Hoor je mij dat beweren dan?quote:
Nice, Heb de pakketjes binnen 2.5 week nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:52 schreef djkoelkast het volgende:
Focalprice is zeker sneller met zeggen dat je bestelling verzonden is en meestal komt het ook wel sneller aan, ben nu echter alweer een tijdje aan het wachten op mijn FP bestelling.
Ik heb het idee dat FP met voorraad werkt, waar DX alles lijkt te bestellen bij leveranciers. Dat kan natuurlijk een hoop tijd schelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:59 schreef Bobsch het volgende:
Ja precies, verschilt sowieso heel vaak per bedrijf. Snap ook niet altijd waar het verschil zit in vertraging van de pakketjes.
Hopelijk vandaag of morgen mijn gratis horloge van DX
Niet helemaal waar, wacht nu al bij 2 bestellingen een week en het is nog niet verzonden... Dus blijkbaar werkt FP niet veel anders dan DX, muv de wel fatsoenlijke communicatiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat FP met voorraad werkt, waar DX alles lijkt te bestellen bij leveranciers. Dat kan natuurlijk een hoop tijd schelen.
We blijven Nederlanders hè. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
En weer zitten mensen te kankeren over de levertijd. Get over it. Als je het snel wilt hebben moet je daar niet bestellen.
Als je oa mij daarmee bedoelt, zeiken zou ik het niet willen noemen. Ik wacht rustig af en ben die wachttijden inmiddels wel gewendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
En weer zitten mensen te kankeren over de levertijd. Get over it. Als je het snel wilt hebben moet je daar niet bestellen.
Ja ik bedoel jou ja. Waarom begin je er dan weer overquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je oa mij daarmee bedoelt, zeiken zou ik het niet willen noemen. Ik wacht rustig af en ben die wachttijden inmiddels wel gewend
Weer? Ik heb het geloof ik nog nooit gehad over wachttijden hier... Dus.. Ik gaf enkel aan dat je bij zowel DX als FP soms even moest wachten, zonder daar imho een waardeoordeel aan te verbinden. Dus heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja ik bedoel jou ja. Waarom begin je er dan weer over
Dat wachten is al ter sprake in de afgelopen 10 reeksen dus dat weet iedereen. Snap jou toevoeging dan ook niet aan het verhaal. Maar goed laten we het idd aub laten bij dat gezeik over levertijden en liever over de producten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer? Ik heb het geloof ik nog nooit gehad over wachttijden hier... Dus.. Ik gaf enkel aan dat je bij zowel DX als FP soms even moest wachten, zonder daar imho een waardeoordeel aan te verbinden. Dus heb geen flauw idee waar je het over hebtLaten we het hier dan ook maar bij laten
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wil iedereen die geïnteresseerd is in dit shirt (+ bijbehorende broek!) mij even een PM sturen? Graag aantallen erbij, dan heb ik een mooi overzichtje en kan ik eventueel gaan onderhandelen
Prijs zal rond 35 euro bedragen (shirt + broek)
[ afbeelding ]
Waarom moet je perse zo'n tasje erbij, om als legaal door te verkopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Lolque het volgende:
Volgens mij werken er bij Jack echt een stel idioten in het ''Warehouse'' hoor.
Ik heb nog extra tegen Rachel vermeld dat ik deze keer die Ray-ban shopping bags erbij wil, aangezien die de laatste 2x ook al niet zijn binnen gekomen.
En alweer zit er maar voor de helft van de brillen van die tasjes bij.
Tééring zeg.
Je moet ook heel veel fooi geven, dan wordt alles netjes geregeld!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Lolque het volgende:
Ik heb nog extra tegen Rachel vermeld dat ik deze keer die Ray-ban shopping bags erbij wil, aangezien die de laatste 2x ook al niet zijn binnen gekomen.
Tééring zeg.
Nee ze zijn voor vrienden, en wat je ziet hoor je ook te krijgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom moet je perse zo'n tasje erbij, om als legaal door te verkopen?
Helemaal slim zijn ze daar sowieso niet. Laatst direct na bestelling van een Rayban gevraagd dat kreng extra goed te verpakken zodat 'ie niet zou breken, en dat werd me dan ook gegarandeerd. Komt gisteren dus compleet naar de tering binnen hierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Lolque het volgende:
Tééring zeg.
Bij DX? Dan ja. Ik heb al twee keer een 200mw binnengekregen maar in werkelijkheid nog geen 30mw. Ben nu weer in onderhandelingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:10 schreef ProRacer het volgende:
Ik heb een 200MW Green laser pointer gehaald maar ik zie geen verschil tussen 200MW Green laser pointer en mijn 50 MW pointer zou het kunnen zijn dat ze gewoon een 200mw stickertje hebben opgeplakt?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
Helemaal slim zijn ze daar sowieso niet. Laatst direct na bestelling van een Rayban gevraagd dat kreng extra goed te verpakken zodat 'ie niet zou breken, en dat werd me dan ook gegarandeerd. Komt gisteren dus compleet naar de tering binnen hier
En kleding verpakken ze dan weer wel alsof er iets van goud in zit
[..]
Bij DX? Dan ja. Ik heb al twee keer een 200mw binnengekregen maar in werkelijkheid nog geen 30mw. Ben nu weer in onderhandeling
het is slim als 1 iets niet op voorraad is deze apart te doen anders wachten ze net zolang totdat het wel op voorraad is en dan sturen ze het pas op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb nog nooit iets besteld via DealExtreme. Ik heb nu drie dingen nodig, iPhone oordopjes+zaklamp+kinder hologe.
Wat is slim. Alle drie in één bestelling of splitsen in 2 a 3 bestellingen?
Staat je paypal account wel opdezelfde e-mail als je dealperfect account?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef Pusherman82 het volgende:
na het lezen van de laatste paar topics ben ik wel enthousiast geraakt over alle rommel die onze Chinese vrienden ons aanbiedenen heb ik maar besloten om wat spulletjes te bestellen bij Dealperfect.
Helaas ben ik vergeten om 'drop shipment' te selecteren... :|
kan ik dit alsnog laten toevoegen?
het is ook vreemd, want ik heb m'n order al wel betaald via Paypal, maar als ik op de Dealperfect site kijk, staan de items nog in m'n shoppingcart en bij 'my account' staan er nog geen orders tussen.
Log bij bij DP met hetzelfde mailadres in als bij PP? Anders werkt dat overzicht niet goed (al komen de spullen wel goed aan)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef Pusherman82 het volgende:
na het lezen van de laatste paar topics ben ik wel enthousiast geraakt over alle rommel die onze Chinese vrienden ons aanbiedenen heb ik maar besloten om wat spulletjes te bestellen bij Dealperfect.
het is ook vreemd, want ik heb m'n order al wel betaald via Paypal, maar als ik op de Dealperfect site kijk, staan de items nog in m'n shoppingcart en bij 'my account' staan er nog geen orders tussen.
Maak gewoon een nieuwe account aan, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:09 schreef Pusherman82 het volgende:
ik heb bij DP m'n hotmail gebruikt en voor paypal een andere..
denk dat dat het probleem is..
dat kan ik toch nog wijzigen bij dp?
ja, maar wat gebeurt er dan met m'n bestelling die ik al heb gedaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:13 schreef Lolque het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuwe account aan, probleem opgelost.
Niks, die gaat gewoon naar het adres wat op je paypal account staat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef Pusherman82 het volgende:
[..]
ja, maar wat gebeurt er dan met m'n bestelling die ik al heb gedaan?
Voor eigen gebruik zeker... Handelaartjes is niets mis mee, maar wel als ze nepspul verkopen als echt. Kan natuurlijk ook gewoon 'normaal' spul zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef Patrickovic het volgende:
Rachel vertelde mij dat iemand hier van het FOK Forum van de week voor $2000 dollar aan taobao spullen had gekocht
+ De verwijzing naar het DS Flashcards topic even bijwerken aub.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef mcwops het volgende:
worden #83 en #84 niet bijgewerkt in de topicreeks in de OP?
Hij is binnen, althans, hij ligt nu op het postkantoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:54 schreef Saninl het volgende:
Rechargeable Washable Wet/Dry Shaver (110-240V AC) x 1 Pending $12.70
Kan je me ff pm'en als je het apparaat hebt of het bevalt? Dit omdat deze topicreeksen zo enorm snel gaan!![]()
Ik doe vrijwel nooit dropshipping en het komt toch gewoon aan hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef Pusherman82 het volgende:
Ja mooi niet mijn U-boat is nog steeds kapot en heb nog steeds geen oplossing. Rachel komt telkens met nieuwe vragen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:56 schreef Apekoek het volgende:
toch wel mooi, dat wanneer iets kapot is dat je dan vervanging krijgt dmv een foto te sturen
Welke SKU's zijn dat van die Rayban Brilletjes? en heb je er pics van?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:18 schreef FizeR het volgende:
Vandaag pakketje gekregen van DP![]()
5x RayBan bril (beetje donkere glazen, wel alle 5 met tasjes)
1x Lacoste Polo M zit prima, ben 1,73. Kwaliteit is niet heel goed, maar das logisch voor dat geld.
Knoopjes zijn wel mooi (de witte)
Voortaan zou ik het inderdaad iets opsplitsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:41 schreef Pusherman82 het volgende:
Ik heb nu een nieuw accountje aangemaakt onder hetzelfde mail adres als m'n Paypal.
nu zie ik idd wel de order staan..
bedankt voor de tip!
ik heb trouwens wel alle producten van m'n bestelling ook nog in m'n shoppingcart staan... :S
je kan bij DP geen wishlist maken zoals bij Deal Extreme toch?
m'n order was totaal iets van $80 (bijna ¤60)..
kan ik dit volgende keer beter in wat kleinere bedragen/orders splitsen of zal dit wel goed komen?
Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik zou dat dus echt nooit doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef synnath het volgende:
Kan iemand me vertellen of dit troep is? http://www.focalprice.com(...)ack_MH040B_1540.html
Hoezo? Jack verkoopt toch nagenoeg alleen maar nep, ik zou niet weten wat je aan "normaal" spul zou moeten kopen om aan zo'n bedrag te komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:08 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Voor eigen gebruik zeker... Handelaartjes is niets mis mee, maar wel als ze nepspul verkopen als echt. Kan natuurlijk ook gewoon 'normaal' spul zijn geweest.
Niet? Denk dan nog maar eens na...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:03 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hoezo? Jack verkoopt toch nagenoeg alleen maar nep, ik zou niet weten wat je aan "normaal" spul zou moeten kopen om aan zo'n bedrag te komen
Grmmpfquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef BerryBoterham het volgende:
SKU: 22003
Dat is toch die het meest op de echte lijkt (witte knoopjes etc.).
Iemand ervaring met deze? Van plan hem straks gaan te bestellen.
Heb die 10 dagen geleden besteld, echter status is nog steeds "Waiting for shipping".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef BerryBoterham het volgende:
SKU: 22003
Dat is toch die het meest op de echte lijkt (witte knoopjes etc.).
Iemand ervaring met deze? Van plan hem straks gaan te bestellen.
Misschien moet je Jack even een mailtje sturen ofzo...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Heb die 10 dagen geleden besteld, echter status is nog steeds "Waiting for shipping".
In China: ja, bij Jack op de site: nou nee, 90% nepquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Niet? Denk dan nog maar eens na...
Genoeg normaal retail spul te vinden in China hoor.
Ik heb het idd over de chinese markt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:15 schreef PedroN het volgende:
[..]
In China: ja, bij Jack op de site: nou nee, 90% nep
Bij deze.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hij is binnen, althans, hij ligt nu op het postkantoor.
Morgen/overmorgen breng ik verslag uit plus eventuele foto's als er belangstelling voor is.
Heb hem inderdaad net een mailtje gestuurd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:44 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Misschien moet je Jack even een mailtje sturen ofzo...
Btw, hoe lang ben jij + welke maat heb je besteld?
Stay tuned.quote:
Lollig dat er nokia aan hangt met een labeltje, ik heb namelijk bij mijn Nationite S:Flo Mp4 speler (van mp4nation) precies het zelfde hoesje gekregen maar dan zonder het nokia labeltje eraan (ze zijn dus zeker niet genuinequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:15 schreef Maruna het volgende:
Zo, nog even weer een paar Telefoonhoesjes besteld voor her en der wat mensen.
zijn echt hele mooie stevige hoesjes!
[ afbeelding ]
Oke?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef mcwops het volgende:
http://nvtchina.com = http://www.dealperfect.com/ = http://axgift.com![]()
Je kunt het erbij doen, maar is eigenlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef Vanquish_ het volgende:
Bestel zelf nooit iets bij DX, maar iemand vraagt of hij bij twee bestellingen ook twee keer zo'n Drop Shipment and Gift Service moet bestellen. Iemand?
Gift service alleen bij de wat grotere bestellingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef Vanquish_ het volgende:
Bestel zelf nooit iets bij DX, maar iemand vraagt of hij bij twee bestellingen ook twee keer zo'n Drop Shipment and Gift Service moet bestellen. Iemand?
ik moet er binnenkort ook nog 1 ontvangen, en misschien dat ik er daarna nog wel meer bestelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Joene94 het volgende:
Hier vandaag een CK boxer binnen! Ziet er prima uit!Aanrader dus.
* Beelzebufo wacht nog op zijn CK boxer. Staat sinds 20/6 'waiting for shipment'quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Joene94 het volgende:
Linkjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Joene94 het volgende:
http://www.dealperfect.com/products.dp/category.222quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Linkje![]()
En welke maat heb je, en welke heb je gekozen? Of is dat identiek aan hier?
Hebben ze ook Bjorn Borgs?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Klotezooi, heb als gast besteld, gaat dat wel goedkomen? Het verzendadres staat wel in de mail van Paypal
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Klotezooi, heb als gast besteld, gaat dat wel goedkomen? Het verzendadres staat wel in de mail van Paypal
idd. Je kan overigens alsnog een account aanmaken met hetzelfde mailadres als dat je bij paypal gebruikt, dan kan je de bestelling weer op de site zien.quote:
Thanks, is nu inderdaad geregeldquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[..]
idd. Je kan overigens alsnog een account aanmaken met hetzelfde mailadres als dat je bij paypal gebruikt, dan kan je de bestelling weer op de site zien.
Mailtje sturen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef sven93 het volgende:
Een tijd geleden heb ik een vriend een horloge van DX verkocht (maar een paar euro winst) maargoed, hij is dus kapot gegaan (klepje eraf, knopje voor tijd werkt niet goed). Is toch al zeker 2 maanden geleden wat adviseren jullie te doen?
hey die ziet er wel tof uit, kan je zo'n ding ook gebruiken als je PS3 in standby (rode lampje ) staat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Hardrebel het volgende:
Dit is ook wel goedkoop zeg http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22601
Had ik ook last van, nu na een paar keer proberen lukt het me wel om in te loggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef JEFFreal het volgende:
als ik inlog op paypal krijg ik een internal 500 erroren daar moet ik me centjes neerzetten
Je mist een broekzak, rokers pas op!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:06 schreef BerryBoterham het volgende:
Zojuist 22305 en 22003 besteld.
Iemand nog suggesties voor rommel spullen op TaoBao?
Stop je het in je kont ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef ProRacer het volgende:
Ik heb van dealperfect een Rolex bestelt ongelofelijk wat is het een goed materiaal mooi verpaking het lijkt ook heel veel op de echte. Als je het in je hebt, voelt het niet nep aan.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef Hpzone het volgende:
Zijn deze ook nog bij te vullen? De mijne heeft het 10x gedaan, en nu blijft het 'stokje' niet meer branden.
Euh?? En daarmee ga je dus langs dat ding schrapen, zodat er goed veel vezels in de lucht vrijkomen?quote:Designed as a keychain, but actually a waterproof match set, a very exciting novelty for the yong people. The whole set is made up of flint, burning carrier and a small stell match. The front end of the flint is appeared to be flat serration, which is on the same level with the flint itself. The burning carrier uses asbestos fiber and igniter in the side of the box. The operation is very simple, only need to strike the flint with the match, almost the same way to strike the normal matches. The match lights at first striking frequently. Even in the dark it can be lit accurately by hand feeling. Totally speaking, the match set has the following advantages: waterproof, moistureproof, pressure-proof, portable, durable and safe.
Dat is knap verkankert.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[..]
Euh?? En daarmee ga je dus langs dat ding schrapen, zodat er goed veel vezels in de lucht vrijkomen?
Kwaliteit weet je nooit zeker, ook Rachel niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef Pusherman82 het volgende:
zou dit wat zijn?
http://item.taobao.com/au(...)f401e.jhtml?cm_cat=0
ik ben dan echt benieuwd wat voor kwaliteit het is enzo.. foto's zien er wel erg goed uit.
Als ik rachel hier over een mail stuur, kan ze het ook via dealperfect leveren?
Ben je geen roker ga je nog eerder dood aan longkanker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef Hpzone het volgende:
Zijn deze ook nog bij te vullen? De mijne heeft het 10x gedaan, en nu blijft het 'stokje' niet meer branden.
Ziet er wel erg plastic uit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef Lolque het volgende:
[..]
Kwaliteit weet je nooit zeker, ook Rachel niet.
Maar ze kan het wel leveren naar alle waarschijnlijkheid.
nou lekkere opticien is dat zegquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik heb trouwens gisteren m'n Ray Ban 2082 van DP ook laten verstellen bij de opticien.
Ik kwam daar, vroeg of hij het wilde verstellen enzo. Dat deed hij, gratis, dus wel goede service.
Hij maakt hem ff schoon in zo'n machine, komt bij me terug, en begint ineens over de historie van Ray Ban te praten.
Hij zag aan de bril dat het een Italiaans soort was, blablabla.
Allemaal info over Ray Ban, en dat de bril die ik had er goed uit zag, dat Ray Ban goede brillen maakte.
Maar hij heeft dus gewoon NIET gezien dat het een fake one was!!!!
Dus het is echte een super goede replica gewoon voor ongeveer ¤8,50 (ligt ook aan de wisselkoers).
Een echte aanrader dus.
P.S. gisteren ook de Ray Ban 3308 voor een vriend van me binnen gekregen. Valt me eerlijk gezegd wat tegen: hij heeft onder andere in plaats van dat de glazen gewoon van glas zijn, ze van plastic.
Staan er pas een paar dagen op, dus tenzij iemand deze toevallig via taobao heeft gehad, heeft niemand deze thuis.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef Kopbal het volgende:
Heeft iemand al een zippo besteld bij Jack, is het wat?
Welke heb je die gouden, zilveren of zwarte?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik heb trouwens gisteren m'n Ray Ban 2082 van DP ook laten verstellen bij de opticien.
Ik kwam daar, vroeg of hij het wilde verstellen enzo. Dat deed hij, gratis, dus wel goede service.
Hij maakt hem ff schoon in zo'n machine, komt bij me terug, en begint ineens over de historie van Ray Ban te praten.
Hij zag aan de bril dat het een Italiaans soort was, blablabla.
Allemaal info over Ray Ban, en dat de bril die ik had er goed uit zag, dat Ray Ban goede brillen maakte.
Maar hij heeft dus gewoon NIET gezien dat het een fake one was!!!!
Dus het is echte een super goede replica gewoon voor ongeveer ¤8,50 (ligt ook aan de wisselkoers).
Een echte aanrader dus.
P.S. gisteren ook de Ray Ban 3308 voor een vriend van me binnen gekregen. Valt me eerlijk gezegd wat tegen: hij heeft onder andere in plaats van dat de glazen gewoon van glas zijn, ze van plastic.
Nou succes, bij DX hoef je geen service te verwachten bij dit soort dingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef sven93 het volgende:
Een tijd geleden heb ik een vriend een horloge van DX verkocht (maar een paar euro winst) maargoed, hij is dus kapot gegaan (klepje eraf, knopje voor tijd werkt niet goed). Is toch al zeker 2 maanden geleden wat adviseren jullie te doen?
Die van mij heeft 1 x gebrand na 500 keer strijken langs dat ding. Hij ligt nu in de prullenbak te rotten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef Hpzone het volgende:
Wel toch? Ik kon M / L / XL kiezen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:03 schreef Kopbal het volgende:
Bij die CK boxers kan je geen maat opgeven? Krijg je zeker een Chinees maatje binnen
damn dat is wel te nep.. bjorn borg met paul frank aapjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef mtchel112 het volgende:
hier het bewijs dat je geen BB boxers moet kopen als je beetje lang bent, en verder ziet hij er erg nep uit (rand van de boxer is erg dun)
hier een foto, met een neppe BB boxer van jack, en een echte maat M
[ afbeelding ]
hoe zijn de boxers van calvin klein? beetje hetzelfde model als een BB boxer?
Binnenkort de Lacoste polo binnen, ben benieuwd.quote:Hi!
I have just gone to the warehouse and find the Polo has been arrived,your order WXXXXXXX will be shipped in 24 hours,you can check the order status 24 hours later.
Best regards,
jack
Dear jeffrey,quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef JEFFreal het volgende:
ik heb me pakketje binne die 13/06 geshipped was maar nu mis ik 2 artikelen komt dat appart? Staat ook 3 pieces op de envelop terwijl ik 5 stuks besteld heb?
Niet bij Jack, wel bij DX.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef Kopbal het volgende:
Heeft iemand al een zippo besteld bij Jack, is het wat?
Iemand enig idee?quote:6/24/2009 10:31:31 PM NO Voided INVALID IPN is invalid.
Anders maak je een vraag via je account op DP krijg ik tenminste altijd snel antwoordquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef DancePlaza het volgende:
damn man, ik krijg al een paar dagen geen reactie van jack.. :S waaromheeft hier iedereen het over dat hij zo snel reageert.. valt vies tegen
Voeg Rachel op MSN toe kan je al je vragen stellen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef DancePlaza het volgende:
damn man, ik krijg al een paar dagen geen reactie van jack.. :S waaromheeft hier iedereen het over dat hij zo snel reageert.. valt vies tegen
Heb je daar misschien een adres van ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Voeg Rachel op MSN toe kan je al je vragen stellen...
dealperfectcs02@live.cnquote:
Ja. De N5's zijn degenen waar het het meeste gebeurt. Alles wat lijkt op R4, N5, R3, etc etc niet gebruiken. Gewoon met een gerespecteerd merk gaanquote:Op maandag 22 juni 2009 14:08 schreef MagischMannetje het volgende:
Kunnen de N5's (uit NL) ook problemen veroorzaken?
Nee, zeker niet. Die zijn prima.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef mtchel112 het volgende:
hoe zijn de boxers van calvin klein? beetje hetzelfde model als een BB boxer?
Staat mij iets bij dat het een veelvoorkomende fout in het systeem was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm, ik bestel een product, betaal met PayPal, krijg een bevestiging van betaling van PayPal, en vervolgens de volgende melding bij de orderstatus bij DP:
[..]
Iemand enig idee?
THanks, was al in paniek dat de boel verkeerd liepquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Lolque het volgende:
[..]
Staat mij iets bij dat het een veelvoorkomende fout in het systeem was.
Zoiets had Jack hier een tijdje geleden gepost.
Verder is er niks fout met de order, maar als je alles zeker wilt weten moet je even een mailtje sturen.
Je hebt dan je trackingnumber al van Jack maar HongKongpost heeft het trackingnumber nog niet in hun computers ingevoerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Robertv het volgende:
Ik heb op DP een air mail tracking nummer gekregen maar als ik het invoer bij dat tracking scherm vraagt ie om een Enquiry Reference Number. Ik neem aan dat dat QNumber is dus dat heb ik ingevoerd maar dan zegt ie steeds The Enquiry Reference Number (*********) is not available. We are sorry that we are unable to provide you with further information. Doe ik iets fout? Vind het allemaal een beetje schraal uitgelegd ook.
Ok thanks, ik wachtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je hebt dan je trackingnumber al van Jack maar HongKongpost heeft het trackingnumber nog niet in hun computers ingevoerdGewoon even 1 of 2 dagen wachten. Dan staat er wel iets dat ze je pakketje hebben of dat het verstuurd word etc.
Voor die 8 a 9 euro? mwah ik denk het nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Maat van mij heeft vandaag ook z'n Ray Ban binnengekregen. Wij hebben de bril even vergeleken met de originele die mijn vader heeft. Het verschil is toch wel heel duidelijk te merken. Vooral de kwaliteit van het glas is echt bagger in vergelijking tot de echte RB. Ik vraag mij af of het glas van de fake RB's überhaupt wel UV straling tegenhoudt. Ik zou zo'n fake RB in ieder geval nooit in de bergen dragen. Dit weekend dus toch maar een echte kopen.
Geen idee hoe dit te testen is. Maar houd er wel rekening mee dat deze brillen weinig bescherming bieden tegen zonlicht. Zie deze brillen dus echt als "sieraad" en niet als volwaardige zonnebril.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Voor die 8 a 9 euro? mwah ik denk het niet
is er niet een huis tuin en keuken manier om zoiets te testen? (en nee ik ga niet zelf lang in de zon kijken met die bril op)
Hoe weet jij zo zeker dat ze geen bescherming bieden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit te testen is. Maar houd er wel rekening mee dat deze brillen weinig bescherming bieden tegen zonlicht. Zie deze brillen dus echt als "sieraad" en niet als volwaardige zonnebril.
Ik heb zelf al eens slechte ervaringen gehad met el cheapo brillen. Ontstoken ogen en een paar dagen binnen moeten zitten tijdens wintersport
Je kan moeilijk een reflecterende ook nog 's polarizeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef t1m0k het volgende:
Bij de meeste Ray Bans die je bij Jack besteld krijg je een testkaartje mee om te controleren of het polariserend is. Op dat kaartje staat een visser, en als je door een polariserende bril kijkt zou je een visje moeten zien. De brillen met spiegelglas van Jack zijn niet polariserend, althans, ze ziet geen visje, en de meeste andere wel. Ligt eraan. Maar het kan natuurlijk allemaal doorgestoken kaart (hihi woordgrapje) zijn.
De polariserende laag geeft veel meer rust aan de ogen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:33 schreef PedroN het volgende:
En houdt een polariserende bril per definitie de UV straling tegen of staat dit er los van?
Om mezelf maar antwoord te geven, een polarisatiefilter heeft niets te maken met een UV filter.
Een polarisatiefilter houdt alleen de hinderlijke schitteringen weg van b.v. reflectie op water etc.
Het UV filter staat er dus los van
Zeker weet ik het niet, maar ik ga er niet van uit dat deze RB's goed beschermend zijn. Wel durf ik met zekerheid te zeggen dat de echte RB's veel beter glas hebben. De echte RB gaf een veel rustiger beeld. Daarnaast denk ik ook dat de echte RB's krasbestendiger zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat ze geen bescherming bieden?
Zo, dan heb je wel een engelen geduld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef Downstar het volgende:
Hdmi kabel is inmiddels geshipt ...
naa hem 11 juli te hebben besteld
noujaa niet echt extreem hard nodig ; wil hem alleen wel graag testen
Veel respect dat je nu pas gaat klagen! Je geduld is lovenswaardigquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef Downstar het volgende:
Hdmi kabel is inmiddels geshipt ...
naa hem 11 juli te hebben besteld
noujaa niet echt extreem hard nodig ; wil hem alleen wel graag testen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:58 schreef Erasmo het volgende:
Iemand hier moest en zou vandaag een DS-kaartje kopen, wat doet ie? Gaat ie naar de computerwinkel om ¤40 voor een R4 kloon neer te tellen
Niks aan de hand, is een foutje in het systeem maar je order is gewoon bevestigd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm, ik bestel een product, betaal met PayPal, krijg een bevestiging van betaling van PayPal, en vervolgens de volgende melding bij de orderstatus bij DP:
[..]
Iemand enig idee?
SKU's willen we zien!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef jordygrunn het volgende:
25 euro aan gadgets besteld (A)
Status: Packaging
een beetje zoals met dx, steeds weer doorvragen, ipv dat ze alle vragen in 1x stellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:40 schreef alki het volgende:
[..]
Ja mooi niet mijn U-boat is nog steeds kapot en heb nog steeds geen oplossing. Rachel komt telkens met nieuwe vragen.
Vind je het gek? 109 euro tegen 10 euro.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Maat van mij heeft vandaag ook z'n Ray Ban binnengekregen. Wij hebben de bril even vergeleken met de originele die mijn vader heeft. Het verschil is toch wel heel duidelijk te merken. Vooral de kwaliteit van het glas is echt bagger in vergelijking tot de echte RB. Ik vraag mij af of het glas van de fake RB's überhaupt wel UV straling tegenhoudt. Ik zou zo'n fake RB in ieder geval nooit in de bergen dragen. Dit weekend dus toch maar een echte kopen die de ogen wel goed beschermd.
'quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Zero_Empathy het volgende:
Ik liep vandaag 2 brillenwinkels in, en vroeg of ik mijn bril kon laten testen of het UV doorliet. Ze zeiden bij beide winkels dat een donkere kleur glas, met een reflecterende laag erover al genoeg bescherming bied voor UV. Toen ik vroeg naar dat UV-laagje dat op die brillen kon zeiden ze dat het alleen met heel scherp zonlicht te merken was. Ze merkten beide trouwens niet op dat het nep Ray Bans waren, eentje zei zelfs dat zij er eergisteren ook 1 voor "maar" 109 euro op de kop had getikt
Zou ik graag ook willen weten, lekker voor op vakantie, toch altijd handig een betere kwaliteit bril!(dan de andere prullen@jack)quote:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21646quote:
Ik ben er ook een tijdje terug naar een opticien mee gegaan en die zei hetzelfde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Zero_Empathy het volgende:
Ik liep vandaag 2 brillenwinkels in, en vroeg of ik mijn bril kon laten testen of het UV doorliet. Ze zeiden bij beide winkels dat een donkere kleur glas, met een reflecterende laag erover al genoeg bescherming bied voor UV. Toen ik vroeg naar dat UV-laagje dat op die brillen kon zeiden ze dat het alleen met heel scherp zonlicht te merken was. Ze merkten beide trouwens niet op dat het nep Ray Bans waren, eentje zei zelfs dat zij er eergisteren ook 1 voor "maar" 109 euro op de kop had getikt
quote:
die met een camera-tje erin? heb er thuis 1tje liggen, zal vanavond ff kijken of ik wat op youtube kan gooien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:01 schreef Lolque het volgende:
Ja of iedereen kapt gewoon met dat zielige gezeik tegen elkaar.
Iemand toevallig al zo'n ''Spy-pen'' binnen?
Wil wel eens een filmpje ervan zien, hoe de kwaliteit is.
kwaliteitspostquote:
kwaliteitspostquote:
kwaliteitspostquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw antwoord wel van waarde. En laten we het niet hebben over mijn post hebben in dit topic waar er maar weinig kwaliteitsposts te vinden zijn. Het begin is overwegend TVP en het einde een strijd om de nieuwe te openen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:20 schreef Xuerio het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd voor hoeveel geld jullie al bestelt hebben bij onze vriend Jack!
Als ik de dingen van sommige mensen hier lees gaat het om honderden dollars.
waar kan ik dat zien?:Pquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:24 schreef Lolque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je ook spulletjes voor vrienden gaat bestellen, zit je hier al snel aan hoor.![]()
Als je net in hebt gelogd bij het ''My account'' gedeelte, staat het rechts bovenin.quote:
Hoe dacht je dan dat het zo goedkoop konquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:39 schreef Starman89 het volgende:
Om nog even een kleine update te geven: DIT horloge:
[ afbeelding ]
Is vorige maand binnengekomen, en ik blijf het een ontzettend mooi horloge vinden voor ¤4,5. MAAR, ongeveer een dag na m'n post op Fok! met de inhoud van mijn pakketje, kwam ik erachter dat aan de binnenkant van het horloge vingerafdrukken staanEn zo op het eerste gezicht lijken ze niet eens op die van een volwassene
Nu begint het te knagen aan je geweten..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:39 schreef Starman89 het volgende:
[ afbeelding ]
Is vorige maand binnengekomen, en ik blijf het een ontzettend mooi horloge vinden voor ¤4,5. MAAR, ongeveer een dag na m'n post op Fok! met de inhoud van mijn pakketje, kwam ik erachter dat aan de binnenkant van het horloge vingerafdrukken staanEn zo op het eerste gezicht lijken ze niet eens op die van een volwassene
Chinese vrouwtjes hebben hele kleine handenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:39 schreef Starman89 het volgende:
[ afbeelding ]
aha!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:43 schreef Lolque het volgende:
[..]
Als je net in hebt gelogd bij het ''My account'' gedeelte, staat het rechts bovenin.
Je moet even naar "Order Confirmation" en daar aangeven dat je bestelling is binnengekomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef makkie88 het volgende:
[..]
aha!
You totally have spent US $129.79 here up to now.
Your collected points are 0
Member Type:
k heb aleeen geen punten, werkt dat niet ofzo?
Welke reclame?quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Chinese vrouwtjes hebben hele kleine handen
Stuur dr maar 1tje naar mij toe, kijk ik wel of die écht niet goed werkt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Welke reclame?
DX is kut. Ze vragen me nu ook de tweede defecte laserpen die ik heb gekregen terug te sturen
Dus na twee maanden en 40 dollars armer heb ik nu twee laserpennen gekregen die niet voldoen
Ik heb de eerste foute dus al teruggestuurd, nu moet ik hetzelfde doen met de tweede. Maar laat ze mij verdomme eerst maar eens een werkende sturen. Trage communicatie met DX dus het schiet niet echt op.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:28 schreef Lolque het volgende:
Stuur dr maar 1tje naar mij toe, kijk ik wel of die écht niet goed werkt.
pinnetjes aan zijkant van de bandjes eruit duwen met kleine schroevendraaier. kost beetje kracht, maar op gegeven moment laat ie los. niet in je klauwen stekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Bobsch het volgende:
Maar, hoe verstel ik nou dat bandje, want die is echt veel te groot. Heeft iemand daar een handleiding ofzo van?
Jou fout of zijn fout om het naar Spanje te verzenden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:39 schreef DancePlaza het volgende:
hmm nu reageert jack wel wat sneller, had van hem een track n trace code gekregen maar bleek dat die code naar spanje getraced werd.. dus mijn pakketje ook
gelukkig heeft het jack snel opgelost door een nieuw pakket op te sturen naar het juiste adresgoeie service van jack
Welk jasje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef MagischMannetje het volgende:
Wie had ook alweer zo'n adidas jasje besteld? Ik zag namelijk iemand in de stad die zo'n mooi jasje aan had en eenmooie neppe(denk ik) RayBan zonnebril.
Ik heb zo'n 3028 voor in de auto (gepolariseerd) en ik vind 'm echt geniaal. Door die polarisatie heb je weinig last van storende reflecties door het zonlicht. Ideaal dus voor in de auto. Heb ook nog een andere (weet even type niet meer uit mijn hoofd) met zo'n spieglglazen, maar is dus niet gepolariseerd. Deze is een stuk donkerder qua glazen, ook wel prettig met heel fel zonlicht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Hoe bevalt die nep Rayban zonnebril dan met dit weer?
zijn fout, ik heb samen met hem het adres gecontroleerd en dat was toch echt nederlandquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Jou fout of zijn fout om het naar Spanje te verzenden?
Haha, volgens mij werken d'r echt een stel bloedmongolen in zn warehouse hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:50 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
zijn fout, ik heb samen met hem het adres gecontroleerd en dat was toch echt nederland
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef sam93dor het volgende:
Die lockpick set op de site van DX ¤4.28. Wat vind ik op marktnet:
http://www.marktnet.nl/9-(...)nch-3963846.htm#Zoom
Inbreken een leuke hobby?!?!quote:leuke startersset om te lockpicken,
een leuke hobby of voor noodsituaties.
Best een aardig vestje voor naar een voetbalwedstrijd ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Deze in het groen (een leraar nog wel)
[ afbeelding ]
Zo'n ding kost 2,50 bij de dichtsbijzijnde Scapino, waarom zou je die in hemelsnaam uit Azië laten overvliegen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef ProRacer het volgende:
Is er op DX een naald om een bal op te pompen ? Ik kon he namelijk niet vinden.
Misschien verkopen ze het in grote aantallen? bij scapino krijg je er 2 of 3 voor 2,50quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zo'n ding kost 2,50 bij de dichtsbijzijnde Scapino, waarom zou je die in hemelsnaam uit Azië laten overvliegen?
waar heb je die gevonden .. die vind ik wel vet uitzien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Deze in het groen (een leraar nog wel)
[ afbeelding ]
Hoeveel ballen moet je opgepompt hebben danquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef ProRacer het volgende:
[..]
Misschien verkopen ze het in grote aantallen? bij scapino krijg je er 2 of 3 voor 2,50
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zo'n ding kost 2,50 bij de dichtsbijzijnde Scapino, waarom zou je die in hemelsnaam uit Azië laten overvliegen?
Zou je het linkje naar dit horloge willen posten aub?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:39 schreef Starman89 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je het vreemd?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Zou je het linkje naar dit horloge willen posten aub?
___
Het scheerapparaat wat ik heb binnengekregen is echt bagger. Ik ga niet eens foto's meer maken, niet kopen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8893
Hij zag er iets anders uit maar ik zal hem wel even opzoekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
waar heb je die gevonden .. die vind ik wel vet uitzien.
Ik heb wel een Wayfarers besteld maar die moet nog binenkomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik gok omdat het kan.
Nog mensen ervaring met de Wayfarers op DP of andere leuke hippe zonnebrillen?
Zou je een review van die wayfarars kunnen plaatsen? Ben benieuwd of ze een beetje degelijk aanvoelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:24 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
Ik heb wel een Wayfarers besteld maar die moet nog binenkomen
tnx! nu opeens 9 punten, kan ik er wat mee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet even naar "Order Confirmation" en daar aangeven dat je bestelling is binnengekomen
Dan komt de status op "Fulfilled"![]()
is een mooi horloge iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Bobsch het volgende:
Ok, even voor de mensen die dat IK-Colouring horloge hebben gekocht bij DX:
Die van mij is net binnen, en hij ziet er echt super vet uit
Maar, hoe verstel ik nou dat bandje, want die is echt veel te groot. Heeft iemand daar een handleiding ofzo van?
Welke sku heb je besteld?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:24 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
Ik heb wel een Wayfarers besteld maar die moet nog binenkomen
Staat erboven wat je ermee kan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:39 schreef makkie88 het volgende:
[..]
tnx! nu opeens 9 punten, kan ik er wat mee?
[..]
is een mooi horloge idd
je moet met een spijkertje de pinnetjes er uit slaan, dat moet je doen bij de pinnetjes waar een pijltje bij staat, aan die kant slaan!
succes
Bij de juwelier hebben ze deze dingen in alle soorten en maten liggen! kost je 2 euro en je probleem is opgelost!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:32 schreef Skiet het volgende:
Een vriend van mij had een U-Boat gekocht. Maar het pinnetje tussen bandje en horloge raakt steeds los. Nu is het pinnetje kwijt geraakt toen hij weer los schoot. Is daar nog iets aan te doen bij Jack of is het kansloos? Gebeurde al na een paar dagen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 3028 voor in de auto (gepolariseerd) en ik vind 'm echt geniaal. Door die polarisatie heb je weinig last van storende reflecties door het zonlicht. Ideaal dus voor in de auto. Heb ook nog een andere (weet even type niet meer uit mijn hoofd) met zo'n spieglglazen, maar is dus niet gepolariseerd. Deze is een stuk donkerder qua glazen, ook wel prettig met heel fel zonlicht.
quote:Thank you for visiting DealExtreme.com.
We are temporarily unable to process your request.
Please try again in a few minutes or contact us for assistance.
Mijn shirts zaten ook in zo´n hoesje. Maar daar stond in het klein ergens adidas verkeerd gespeld. Abidas ofzo, is al best lang geleden. Moet je maat eens kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vandaag me Chelsea shirt en een CK boxer binnen gekregen
het Chelsea shirt xl, past perfectheb hier in Nederland ook maat XL.
Helaas past me boxer niet L. heb net maar gelijk een XL besteld (heb normaal L)
Bij dat Chelsea shirt heb ik niet het gevoel dat het nep is, perfecte kwaliteit, labeltje van adidas eraan, en een plastic plastic hoes van adidas erom heen![]()
Ik zou zelf voor een stekker gaan met een USB "stopcontact" er in. Zo kun je namelijk ook nog andere apparaten met een USB stekker laden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef henkjan90 het volgende:
Ben op zoek naar een iPod oplader voor in het stopcontact, wat kan ik dan het beste nemen?
Één waarme je een USB aansluiting in een stekker doet en die in het stopcontact of één die gewoon direct in het stopcontact gaat met een stekker adapter?
Iemand tips welke en vooral welke niet?
http://www.focalprice.com(...)hite_IA047W_473.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef henkjan90 het volgende:
Ben op zoek naar een iPod oplader voor in het stopcontact, wat kan ik dan het beste nemen?
Één waarme je een USB aansluiting in een stekker doet en die in het stopcontact of één die gewoon direct in het stopcontact gaat met een stekker adapter?
Iemand tips welke en vooral welke niet?
Ik heb geen idee of de tekst gegraveerd (ja, zo schrijf je dat woord...) is, zal zo eens kijken, maar waarom ga jij over dat logo heen wrijvenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
Is de tekst ook gegraffeerd? heb er 1 met polarized glazen waar dus de rayban tekst zo vanaf viel en 1dje zonder polorized glazen maar die is wel netjes gegraffeerd?
zie de OP. Daar staat een linkje met een handleiding. En ik heb je gister nog verteld dat dat via rachel moet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan er weinig van maken, die TaoBao site, zie veel Real Madrid en Chelsea spullen, maar snap niks van de prijzen of het bestellenIemand die me wat hulp kan bieden?
Startpost.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan er weinig van maken, die TaoBao site, zie veel Real Madrid en Chelsea spullen, maar snap niks van de prijzen of het bestellenIemand die me wat hulp kan bieden?
Besteld! Hartelijk bedankt!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)hite_IA047W_473.html
Linkerglas is bedrukt met "Rayban" rechterglas is geëts of gegraveerd met RBquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of de tekst gegraveerd (ja, zo schrijf je dat woord...) is, zal zo eens kijken, maar waarom ga jij over dat logo heen wrijvenIn het andere glas is wel gewoon het RB logootje verwerkt zoals bij een echte.
Goed spul?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Linkerglas is bedrukt met "Rayban" rechterglas is geëts of gegraveerd met RB
Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, ik ben er heel erg tevreden meequote:
Oh man! Cancellen zolang het nog kan! Die is echt zo gruwelijk slechte kwaliteit! Hij lijkt geeneens op een Wayfarer en op de pootjes staat dat het een Jackie Ohh is...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22512
deze de goedkoopste.
Model 2082 is de meest degelijke die ik in mijn handen heb gehad, en ben er blij mee. Ik raad hem alleen niet aan, anders loopt half nederland met dezelfde brilquote:
Mwoah 'half Nederland' zal wel meevallen, zoveel zitten er niet op FOK!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:29 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Model 2082 is de meest degelijke die ik in mijn handen heb gehad, en ben er blij mee. Ik raad hem alleen niet aan, anders loopt half nederland met dezelfde brilHet is gewoon meer bril als je van de prijs mag verwachten.
Wat voor batterijen? AA, AAA, C, D, 14500, 18500, 18650, CR123A etcquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Maruna het volgende:
iemand bekend met goeie batterijen, oplaadbaar en >2500mAh?
gewoon AAquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:11 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat voor batterijen? AA, AAA, C, D, 14500, 18500, 18650, CR123A etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |