You better be wearing a white cowboy hatquote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef Eustace. het volgende:
Ahw, wat aardig. ^^
Mabel, ken je mij nog? Ik jou wel.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/lijstjes.html
ja ik was de laatste, daarna afgeschaft.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef Keukenkast het volgende:
Laten we het nieuwe vlees nou zo'n lijstje invullen?
Nee, geweldig. kan ik een inhaalslag doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou eng of mooi moet vinden.
Dat ik het bewaard heb? Voor zover ik weet, ging dit in overlegquote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou eng of mooi moet vinden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En verdwijnen ook met in de bosjes..
Vroeger was het standaard, stond er een linkje in de OP. Kweenie of het iemand heeft afgeschrikt.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Keukenkast het volgende:
ik heb nooit zo'n lijstje hoeven doen.
denk je niet dat dat het nieuwe vlees een beetje afschrikt?
Zo'n lijstje schrikt toch niet af? Als we nou een DN-profiel zouden eisen, okee. Bovendien, niemand dwingt je om het in te vullen, vandaar de laatste vraag.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Keukenkast het volgende:
hoezo? de vragen zijn onschuldig. We vragen niet of ze van vuisten houden o.i.d.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Keukenkast het volgende:
en wie ben jij?quote:
dat ze het niet aan jou vroegen mag logisch hetenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo? de vragen zijn onschuldig. We vragen niet of ze van vuisten houden o.i.d.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Eustace. het volgende:
Ach, als het echt nodig is en er gillende gaywonden vallen als ik het niet doe wil ik best een lijstje invullen hoor.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
dat ze het niet aan jou vroegen mag logisch heten
aan jou is dat inherent
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee geen polonaise in mijn lijf.
Maar ik doe het wel bij anderen als ze daar om vragen.
separate the boys from the menquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef Eustace. het volgende:
Maar menschenkinderen, het was een kort doch plezierig verblijf hier in dit topique. Ik ga tandenpoetsen, urenlang zwijmelen met mijn vriend aan de telefoon en daarna slapen. Doei!
Nog een keer?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef wonderer het volgende:
Zullen we het gewoon allemaal invullen? Als tegemoetkoming?
Dan zul je dat lijstje hebben ingevuld op een moment dat ik er niet mee bezig was...quote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef Weemz het volgende:
Grappig. Ik sta niet tussen de bewaarde lijstjes, terwijl er wel mensen tussen staan die (veel) later dan ik hier kwamen rondzwerven
quote:Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Bah, schaken. Ik ben veel te lui om zo ver in het voren te denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:23 schreef Eustace. het volgende:
Ik maak stiekem ook profielen van jullie allemaal. Wonderer lijkt me een overtuigd schaakliefhebber en tevens altijd opzoek naar innerlijke rust. (Ik zou zo bij Astro TV kunnen werken).
Ohja, ik ging. Nog eventjes dan.
Ik sta er ook niet in maar toen deed hij er al niet meer aan gok ikquote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef Weemz het volgende:
Grappig. Ik sta niet tussen de bewaarde lijstjes, terwijl er wel mensen tussen staan die (veel) later dan ik hier kwamen rondzwerven
het nieuwe vlee zijn gewoon leuke kloontjes die 1 leuke avond hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef Keukenkast het volgende:
Laten we het nieuwe vlees nou zo'n lijstje invullen?
dubbelquote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef Eustace. het volgende:
Maar menschenkinderen, het was een kort doch plezierig verblijf hier in dit topique. Ik ga tandenpoetsen, urenlang zwijmelen met mijn vriend aan de telefoon en daarna slapen. Doei!
en ja jij bent 16quote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef Eustace. het volgende:
Ja, kloons kennen mij echt van een ander forumquote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het nieuwe vlee zijn gewoon leuke kloontjes die 1 leuke avond hebben![]()
No bitch. Perez is geweldig!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef samjustme het volgende:
HAHA
The dust-up began at the MuchMusic Awards’ dress rehearsal on Saturday night. According to Hilton’s video statement, Fergie approached him backstage and asked why he was always so mean to her (>Exhibit A and Exhibit B, among many more). Hilton says he diffused the situation by complimenting “Boom Boom Pow” and Fergie’s solo LP, The Duchess. Perez admits that backstage at the ceremony the following day, he told the press he was elbowed by a member of the BEP entourage. Later last night at the afterparties, he says Fergie once against confronted him, however this time Will.i.am stood up for his bandmate. The two parties separated and then went to the Universal Music party being held at the Cobra nightclub.
verdiende loon voor Perez Hilton, hij denkt dat ie boven al de celebrities staat terwijl het gewoon een irritante nicht is, karma is a bitch
seksi eyezquote:
Ik mis iets? Ben ik niet conform de reguliere spelfoudtnorm die heerst onder mijn leeftijdgenoten?quote:
hoewel je geweld niet mag goedpraten, het is zijn verdiende loon en sowieso ik geloofquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No bitch. Perez is geweldig!![]()
![]()
alhoewel ik niet weet wie ik moet geloven.
vind het een beetje standaard voor Mimiquote:
ze heeft gewoon een sterke ballad nodig, trouwens ze is aangekomenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind het een beetje standaard voor Mimi![]()
Maar heeft wel een lekkere beat.
En niet meer die vocoder gebruiken, Mimi
de meesten 16 jarigen sletten op los, dus het kan kloppen dat je eff anders bentquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Eustace. het volgende:
Nu ga ik echt. Verder wil ik nog even zeggen dat ik niet hoop dat' Nuno_G_aight_jwz' blijkbaar niet gelooft dat ik 16 ben omdat ik niet ben zoals eh, tja, veel anderen.
Nu ben ik echt weg, doei!
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef samjustme het volgende:
[quote]
ze heeft gewoon een sterke ballad nodig, trouwens ze is aangekomen
ja, janet die porker.quote:Janet was trouwens dik en ze is nu weer slank en six pack, echt niet gezond.
Nuno is een Portugees, dat verklaart genoeg!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Eustace. het volgende:
Nu ga ik echt. Verder wil ik nog even zeggen dat ik niet hoop dat' Nuno_G_aight_jwz' blijkbaar niet gelooft dat ik 16 ben omdat ik niet ben zoals eh, tja, veel anderen.
Waarom doe je dan geen VWO? En als dat klinkt als je moeder, dan heeft ze gelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Eustace. het volgende:
Janet Jackson....The Black Deathquote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ze is wat aangekomen.but i still love that bitch.
![]()
ze moet weer met een album komen a la Emancipation![]()
Denk dat hele album vol mee zal zitten eerlijk gezegd.
[..]
ja, janet die porker.tour afgezegd etc.. vind het wel sneu voor haar dat haar platenmaatschappij haar laatste album niet wilde promoten. STond best leuke nummers op. (Discipline)
je studeerde toch geneeskunde of was het iemand anders?quote:
Redelijke taalbeheersing zegt niet dat je ook op andere gebieden goed scoortquote:Op maandag 22 juni 2009 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom doe je dan geen VWO? En als dat klinkt als je moeder, dan heeft ze gelijk..
Onze ware aard komt naar bovenquote:
rock with uquote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ze is wat aangekomen.but i still love that bitch.
![]()
ze moet weer met een album komen a la Emancipation![]()
Denk dat hele album vol mee zal zitten eerlijk gezegd.
[..]
ja, janet die porker.tour afgezegd etc.. vind het wel sneu voor haar dat haar platenmaatschappij haar laatste album niet wilde promoten. STond best leuke nummers op. (Discipline)
waarom ??quote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nuno is een Portugees, dat verklaart genoeg!
Slaap lekker!
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
je studeerde toch geneeskunde of was het iemand anders?
later op de avond komen de bitches uit het woodworkquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef Eustace. het volgende:
Gezellig hier zeg.
amen, zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
rock with uen all nite geweldige nummers.
Ze werkt veels te lang met darkchild, ze is toe aan nieuwe sound en niet lady gaga nadoen ofzo.
Want die zie ik eerlijk gezegd bij volgend album floppen, leuk voor 1 album meer niet.
ben je 1 van de oudste hier?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh kut. Daar gaat mijn imago..
ken wat mensen die zelf ook geneeskunde studeren aan eur en rechten enz. Zit zelf ook opquote:
Ik heb hier Nijntje pleistersquote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef Peter het volgende:
Moet er iemand een pleister?
Ik heb hele leuke gekleurde
Met dinobabiesquote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef Peter het volgende:
Moet er iemand een pleister?
Ik heb hele leuke gekleurde
Nijntje lief klein konijntjequote:
Zelfs dinobaby-pleistersquote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind pleisters echt vies. En niet zo'n beetje ook.
Ik vind gebruikte verbanden vies, en doorligplekken, en stoma'squote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind pleisters echt vies. En niet zo'n beetje ook.
he dat is nu een keer lief hierquote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je zo'n schatje bent
gay=bitchesquote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
later op de avond komen de bitches uit het woodwork
Álle pleisters. De gedachte er aan al. Het woord al. De gedachte aan het woord alleen al.quote:
Dat heb ik met plaggenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Álle pleisters. De gedachte er aan al. Het woord al. De gedachte aan het woord alleen al.
verveldn he dat loten, heeft me heel wat stress destijds opgeleverdquote:Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
ken wat mensen die zelf ook geneeskunde studeren aan eur en rechten enz. Zit zelf ook opben ingeloot(niet geneeskunde).
moi nee tochquote:
ik ben cum laude geslaagd dus inloten is er niet meer bij voor mijquote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef BMD het volgende:
[..]
verveldn he dat loten, heeft me heel wat stress destijds opgeleverd
and anthony and the johnson zo op tv wooei
nieuwe liefde Cairon ???quote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef Cairon het volgende:
goddomme lang gesprek gehad met het meisje van schuinboven... leuk meisje... goed gesprek, hopelijk werpt het z'n vruchten af.
Maar wat heeft die buurman dan allemaal gedaan als jij en je bovenbuurmeisje een pact aangaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef Cairon het volgende:
goddomme lang gesprek gehad met het meisje van schuinboven... leuk meisje... goed gesprek, hopelijk werpt het z'n vruchten af.
tssssssssquote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik ben cum laude geslaagd dus inloten is er niet meer bij voor mij
quote:
loten wat is datquote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef BMD het volgende:
[..]
8 en hoger gemiddeld? Welk profiel?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
8 voor Nederlands en maatschappijleer, 9 voor Duits, Frans, Engels en Spaans, 7 voor geschiedenis, maatschappijwetenschappen en mijn profielwerkstuk.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
8 en hoger gemiddeld? Welk profiel?
Havo, cum laude?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vond alleen vervelend dat ik niet meteen toelaatbaar was, in Amsterdam deden ze juist niet moeilijk over ben je makkelijk toelaatbaar maar had geen zin om heen en weer te reizen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef BMD het volgende:
[..]
foto!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Cairon het volgende:
Ik denk wel dat ik d'er een beetje leuk vind... zo op het eerste gezicht. Ze is vriendelijk, open, ze vindt me grappig, ze sport veel (zwemt en doet aan yoga) en ze is single. We hebben een gedeelde vijand, mijn buurman, en het gesprek dat we hadden bleef maar voortduren, bleef maar groter worden. Een kort gesprek oorspronkelijk, liep uit op een gesprek van bijna twee uur waarin we van alles besproken hebben.
Als ik een inschatting maak denk ik niet dat je Anthony and the Johnsons echt heel erg adoreertquote:Op maandag 22 juni 2009 23:08 schreef samjustme het volgende:
havo?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, op de HAVO had ik misschien ook wel cum laude kunnen slagen.
OMG you...... and feelings?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Cairon het volgende:
Ik denk wel dat ik d'er een beetje leuk vind... zo op het eerste gezicht. Ze is vriendelijk, open, ze vindt me grappig, ze sport veel (zwemt en doet aan yoga) en ze is single. We hebben een gedeelde vijand, mijn buurman, en het gesprek dat we hadden bleef maar voortduren, bleef maar groter worden. Een kort gesprek oorspronkelijk, liep uit op een gesprek van bijna twee uur waarin we van alles besproken hebben.
Als je een 8 gemiddeld staat hoef je niet te loten en men noemt dat cum laude. Ik kreeg een certificaat en zo. Dat heb je van wikipedia en dat is ook niet altijd waar, hèquote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
havo?
Cum laude (Latijn: cum = met, laus = lof, 'met lof') is een aanduiding die wordt gebruikt als mensen met hoge cijfers slagen voor hun universitair examen of doctoraalexamen. Eveneens wordt de kwalificatie gebruikt voor mensen die op excellent niveau promoveren. Daarboven worden soms nog de kwalificaties magna cum laude ('met groot lof') en summa cum laude of maxima cum laude ('met de hoogste lof') gehanteerd. Wordt deze onderscheiding in België zowel aan universiteiten als hogescholen gehanteerd, in Nederland komt het begrip voor bij universiteiten en ook sommige hogescholen. Tevens wordt de term ook gehanteerd wanneer een middelbare scholier op VWO niveau gemiddeld een 8 of hoger op zijn eindexamenlijst heeft staan.
Tenminste, dit was in mijn tijd.
Hela, ik begon niet over cum laude op havo, dat was keukenkwast die daarmee kwam.quote:
Geluidsoverlast.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
Maar wat heeft die buurman dan allemaal gedaan als jij en je bovenbuurmeisje een pact aangaan.
Iemand die net met zijn hakken over de sloot is heeft evenveel kans als iemand met achten en negens op zijn lijst om een opleiding te doen.quote:
Nu geef je Cairon wel wat weinig credits. Hij heeft wel gevoel. Afschuw, haat, walging enzo...quote:
klopt! heb ik van wikipedia. maar zo was het ook in mijn tijd. Ik wist niet dat ze dat hadden veranderd.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als je een 8 gemiddeld staat hoef je niet te loten en men noemt dat cum laude. Ik kreeg een certificaat en zo. Dat heb je van wikipedia en dat is ook niet altijd waar, hè
Ik kreeg ook ooit in het autotron mijn rijbewijs toen ik een jaar of 5 was, maar dat was ook niet echt zoquote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als je een 8 gemiddeld staat hoef je niet te loten en men noemt dat cum laude. Ik kreeg een certificaat en zo. Dat heb je van wikipedia en dat is ook niet altijd waar, hè
Maar zou je het op d'r kunnen?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Cairon het volgende:
Al noemden ze het alleen cum laude om me gelukkig te maken, neemt niet weg dat ik een acht of meer gemiddeld sta en het dus heel goed heb gedaanquote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kreeg ook ooit in het autotron mijn rijbewijs toen ik een jaar of 5 was, maar dat was ook niet echt zo. Niet alles wat op papier staat is waar he
.
en bij dit meisje voel ik niets van dat alles... wat is dit warme gevoel?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu geef je Cairon wel wat weinig credits. Hij heeft wel gevoel. Afschuw, haat, walging enzo...
quote:
das waar!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Al noemden ze het alleen cum laude om me gelukkig te maken, neemt niet weg dat ik een acht of meer gemiddeld sta en het dus heel goed heb gedaan
Ze doet aan Yoga.quote:
warme gevoel is blijdschap etc..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
en bij dit meisje voel ik niets van dat alles... wat is dit warme gevoel?
Throw it away.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
en bij dit meisje voel ik niets van dat alles... wat is dit warme gevoel?
Misschien ben je wel hetero...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:19 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ze doet aan Yoga.
Ze is blond.
Ze zwemt.
Ik denk niet dat ik er moeite mee zal hebben om een ritje op die fiets te maken.
Daar moest ik ook aan denken, maar ik wilde het niet posten omdat ik dacht dat niemand dat hier zou volgenquote:
omdat je het zo lief vraag cq commandeertquote:
Het is toch altijd al bi geweest in het kader van spreid je winstkansen?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien ben je wel hetero...
(kun je d'r meteen vragen over die pingpongballen enzo)
Ohh God, twee gossip girl stalkers bij mekaarquote:Op maandag 22 juni 2009 23:23 schreef Cairon het volgende:
Ik zou haar best nog een keer willen zien en spreken denk ik zo. Het was een aangenaam gesprek.
Ze is wel iemand die alle roddels kent, ze weet meer over mijn afwezige buurvrouw dan ik, en ik woon er naast! Ik heb zo het idee dat ik vanaf nu deel uit ga maken van een verhaal dat ze aan anderen verteld "hey die ene op de eerste verdieping is best wel grappig!"
ik moest meteen denken aan Winona Ryder die pingpongballen uit haar kut schoot in Southpark film.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien ben je wel hetero...
(kun je d'r meteen vragen over die pingpongballen enzo)
ja maar die vragen zijn lame assquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Ohh God, twee gossip girl stalkers bij mekaarPerfect!
She's even fanaticaly freakier than you?!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vergeleken met haar ben ik nog maar een beginneling.
ze weet meer over de mensen in het gebouw dan ik... ze houd veel dingen in de gaten. Ze weet in wat voor auto ik weleens rijdt, ze weet zelfs hoe mijn vader eruit ziet... en dat is knap, want die is in 5 jaar iets van 3 keer langstgeweest...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
She's even fanaticaly freakier than you?!
Misschien leest ze wel mee.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
ze weet meer over de mensen in het gebouw dan ik... ze houd veel dingen in de gaten. Ze weet in wat voor auto ik weleens rijdt, ze weet zelfs hoe mijn vader eruit ziet... en dat is knap, want die is in 5 jaar iets van 3 keer langstgeweest...
I intrigue her...
Creepyquote:Op maandag 22 juni 2009 23:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
ze weet meer over de mensen in het gebouw dan ik... ze houd veel dingen in de gaten. Ze weet in wat voor auto ik weleens rijdt, ze weet zelfs hoe mijn vader eruit ziet... en dat is knap, want die is in 5 jaar iets van 3 keer langstgeweest...
I intrigue her...
het zou wat zijn, kun je meteen door naar first basequote:Op maandag 22 juni 2009 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien leest ze wel mee.
sorry maar iemand die veel energie in zijn studie heeft gedaan, moet altjd voor gaan. De rest kan mag gewoon wachtenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand die net met zijn hakken over de sloot is heeft evenveel kans als iemand met achten en negens op zijn lijst om een opleiding te doen.
she sounds perfectquote:
Lage(re) cijfers staat niet gelijk aan weinig energie. Ik ken genoeg mensen die meer energie dan wie dan ook in hun opleiding stoppen en gemiddelde resultaten halen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry maar iemand die veel energie in zijn studie heeft gedaan, moet altjd voor gaan. De rest kan mag gewoon wachten
No, she sounds like a female you.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat wijf nu al gestoord, en dus prima bij Cairon passen.
En lage cijfers zeggen niets over intelligentie. Hoge cijfers ook niet. Hoogstens iets over ijverigheid.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lage(re) cijfers staat niet gelijk aan weinig energie. Ik ken genoeg mensen die meer energie dan wie dan ook in hun opleiding stoppen en gemiddelde resultaten halen.
You wouldn't see it that way.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Cairon het volgende:
ze is hardstikke aardig!
waarom is ze ineens een gestoord wijf?
Of over het feit hoe goed je rijtjes uit je kop kan stampen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En lage cijfers zeggen niets over intelligentie. Hoge cijfers ook niet. Hoogstens iets over ijverigheid..
Luister maar niet naar die bitter queens.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Cairon het volgende:
ze is hardstikke aardig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
Bitter, oud EN zuur? Jeeemineetje, ding je soms naar mijn positie in het topic?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No, she sounds like a female you.
Fapt ze ook op female cosplay?
ik weet wel een label voor je...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:39 schreef Keukenkast het volgende:
Ik verveel me zoohoo
En ik ben ook nog eens mijn status als benjamin verloren.
Eerst was ik er blij mee, maar nu moet ik weer zo hard werken om een ander label te krijgen
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Bestaat die bovenbuurman die André Hazes eigenlijk wel? Misschien huurt ze dat appartement ook, en zet ze daar gewoon af en toe de stereo heel hard, met als doel om in gesprek te raken met haar andere buren. Om hen uiteindelijk kraaiend van plezier allemaal te vermoorden met een groot mes..
Maar misschien heb ik te veel Supernatural gekeken de laatste tijd..
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
Bitter, oud EN zuur? Jeeemineetje, ding je soms naar mijn positie in het topic?
ooeh complottheorieën, ben ik dol opquote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Bestaat die bovenbuurman die André Hazes eigenlijk wel? Misschien huurt ze dat appartement ook, en zet ze daar gewoon af en toe de stereo heel hard, met als doel om in gesprek te raken met haar andere buren. Om hen uiteindelijk kraaiend van plezier allemaal te vermoorden met een groot mes..
Maar misschien heb ik te veel Supernatural gekeken de laatste tijd..
Het is gewoon eng om jou positief over een willekeurig levend wezen behalve je poezen te horen, dan moet er wel iets mis zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Cairon het volgende:
ze is hardstikke aardig!
Misschien is dat een stille hint om het toch maar niet te doen danquote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lage(re) cijfers staat niet gelijk aan weinig energie. Ik ken genoeg mensen die meer energie dan wie dan ook in hun opleiding stoppen en gemiddelde resultaten halen.
niet goed genoegquote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DAT IS ZE AAN HET DOEN! Ze observeert iedereen tot in de puntjes omdat ze een leven wil overnemen!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou iig wel zoiets hebben van "Uh mens... get a life"
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Keukenkast het volgende:
Ik vind het reuze leuk voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg alleen dat ik haar wel leuk vind, en dat ik haar best nog wel eens wil zien en spreken. Dat er een klik was, van haar kant en mijn kant, gezien een kort gesprek uitliep op iets van anderhalf uur.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
O dat was eigenlijk nog niet eens de reden waarom ik 't eng vindquote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is gewoon eng om jou positief over een willekeurig levend wezen behalve je poezen te horen, dan moet er wel iets mis zijn.
En dat mag ik niet leuk voor je vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg alleen dat ik haar wel leuk vind, en dat ik haar best nog wel eens wil zien en spreken. Dat er een klik was, van haar kant en mijn kant, gezien een kort gesprek uitliep op iets van anderhalf uur.
Invasion of the life-snatchers!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DAT IS ZE AAN HET DOEN! Ze observeert iedereen tot in de puntjes omdat ze een leven wil overnemen!!!
En een tweede date loopt uit op een huwelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
gezien een kort gesprek uitliep op iets van anderhalf uur.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet goed genoegdus laten wachten, geen energie of geen verstand, gewoon wachten dus
Eens, ik vind loten ook een raar systeem. Als je niet genoeg plekken hebt, stel dan een toelatingstest in of zo.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry maar iemand die veel energie in zijn studie heeft gedaan, moet altjd voor gaan. De rest kan mag gewoon wachten
vrijdag heb ik geen plannen... wat zal ik toch eens doen...quote:
wat voor opleiding ga je doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
en ik vrij hoog ingeloot qua klasse, maar ja who cares, ik ben binnen
![]()
Wat voor opleiding heb jij dan?
Seriouslyquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
vrijdag heb ik geen plannen... wat zal ik toch eens doen...
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Seriously
In "mijn" tijd verkocht de Jamin ook snoep
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Seriously
In "mijn" tijd verkocht de Jamin ook snoep
Sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch
![]()
ik heb ook uni gedaan hoor (alleen niet afgemaakt)
Jaren 90quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Keukenkast het volgende:
'Mijn tijd' zijn de late negentiger jaren en de eeuwwisseling.
Dat is dus echt de kutste 'mijn' tijd.
dat heb ik al zo vaak gezegd, in NL is het Politicologie en Kunst Geschiedenis, maar alleen een Master in de 1equote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
en ik ben vrij hoog ingeloot qua klasse, maar ja who cares, ik ben binnen
![]()
Wat voor opleiding heb jij dan?
Ik heb al 2 opleidingen gedaan (en diploma)quote:
Dat is ook mijn tijd. Behalve dat ik nog net de val van de berlijnse muur meepak.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Keukenkast het volgende:
hoelang zit je al aan de prozac dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Keukenkast het volgende:
ik moest ook keihard lachen hahahaquote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry
Die was eigenlijk te makkelijk...
Daar staat ie iig beter op dan op z'n examenfeestfotoquote:
TMM en ik zijn nog van de tijd van de hongersnood en sex met de officiers voor een tulpenbol.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ook mijn tijd. Behalve dat ik nog net de val van de berlijnse muur meepak.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:50 schreef Cybart het volgende:
vanavond in Hart Van Nederland:
* cairon heeft een hart
* tilburgse vrouw spoort aan tot desillusies
* tenminste 1 fokker blij voor andere fokker
en in shownieuws
* iets met Thomas Berge....
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar staat ie iig beter op dan op z'n examenfeestfoto
2006quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoelang zit je al aan de prozac dan?
o verrassend! Kunst Geschiedenis, heb ik ook twee jaar gedaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat heb ik al zo vaak gezegd, in NL is het Politicologie en Kunst Geschiedenis, maar alleen een Master in de 1e
Maar wel goed geconserveerd dan. Elke avond een glaasje sterk water?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM en ik zijn nog van de tijd van de hongersnood en sex met de officiers voor een tulpenbol.
thomas berge is het nieuwe hans klok !quote:
Belgisch bier, daar blijf je jong van. Zeggen ze.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel goed geconserveerd dan. Elke avond een glaasje sterk water?
incl 30 jaar jongere toyboy?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
thomas berge is het nieuwe hans klok !
vruuger was er hier toch een vrouwlijke user die thomas berge fan was?
Waarom zat jij zo vroeg aan de prozac? Ben jij zo'n Christiane F. geval?quote:
Kasteelbierquote:Op maandag 22 juni 2009 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Belgisch bier, daar blijf je jong van. Zeggen ze..
euh excuse me. Thomas Berge is een handtas.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
Was er niet zo'n tellsell penis pomp die prozac heette ofzo?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom zat jij zo vroeg aan de prozac? Ben jij zo'n Christiane F. geval?
Depressies en meer fucked up shit in mijn hoofd, al sinds ik klein ben.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom zat jij zo vroeg aan de prozac? Ben jij zo'n Christiane F. geval?
Iets zegt me dat jij Thomas Berge gewoon sexy vind... he's in your spank bank... with Jim Bakkumquote:Op maandag 22 juni 2009 23:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zou inhouden dat die toyboy -18 is........
Badderen in maagdenbloed doet wonderen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel goed geconserveerd dan. Elke avond een glaasje sterk water?
WAt???quote:Op maandag 22 juni 2009 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was er niet zo'n tellsell penis pomp die prozac heette ofzo?
ohwja, sop sop sopquote:Op maandag 22 juni 2009 23:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij Thomas Berge gewoon sexy vind... he's in your spank bank... with Jim Bakkum
Prozac is gewoon een anti-depressivumquote:Op maandag 22 juni 2009 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was er niet zo'n tellsell penis pomp die prozac heette ofzo?
als je er ook maar aan werkt, pillen alleen maskeren....quote:Op maandag 22 juni 2009 23:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Depressies en meer fucked up shit in mijn hoofd, al sinds ik klein ben.
Nee, ik ben geen heroine junk:')
prescription drugs ftw
Ik drink het niet zo vaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En waarom zie jij er dan ouder uit dan ik..
....quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eens, ik vind loten ook een raar systeem. Als je niet genoeg plekken hebt, stel dan een toelatingstest in of zo.
euhm, nieuws, nouja weinig nieuwsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
....![]()
verder nog nieuws trouwens?
Ga je mee naar Glasgow?![]()
![]()
wat is er mis met maskeren?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als je er ook maar aan werkt, pillen alleen maskeren....
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik drink het niet zo vaak, jij zelfophemelende-overderugvaneenuserdiealtijdaardigistegenje-rotzak!
Weet ik ook wel, maar meen te herrineren dat tellsell ook iets met een vergelijkbare nama verkocht waardoor je meer seks ging hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Prozac is gewoon een anti-depressivum
Let you feelings slip but never your mask boyquote:
Yep, Glasgow!quote:
in het begin nog niets, maar later...... het zal je opbreken....quote:
Ik ben 20 heurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik ben gewoon jaloers als iemand van nog geen twintig bakkebaardjes kan laten staan en ik niet..
Je had bakkebaarden in de wieg man!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben 20 heur. Maar ik kon het daarvoor ookal
.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben 20 heur. Maar ik kon het daarvoor ookal
.
ach, dat proberen die nazi's van de health league je wijs te maken. de halve wereld bevolking is verslaafd aan prescription drugs.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in het begin nog niets, maar later...... het zal je opbreken....
wie is thomas bergequote:Op maandag 22 juni 2009 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
En toen-ie drie werd kreeg hij een Fisher Price Scheerapparaat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had bakkebaarden in de wieg man!
Toen je geboren werd zelfs.
Je kietelde je moeder toen je naar buiten kwam!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had bakkebaarden in de wieg man!
Toen je geboren werd zelfs.
Je kietelde je moeder toen je naar buiten kwam!
My First Shavequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En toen-ie drie werd kreeg hij een Fisher Price Scheerapparaat?
Lang weekendje Glasgow, the sights, the sounds, the slags, the benders.quote:
Erik.... *hijg*...... I'm your father!quote:
ik heb ook een baard en ik ben niet eens 18quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef Cybart het volgende:
er is toch genetisch iets mis als je dat niet voor je 20e al kan,
heb ik gelezen.... op wikipedia ....
hans klok is een volkszanger, en thomas berge een illusionist die samen met pamela anderson in las vegas een show hadquote:
wat niet kan voor je 20e?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef Cybart het volgende:
er is toch genetisch iets mis als je dat niet voor je 20e al kan,
heb ik gelezen.... op wikipedia ....
I like the slags.....with their orange faces!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:09 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lang weekendje Glasgow, the sights, the sounds, the slags, the benders.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gevonden naam is wel anders dan ik dacht
http://www.telsell.com/nl(...)efault.aspx?phid=240
Jij bent ook z'n langharige broertje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik heb ook een baard en ik ben niet eens 18![]()
en al een baard waarvan je de waas ziet als ik hem af heb geschoren
Dan was je er al vroeg bijquote:
Dat deed ik gewoon met het scheerapparaat van mijn pakequote:
Yep volgens mij war het oorspronkelijk spaans ingesproken en toen in het engels gedubbed, maar je zag niks alleen die pomp en mensen die vertelden hoe goed het werkte maar geen bloot ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de naam lijkt er wel een beetje op. hahaha
kwam dat in Nederland voorbij op tv? Dat is hier ontdenkbaar.
Hoezo? Ik zie op prime time ook reclame voor glijmiddel, condooms en viagra...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de naam lijkt er wel een beetje op. hahaha
kwam dat in Nederland voorbij op tv? Dat is hier ontdenkbaar.
I timetravel.quote:
Mezelf.quote:
Ga bomen snoeien jij!quote:
Waarom was dat ook al weer preciesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij bent ook z'n langharige broertje.
ja das waar maar ik dacht dat in die commercial, met die pomp, dan ook stijve lullen zag. Maar dat was niet het geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie op prime time ook reclame voor glijmiddel, condooms en viagra...
Hoe hou je het vol?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mezelf.
Ik sta al weer bijna 2 weken droog hoor![]()
Ja, papa zegt slapen!quote:
Ik ga ook zagen.quote:
30+, slowing sexdrivequote:
Ik moet wel aan het idee wennen hoorquote:
Nee geen onreine gedachten over je vader!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet wel aan het idee wennen hoor, en bepaalde dingen dan niet meer denken.
geen last van.quote:
Verbazingwekkend nee eigenlijk.quote:
heb je niets in huis?quote:
Ik was het wel van plan ja, als het magquote:
Maar die zijn zowel niet eet als drinkbaar?quote:
das niet te zuipenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:20 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil tequilla
o das kut!quote:
Heeft niks met mogen te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan ja, als het mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet Dizer overhalen eigenlijk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En ze hebben meteen door dat ik in de 'speciale kast' zit te rommelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar die zijn zowel niet eet als drinkbaar?
Spreekt de ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Met de tellsell penis pomp heb je dara geen last meer van
Ook alleen omdat Peter zich afvroeg met wie ik naar bed ging.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je maakt er toch ff melding van.
jawelquote:
almost. almost.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das kut!ik dacht dat je op kamers woonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |