Heul welquote:
quote:
Hoe gaat het met uquote:
Vanwege Enrique he? Ik post nog een pic voor je!quote:
Waarvoor heb je 'm nodig?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe gaat het met u?
Grrr wilde ik een kloon aanmaken, doet m'n disposable email het nietterwijl ik 'm wel gewoon mocht gebruiken om de account mee aan te maken.. Ik krijg alleen maar geen bevestigingsmailtje!
Iemand een kloon die ik even mag lenen?
Goed hoorquote:
Helaas is mijn wolvendagdag kloon z'n postrechten kwijtquote:Grrr wilde ik een kloon aanmaken, doet m'n disposable email het nietterwijl ik 'm wel gewoon mocht gebruiken om de account mee aan te maken.. Ik krijg alleen maar geen bevestigingsmailtje!
Iemand een kloon die ik even mag lenen?
Freak.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
Een van de nummers waarvan ik in publieke gelegenheden niet durf toe te geven het eigenlijk wel mooi te vinden.
De clip is engszins aan te zien dankzij Jennifer Love Hugetits.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
Een van de nummers waarvan ik in publieke gelegenheden niet durf toe te geven het eigenlijk wel mooi te vinden.
I can kiss away the painquote:
Dat was de vorige ook al dankzij jou.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:41 schreef dagdag het volgende:
jitzzze jaap topic
Users die alles gay vinden
Ik moet een vraag stellen in DIG, over een computerprobleemquote:
sackboyquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:42 schreef BobbyB het volgende:
Godver, nu heb ik steeds die VBL SC in m'n AT
F l a u w. Jij bent het.quote:
Dat is niet leuk Bol.quote:
haphaphapquote:Op maandag 22 juni 2009 16:41 schreef dagdag het volgende:
jitzzze jaap topic
Users die alles gay vinden
Dag hoor!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
F l a u w. Jij bent het.
Ik ga Garden State kijken.
Fair enough. Je hebt mail.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet een vraag stellen in DIG, over een computerprobleemmaar m'n vader heeft me telkens geholpen met zoeken en blablabla, maar als hij dus nog verder gaat zoeken komt hij wel op dat topic op Fok uit met mijn vraag dus, en dan zou hij zeggen, hee dit lijkt wel heel erg op jouw probleem! En hee, heb je hier nu al 25 000 posts
die ga ik even lezen
! Dus dan liever onder aan anonieme account
!
Sackboy postte allemaal leuke gifjes.quote:
Nou en? Ik hoef niet alles geweldig te vinden wat jij doet. Anders ga je nog naast je schoenen lopen en zo.quote:
Op blote voeten lopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou en? Ik hoef niet alles geweldig te vinden wat jij doet. Anders ga je nog naast je schoenen lopen en zo.
Dat moeten we niet hebben, want dan krijg je vieze voeten.
Waarom stuur je naaktpics naar mij?quote:
Volgens mij bakt ze er niks van.quote:
Dat zal haar leren, zo'n koekje van eigen deeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Sinds ze 17 is, wil ik toch niks meer te maken te hebben met die ouwe taart.
Thanks! Maar wel mooie voeten hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wilde mijn blote voeten laten zien. In het vervolg bedek ik de rest wel even.
quote:
Niet haten.quote:
Ja sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
Bt, hou die kloon eens alleen voor waar het nodig voor is.
Als je piemels wil, kom je maar naar mij toe.
Ik wist wel dat ik je niet kon vertrouwen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorryik was alweer vergeten dat ik daaronder ingelogd stond
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik je niet kon vertrouwen.
WTFquote:Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
Als je piemels wil, kom je maar naar mij toe.
Oh, ik dacht in z'n nek, omdat ie altijd zo uit z'n nek lult....quote:Op maandag 22 juni 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Hij heeft een reservepiemel op z'n voorhoofd!
Hij wil dat je een taart voor hem bakt, net als WD.quote:
Precies, ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wil dat je een taart voor hem bakt, net als WD.
Goh dagdag interesseer je je voor voetbal, dat wist ik niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:20 schreef dagdag het volgende:
Clausule Ronaldo 200 miljoen euro'
Van onze Telesportredactie
MADRID - Op het moment dat Cristiano Ronaldo daadwerkelijk zijn handtekening zet onder een contract bij Real Madrid dan heeft de 24-jarige Portugees er een nieuw wereldrecord bij. In zijn verbintenis, die hem tot 2015 aan de Koninklijke moet binden, wordt volgens de Spaanse krant AS namelijk een clausule van maar liefst 200 miljoen euro opgenomen. Momenteel is het record nog in handen van Lionel Messi, die bij Barcelona pas mag vertrekken voor het bedrag van 150 miljoen euro.
Cristiano Ronaldo
Ronaldo moet zelf nog altijd wel tot een persoonlijk akkoord met Real Madrid komen. Het eerste voorstel, dat hem tegen het einde van zijn contractduur een weeksalaris van 665.000 euro zou opleveren, vond hij te laag. Onlangs accepteerde Manchester United wel al het bod van 94 miljoen euro dat de Spaanse club in Engeland voor Ronaldo op tafel legde.
Volgens AS is Ronaldo blij met de torenhoge clausule. De stervoetballer ziet de 200 miljoen euro als een blijk van waardering voor al zijn eerdere prestaties.
klere wat een geld![]()
Nou dat doe ik niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bak geen taart. Ik bak cake. Gewone cake, sinaasappelcake, citroencake etc.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
idd, wordt ook niet minder nu ze het over cake e.d hebbenquote:
Vuigerd.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je dan wel uit een taart stappen en voor me strippen?
Ja hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Het = wordtquote:Op maandag 22 juni 2009 17:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
idd, wordt ook niet minder nu ze het over cake e.d hebben
het is wordt toch? toch?
![]()
aha, dank uquote:Op maandag 22 juni 2009 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het = wordt![]()
En nu heb ik trek in keeek...
Stappen? Dus ik spring altijd voor niks?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil niet het risico lopen dat BT op haar giecheltje valt.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Stappen? Dus ik spring altijd voor niks?
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil niet het risico lopen dat BT op haar giecheltje valt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar bij kb mag dat dus wel gebeuren
Waar heb je last vanquote:Op maandag 22 juni 2009 17:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Kanker eens op dagdag met je hoerenTT's elke keer
Oh sorry zullen we maar weer seksueel getinte grapjes maken.quote:
Sam? Andrew? Moeders?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
Als Sam gaat huilen omdat Andrew's moeder dood is, zo liev
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh sorry zullen we maar weer seksueel getinte grapjes maken.
Wat ga je eten?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha, dank u
ik ook, grmbl
heb heul geen zin om zo helemaal te gaan koken
En je vergeet 'doen alsof je bi bent, hihihi'.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh sorry zullen we maar weer seksueel getinte grapjes maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En je vergeet 'doen alsof je bi bent, hihihi'.
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef McFearless het volgende:
OMFG, MICHAEL SCHUMACHER IS THEEE STIGGGG.Of Michael zat alleen die aflevering in dat pak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of Michael zat alleen die aflevering in dat pak.
Orly.quote:
Wat een n00b.quote:
Te gek. Heb gelijk even m'n uitkaart geregeld en kaarten voor Ajax vs Ajax Cape Town.quote:
Tuurlijk, maar het blijft wel lachen evengoed.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of Michael zat alleen die aflevering in dat pak.
IQM voelt zich tot zijn eigen geslacht aangetrokken.quote:
Waarom moet ik eigenlijk aan kaas denken als ik Westlife hoor?quote:
No, because you will never know if he's in the suit the next time and the time after that and the time after that time. It's just someone who likes to race and it's not Michael.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het blijft wel lachen evengoed.
't Refrein is best mooi.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IQM voelt zich tot zijn eigen geslacht aangetrokken.
It's Lewis Hamilton.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No, because you will never know if he's in the suit the next time and the time after that and the time after that time. It's just someone who likes to race and it's not Michael.
Ik snap nooit dat mensen dat grunten mooi kunnen vinden.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef Syb-rund. het volgende:
kreeg zojuist deze cover toegestuurd, moest best wel glimlachen;
stelletje mafkezen;
[ afbeelding ]
Van jou en dagdag!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar heb je last van
EIN REICH
EIN KLB
Hoi.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:39 schreef kurk_droog het volgende:
En dan komt Ludo dadelijk weer huilen met zijn grafbek over de tt
En terecht.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:39 schreef kurk_droog het volgende:
IQM, wat is er met je man? Al die bagger die je typt makes me wanna die.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef IQM het volgende:
Hip, hip
We'll never feel that anymore
Hip, hip
No, no
Hip, hip
We'll never feel that anymore
Hip, hip
No, no
Ff uitbuiken, zo chillen in het park.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ludo, wat brengt jou hier op deze bijzondere mooie zomeravond?
Chaos in m'n hoofd.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
IQM, wat is er met je man? Al die bagger die je typt makes me wanna die.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
IQM, wat is er met je man? Al die bagger die je typt makes me wanna die fuck.
Ik hou van dat idee.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ff uitbuiken, zo chillen in het park.
Bizar.quote:
Raar, jij bent het.quote:
Hahaha, goeiee.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef reetveter het volgende:
Eerste keer dat ik het met meneer Sanders eens ben.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
Even over die TT, die kan dus echt niet hè. Ik denk dat ik zo ff in FB ga huilen.
Ik vind er weinig mis mee eerlijk gezegd. Niet mijn ding, maar dat kan gebeuren.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het met meneer Sanders eens ben.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
Even over die TT, die kan dus echt niet hè. Ik denk dat ik zo ff in FB ga huilen.
HAHAHA IK ZEI HET TOCH!!?!?!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef reetveter het volgende:
Ik zat vandaag wel bij een soort van die mafklappers in de treinquote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ben jij helderziende in je vrije tijd?
In de trein kom je vaak bijzondere mensen tegen is me opgevallen zaterdag.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zat vandaag wel bij een soort van die mafklappers in de trein. Mischien is het overgevlogen op mij.
Wat had jijquote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
In de trein kom je vaak bijzondere mensen tegen is me opgevallen zaterdag.
Er zat zaterdag een dik wijf te schreeuwen dat haar onderbroekjes ook XL waren. Ik nam net een slok cola toen ik dit hoorde en dit belande dus op m'n broek.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat had jij?
Ik had dus vandaag iemand uit 'Kurdistan' (Maar dat bestaat toch helemaal niet? "Walla, jawel man! Maar ze hebben het van ons afgepakt die kaffers") Die bleef maar doorratelen over zijn optreden en wat die allemaal wel niet wist
. Hoe slecht Iran was dat ze het land hadden afgepakt van de kurden. Dat hij precies kon zien dat ik 19 was, en het 100% zeker wist en hij zweerde het op zijn moeder! (Ik ben 18
). En ook maar door blijven lullen dat we onze droom na moeten streven en echt moeten leven
![]()
Voor morgen in de krant!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:54 schreef McFearless het volgende:
Vandaag bij Ajax. Ik stond lekker te kijken, komt er zo'n fotografe voor me staan en schiet een rolletje vol met foto's van mij, liek, wtf, waarom?
Kon uitkaart regelen nog dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
0b.
[..]
Te gek. Heb gelijk even m'n uitkaart geregeld en kaarten voor Ajax vs Ajax Cape Town.
Muahaha.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voor morgen in de krant!
"Alien gesignaleerd in de contreien van Amsterdam"
Jup, was zo geregeld.quote:
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
Dacht dat alleen in mei kon. Dan kan ander maatje van me nog regelen dus.. mja beter niet:') Bij bobby ging die heel bang opzij tijdens die fakkels
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
Dan zie ik jou volgend jaar in menig uitvak![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Er zat zaterdag een dik wijf te schreeuwen dat haar onderbroekjes ook XL waren. Ik nam net een slok cola toen ik dit hoorde en dit belande dus op m'n broek.
Heb je je seizoenskaart al betaald dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
Kutzoooooi, mijn uitkaart totaal vergeten
4EBE.quote:
Weet ik veelquote:
ga je morgen even naar arenaquote:Op maandag 22 juni 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
Kutzoooooi, mijn uitkaart totaal vergeten
Welke heb je al?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit overigens te kijken voor dvd's, iemand nog een aanrader voor een dvd met het thema 2e wereldoorlog?
Ik ga meestal half elf van huis, ben er dan half twaalf en zuip onderweg al wat.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet ik veelMisschien te duur italiaans jasje aan
Mja, hij staat wel altijd bij ons maar komt vanuit utrecht half uur voor wedstrijd meestal pas. Wij zitten altijd al vanaf 11 uur in het home en alles.
McFquote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je je seizoenskaart al betaald dan?
[..]
4EBE.![]()
Het was echt zo'n dik mens, ik lolde kankerhard toen ze dat meerdere keren zei.
Band of Brothersquote:
tam op de tribune.. heerlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ga meestal half elf van huis, ben er dan half twaalf en zuip onderweg al wat.
Geen idee, ze zat aan de andere kant van de coupé, maar iedereen kon meegenieten.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
McF![]()
Waarom hebben mensen zulke gesprekken in de trein?
The Pianistquote:Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Band of Brothers
Der Untergang
Saving private ryan (heb ik nu zo'n 5 keer gezien, dus die hoeft niet per se)
quote:
Ik heb een keer moeilijk veel gezopen, daarna zitten blowen en weer verder zuipen, ik weet niet veel meer van die wedstrijd.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tam op de tribune.. heerlijk![]()
Flikkerde 1x bijna naar beneden... na heineken en amstel drinken valt grolsch ontzettend zwaar bij mij
*Noteert, Thxquote:Op maandag 22 juni 2009 19:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen idee, ze zat aan de andere kant van de coupé, maar iedereen kon meegenieten.![]()
[..]
The Pianist
Escape From Sobibor.
Defiance
ennnnn godverdekuttyfus, ik kom er even niet op. Ik zal even zoeken.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb een keer moeilijk veel gezopen, daarna zitten blowen en weer verder zuipen, ik weet niet veel meer van die wedstrijd.
Want dan was het gewaagd geweest zeg!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje huilen om die tt en daarna huilen als ik weg ben over mij.. Doe het dan waar ik bij ben
NP, ik heb er eentje gezien die ook tof was, maar kan niet op de naam komen. En. Dat. Haat. Ik.quote:
nee, maar beter dan zielig erna..quote:Op maandag 22 juni 2009 19:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want dan was het gewaagd geweest zeg!
Ja, met Ajax - Twente vanaf elf uur zitten drinken. Later nog in het zonnetje halve liters wegtikken, man, daarna op verjaardag. Totaal vernietigd.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
heerlijk toch.. was vast een dramatische wedstrijd
Mja.. ajax gaat altijd samen met flink veel biertjes
Hitler: The rise of evil.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
NP, ik heb er eentje gezien die ook tof was, maar kan niet op de naam komen. En. Dat. Haat. Ik.
moest even denken.. ja was met die barricade toen.. biertjes in de zon drinken is dodelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, met Ajax - Twente vanaf elf uur zitten drinken. Later nog in het zonnetje halve liters wegtikken, man, daarna op verjaardag. Totaal vernietigd.
Je was dus 10 minuten na het openen van dat topic al weg. Moet ik in het vervolg je posthistorie f5'en?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee, maar beter dan zielig erna..
Ja, plus vier uurtjes slaap en een kater. Ik was de weg kwijt om tien uur 's avonds.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
moest even denken.. ja was met die barricade toen.. biertjes in de zon drinken is dodelijk
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je was dus 10 minuten na het openen van dat topic al weg. Moet ik in het vervolg je posthistorie f5'en?
Ga huilen.
haphaphap hapquote:Op maandag 22 juni 2009 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je was dus 10 minuten na het openen van dat topic al weg. Moet ik in het vervolg je posthistorie f5'en?
Ga huilen.
Ja, lekker!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand interesse in 5 mini bounty's?
Haphaphap.quote:
Gedverdemme wat zijn die dingen ranzigquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand interesse in 5 mini bounty's?
moest even snel reageren.. eerst even op mc reageren nuquote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haphaphap.
Kun je nu met niets beters komen, dit valt me zelfs van jou tegen?
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit trouwens voor puberaal gebeuren aan het worden met zulke TT's en achterlijke dagdag reacties?
Ik opende gisteren een nieuwe SC met als TT: EIN KLB, EIN REICH!!! En ludo en ander kutmodjes huilenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fout, fout.. kurk_droog is gewoon een zaademmer.
Ja, en niet zo huilen op een onschuldige doch rebelse TT. Toen je nog mod was heb ik je altijd met respect behandeld en wat krijg ik ervoor terug? HELEMAAL NIKSquote:Op maandag 22 juni 2009 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga huilen.
Ah.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik opende gisteren een nieuwe SC met als TT: EIN KLB, EIN REICH!!! En ludo en ander kutmodjes huilen
Ja, daar trap ik dus niet in he! Dan geef ik je mijn adres, dan kom je me opzoeken en blijk je toch een 56 jaar oude kalende kerel te zijn die er vervolgens met m'n vriendin vandoor gaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pm je adres maar, dan stuur ik ze op!
Geplette mini bounty's, jummiee....!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pm je adres maar, dan stuur ik ze op!
Nou, dat is toch met die engelssprekende hitler?quote:
Ben ik heul nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daar trap ik dus niet in he! Dan geef ik je mijn adres, dan kom je me opzoeken en blijk je toch een 56 jaar oude kalende kerel te zijn die er vervolgens met m'n vriendin vandoor gaat.
Toch lief dat ik wil delenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geplette mini bounty's, jummiee....!
Even wennen inderdaad, maar ik vind het wel een goede serie/film whatever.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat is toch met die engelssprekende hitler?
Dat vind ik dus niets...
Rebels? Eerder zwakbegaafd, iets wat je eerder in PUB zou verwachten.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, en niet zo huilen op een onschuldige doch rebelse TT. Toen je nog mod was heb ik je altijd met respect behandeld en wat krijg ik ervoor terug? HELEMAAL NIKS
pub.. wat is datquote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rebels? Eerder zwakbegaafd, iets wat je eerder in PUB zou verwachten.
JA, jij ging zeker toen je klein was boterhammen per post naar Afrika sturen?quote:
Is je cake al op?quote:
Alsof ik Ananas vertrouw.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben ik heul nietvraag maar aan de_Ananas, die heeft me gezien
![]()
Dus hier dat adres!
Ik ben een duits sprekende hitler gewendquote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Even wennen inderdaad, maar ik vind het wel een goede serie/film whatever.![]()
Komen die niet aan dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, jij ging zeker toen je klein was boterhammen per post naar Afrika sturen?
Jawel, maar ze zijn dan zelfs niet meer zo lekker voor Afrikaanse begrippen.quote:
Ach, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zijn dan zelfs niet meer zo lekker voor Afrikaanse begrippen.
Das Boot dan gezien? Die is ook goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een duits sprekende hitler gewend
Is dat niet duur? Een paard naar Afrika sturen?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he.
Nee hoor, je moet dat paard gewoon de route goed uitleggen, dan loopt ie er vanzelf heen.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is dat niet duur? Een paard naar Afrika sturen?
Dat nou weer net nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, jij ging zeker toen je klein was boterhammen per post naar Afrika sturen?
Beetje flauw dit Bobby.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je cake al op?
[..]
Alsof ik Ananas vertrouw.
M'n privacy, wat doe je?quote:
Hoezo noemt ze jou een walgelijk wijf?quote:Dacht ik net dat ik PM van je hadwas het Fascination die me een walgelijk wijf noemde, het zit me niet mee.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet dat paard gewoon de route goed uitleggen, dan loopt ie er vanzelf heen.
Oh en U-571, dat is wel in het engels maar het zijn ook Amerikanen.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Das Boot dan gezien? Die is ook goed.
En geheel in het Duits.
Het is dan ook een kansloos thema.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik opende gisteren een nieuwe SC met als TT: EIN KLB, EIN REICH!!! En ludo en ander kutmodjes huilen
Ik zou je gegevens nooit misbruikenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n privacy, wat doe je?
[..]
Hoezo noemt ze jou een walgelijk wijf?
Amerikanenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh en U-571, dat is wel in het engels maar het zijn ook Amerikanen.
Hey, mosselflosser.quote:
Emimich is ontmaskerd.quote:
Rot maar op, ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
Nou euh, ik ga CSI kijken, stelletje saaie bejaarden.
Not yetquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Das Boot dan gezien? Die is ook goed.
En geheel in het Duits.
Niet zo'n grote bek jij, anders verkracht ik dat wijf in die UI van je.quote:
Waar is m'n stukje cake nou?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
And if a ten-ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well, the pleasure - the privilege is mine
DO IT FAGGOT.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek jij, anders verkracht ik dat wijf in die UI van je.
Als CSI is afgelopen. Doei.quote:
Zo handig dat jij me waarschuwt wanneer dat komtquote:Op maandag 22 juni 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
Nou euh, ik ga CSI kijken, stelletje saaie bejaarden.
Volg je het ook dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo handig dat jij me waarschuwt wanneer dat komt
Jij!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overigens... wie is hier nou bejaard
Ik voel me wel zo momenteel.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overigens... wie is hier nou bejaard
Je leeft!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Sackboy het volgende:
De KLB SC heeft de tand des tijds niet doorstaan.
Thank god that you're back. Ze dachten dat ik jou was, of jij mij.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Sackboy het volgende:
De KLB SC heeft de tand des tijds niet doorstaan.
Wut? Wie ben jij dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thank god that you're back. Ze dachten dat ik jou was, of jij mij.
Ja, nee (en bedankt he...quote:
Hoe oud ben je ?quote:
Sanna. Ik heb je plaats niet ingenomen, don't worry.quote:
Hoe is het?quote:
22 en ik zeg tegen collega's van in de 60 dat ik ook geen zestien meer ben als ik weer eens verrot op m'n werk kom.quote:
REETKEVERT!quote:
Dan is het gezelschap langzamerhand weer compleet. Nu NB, mijn Noorsche prostaatmaat nog terug.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef bloodysunday het volgende:
Jordeeeh komt straks ook weer terug?
Noorse.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan is het gezelschap langzamerhand weer compleet. Nu NB, mijn Noorsche prostaatmaat nog terug.
Zomg je bent net zo als ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe is het?![]()
[..]
22 en ik zeg tegen collega's van in de 60 dat ik ook geen zestien meer ben als ik weer eens verrot op m'n werk kom.En die gast lolled dan kankerhard om m'n kutgeintjes.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef McFearless het volgende:
22 en ik zeg tegen collega's van in de 60 dat ik ook geen zestien meer ben als ik weer eens verrot op m'n werk kom.En die gast lolled dan kankerhard om m'n kutgeintjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |