Staat in de linkquote:
Die polo's waren 39,15 (voor alle 3). Apart 13,05 dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef punjabirule het volgende:
voor hoeveel heb je die polo's gekocht? En kan je chinees lezen? heel die site is chinees
Tis een ouwe, omdat ik mn riemen per ongeluk heb laten liggen bij mijn oudersquote:
ach, ik ben echt weer in mijn dom mode vandaag!quote:
Kwaliteit...ja het voelt als goeie stof, hier en daar kon het beter afgewerkt worden (draadje los, stelt niks voor maar toch). Op 1 polo zitten knopen die gewoon van plastic lijken, dat is ook bij die groene.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef FizeR het volgende:
En hoe is de kwaliteit van de polo's? Welke maat heb je gekozen?
ps. zijn het die van DP? of zijn van taoboa hetzelfde?
Whaha geeft niet, heb ik ook zo vaakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ach, ik ben echt weer in mijn dom mode vandaag!
[TK] D&G Jas *Met LABELS*quote:
Pwned.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[TK] D&G Jas *Met LABELS*
En op Marktplaats stond ook duidelijk *MET LABELS*, dus ga hier maar niet proberen te liegen, en rot gewoon op.
Edit: Nog beter, ik had eerst een mailtje naar je gestuurd, moet je eens kijken naar de contactgegevens:
Joey101@live.nl
Joey 101 aan mij
En je had precies dezelfde foto's op Marktplaats, ook die met dat geweldige weggewerkte logo
.
Ga gewoon dood weg, oplichter.![]()
Oplichter inderdaad. Nog steeds actief op MP trouwens:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[TK] D&G Jas *Met LABELS*
En op Marktplaats stond ook duidelijk *MET LABELS*, dus ga hier maar niet proberen te liegen, en rot gewoon op.
Edit: Nog beter, ik had eerst een mailtje naar je gestuurd, moet je eens kijken naar de contactgegevens:
Joey101@live.nl
Joey 101 aan mij
En je had precies dezelfde foto's op Marktplaats, ook die met dat geweldige weggewerkte logo
.
Ga gewoon dood weg, oplichter.![]()
Die advertentie is al weg hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oplichter inderdaad. Nog steeds actief op MP trouwens:
http://link.marktplaats.nl/255525067
Even allemaal "In strijd met regels" klikken?
Daar ben ik benieuwd naar of het was is. Leuk kado voor mijn theeverslaafde schoonoudersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Chinese tea is binnen. Mijn moeder is aan het testen nu
Houd je de bloeddruk in de gaten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Chinese tea is binnen. Mijn moeder is aan het testen nu
Ik had hem getipt over die All Stars omdat veel mensen bij mij ze dragen en dat ze hem konden kopen bij DP. Ik ga nu even een mailtje sturen of het niet wat kleiner had gekunt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:52 schreef JEFFreal het volgende:
Verkopen ze eindelijk mooie all stars shoes op DP gaan ze maar tot maat 43:S stomme chinezen
Klopt het dat all stars altijd een maat groter vallen???
3,14159265358979323 tijdseenheden per product.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef dj_ko het volgende:
Hoe lang duurt het op DP gemiddeld ongeveer voordat iets wat je besteld hebt ook daadwerkelijk verzonden is?
SKU?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:28 schreef Vanquish_ het volgende:
Die gepolariseerde glazen zijn toch wel fijn.
[ afbeelding ]
Detailed description of contents: electronics / PCs
Ik wacht ook nog steeds....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef dj_ko het volgende:
Hoe lang duurt het op DP gemiddeld ongeveer voordat iets wat je besteld hebt ook daadwerkelijk verzonden is?
ooh dan duurt het wel langquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
3,14159265358979323 tijdseenheden per product.
3 dagen geleden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef dj_ko het volgende:
[..]
ooh dan duurt het wel lang
6/16/2009 10:03:32 AM Collecting Products Now
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21675quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
SKU?
Heeft die ook zo'n blauwe gloed op de glazen?
Dat heb ik nu al bij 2 van die dingen, beetje jammer.
Welke maat heb je genomen en zitten ze ruim? Ben zelf namelijk 193 en wil ook 3 shirts halenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:05 schreef Zero_Empathy het volgende:
Vandaag 4 pakketjes binnen gekregen;
Shirts zitten geweldig, helemaal goed (ik ben 1.88). Alleen een lichtere kleur groen dan ik had verwacht. Maarja de blauwe en zwarte zijn dan weer wel goed. Zonnebril zit ook wel tof, dunne pootjes dat wel.
Maat XXL, en hij zit vrij ruim, in ieder geval niet krap. 1.93 zou wel krapper zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:13 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
Welke maat heb je genomen en zitten ze ruim? Ben zelf namelijk 193 en wil ook 3 shirts halen
Zijn die lacoste dingen niet super nep? Ik heb daar ook zo'n shirt van maar als ik daarmee over straat ga lopenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:37 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
Maat XXL, en hij zit vrij ruim, in ieder geval niet krap. 1.93 zou wel krapper zitten natuurlijk.
Ze zijn trouwens wel net ff te breed (ikzelf ben niet dik). Maar al met al wel top hoor, voor 13 eu
Gister besteld en vandaag al verzonden? Bij mij duurt dat altijd een week.. (order received, packing etc.)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:43 schreef BerryBoterham het volgende:
Gister ook even wat rommel op DX, DP en FP besteld.
1x In-Ear oordopjes
1x 2,5 mm Jack naar 3,5 mm Jack
1x Bluetooth dongle
1x USB hub.
1x Rolax (heb al eerder wat van die rommel verkocht aan vrienden, waren er zeer tevreden mee)
Oordopjes en Kabel zijn al verzonden
Het komt uit China dus ik ga ervan uit dat ie nep is whaha. En waarom zou je niet daarmee over straat lopen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zijn die lacoste dingen niet super nep? Ik heb daar ook zo'n shirt van maar als ik daarmee over straat ga lopen
Nu niet meer, kijk maar eens hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef Zero_Empathy het volgende:
En het zijn NIET dezelfde als die van DP, die hebben namelijk knopen in dezelfde kleur als het shirt (geel shirt, gele knopen) terwijl het altijd witte knopen moeten zijn
Hij bedoelt volgensmij dat je echt kan zien dat het slechte namaak is door bijv. slechte kwaliteit stiksels enzo, dat het nep is is wel duidelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:56 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
Het komt uit China dus ik ga ervan uit dat ie nep is whaha. En waarom zou je niet daarmee over straat lopen?
Oh wist ik niet, sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:07 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Nu niet meer, kijk maar eens hier.
Heb er zelf een hier van besteld. Een Deep Blue XL, ben zeer benieuwd.
Nee dat zie je niet, of je moet er zelf 1 naast leggen. Anders zou ik ze ook niet kopen, aangezien ik originele Lacooste polo's echt heel tof vind. Maarja geen geld ervoor hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgensmij dat je echt kan zien dat het slechte namaak is door bijv. slechte kwaliteit stiksels enzo, dat het nep is is wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |