No bitch. Perez is geweldig!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef samjustme het volgende:
HAHA
The dust-up began at the MuchMusic Awards’ dress rehearsal on Saturday night. According to Hilton’s video statement, Fergie approached him backstage and asked why he was always so mean to her (>Exhibit A and Exhibit B, among many more). Hilton says he diffused the situation by complimenting “Boom Boom Pow” and Fergie’s solo LP, The Duchess. Perez admits that backstage at the ceremony the following day, he told the press he was elbowed by a member of the BEP entourage. Later last night at the afterparties, he says Fergie once against confronted him, however this time Will.i.am stood up for his bandmate. The two parties separated and then went to the Universal Music party being held at the Cobra nightclub.
verdiende loon voor Perez Hilton, hij denkt dat ie boven al de celebrities staat terwijl het gewoon een irritante nicht is, karma is a bitch
seksi eyezquote:
Ik mis iets? Ben ik niet conform de reguliere spelfoudtnorm die heerst onder mijn leeftijdgenoten?quote:
hoewel je geweld niet mag goedpraten, het is zijn verdiende loon en sowieso ik geloofquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No bitch. Perez is geweldig!![]()
![]()
alhoewel ik niet weet wie ik moet geloven.
vind het een beetje standaard voor Mimiquote:
ze heeft gewoon een sterke ballad nodig, trouwens ze is aangekomenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind het een beetje standaard voor Mimi![]()
Maar heeft wel een lekkere beat.
En niet meer die vocoder gebruiken, Mimi
de meesten 16 jarigen sletten op los, dus het kan kloppen dat je eff anders bentquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Eustace. het volgende:
Nu ga ik echt. Verder wil ik nog even zeggen dat ik niet hoop dat' Nuno_G_aight_jwz' blijkbaar niet gelooft dat ik 16 ben omdat ik niet ben zoals eh, tja, veel anderen.
Nu ben ik echt weg, doei!
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef samjustme het volgende:
[quote]
ze heeft gewoon een sterke ballad nodig, trouwens ze is aangekomen
ja, janet die porker.quote:Janet was trouwens dik en ze is nu weer slank en six pack, echt niet gezond.
Nuno is een Portugees, dat verklaart genoeg!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Eustace. het volgende:
Nu ga ik echt. Verder wil ik nog even zeggen dat ik niet hoop dat' Nuno_G_aight_jwz' blijkbaar niet gelooft dat ik 16 ben omdat ik niet ben zoals eh, tja, veel anderen.
Waarom doe je dan geen VWO? En als dat klinkt als je moeder, dan heeft ze gelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Eustace. het volgende:
Janet Jackson....The Black Deathquote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ze is wat aangekomen.but i still love that bitch.
![]()
ze moet weer met een album komen a la Emancipation![]()
Denk dat hele album vol mee zal zitten eerlijk gezegd.
[..]
ja, janet die porker.tour afgezegd etc.. vind het wel sneu voor haar dat haar platenmaatschappij haar laatste album niet wilde promoten. STond best leuke nummers op. (Discipline)
je studeerde toch geneeskunde of was het iemand anders?quote:
Redelijke taalbeheersing zegt niet dat je ook op andere gebieden goed scoortquote:Op maandag 22 juni 2009 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom doe je dan geen VWO? En als dat klinkt als je moeder, dan heeft ze gelijk..
Onze ware aard komt naar bovenquote:
rock with uquote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ze is wat aangekomen.but i still love that bitch.
![]()
ze moet weer met een album komen a la Emancipation![]()
Denk dat hele album vol mee zal zitten eerlijk gezegd.
[..]
ja, janet die porker.tour afgezegd etc.. vind het wel sneu voor haar dat haar platenmaatschappij haar laatste album niet wilde promoten. STond best leuke nummers op. (Discipline)
waarom ??quote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nuno is een Portugees, dat verklaart genoeg!
Slaap lekker!
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
je studeerde toch geneeskunde of was het iemand anders?
later op de avond komen de bitches uit het woodworkquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef Eustace. het volgende:
Gezellig hier zeg.
amen, zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
rock with uen all nite geweldige nummers.
Ze werkt veels te lang met darkchild, ze is toe aan nieuwe sound en niet lady gaga nadoen ofzo.
Want die zie ik eerlijk gezegd bij volgend album floppen, leuk voor 1 album meer niet.
ben je 1 van de oudste hier?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh kut. Daar gaat mijn imago..
ken wat mensen die zelf ook geneeskunde studeren aan eur en rechten enz. Zit zelf ook opquote:
Ik heb hier Nijntje pleistersquote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef Peter het volgende:
Moet er iemand een pleister?
Ik heb hele leuke gekleurde
Met dinobabiesquote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef Peter het volgende:
Moet er iemand een pleister?
Ik heb hele leuke gekleurde
Nijntje lief klein konijntjequote:
Zelfs dinobaby-pleistersquote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind pleisters echt vies. En niet zo'n beetje ook.
Ik vind gebruikte verbanden vies, en doorligplekken, en stoma'squote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind pleisters echt vies. En niet zo'n beetje ook.
he dat is nu een keer lief hierquote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je zo'n schatje bent
gay=bitchesquote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
later op de avond komen de bitches uit het woodwork
Álle pleisters. De gedachte er aan al. Het woord al. De gedachte aan het woord alleen al.quote:
Dat heb ik met plaggenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Álle pleisters. De gedachte er aan al. Het woord al. De gedachte aan het woord alleen al.
verveldn he dat loten, heeft me heel wat stress destijds opgeleverdquote:Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
ken wat mensen die zelf ook geneeskunde studeren aan eur en rechten enz. Zit zelf ook opben ingeloot(niet geneeskunde).
moi nee tochquote:
ik ben cum laude geslaagd dus inloten is er niet meer bij voor mijquote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef BMD het volgende:
[..]
verveldn he dat loten, heeft me heel wat stress destijds opgeleverd
and anthony and the johnson zo op tv wooei
nieuwe liefde Cairon ???quote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef Cairon het volgende:
goddomme lang gesprek gehad met het meisje van schuinboven... leuk meisje... goed gesprek, hopelijk werpt het z'n vruchten af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |