hier moest en zou vandaag een DS-kaartje kopen, wat doet ie? Gaat ie naar de computerwinkel om ¤40 voor een R4 kloon neer te tellen
pi_70344702
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]

Iemand enig idee?
Niks aan de hand, is een foutje in het systeem maar je order is gewoon bevestigd.
pi_70345843
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef jordygrunn het volgende:
25 euro aan gadgets besteld (A)

Status: Packaging
SKU's willen we zien!
  donderdag 25 juni 2009 @ 03:33:20 #192
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_70347447
Het DX Points-systeem werkt ook goed he, Pending Points van 2 januari staan nog op pending .
Heb wel van de punten gebruik kunnen maken, er staat nu wel -45 punten, maar bij die transacties zie ik dat een service-medewerker meldt dat ik nu nog 19,82 punten over heb

Heb deze besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_70347516
Heb ook wat besteld bij dealP. kon alleen niet echt nuttige dingen vinden... dus maar een brilletje en wat kleine shit wat waarschijnlijk snel op de vuilstort ligt!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  donderdag 25 juni 2009 @ 04:30:54 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70347544
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:40 schreef alki het volgende:

[..]

Ja mooi niet mijn U-boat is nog steeds kapot en heb nog steeds geen oplossing. Rachel komt telkens met nieuwe vragen.
een beetje zoals met dx, steeds weer doorvragen, ipv dat ze alle vragen in 1x stellen.
nu is het wel opgelost?
pi_70348018
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Maat van mij heeft vandaag ook z'n Ray Ban binnengekregen. Wij hebben de bril even vergeleken met de originele die mijn vader heeft. Het verschil is toch wel heel duidelijk te merken. Vooral de kwaliteit van het glas is echt bagger in vergelijking tot de echte RB. Ik vraag mij af of het glas van de fake RB's überhaupt wel UV straling tegenhoudt. Ik zou zo'n fake RB in ieder geval nooit in de bergen dragen. Dit weekend dus toch maar een echte kopen die de ogen wel goed beschermd.
Vind je het gek? 109 euro tegen 10 euro.
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:10:31 #196
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70348871
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Zero_Empathy het volgende:
Ik liep vandaag 2 brillenwinkels in, en vroeg of ik mijn bril kon laten testen of het UV doorliet. Ze zeiden bij beide winkels dat een donkere kleur glas, met een reflecterende laag erover al genoeg bescherming bied voor UV. Toen ik vroeg naar dat UV-laagje dat op die brillen kon zeiden ze dat het alleen met heel scherp zonlicht te merken was. Ze merkten beide trouwens niet op dat het nep Ray Bans waren, eentje zei zelfs dat zij er eergisteren ook 1 voor "maar" 109 euro op de kop had getikt
'
Welke bril was dat precies?
29.10 Novastar HMH
pi_70349351
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:10 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

'
Zou ik graag ook willen weten, lekker voor op vakantie, toch altijd handig een betere kwaliteit bril!(dan de andere prullen@jack)
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:32:18 #198
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_70349371
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:10 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

'
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21646

MAAR... dat was wat ze bij die brillenwinkels zeiden. Wie weet hadden ze het wel door en dachten ze een leuke grap met ons uit te halen.
pi_70349924
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Zero_Empathy het volgende:
Ik ben er ook een tijdje terug naar een opticien mee gegaan en die zei hetzelfde.
Alleen op wintersport of als je vaak naar het strand gaat is een echt goeie bril nodig.
Maar voor in de stad is het dus gewoon perfect .
pi_70350847
Leuke dingen hoor
pi_70351288
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:22 schreef Skiet het volgende:
Leuke dingen hoor
kwaliteitspost
pi_70351325
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

kwaliteitspost
Verkapte tvp
pi_70351337
quote:

[..]

kwaliteitspost

Gelukkig is jouw antwoord wel van waarde. En laten we het niet hebben over mijn post hebben in dit topic waar er maar weinig kwaliteitsposts te vinden zijn. Het begin is overwegend TVP en het einde een strijd om de nieuwe te openen.
pi_70352089
Ja of iedereen kapt gewoon met dat zielige gezeik tegen elkaar.

Iemand toevallig al zo'n ''Spy-pen'' binnen?
Wil wel eens een filmpje ervan zien, hoe de kwaliteit is.
kei lief.
pi_70352187
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:01 schreef Lolque het volgende:
Ja of iedereen kapt gewoon met dat zielige gezeik tegen elkaar.

Iemand toevallig al zo'n ''Spy-pen'' binnen?
Wil wel eens een filmpje ervan zien, hoe de kwaliteit is.
die met een camera-tje erin? heb er thuis 1tje liggen, zal vanavond ff kijken of ik wat op youtube kan gooien.
pi_70352213
quote:

[..]

kwaliteitspost
kwaliteitspost
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Verkapte tvp
kwaliteitspost
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

Gelukkig is jouw antwoord wel van waarde. En laten we het niet hebben over mijn post hebben in dit topic waar er maar weinig kwaliteitsposts te vinden zijn. Het begin is overwegend TVP en het einde een strijd om de nieuwe te openen.
kwaliteitspost
Einde bericht
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:18:29 #207
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70352670
Jack zet als het goed is vandaag of morgen Oranje shirts op zijn site
pi_70352741
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd voor hoeveel geld jullie al bestelt hebben bij onze vriend Jack!
Als ik de dingen van sommige mensen hier lees gaat het om honderden dollars.
pi_70352859
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:20 schreef Xuerio het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd voor hoeveel geld jullie al bestelt hebben bij onze vriend Jack!
Als ik de dingen van sommige mensen hier lees gaat het om honderden dollars.

Als je ook spulletjes voor vrienden gaat bestellen, zit je hier al snel aan hoor.
kei lief.
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:39:36 #210
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70353306
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:24 schreef Lolque het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als je ook spulletjes voor vrienden gaat bestellen, zit je hier al snel aan hoor.
waar kan ik dat zien?:P
pi_70353311
Om nog even een kleine update te geven: DIT horloge:

Is vorige maand binnengekomen, en ik blijf het een ontzettend mooi horloge vinden voor ¤4,5. MAAR, ongeveer een dag na m'n post op Fok! met de inhoud van mijn pakketje, kwam ik erachter dat aan de binnenkant van het horloge vingerafdrukken staan En zo op het eerste gezicht lijken ze niet eens op die van een volwassene
pi_70353420
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:39 schreef makkie88 het volgende:

[..]

waar kan ik dat zien?:P
Als je net in hebt gelogd bij het ''My account'' gedeelte, staat het rechts bovenin.
kei lief.
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:45:07 #213
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70353459
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:39 schreef Starman89 het volgende:
[ afbeelding ]

Is vorige maand binnengekomen, en ik blijf het een ontzettend mooi horloge vinden voor ¤4,5. MAAR, ongeveer een dag na m'n post op Fok! met de inhoud van mijn pakketje, kwam ik erachter dat aan de binnenkant van het horloge vingerafdrukken staan En zo op het eerste gezicht lijken ze niet eens op die van een volwassene
Hoe dacht je dan dat het zo goedkoop kon
29.10 Novastar HMH
pi_70353466
quote:
[ afbeelding ]

Nu begint het te knagen aan je geweten..
Einde bericht
pi_70353497
Had een goedkoop Longines horloge bij Jack besteld, kwam hij hier aan, werkte hij niet goed. Na een paar mails, heeft hij een nieuwe opgestuurd. Netjes
pi_70353555
die kinderen moeten toch ook wat verdienen... als wij niks bestellen zijn zij allemaal werkloos hoor!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_70353621
quote:
[ afbeelding ]

Chinese vrouwtjes hebben hele kleine handen
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:52:59 #218
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70353736
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:43 schreef Lolque het volgende:

[..]

Als je net in hebt gelogd bij het ''My account'' gedeelte, staat het rechts bovenin.
aha!

You totally have spent US $129.79 here up to now.
Your collected points are 0
Member Type:

k heb aleeen geen punten, werkt dat niet ofzo?
pi_70353787
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef makkie88 het volgende:

[..]

aha!

You totally have spent US $129.79 here up to now.
Your collected points are 0
Member Type:

k heb aleeen geen punten, werkt dat niet ofzo?
Je moet even naar "Order Confirmation" en daar aangeven dat je bestelling is binnengekomen
Dan komt de status op "Fulfilled"

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2009 11:58:05 ]
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:56:54 #220
172356 Chiponiz
Kop d'r veur ! >:)
pi_70353881
vanwaar deze reclame ?
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:01:14 #221
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70354034
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef Chiponiz het volgende:
vanwaar deze reclame ?
Welke reclame?

DX is kut. Ze vragen me nu ook de tweede defecte laserpen die ik heb gekregen terug te sturen
Dus na twee maanden en 40 dollars armer heb ik nu twee laserpennen gekregen die niet voldoen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:18:04 #222
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70354595
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:50 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Chinese vrouwtjes hebben hele kleine handen
Hoe weet jij dat?
pi_70354944
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:01 schreef Zapper het volgende:

[..]

Welke reclame?

DX is kut. Ze vragen me nu ook de tweede defecte laserpen die ik heb gekregen terug te sturen
Dus na twee maanden en 40 dollars armer heb ik nu twee laserpennen gekregen die niet voldoen
Stuur dr maar 1tje naar mij toe, kijk ik wel of die écht niet goed werkt.
kei lief.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:38:43 #224
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70355291
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:28 schreef Lolque het volgende:

Stuur dr maar 1tje naar mij toe, kijk ik wel of die écht niet goed werkt.
Ik heb de eerste foute dus al teruggestuurd, nu moet ik hetzelfde doen met de tweede. Maar laat ze mij verdomme eerst maar eens een werkende sturen. Trage communicatie met DX dus het schiet niet echt op.

En ik gebruik de batterijen die zij verkopen en aanbevelen, dus hij werkt ook écht niet goed
pi_70357364
Ok, even voor de mensen die dat IK-Colouring horloge hebben gekocht bij DX:

Die van mij is net binnen, en hij ziet er echt super vet uit

Maar, hoe verstel ik nou dat bandje, want die is echt veel te groot. Heeft iemand daar een handleiding ofzo van?
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:39:51 #226
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70357565
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Bobsch het volgende:
Maar, hoe verstel ik nou dat bandje, want die is echt veel te groot. Heeft iemand daar een handleiding ofzo van?
pinnetjes aan zijkant van de bandjes eruit duwen met kleine schroevendraaier. kost beetje kracht, maar op gegeven moment laat ie los. niet in je klauwen steken
pi_70359465
Een vriend van mij had een U-Boat gekocht. Maar het pinnetje tussen bandje en horloge raakt steeds los. Nu is het pinnetje kwijt geraakt toen hij weer los schoot. Is daar nog iets aan te doen bij Jack of is het kansloos? Gebeurde al na een paar dagen.
pi_70359724
hmm nu reageert jack wel wat sneller, had van hem een track n trace code gekregen maar bleek dat die code naar spanje getraced werd.. dus mijn pakketje ook

gelukkig heeft het jack snel opgelost door een nieuw pakket op te sturen naar het juiste adres goeie service van jack
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:42:42 #229
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70359823
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:39 schreef DancePlaza het volgende:
hmm nu reageert jack wel wat sneller, had van hem een track n trace code gekregen maar bleek dat die code naar spanje getraced werd.. dus mijn pakketje ook

gelukkig heeft het jack snel opgelost door een nieuw pakket op te sturen naar het juiste adres goeie service van jack
Jou fout of zijn fout om het naar Spanje te verzenden?
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:47:59 #230
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70360010
Whohoo, al m'n pakketjes bij DX en FP zijn zojuist geshipped. Ik ben benieuwd welke er het eerste aan zullen komen. Hopelijk begin volgende week post!
Jij begrijpt _O_
pi_70360210
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:00:00 #232
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70360432
Wie had ook alweer zo'n adidas jasje besteld? Ik zag namelijk iemand in de stad die zo'n mooi jasje aan had en eenmooie neppe(denk ik) RayBan zonnebril.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:05:27 #233
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70360646
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef MagischMannetje het volgende:
Wie had ook alweer zo'n adidas jasje besteld? Ik zag namelijk iemand in de stad die zo'n mooi jasje aan had en eenmooie neppe(denk ik) RayBan zonnebril.
Welk jasje?
29.10 Novastar HMH
pi_70360854
Nieuw bij DX

Dat logo!

donderdag 25 juni 2009 @ 15:14:06 #235
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70360926
29.10 Novastar HMH
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:16:03 #236
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70360988
Android is natuurlijk wel ideaal voor Chinese ontwikkelaars

Die oplader!
pi_70361019
Hoe bevalt die nep Rayban zonnebril dan met dit weer?
pi_70361031
Geloof er niets van dat het echt Android is. Chinezen hebben volgens mij een instelling van beter goed gejat dan gratis.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:25:08 #239
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_70361277
Op het DX-forum is ook te lezen dat het gewoon een brak Chinees OS is met een Android-vormgeving.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_70361627
Yes! Net mijn eerste DX pakketje binnen gekregen. 6/15/2009 besteld, nu binnen. Producten:
Red Laser Keychain (5mW) $1.91
Advanced 9-Piece Set Lock Picks $5.96
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:39:09 #241
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_70361771
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Hoe bevalt die nep Rayban zonnebril dan met dit weer?
Ik heb zo'n 3028 voor in de auto (gepolariseerd) en ik vind 'm echt geniaal. Door die polarisatie heb je weinig last van storende reflecties door het zonlicht. Ideaal dus voor in de auto. Heb ook nog een andere (weet even type niet meer uit mijn hoofd) met zo'n spieglglazen, maar is dus niet gepolariseerd. Deze is een stuk donkerder qua glazen, ook wel prettig met heel fel zonlicht.
Don't let my username fool you...
pi_70361821
Zo na een aantal weken is de batterij van m'n brommeralarm leeg hij maakte allemaal rare tikgeluidjes en de remote werkt niet meer ^^
pi_70362194
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:42 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Jou fout of zijn fout om het naar Spanje te verzenden?
zijn fout, ik heb samen met hem het adres gecontroleerd en dat was toch echt nederland
pi_70362274
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:50 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

zijn fout, ik heb samen met hem het adres gecontroleerd en dat was toch echt nederland
Haha, volgens mij werken d'r echt een stel bloedmongolen in zn warehouse hoor.
kei lief.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:14:00 #245
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70362970
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Welk jasje?
Deze in het groen (een leraar nog wel )
pi_70363147
Die lockpick set op de site van DX ¤4.28. Wat vind ik op marktnet:

http://www.marktnet.nl/9-(...)nch-3963846.htm#Zoom

donderdag 25 juni 2009 @ 16:25:22 #247
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70363437
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef sam93dor het volgende:
Die lockpick set op de site van DX ¤4.28. Wat vind ik op marktnet:

http://www.marktnet.nl/9-(...)nch-3963846.htm#Zoom

quote:
leuke startersset om te lockpicken,

een leuke hobby of voor noodsituaties.
Inbreken een leuke hobby?!?!
29.10 Novastar HMH
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:25:50 #248
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70363457
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Best een aardig vestje voor naar een voetbalwedstrijd ofzo
29.10 Novastar HMH
pi_70363502
Is er op DX een naald om een bal op te pompen ? Ik kon he namelijk niet vinden.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:27:45 #250
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70363537
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef ProRacer het volgende:
Is er op DX een naald om een bal op te pompen ? Ik kon he namelijk niet vinden.
Zo'n ding kost 2,50 bij de dichtsbijzijnde Scapino, waarom zou je die in hemelsnaam uit Azië laten overvliegen?
29.10 Novastar HMH
pi_70363593
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Zo'n ding kost 2,50 bij de dichtsbijzijnde Scapino, waarom zou je die in hemelsnaam uit Azië laten overvliegen?
Misschien verkopen ze het in grote aantallen? bij scapino krijg je er 2 of 3 voor 2,50
pi_70363651
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
waar heb je die gevonden .. die vind ik wel vet uitzien.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:32:58 #253
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70363735
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef ProRacer het volgende:

[..]

Misschien verkopen ze het in grote aantallen? bij scapino krijg je er 2 of 3 voor 2,50
Hoeveel ballen moet je opgepompt hebben dan
29.10 Novastar HMH
pi_70363832
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik gok omdat het kan.

Nog mensen ervaring met de Wayfarers op DP of andere leuke hippe zonnebrillen?
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:36:39 #255
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70363860
quote:
[ afbeelding ]

Zou je het linkje naar dit horloge willen posten aub?

___

Het scheerapparaat wat ik heb binnengekregen is echt bagger. Ik ga niet eens foto's meer maken, niet kopen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8893
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:44:37 #256
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70364148
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Zou je het linkje naar dit horloge willen posten aub?

___

Het scheerapparaat wat ik heb binnengekregen is echt bagger. Ik ga niet eens foto's meer maken, niet kopen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8893
Vind je het vreemd?
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:46:09 #257
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70364194
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

waar heb je die gevonden .. die vind ik wel vet uitzien.
Hij zag er iets anders uit maar ik zal hem wel even opzoeken
Deze! kost rond de ¤15
Er zijn ook nog wel anderen gewoon hierop zoeken: Adidas外套
pi_70365000
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef t1m0k het volgende:
Nieuw bij DX

[ afbeelding ]
Je kunt zeggen wat je wil, maar wel met Bulit in WiFi
pi_70365288
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik gok omdat het kan.

Nog mensen ervaring met de Wayfarers op DP of andere leuke hippe zonnebrillen?
Ik heb wel een Wayfarers besteld maar die moet nog binenkomen
pi_70365515
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:24 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

Zou je een review van die wayfarars kunnen plaatsen? Ben benieuwd of ze een beetje degelijk aanvoelen.
pi_70365555
Kan je op FocalPrice reviews geven over producten, die je helemaal niet hebt gekocht?
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:39:48 #262
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70365710
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Je moet even naar "Order Confirmation" en daar aangeven dat je bestelling is binnengekomen
Dan komt de status op "Fulfilled"
tnx! nu opeens 9 punten, kan ik er wat mee?
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Bobsch het volgende:
Ok, even voor de mensen die dat IK-Colouring horloge hebben gekocht bij DX:

Die van mij is net binnen, en hij ziet er echt super vet uit

is een mooi horloge idd

je moet met een spijkertje de pinnetjes er uit slaan, dat moet je doen bij de pinnetjes waar een pijltje bij staat, aan die kant slaan!

succes
pi_70366020
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:24 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

Welke sku heb je besteld?
pi_70366330
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:39 schreef makkie88 het volgende:

[..]

tnx! nu opeens 9 punten, kan ik er wat mee?
[..]

is een mooi horloge idd

je moet met een spijkertje de pinnetjes er uit slaan, dat moet je doen bij de pinnetjes waar een pijltje bij staat, aan die kant slaan!

succes
Staat erboven wat je ermee kan.
10 punten = 1$ waard
kei lief.
pi_70366346
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:32 schreef Skiet het volgende:
Een vriend van mij had een U-Boat gekocht. Maar het pinnetje tussen bandje en horloge raakt steeds los. Nu is het pinnetje kwijt geraakt toen hij weer los schoot. Is daar nog iets aan te doen bij Jack of is het kansloos? Gebeurde al na een paar dagen.
Bij de juwelier hebben ze deze dingen in alle soorten en maten liggen! kost je 2 euro en je probleem is opgelost!
pi_70366435
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb zo'n 3028 voor in de auto (gepolariseerd) en ik vind 'm echt geniaal. Door die polarisatie heb je weinig last van storende reflecties door het zonlicht. Ideaal dus voor in de auto. Heb ook nog een andere (weet even type niet meer uit mijn hoofd) met zo'n spieglglazen, maar is dus niet gepolariseerd. Deze is een stuk donkerder qua glazen, ook wel prettig met heel fel zonlicht.

Is de tekst ook gegraffeerd? heb er 1 met polarized glazen waar dus de rayban tekst zo vanaf viel en 1dje zonder polorized glazen maar die is wel netjes gegraffeerd?
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:16:23 #267
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70366487
En om het helemaal af te maken vandaag ook nog een verkeerd artikel ontvangen van DX

Ik ga de site maar boycotten denk ik.
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:39:39 #268
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_70367137
Hmmm...DX werkt niet lekker. Heb me aangemeld, maar krijg geen validatie e-mail. Ik kan op site ervoor kiezen om die nog keer te laten versturen en krijg dan de volgende foutmelding:
quote:
Thank you for visiting DealExtreme.com.

We are temporarily unable to process your request.
Please try again in a few minutes or contact us for assistance.
Drugs are good mkay?
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:31:25 #269
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70370559
al mijn pakjes zitten in het vliegtuig..als ze maar op tijd aankomen dan kan ik er tijdens de vakantie nog van genieten
pi_70370762
mijn knijpkat is binnen
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_70373366
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:54 schreef t1m0k het volgende:

[..]

Welke sku heb je besteld?
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22512

deze de goedkoopste.
pi_70375759
Vandaag me Chelsea shirt en een CK boxer binnen gekregen

het Chelsea shirt xl, past perfect heb hier in Nederland ook maat XL.
Helaas past me boxer niet L. heb net maar gelijk een XL besteld (heb normaal L)

Bij dat Chelsea shirt heb ik niet het gevoel dat het nep is, perfecte kwaliteit, labeltje van adidas eraan, en een plastic plastic hoes van adidas erom heen

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2009 23:03:41 ]
pi_70376732
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vandaag me Chelsea shirt en een CK boxer binnen gekregen

het Chelsea shirt xl, past perfect heb hier in Nederland ook maat XL.
Helaas past me boxer niet L. heb net maar gelijk een XL besteld (heb normaal L)

Bij dat Chelsea shirt heb ik niet het gevoel dat het nep is, perfecte kwaliteit, labeltje van adidas eraan, en een plastic plastic hoes van adidas erom heen
Mijn shirts zaten ook in zo´n hoesje. Maar daar stond in het klein ergens adidas verkeerd gespeld. Abidas ofzo, is al best lang geleden. Moet je maat eens kijken.
pi_70381451
Ben op zoek naar een iPod oplader voor in het stopcontact, wat kan ik dan het beste nemen?

Één waarme je een USB aansluiting in een stekker doet en die in het stopcontact of één die gewoon direct in het stopcontact gaat met een stekker adapter?

Iemand tips welke en vooral welke niet?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 01:34:32 #275
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70382603
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef henkjan90 het volgende:
Ben op zoek naar een iPod oplader voor in het stopcontact, wat kan ik dan het beste nemen?

Één waarme je een USB aansluiting in een stekker doet en die in het stopcontact of één die gewoon direct in het stopcontact gaat met een stekker adapter?

Ik zou zelf voor een stekker gaan met een USB "stopcontact" er in. Zo kun je namelijk ook nog andere apparaten met een USB stekker laden.
Verder er natuurlijk goed op letten dat de stekker ook werkt in NL.
Jij begrijpt _O_
pi_70384519
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef henkjan90 het volgende:

http://www.focalprice.com(...)hite_IA047W_473.html
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:19:22 #277
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_70385079
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef JEFFreal het volgende:

[..]

Is de tekst ook gegraffeerd? heb er 1 met polarized glazen waar dus de rayban tekst zo vanaf viel en 1dje zonder polorized glazen maar die is wel netjes gegraffeerd?
Ik heb geen idee of de tekst gegraveerd (ja, zo schrijf je dat woord...) is, zal zo eens kijken, maar waarom ga jij over dat logo heen wrijven In het andere glas is wel gewoon het RB logootje verwerkt zoals bij een echte.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:20:46 #278
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70386012
Ik kan er weinig van maken, die TaoBao site, zie veel Real Madrid en Chelsea spullen, maar snap niks van de prijzen of het bestellen Iemand die me wat hulp kan bieden?
29.10 Novastar HMH
pi_70386150
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan er weinig van maken, die TaoBao site, zie veel Real Madrid en Chelsea spullen, maar snap niks van de prijzen of het bestellen Iemand die me wat hulp kan bieden?
zie de OP. Daar staat een linkje met een handleiding. En ik heb je gister nog verteld dat dat via rachel moet.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:26:40 #280
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70386151
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Startpost.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:30:34 #281
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70386254
OK, zal die OP toch eens gaan lezen
29.10 Novastar HMH
pi_70387133
quote:
Besteld! Hartelijk bedankt!

Op DX hadden ze iets vergelijkbaars, maar dan niet met een Europese stekker! Deze is top!

vrijdag 26 juni 2009 @ 10:42:02 #283
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70388328
Als pakketjes geshipped zijn bij DX en FP, hoelang duurt het dan meestal voordat deze bezorgd worden?
Jij begrijpt _O_
pi_70388380
2 a 3 weken
pi_70395436
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 08:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of de tekst gegraveerd (ja, zo schrijf je dat woord...) is, zal zo eens kijken, maar waarom ga jij over dat logo heen wrijven In het andere glas is wel gewoon het RB logootje verwerkt zoals bij een echte.
Linkerglas is bedrukt met "Rayban" rechterglas is geëts of gegraveerd met RB
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 14:18:33 #286
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_70396002
Vandaag weer een FP bestelling binnen, 17e shipped, 9 dagen dus totaal, ik vind het netjes.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:35:45 #287
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70396574
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef OddBehavior het volgende:

[..]

Linkerglas is bedrukt met "Rayban" rechterglas is geëts of gegraveerd met RB
Goed spul?
29.10 Novastar HMH
pi_70396799
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Goed spul?
Goeie shit man!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:46:53 #289
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_70397007
quote:

[..]

Goed spul?
Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, ik ben er heel erg tevreden mee
pi_70397589
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22512

deze de goedkoopste.
Oh man! Cancellen zolang het nog kan! Die is echt zo gruwelijk slechte kwaliteit! Hij lijkt geeneens op een Wayfarer en op de pootjes staat dat het een Jackie Ohh is...
pi_70398349
Kom er net achter dat ik mijn andere account heb verneukt. Faal
pi_70398383
quote:

[..]

Goed spul?
Model 2082 is de meest degelijke die ik in mijn handen heb gehad, en ben er blij mee. Ik raad hem alleen niet aan, anders loopt half nederland met dezelfde bril Het is gewoon meer bril als je van de prijs mag verwachten.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:30:43 #293
177876 Maruna
pi_70398415
iemand bekend met goeie batterijen, oplaadbaar en >2500mAh?
pi_70398621
Woohoo, weer een hoop crap besteld!
Cable Turtles, tandenborstelhouders en scheermeshouder met zuignap, klemmen voor als je haar in de ochtend de verkeerde kant op zit , NDS tasje en nog wat zooi. Feest!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:44:04 #295
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70398898
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:29 schreef OddBehavior het volgende:

[..]

Model 2082 is de meest degelijke die ik in mijn handen heb gehad, en ben er blij mee. Ik raad hem alleen niet aan, anders loopt half nederland met dezelfde bril Het is gewoon meer bril als je van de prijs mag verwachten.
Mwoah 'half Nederland' zal wel meevallen, zoveel zitten er niet op FOK!
29.10 Novastar HMH
pi_70399908
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Maruna het volgende:
iemand bekend met goeie batterijen, oplaadbaar en >2500mAh?
Wat voor batterijen? AA, AAA, C, D, 14500, 18500, 18650, CR123A etc
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:29:06 #297
177876 Maruna
pi_70400450
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:11 schreef PedroN het volgende:

[..]

Wat voor batterijen? AA, AAA, C, D, 14500, 18500, 18650, CR123A etc
gewoon AA
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:00:27 #298
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70401350
Ik heb mijn liverpool shirt en memory stick pro duo(4GB) binnen Dat liverpool shirt past perfect en voor 12 euro is de kwaliteit ook goed echt top! Met Adidas logo en alles erop!!!!
pi_70402535
ik heb een ventilator gekocht
lekker met dit weer!
alleen het duurde wel wat lang voordat ik hem had!
pi_70402625
Nou mijn Rayban is goedgekeurd met het weer van vandaag
pi_70403800
Jack heeft het DP logo veranderd?

naar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')