Ik drink het niet zo vaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En waarom zie jij er dan ouder uit dan ik..
....quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eens, ik vind loten ook een raar systeem. Als je niet genoeg plekken hebt, stel dan een toelatingstest in of zo.
euhm, nieuws, nouja weinig nieuwsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
....![]()
verder nog nieuws trouwens?
Ga je mee naar Glasgow?![]()
![]()
wat is er mis met maskeren?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als je er ook maar aan werkt, pillen alleen maskeren....
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik drink het niet zo vaak, jij zelfophemelende-overderugvaneenuserdiealtijdaardigistegenje-rotzak!
Weet ik ook wel, maar meen te herrineren dat tellsell ook iets met een vergelijkbare nama verkocht waardoor je meer seks ging hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Prozac is gewoon een anti-depressivum
Let you feelings slip but never your mask boyquote:
Yep, Glasgow!quote:
in het begin nog niets, maar later...... het zal je opbreken....quote:
Ik ben 20 heurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik ben gewoon jaloers als iemand van nog geen twintig bakkebaardjes kan laten staan en ik niet..
Je had bakkebaarden in de wieg man!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben 20 heur. Maar ik kon het daarvoor ookal
.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben 20 heur. Maar ik kon het daarvoor ookal
.
ach, dat proberen die nazi's van de health league je wijs te maken. de halve wereld bevolking is verslaafd aan prescription drugs.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in het begin nog niets, maar later...... het zal je opbreken....
wie is thomas bergequote:Op maandag 22 juni 2009 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
thomas berge is het nieuwe hans klok !
vruuger was er hier toch een vrouwlijke user die thomas berge fan was?
En toen-ie drie werd kreeg hij een Fisher Price Scheerapparaat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had bakkebaarden in de wieg man!
Toen je geboren werd zelfs.
Je kietelde je moeder toen je naar buiten kwam!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had bakkebaarden in de wieg man!
Toen je geboren werd zelfs.
Je kietelde je moeder toen je naar buiten kwam!
My First Shavequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En toen-ie drie werd kreeg hij een Fisher Price Scheerapparaat?
Lang weekendje Glasgow, the sights, the sounds, the slags, the benders.quote:
Erik.... *hijg*...... I'm your father!quote:
ik heb ook een baard en ik ben niet eens 18quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef Cybart het volgende:
er is toch genetisch iets mis als je dat niet voor je 20e al kan,
heb ik gelezen.... op wikipedia ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |