Domme vraag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Mindstate het volgende:
zijn die all stars op dealperfect eigenlijk legit? wil misschien wat halen voor mn broertje, maar niet als het fake is natuurlijk![]()
mja opzich wel, maar ik vond de prijs ook weer niet schokkend laag, dus vandaar. Heb zelf uit die regio ook wel originele games bijv. gehaald omdat het daar in de winkel al goedkoper isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Domme vraag.
China en niet-fake, think again.
Als het op voorraad is (ships in 1-3 days) kan je de gok wagen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef henkde_j het volgende:
Is er de laatste maanden trouwens nog wat veranderd aan de levertijden van DX?
Moet mijn bestelling binnen 2 week hebben
Zal ook wel aan de downtime hebben gelegen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als het op voorraad is (ships in 1-3 days) kan je de gok wagen.
Ik merk dat DX de laatste tijd erg snel is! Grote orders worden 1 dag na bestellen al ingepakt, dag later al verzonden!
wat dacht je van ook te vinden op markplaats? :pquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:26 schreef henkde_j het volgende:
Excuses voor het ontbreken van een subtitel. Ik wist er even geen te bedenken.
Zat wel in die richting te denkenquote:foto Op vrijdag 19 juni 2009 19:32 schreef dj_ko het volgende:
[..]
wat dacht je van ook te vinden op markplaats? :p
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef mtchel112 het volgende:
joene94, hoe heb jij van taobaonow besteld? via jack ofzo, sorry ben nog vrij nieuw in taobaonow en zoek nog een handige manier lieft via jack
en wat denken jullie van de kwaliteit van
http://item.taobao.com/auction/item_detail--.jhtml?taomi=8aR2LQR6GJPeMV1c%2FagY58nSJiCrrg0NEFLx9cTB1bwBSg%2FUFLyicL3bj7j8bG3bKr1uvGVOVNn2Cu7i6ohC8i3cUJqGUJi3JoAXIJey1QabNkWHGEdgtJVhP1APrUeB8b2Fg4cVjrWwZ2dcCPpveIQMxyO%2Fdju4d3ORo%2F9GdsZSGQ0B%2F9jhdYYdvlu7lwwaGZzQ2zezz8CW1Kvz4HjKTlxcQUOVyMHfTvVH&ref=http%3A%2F%2Fsearch8.taobao.com%2Fbrowse%2F0%2Fn-g%2Cnvwv6mjsgy3dknjwg5ptaxzq----------------------0-----------------g%2Cnzuwwzjamfuxeidnmf4ca33omu----------------40--commend-0-all-0.htm%3Fat_topsearch%3D1
ik vind ze wel mooi, alleen ik koop ze pas als ik zeker weet dat ze minstens een half jaartje meegaan en ik geen gedonder krijg met douane
wel uitzonderlijk goedkoop. Misschien omdat ze zo lelijk zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Kans dat de doane deze tegenhoud is klein, maar als puntje bij paaltje komt;als ze ze vinden heb je gedonder.
gedonder = brief in je bus met de vraag of je dit wil laten vernietigen of een rechtzaak wil.
P.s. Lelijk!!
Niet via Taobaonow, alles via Dealperfect, via Rachel (Assistente van Jack).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef mtchel112 het volgende:
joene94, hoe heb jij van taobaonow besteld? via jack ofzo, sorry ben nog vrij nieuw in taobaonow en zoek nog een handige manier lieft via jack
http://item.taobao.com/auction/item_detail--.jhtml?taomi=8aR2LQR6GJPeMV1c%2FagY58nSJiCrrg0NEFLx9cTB1bwBSg%2FUFLyicL3bj7j8bG3bKr1uvGVOVNn2Cu7i6ohC8i3cUJqGUJi3JoAXIJey1QabNkWHGEdgtJVhP1APrUeB8b2Fg4cVjrWwZ2dcCPpveIQMxyO%2Fdju4d3ORo%2F9GdsZSGQ0B%2F9jhdYYdvlu7lwwaGZzQ2zezz8CW1Kvz4HjKTlxcQUOVyMHfTvVH&ref=http%3A%2F%2Fsearch8.taobao.com%2Fbrowse%2F0%2Fn-g%2Cnvwv6mjsgy3dknjwg5ptaxzq----------------------0-----------------g%2Cnzuwwzjamfuxeidnmf4ca33omu----------------40--commend-0-all-0.htm%3Fat_topsearch%3D1
ik vind ze wel mooi, alleen ik koop ze pas als ik zeker weet dat ze minstens een half jaartje meegaan en ik geen gedonder krijg met douane
In dat geval kan ik je de schoenenreus adviseren want de garantie dat je er een half jaar op kan lopen EN geen gedonder krijgt met de douane is onmogelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef mtchel112 het volgende:
<achterlijk lange link>
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwaliteit van die nepschoenen is echt ruk.. plastic zool ipv rubber waar je poten van gaan meuren en stiksels die na 2 dagen loslaten... zonde van je geld.. spaar dan maar ff door en koop echte.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef mtchel112 het volgende:
Nog wel eventjes foto's van maken voor ons hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:07 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Nu niet meer, kijk maar eens hier.
Heb er zelf een hier van besteld. Een Deep Blue XL, ben zeer benieuwd.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef geen garanties natuurlijk, maar de afgelopen drie weken heb ik drie pakketjes besteld, en ze zijn allen binnen 2 weken geleverd, misschien dat ze het door de ddos’en wat minder druk hadden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zat wel in die richting te denken![]()
Zijn de levertijden van DX de laatste maanden nog veranderd trouwens? Ik moet mijn bestelling van gister eigenlijk binnen 2 weken binnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop