Maar wat heeft die buurman dan allemaal gedaan als jij en je bovenbuurmeisje een pact aangaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef Cairon het volgende:
goddomme lang gesprek gehad met het meisje van schuinboven... leuk meisje... goed gesprek, hopelijk werpt het z'n vruchten af.
tssssssssquote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik ben cum laude geslaagd dus inloten is er niet meer bij voor mij
quote:
loten wat is datquote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef BMD het volgende:
[..]
verveldn he dat loten, heeft me heel wat stress destijds opgeleverd
and anthony and the johnson zo op tv wooei
8 en hoger gemiddeld? Welk profiel?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
8 voor Nederlands en maatschappijleer, 9 voor Duits, Frans, Engels en Spaans, 7 voor geschiedenis, maatschappijwetenschappen en mijn profielwerkstuk.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
8 en hoger gemiddeld? Welk profiel?
Havo, cum laude?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vond alleen vervelend dat ik niet meteen toelaatbaar was, in Amsterdam deden ze juist niet moeilijk over ben je makkelijk toelaatbaar maar had geen zin om heen en weer te reizen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef BMD het volgende:
[..]
verveldn he dat loten, heeft me heel wat stress destijds opgeleverd
and anthony and the johnson zo op tv wooei
foto!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Cairon het volgende:
Ik denk wel dat ik d'er een beetje leuk vind... zo op het eerste gezicht. Ze is vriendelijk, open, ze vindt me grappig, ze sport veel (zwemt en doet aan yoga) en ze is single. We hebben een gedeelde vijand, mijn buurman, en het gesprek dat we hadden bleef maar voortduren, bleef maar groter worden. Een kort gesprek oorspronkelijk, liep uit op een gesprek van bijna twee uur waarin we van alles besproken hebben.
Als ik een inschatting maak denk ik niet dat je Anthony and the Johnsons echt heel erg adoreertquote:Op maandag 22 juni 2009 23:08 schreef samjustme het volgende:
havo?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, op de HAVO had ik misschien ook wel cum laude kunnen slagen.
OMG you...... and feelings?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Cairon het volgende:
Ik denk wel dat ik d'er een beetje leuk vind... zo op het eerste gezicht. Ze is vriendelijk, open, ze vindt me grappig, ze sport veel (zwemt en doet aan yoga) en ze is single. We hebben een gedeelde vijand, mijn buurman, en het gesprek dat we hadden bleef maar voortduren, bleef maar groter worden. Een kort gesprek oorspronkelijk, liep uit op een gesprek van bijna twee uur waarin we van alles besproken hebben.
Als je een 8 gemiddeld staat hoef je niet te loten en men noemt dat cum laude. Ik kreeg een certificaat en zo. Dat heb je van wikipedia en dat is ook niet altijd waar, hèquote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
havo?
Cum laude (Latijn: cum = met, laus = lof, 'met lof') is een aanduiding die wordt gebruikt als mensen met hoge cijfers slagen voor hun universitair examen of doctoraalexamen. Eveneens wordt de kwalificatie gebruikt voor mensen die op excellent niveau promoveren. Daarboven worden soms nog de kwalificaties magna cum laude ('met groot lof') en summa cum laude of maxima cum laude ('met de hoogste lof') gehanteerd. Wordt deze onderscheiding in België zowel aan universiteiten als hogescholen gehanteerd, in Nederland komt het begrip voor bij universiteiten en ook sommige hogescholen. Tevens wordt de term ook gehanteerd wanneer een middelbare scholier op VWO niveau gemiddeld een 8 of hoger op zijn eindexamenlijst heeft staan.
Tenminste, dit was in mijn tijd.
Hela, ik begon niet over cum laude op havo, dat was keukenkwast die daarmee kwam.quote:
Geluidsoverlast.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
Maar wat heeft die buurman dan allemaal gedaan als jij en je bovenbuurmeisje een pact aangaan.
Iemand die net met zijn hakken over de sloot is heeft evenveel kans als iemand met achten en negens op zijn lijst om een opleiding te doen.quote:
Nu geef je Cairon wel wat weinig credits. Hij heeft wel gevoel. Afschuw, haat, walging enzo...quote:
klopt! heb ik van wikipedia. maar zo was het ook in mijn tijd. Ik wist niet dat ze dat hadden veranderd.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als je een 8 gemiddeld staat hoef je niet te loten en men noemt dat cum laude. Ik kreeg een certificaat en zo. Dat heb je van wikipedia en dat is ook niet altijd waar, hè
Ik kreeg ook ooit in het autotron mijn rijbewijs toen ik een jaar of 5 was, maar dat was ook niet echt zoquote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als je een 8 gemiddeld staat hoef je niet te loten en men noemt dat cum laude. Ik kreeg een certificaat en zo. Dat heb je van wikipedia en dat is ook niet altijd waar, hè
Maar zou je het op d'r kunnen?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:09 schreef Cairon het volgende:
Al noemden ze het alleen cum laude om me gelukkig te maken, neemt niet weg dat ik een acht of meer gemiddeld sta en het dus heel goed heb gedaanquote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kreeg ook ooit in het autotron mijn rijbewijs toen ik een jaar of 5 was, maar dat was ook niet echt zo. Niet alles wat op papier staat is waar he
.
en bij dit meisje voel ik niets van dat alles... wat is dit warme gevoel?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu geef je Cairon wel wat weinig credits. Hij heeft wel gevoel. Afschuw, haat, walging enzo...
quote:
das waar!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Al noemden ze het alleen cum laude om me gelukkig te maken, neemt niet weg dat ik een acht of meer gemiddeld sta en het dus heel goed heb gedaan
Ze doet aan Yoga.quote:
warme gevoel is blijdschap etc..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
en bij dit meisje voel ik niets van dat alles... wat is dit warme gevoel?
Throw it away.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
en bij dit meisje voel ik niets van dat alles... wat is dit warme gevoel?
Misschien ben je wel hetero...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:19 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ze doet aan Yoga.
Ze is blond.
Ze zwemt.
Ik denk niet dat ik er moeite mee zal hebben om een ritje op die fiets te maken.
Daar moest ik ook aan denken, maar ik wilde het niet posten omdat ik dacht dat niemand dat hier zou volgenquote:
omdat je het zo lief vraag cq commandeertquote:
Het is toch altijd al bi geweest in het kader van spreid je winstkansen?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien ben je wel hetero...
(kun je d'r meteen vragen over die pingpongballen enzo)
Ohh God, twee gossip girl stalkers bij mekaarquote:Op maandag 22 juni 2009 23:23 schreef Cairon het volgende:
Ik zou haar best nog een keer willen zien en spreken denk ik zo. Het was een aangenaam gesprek.
Ze is wel iemand die alle roddels kent, ze weet meer over mijn afwezige buurvrouw dan ik, en ik woon er naast! Ik heb zo het idee dat ik vanaf nu deel uit ga maken van een verhaal dat ze aan anderen verteld "hey die ene op de eerste verdieping is best wel grappig!"
ik moest meteen denken aan Winona Ryder die pingpongballen uit haar kut schoot in Southpark film.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien ben je wel hetero...
(kun je d'r meteen vragen over die pingpongballen enzo)
ja maar die vragen zijn lame assquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Ohh God, twee gossip girl stalkers bij mekaarPerfect!
She's even fanaticaly freakier than you?!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vergeleken met haar ben ik nog maar een beginneling.
ze weet meer over de mensen in het gebouw dan ik... ze houd veel dingen in de gaten. Ze weet in wat voor auto ik weleens rijdt, ze weet zelfs hoe mijn vader eruit ziet... en dat is knap, want die is in 5 jaar iets van 3 keer langstgeweest...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
She's even fanaticaly freakier than you?!
Misschien leest ze wel mee.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
ze weet meer over de mensen in het gebouw dan ik... ze houd veel dingen in de gaten. Ze weet in wat voor auto ik weleens rijdt, ze weet zelfs hoe mijn vader eruit ziet... en dat is knap, want die is in 5 jaar iets van 3 keer langstgeweest...
I intrigue her...
Creepyquote:Op maandag 22 juni 2009 23:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
ze weet meer over de mensen in het gebouw dan ik... ze houd veel dingen in de gaten. Ze weet in wat voor auto ik weleens rijdt, ze weet zelfs hoe mijn vader eruit ziet... en dat is knap, want die is in 5 jaar iets van 3 keer langstgeweest...
I intrigue her...
het zou wat zijn, kun je meteen door naar first basequote:Op maandag 22 juni 2009 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien leest ze wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |