O dat was eigenlijk nog niet eens de reden waarom ik 't eng vindquote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is gewoon eng om jou positief over een willekeurig levend wezen behalve je poezen te horen, dan moet er wel iets mis zijn.
En dat mag ik niet leuk voor je vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg alleen dat ik haar wel leuk vind, en dat ik haar best nog wel eens wil zien en spreken. Dat er een klik was, van haar kant en mijn kant, gezien een kort gesprek uitliep op iets van anderhalf uur.
Invasion of the life-snatchers!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DAT IS ZE AAN HET DOEN! Ze observeert iedereen tot in de puntjes omdat ze een leven wil overnemen!!!
En een tweede date loopt uit op een huwelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
gezien een kort gesprek uitliep op iets van anderhalf uur.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet goed genoegdus laten wachten, geen energie of geen verstand, gewoon wachten dus
Eens, ik vind loten ook een raar systeem. Als je niet genoeg plekken hebt, stel dan een toelatingstest in of zo.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry maar iemand die veel energie in zijn studie heeft gedaan, moet altjd voor gaan. De rest kan mag gewoon wachten
vrijdag heb ik geen plannen... wat zal ik toch eens doen...quote:
wat voor opleiding ga je doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
en ik vrij hoog ingeloot qua klasse, maar ja who cares, ik ben binnen
![]()
Wat voor opleiding heb jij dan?
Seriouslyquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
vrijdag heb ik geen plannen... wat zal ik toch eens doen...
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Seriously
In "mijn" tijd verkocht de Jamin ook snoep
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Seriously
In "mijn" tijd verkocht de Jamin ook snoep
Sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch
![]()
ik heb ook uni gedaan hoor (alleen niet afgemaakt)
Jaren 90quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Keukenkast het volgende:
'Mijn tijd' zijn de late negentiger jaren en de eeuwwisseling.
Dat is dus echt de kutste 'mijn' tijd.
dat heb ik al zo vaak gezegd, in NL is het Politicologie en Kunst Geschiedenis, maar alleen een Master in de 1equote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
en ik ben vrij hoog ingeloot qua klasse, maar ja who cares, ik ben binnen
![]()
Wat voor opleiding heb jij dan?
Ik heb al 2 opleidingen gedaan (en diploma)quote:
Dat is ook mijn tijd. Behalve dat ik nog net de val van de berlijnse muur meepak.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Keukenkast het volgende:
hoelang zit je al aan de prozac dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Keukenkast het volgende:
ik moest ook keihard lachen hahahaquote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry
Die was eigenlijk te makkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |