Niet bij Jack, wel bij DX.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef Kopbal het volgende:
Heeft iemand al een zippo besteld bij Jack, is het wat?
Iemand enig idee?quote:6/24/2009 10:31:31 PM NO Voided INVALID IPN is invalid.
Anders maak je een vraag via je account op DP krijg ik tenminste altijd snel antwoordquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef DancePlaza het volgende:
damn man, ik krijg al een paar dagen geen reactie van jack.. :S waaromheeft hier iedereen het over dat hij zo snel reageert.. valt vies tegen
Voeg Rachel op MSN toe kan je al je vragen stellen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef DancePlaza het volgende:
damn man, ik krijg al een paar dagen geen reactie van jack.. :S waaromheeft hier iedereen het over dat hij zo snel reageert.. valt vies tegen
Heb je daar misschien een adres van ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Voeg Rachel op MSN toe kan je al je vragen stellen...
dealperfectcs02@live.cnquote:
Ja. De N5's zijn degenen waar het het meeste gebeurt. Alles wat lijkt op R4, N5, R3, etc etc niet gebruiken. Gewoon met een gerespecteerd merk gaanquote:Op maandag 22 juni 2009 14:08 schreef MagischMannetje het volgende:
Kunnen de N5's (uit NL) ook problemen veroorzaken?
Nee, zeker niet. Die zijn prima.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef mtchel112 het volgende:
hoe zijn de boxers van calvin klein? beetje hetzelfde model als een BB boxer?
Staat mij iets bij dat het een veelvoorkomende fout in het systeem was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm, ik bestel een product, betaal met PayPal, krijg een bevestiging van betaling van PayPal, en vervolgens de volgende melding bij de orderstatus bij DP:
[..]
Iemand enig idee?
THanks, was al in paniek dat de boel verkeerd liepquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Lolque het volgende:
[..]
Staat mij iets bij dat het een veelvoorkomende fout in het systeem was.
Zoiets had Jack hier een tijdje geleden gepost.
Verder is er niks fout met de order, maar als je alles zeker wilt weten moet je even een mailtje sturen.
Je hebt dan je trackingnumber al van Jack maar HongKongpost heeft het trackingnumber nog niet in hun computers ingevoerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Robertv het volgende:
Ik heb op DP een air mail tracking nummer gekregen maar als ik het invoer bij dat tracking scherm vraagt ie om een Enquiry Reference Number. Ik neem aan dat dat QNumber is dus dat heb ik ingevoerd maar dan zegt ie steeds The Enquiry Reference Number (*********) is not available. We are sorry that we are unable to provide you with further information. Doe ik iets fout? Vind het allemaal een beetje schraal uitgelegd ook.
Ok thanks, ik wachtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je hebt dan je trackingnumber al van Jack maar HongKongpost heeft het trackingnumber nog niet in hun computers ingevoerdGewoon even 1 of 2 dagen wachten. Dan staat er wel iets dat ze je pakketje hebben of dat het verstuurd word etc.
Voor die 8 a 9 euro? mwah ik denk het nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Maat van mij heeft vandaag ook z'n Ray Ban binnengekregen. Wij hebben de bril even vergeleken met de originele die mijn vader heeft. Het verschil is toch wel heel duidelijk te merken. Vooral de kwaliteit van het glas is echt bagger in vergelijking tot de echte RB. Ik vraag mij af of het glas van de fake RB's überhaupt wel UV straling tegenhoudt. Ik zou zo'n fake RB in ieder geval nooit in de bergen dragen. Dit weekend dus toch maar een echte kopen.
Geen idee hoe dit te testen is. Maar houd er wel rekening mee dat deze brillen weinig bescherming bieden tegen zonlicht. Zie deze brillen dus echt als "sieraad" en niet als volwaardige zonnebril.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Voor die 8 a 9 euro? mwah ik denk het niet
is er niet een huis tuin en keuken manier om zoiets te testen? (en nee ik ga niet zelf lang in de zon kijken met die bril op)
Hoe weet jij zo zeker dat ze geen bescherming bieden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit te testen is. Maar houd er wel rekening mee dat deze brillen weinig bescherming bieden tegen zonlicht. Zie deze brillen dus echt als "sieraad" en niet als volwaardige zonnebril.
Ik heb zelf al eens slechte ervaringen gehad met el cheapo brillen. Ontstoken ogen en een paar dagen binnen moeten zitten tijdens wintersport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |