Dat hij potentie had dat lijkt me met deze transfer wel bewezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als ie zoveel potentie had zou je denken dat hij wel mocht blijven.
Dat is altijd makkelijk achteraf. Bij Ajax had ie misschien nooit twee jaar achterelkaar in de basis gespeeld, wat ie bij Deportivo wel heeft gedaan. Waarom zou je een niet-EU speler voor minimaal 400.000 euro op de loonlijst laten staan, die een halfjaar geblesseerd was? Omdat het er misschien ooit wel eens uit zou kunnen komen?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat hij potentie had dat lijkt me met deze transfer wel bewezen.
D-K heeft wel gelijk. Als iemand nu een transfer naar Barcelona verdient, heeft Ajax het toch verkeerd gezien.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk achteraf. Bij Ajax had ie misschien nooit twee jaar achterelkaar in de basis gespeeld, wat ie bij Deportivo wel heeft gedaan. Waarom zou je een niet-EU speler voor minimaal 400.000 euro op de loonlijst laten staan, die een halfjaar geblesseerd was? Omdat het er misschien ooit wel eens uit zou kunnen komen?
Zoals zo vaak al gezegd; je kan niet elk spelertje die op zijn 16e of 17e een jaar leuk voetbalt, ten koste van alles maar 5 jaar lang vasthouden en hopen dat het een ster wordt.
En Filipe was volgens mij al 20.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
je kan niet elk spelertje die op zijn 16e of 17e een jaar leuk voetbalt
Present.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er morgen allemaal naar de training?
Real Madrid ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
D-K heeft wel gelijk. Als iemand nu een transfer naar Barcelona verdient, heeft Ajax het toch verkeerd gezien.
Klopt maar eerst maar zien hoe hij het op dat niveau doet.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
D-K heeft wel gelijk. Als iemand nu een transfer naar Barcelona verdient, heeft Ajax het toch verkeerd gezien.
Klopt, maar daar moet je een nóg hoger niveau hebben dan bij Ajax.quote:
Ja, dat gebeurt wel eens toch? Als hij een seizoen geblesseerd is geweest, amper heeft gespeeld en in de weken dat hij speelde, niet heeft overtuigd, moet je dan maar x miljoen investeren plus een dik salaris voor een NON-eu speler, terwijl je in de lichting erachter misschien wel een net zo goede linksback met potentieel hebt lopen?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik maak er ook geen punt van.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt wel eens toch? Als hij een seizoen geblesseerd is geweest, amper heeft gespeeld en in de weken dat hij speelde, niet heeft overtuigd, moet je dan maar x miljoen investeren plus een dik salaris voor een NON-eu speler, terwijl je in de lichting erachter misschien wel een net zo goede linksback met potentieel hebt lopen?
Je kan niet alle spelers met enig talent maar vast blijven houden totdat de potentie eruit komt. Dat je dan af en toe een speler mist waar het er wel bij uit komt; so be it. Hoort erbij.
Idd, maar het is inmiddels vaak genoeg bewezen dat je de ontwikkeling van een speler lang niet altijd kunt voorspellen. Beetje geluk moet je er toch ook wel bij hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Urby destijds.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
terwijl je in de lichting erachter misschien wel een net zo goede linksback met potentieel hebt lopen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik maak er ook geen punt van.
Maar het is wel zonde, zeker als je ziet hoe we de laatste jaren hebben lopen kutten op juist die positie.
Ik moet vroeg werken dus helaas niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef M0NTANA het volgende:
Ook present. Tevens matige tvp.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen lijkt wel vakantie te hebbenquote:
Heb de week voor de eerste wedstrijd vrij, dus denk dat ik dan even een kijkje ga nemen. Met fakkels enzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel vakantie te hebben. Ik ga wel als het rustig is en er wat nieuwe aankopen zijn.
Ga dan achteraf meteen door naar het Feyenoord Supporters's Homequote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb de week voor de eerste wedstrijd vrij, dus denk dat ik dan even een kijkje ga nemen. Met fakkels enzo.
Heb al sinds februari geen les meer gevolgd.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel vakantie te hebben. Ik ga wel als het rustig is en er wat nieuwe aankopen zijn.
Ik snap 'm niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Ga dan achteraf meteen door naar het Feyenoord Supporters's Home
Toch allemaal een pot nat daar op de Balkanquote:Op zondag 21 juni 2009 20:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet?
En sorry dat ik Kroatie en Servie even door elkaar haal he. Hoop dat het weer met jullie harten goed gaat.
John Goossens?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:47 schreef Silaz het volgende:
[..]
Toch allemaal een pot nat daar op de Balkan![]()
Trouwens, als Obradovic niet doorgaat, wie zou er dan als linksback moeten worden aangetrokken, Pranjic?
Ik niet. Nooit één wedstrijd van gezien. Wat flitsen van de week bij dat jeugd EK, maar daar viel hij niet op.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iedereen is hier helemaal gek van Obradovic. Maar hoe goed is die gast nou eigenlijk? Ik vraag me af of er hier veel mensen zijn die hem een aantal wedstrijden hebben zien spelen.
Ik heb hem nog nooit zien spelen. Ik zie het wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iedereen is hier helemaal gek van Obradovic. Maar hoe goed is die gast nou eigenlijk? Ik vraag me af of er hier veel mensen zijn die hem een aantal wedstrijden hebben zien spelen.
Moet om 12 uur in de binnenstad zijn en daarna moet ik iets ophalen in de Vila Arena , maar denk dan wel dat de training dan al afgelopen isquote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef M0NTANA het volgende:
Nog iemand die bij Prenatal werkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:58 schreef F1Bas het volgende:
Ik werk vrijwel naast het trainingsveld maar ik kan er niet heen
Hij viel alleen bij mij op door zijn gele kaart voor pratenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik niet. Nooit één wedstrijd van gezien. Wat flitsen van de week bij dat jeugd EK, maar daar viel hij niet op.
At5quote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef Rumille het volgende:
Wordt de training weer op Aegon.nl uitgezonden? Hoorde internet, maar nergens een exacte site.
Digitale tv en internetquote:Op zondag 21 juni 2009 21:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kan je dat ook bekijken buiten de regio?
Vanuit het oosten is het ook niet via internet te bekijken dacht ikquote:Op zondag 21 juni 2009 21:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kan je dat ook bekijken buiten de regio?
Hij begint half 3 toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Moet om 12 uur in de binnenstad zijn en daarna moet ik iets ophalen in de Vila Arena , maar denk dan wel dat de training dan al afgelopen is
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Morgen de eerste stap naar het kampioenschap!
quote:Een andere Nederlander van Real Madrid zou dicht bij een transfer naar de Serie A zijn. AS en The Sun melden dat Fiorentina een akkoord heeft bereikt met De Koninklijke over de transfer van Royston Drenthe naar Florence. Maar de linkshalf zelf heeft nog niet gesproken met Fiorentina. Drenthe kwam afgelopen seizoen al weinig aan spelen toe in Madrid, maar door de komst van Kaká en Cristiano Ronaldo is de concurrentie bij Real alleen maar toegenomen. Volgens News of the World is Aston Villa afgehaakt
Laten we hopen dat dit waar is!quote:
Je hebt er wel wat voor overquote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef honda1990 het volgende:
Gaat vanuit Zeeland morgen met maat van me naar de eerste training. Heb 2 toetsen, en zou eerst geen herkansingen mogen maken omdat we niet weg mochten, maar de examencommissie heeft anders besloten
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Morgen de eerste stap naar het kampioenschap!
Cvitanich en Sulejmani waren al gehaald voor de eerste training. Sulejmani was wel geblesseerd toen.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:49 schreef versteegrob het volgende:
Hoe zat het vorig jaar met de nieuwe spelers? Werden die al gehaald voordat de eerste training begon? Het lijkt mij hoe eerder je een speler haalt hoe beter. Ben benieuwd wat er gaat komen
Wielaertquote:Op maandag 22 juni 2009 02:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Cvitanich en Sulejmani waren al gehaald voor de eerste training. Sulejmani was wel geblesseerd toen.
Sno, Oleguer, Aissati kwamen later.
Ben ik spelers vergeten?
Enohquote:Op maandag 22 juni 2009 02:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Cvitanich en Sulejmani waren al gehaald voor de eerste training. Sulejmani was wel geblesseerd toen.
Sno, Oleguer, Aissati kwamen later.
Ben ik spelers vergeten?
Ik denk het niet, en volgens mij zat hij er zelf ook niet om te springen. We hebben Sarpong wel voor jullie.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
Maar er zit geen kans in dat hij verhuurd mag worden?
En Donald? Of is die nog niet fit. Was ik wel van gecharmeerd voordat hij zijn been (?) aan gort had liggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en volgens mij zat hij er zelf ook niet om te springen. We hebben Sarpong wel voor jullie.
Over de Arena gesproken, was het niet dat deze zomer er enkele veranderingen in de Arena doorgevoerd zouden worden, zoals het dichtmaken van de hoeken en de tribunes tot het veld te verlengen?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
kan niet wachten op de eerste wedstrijd in de arena
5 jaar geleden moest de boel al rood geverfd worden toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Over de Arena gesproken, was het niet dat deze zomer er enkele veranderingen in de Arena doorgevoerd zouden worden, zoals het dichtmaken van de hoeken en de tribunes tot het veld te verlengen?
Donald is wel een held ja. Kruisband gescheurd vorig jaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En Donald? Of is die nog niet fit. Was ik wel van gecharmeerd voordat hij zijn been (?) aan gort had liggen.
Sno hoef ik 'zelfs' bij ons niet te zien.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Donald is wel een held ja. Kruisband gescheurd vorig jaar.
Van hem verwacht ik nog wel iets aankomend seizoen.
Van mij mag je Anita, Van der Heijden, Sarpong of Manucharyan wel huren. En Martina, Sno, Rommedahl en Bakkie mag je voor een appel en een ei ophalen.
Lijkt me toch dat hij bij ons beter af is dan in het tweede bij Ajax.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martina kon naar Heracles, maar koos er voor om bij Ajax te blijven.
En ooit zal dat waar zijn. Zonder geloof zal het er nooit van komen! Hopen dat het dit seizoen allemaal net wel op zn plaats valt.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat hoor je al 5 jaar lang...
Een beetje hetzelfde wat jij had met die Castaignos voor dat toernooi begonquote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Manucharyan is een aanvallende middenvelder, ik snap serieus niet waarom die gast het laatste seizoen geen minuut in het eerste heeft gespeeld. Is hij eindelijk heel, wordt hij nog niet gebruikt. De wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld kon je zien dat hij inzicht en potentie heeft.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sno hoef ik 'zelfs' bij ons niet te zien.
Anita, Vander Heijden, Sarpong én Manucharyan zijn interessant. We zijn echter wel op zoek naar een aanvallende middenvelder, dus dan vallen van der Heijden en Manucharyan sowieso af lijkt me.
Oh ik dacht dat hij een buitenspeler wasquote:Op maandag 22 juni 2009 09:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Manucharyan is een aanvallende middenvelder, ik snap serieus niet waarom die gast het laatste seizoen geen minuut in het eerste heeft gespeeld. Is hij eindelijk heel, wordt hij nog niet gebruikt. De wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld kon je zien dat hij inzicht en potentie heeft.
Manucharyan is toch een aanvaller?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Manucharyan is een aanvallende middenvelder, ik snap serieus niet waarom die gast het laatste seizoen geen minuut in het eerste heeft gespeeld. Is hij eindelijk heel, wordt hij nog niet gebruikt. De wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld kon je zien dat hij inzicht en potentie heeft.
ik geloof er ook in, ieder jaar weer maar na een tijdje zeg je het liever gewoon niet meer dat we kampioen wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ooit zal dat waar zijn. Zonder geloof zal het er nooit van komen! Hopen dat het dit seizoen allemaal net wel op zn plaats valt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij een buitenspeler was
Die man is wel blessuregevoelig, niet?
Mooie verkooppraat ja, maar dat trapt Jan Smitje natuurlijk niet inquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb de aanvangstijden van de duels in de eredivisie. RKC-thuis is om 18.45 uur, PSV-uit 12.30.
Omdat de supporters er toch niet toe doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:57 schreef Kopbal het volgende:
Waarom is jullie training eigenlijk op een maandag, neem aan dat niet iedereen werkloos is?
1230 alquote:Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb de aanvangstijden van de duels in de eredivisie. RKC-thuis is om 18.45 uur, PSV-uit 12.30.
Onze eerste training is ook op maandag, maar in Almelo zijn ze écht allemaal werkloosquote:Op maandag 22 juni 2009 09:57 schreef Kopbal het volgende:
Waarom is jullie training eigenlijk op een maandag, neem aan dat niet iedereen werkloos is?
Denk dat die het nooit zal gaan maken bij Ajaxquote:
Omdat ze een 9 tot 5 baan hebben bij Ajax en dus in het weekend vrij zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:57 schreef Kopbal het volgende:
Doe maar een jaartje naar Heracles. Kan me herinneren dat 'we' een paar jaar geleden al interesse hadden.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat die het nooit zal gaan maken bij Ajax
Hoe vergaat het dat andere brekebeentje in Roemenie eigenlijk?quote:
In de rebound nog wel. Wat een held was het die middag.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:14 schreef kevin6188 het volgende:
Ik was blijer met de 2-1 tegen PSV toen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe vergaat het dat andere brekebeentje in Roemenie eigenlijk?
Ik zal z'n naam noemen voordat iedereen 'm is vergeten. Nicolae Mitea. Jaja. Held himself.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 2002/03 Dinamo Boekarest 9 0 Roemenie 2003/04 Ajax 23 7 Eredivisie 2004/05 Ajax 21 2 Eredivisie 2005/06 Ajax 1 0 Eredivisie 2006/07 Ajax 8 2 Eredivisie 2007/08 Ajax 0 0 Eredivisie Totalen: 62 11 |
Kijk dat ook op een echte site...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:40 schreef Black-Death het volgende:
[ code verwijderd ]
Van VI.nl, waar ook staat dat ie nog steeds bij Ajax speelt. Dat is natuurlijk niet zo, maar heeft ie nog geen nieuwe club dan?
Mooi stukje over Bob.quote:'Happen naar adem bij Bobby Haarms'
22/06/2009 10:30
Hoe zwaar zo'n hersteltraining van Bobby Haarms nou eigenlijk was, vroeg ik halverwege de jaren negentig aan ervaringsdeskundige Jari Litmanen. 'Je moet het zelf hebben meegemaakt om het te weten', antwoordde de Fin en hij lachte er onheilspellend bij.
Enkele jaren later was het zover. Ajax nodigde een groepje journalisten uit om een zogeheten Bobby-training te ondergaan. Enerzijds verheugden we ons erop. Haarms was niet alleen geliefd bij spelers, collega-trainers en supporters; ook persvertegenwoordigers liepen met hem weg. Daarvoor hoefde hij niets anders te doen dan zichzelf te zijn. Open en vriendelijk in de omgang, bloedfanatiek als hij op het veld stond. Vooral met die laatste karaktertrek zouden we ondubbelzinnig kennis gaan maken. Dat was iets waar wij, matig tot zeer matig getrainde journalisten, ons anderzijds niet bepaald op verheugden. Op weg naar het trainingsveld naast de door hem zo verfoeide Arena, vroeg ik Haarms of hij De Bank bij de training ging betrekken.
Hij begreep meteen dat ik niet op de toenmalige shirtsponsor doelde, maar op de houten bank die een essentieel onderdeel vormde van zijn hersteltrainingen. Op de voorkant van het boek over zijn leven, Tussen hemel en hok, zie je Frank Rijkaard over die bank heen springen, opgejaagd door Haarms. Natuurlijk stond De Bank op het programma en alleen bij de gedachte al grinnikte hij grimmig.
Een uur later had ik het antwoord op de vraag die ik jaren eerder aan Litmanen stelde. Het braken stond me nader dan het lachen. Compleet afgebeuld hapte ik liggend in het gras naar adem, toen Haarms naast me kwam staan en vroeg 'Gaat het een beetje, snuit?' Ik wilde iets terug zeggen, maar er kwam geen geluid uit mijn gortdroge mond. 'Ik hoor het al', glimlachte Haarms. 'Voor jou voorlopig nog geen Champions League.' Het was de eerste keer dat hij me snuit noemde. Het klonk me prettig in de oren, met de hem typerende tongval en dat schorre stemgeluid. En het had iets te betekenen, hoorde ik later van een speler die het weten kon. 'Je bent bij Bobby niet zomaar een snuit', vertelde Patrick Kluivert eens in Barcelona. 'Daar moet je wat voor doen. Kapot gaan tijdens een training met hem, bijvoorbeeld.'
Het viel me in die tijd op hoe vaak ex-spelers van Ajax in het buitenland naar Haarms vroegen. De Amsterdamse kliek bij het Barcelona van Louis van Gaal, Edgar Davids in Turijn, Nwankwo Kanu in Londen, Clarence Seedorf in Milaan, Edwin van der Sar in Manchester; vroeg of laat kwam het gesprek op hun oude club en altijd vielen dan de twee zelfde namen. Geen vragen over de voorzitter of de trainer of de directeur, nee, iedereen wilde weten hoe het met Bobby en Sjakie ging. Haarms dus, en materiaalman Sjakie Wolfs, die november vorig jaar zou overlijden. Dat waren de mannen die het diepst in de spelersharten zaten. Vanwege hun clubtrouw en hun pure karakters vooral, eigenschappen waarnaar het in de voetbaljungle steeds langer zoeken is.
Het was daarom niet verwonderlijk dat een flink aantal ex-spelers, samen met duizenden supporters, onlangs aanwezig was bij de emotionele afscheidsplechtigheid voor Haarms op jeugdcomplex De Toekomst. En zijn loyaliteit en staat van dienst waren tot ver buiten Amsterdam doorgedrongen, bleek uit de persoonlijke condoleancebrief van FIFA-baas Sepp Blatter waaruit algemeen directeur Rik van den Boog voordroeg. Maar de mooiste woorden had Haarms zeven maanden geleden zelf al gesproken. Na de uitvaart van Sjakie Wolfs zei De Goede Beul, toen al ernstig ziek: 'Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit Onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan-ie behoorlijk aan de bak.'
Aan dat laatste hoeft niemand te twijfelen.
Simon Zwartkruis
Laten we het hopen dat heel Ajax + de ArenA op de schop gaat. Triest moment, maar wel het beste moment om dingen in gang te zetten.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:52 schreef Prosac het volgende:
Mooi stukje inderdaad.. op een of andere manier lees ik erin dat er nu na de dood van Haarms een nieuw Ajax zal zijn, of in elk geval een nieuwe periode..
Alsof de allerlaatste clubman verdwenen is.
Maar Blind heeft niet dezelfde statuur als een Haarms natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:55 schreef kevin6188 het volgende:
Daar lijkt het ook wel op, helaas. Gelukkig is Blind er nog. Een van de laatsten.
Zeker een mooi stukje.quote:
Klopt, maar wel een clubman waar velen nog een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar Blind heeft niet dezelfde statuur als een Haarms natuurlijk.
Ik kan wel respect hebben voor het feit dat hij ondanks verguist te zijn in zijn laatste periode als trainer, toch weer terug wou keren bij de club toen hem dat gevraagd werd.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een clubman waar velen nog een voorbeeld aan kunnen nemen.
Hij had bij Sparta een Ajax-clausule in zijn contract laten opnemen. Ondanks alles. Zegt genoeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kan wel respect hebben voor het feit dat hij ondanks verguist te zijn in zijn laatste periode als trainer, toch weer terug wou keren bij de club toen hem dat gevraagd werd.
Blind is ook een echte Ajacied. En hij weet, ondanks wat er gebeurd, dat de supporters áltijd achter hem staan. Blind mag zeker in het rijtje Haarms worden gezet. Ik hoop zo hard dat Daley precies dezelfde richting gaat, maar ben bang dat hij het niet gaat redden.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kan wel respect hebben voor het feit dat hij ondanks verguist te zijn in zijn laatste periode als trainer, toch weer terug wou keren bij de club toen hem dat gevraagd werd.
Blind was ook geen fantastische voetballer, maar mentaliteit e.d. hebben hem zo hoog gebrachtquote:Op maandag 22 juni 2009 12:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Blind is ook een echte Ajacied. En hij weet, ondanks wat er gebeurd, dat de supporters áltijd achter hem staan. Blind mag zeker in het rijtje Haarms worden gezet. Ik hoop zo hard dat Daley precies dezelfde richting gaat, maar ben bang dat hij het niet gaat redden.
quote:In dat kader zal Ajax dit seizoen tijdens trainingen ook gebruik maken van een zendersysteem (gps) dat de activiteiten van de spelers in kaart brengt: zoals het aantal afgelegde meters en het aantal korte en lange sprints.
Definitieve rugnummers worden toch pas bekend gemaakt in de richting van het eerste duel? Want lijkt me nu niet erg logisch aangezien er nog spelers komen en gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Op foto's van de binnentraining vanochtend (op ajax.nl) heeft Kennedy nog steeds rugnummer 7Maar iedereen heeft er nog dezelfde
Daar kan dus een streep door, al had ik ook wel verwacht dat het rond zou komen.quote:Transfer Pranjic eindelijk rond
Geschreven op maandag, 22 juni om 12:44
Na weken van steggelen heeft Danijel Pranjic eindelijk zijn gewenste droomtransfer definitief te pakken. Maandag meldt SC Heerenveen op de eigen website dat het tot een akkoord is gekomen met Bayern München over de afkoopsom voor de Kroatisch international. Hij zal voor drie seizoenen gaan tekenen bij de Duitse grootmacht.
Ja, Ajax had veel eerder moeten zijn. Dom.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar kan dus een streep door, al had ik ook wel verwacht dat het rond zou komen.
Kassa. Das ruim 4 miljoenquote:Massimo Moratti, de preses van Internazionale, schat de kans op vijftig procent dat Ibrahimovic naar FC Barcelona vertrekt. De Italiaanse club wil minimaal 85 miljoen euro ontvangen voor de Zweedse aanvaller.
Ajax ontvangt zo'n vijf procent van de mogelijke transfersom.
Is dat altijd een bedrag van rond de 5%? Dus ook bij een eventueel vertrek van Sneijder, Huntelaar en Van der Vaart?quote:
Dat had ik gisteren al gehoord via msn. Jammer maar helaas.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar kan dus een streep door, al had ik ook wel verwacht dat het rond zou komen.
Mooi zo, die zou niet passen bij Ajaxquote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zal Twente eens niet zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef Frankz0rz het volgende:
Leonardo in de belangstelling van Twente, Malaga, Hoffenheim en StuttgartAldus VZ.
Arnautovic gaat trouwens waarschijnlijk voor 9 miljoen naar Inter, en dan durft Monsterman 12 miljoen te vragen voor Elia?quote:
Ik krijg steeds meer een Calimero gevoel bij Twentequote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Arnautovic gaat trouwens waarschijnlijk voor 9 miljoen naar Inter, en dan durft Monsterman 12 miljoen te vragen voor Elia?
Ajaxquote:Contractverlenging Toby Alderweireld
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Toby Alderweireld (2-3-1989) over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2010. De nieuwe en verbeterde verbintenis met de 20-jarige verdediger loopt tot en met 30 juni 2014 en gaat in per 1 juli 2009.
Alderweireld maakte in de winterstop de overstap naar de A-selectie van Ajax nadat hij het seizoen was begonnen in Jong Ajax. De verdediger maakte zijn debuut in het eerste elftal op 18 januari 2009 in de Eredivisiewedstrijd tegen NEC (2-4). Tot nu toe kwam hij 8 keer in actie voor de hoofdmacht.
Alderweireld speelde twee interlands voor het Belgisch nationaal elftal.
Dan moet t bestuur van Ajax ook maar eens moeilijk gaan doen en de hoofdprijs vragen aan Twente.quote:
Aan een directe concurrent vraag je natuurlijk altijd meer, Einstein.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Arnautovic gaat trouwens waarschijnlijk voor 9 miljoen naar Inter, en dan durft Monsterman 12 miljoen te vragen voor Elia?
Aissati en Urby hebben nog niet opgedrukt?quote:Herstel- en conditietrainer René Wormhoudt laat Ismaïl Aissati en Urby Emanuelson zien hoe de eerste oefening uitgevoerd moet worden. Keeper Kenneth Vermeer kijkt toe.
Dat is dan 20 miljoen voor Twente en 3 voor de restquote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef Frankz0rz het volgende:
Leonardo in de belangstelling van Twente, Malaga, Hoffenheim en StuttgartAldus VZ.
Zekerquote:
14???? je kan aardig schatten qua uiterlijk zegquote:Op maandag 22 juni 2009 14:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
wtf, is dat Siem de Jong? Hij lijkt wel 14!
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Heilige maagd Mariaaa wat ben ik blij dat we deze verdediger langer aan ons hebben weten te binden!
edit: Oh wacht, ik zie bij nader inzien toch geen tieten, volgens mij is het Jezus. Het is wachten op koningdavid voor uitkomst.
Waarschijnlijk doet 'ie het niet omdat de training nog niet is begonnen. Straks nog even proberen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef TheJanitor het volgende:
Livestream doet het niet hier, alleen een gare reclame en daarna stopt ie ermee. Bij jullie wel?
Want ze hebben Leonardo toch een nieuw contract weten aan te smeren?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is dan 20 miljoen voor Twente en 3 voor de rest
Hij heeft geen contract meer toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is dan 20 miljoen voor Twente en 3 voor de rest
Werd al genoemd ooit. Maarja, wie niet...quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef duguid het volgende:
Breno schijnt weg te mogen bij Bayern, misschien een idee als centrale verdediger?
Nou...enquote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij heeft geen contract meer toch?
Jammer dan werkt het niet hier. En ik zit gewoon in NL op het momentquote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik draai AT5 hier al de hele tijd goed hoor. Anders moet je het even via de site proberen, maar dan krijg je een pop-up player en niet los in WMP.
Doet t prima hiero!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef TheJanitor het volgende:
Livestream doet het niet hier, alleen een gare reclame en daarna stopt ie ermee. Bij jullie wel?
Beetje lengte kan geen kwaad op het kaboutermiddenveldquote:Ajax heeft interesse in Nemanja Matic
De Slovaakse Krant SME berichtte enkele dagen terug over de uitgebreide interesse voor de Servier Nemanja Matic spelend voor het Slovaakse Kosice. De boomlange middenvelder (1,94m), die in eigen land te boek staat als grote belofte, zou in de belangstelling staan van Fulham, Manchester United, Hertha BSC, Udinese en Ajax. De twintigere jarige Matic is bij Kosice een vaste pion als controleur.
Matic ligt bij hetzelfde bureau vast als enkele andere voormalige transferdoelwitten van Ajax: Gia Grigalava, Milos Krasic en Branislav Ivanovic.
Inderdaad, dit is erg jammerquote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef Rumille het volgende:
Bij mij werkt de stream ook niet. Aegon was veel makkelijker vorig jaar.
Hebben jullie nog een controleur nodig dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Beetje lengte kan geen kwaad op het kaboutermiddenveld
Same herequote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Die AT5 stream start bij mij niet eens nuNormaal alleen die reclame en dan alleen geluid
Doet 't niet...quote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
WMP link voor AT5: mms://at5.streamonline.nl/at5
Ah fijn, iemand die voor me live blogt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef duguid het volgende:
Ik zie Daley Blind met nummer 27, Alderweireld 19. Ik zie Kennedy met 39 lopen
Ik vind t wel ongepast dat ze staan met hun armen breed en dan wankelen. Vervolgens komt er een nieuws bericht langs onderin dat de hulpverlening voor t neergestorte Turkse vliegtuig op gang komtquote:Op maandag 22 juni 2009 14:34 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het nu al saai.
Dat is altijd met trainingen, ging vorige jaren ook altijd, dan zit je daar en denk je JAAA JAA DAAR KOMEN ZE WE KUNNEN BEGINNEN!!![]()
![]()
..Waarna ze lame wat rondjes rennen en hier en daar tegen een bal aantrappen. Alsof je naar de warming-up voor een belangrijke wedstrijd kijkt maar dat je weer naar huis gaat/moet als de wedstrijd begint.![]()
Het valt ook niet mee om live verslag te doen van een training. Zelfs Evert ten Napel zou het nu moeilijk hebben denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef Kopbal het volgende:
Die commentator heeft echt de saaiste stem... ooit.
Ze zongen: Jalala, leve de Jol, we gaan een feessie bouwen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, hoe gaaf die vuist van Jol toen zijn naam werd gezongen.
Haha serieus of verzin je dat nu? Zou namelijk wel briljant verzonnen zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ze zongen: Jalala, leve de Jol, we gaan een feessie bouwen.
Aissati met nr Spuit 11 hierquote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah fijn, iemand die voor me live blogt.
Probeer gewoon www.at5.nl en daar de stream te openen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die geen beeld hebben?
Dat heb ik dus gedaan alleen hij opent 'm niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probeer gewoon www.at5.nl en daar de stream te openen.
Inderdaad, hij ziet er al uit als een lazy-ass pimpin' ride pimp niggah, en dan kijkt 'ie ook nog of hij net een jonko heeft gerookt en sjokt 'ie maar wat voort. Je krijgt niet echt de indruk dat we hier met een gedreven prof te maken hebt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe Sno zich weer over dat veld beweegt.. Die jongen heet zijn hele uitstraling en uiterlijk ook gewoon niet mee.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan alleen hij opent 'm niet.
Gewoon deze nemenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
WMP link voor AT5: mms://at5.streamonline.nl/at5
Dikke fail iig.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef Frankz0rz het volgende:
Dahhosting uw stream en colocatie specialist
Het meeste heb je al gezien:quote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef Silenus het volgende:
Ik hou me trouwens aanbevolen voor meer rugnummers-updatejes.
Hoe?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb beeld!!11111111
De fuck. HOE?!?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb beeld!!11111111
Laten we het maar weer op 'jammer' houden.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:10 schreef Kopbal het volgende:
Ah, daar zijn de eerste anti-PSV en Feyenoord liederen.
Gister bij Feyenoord ook en wie niet springt die is een Joodquote:Op maandag 22 juni 2009 15:10 schreef Kopbal het volgende:
Haha, heb je niet voor niks de hele tijd gekeken he.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:10 schreef Kopbal het volgende:
Dat is nog tot daar aan toe, maar zelfs bij de opkomst van de spelers werden we toegezongenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Gister bij Feyenoord ook en wie niet springt die is een Jood
Ja, precies. Net zo triest hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Gister bij Feyenoord ook en wie niet springt die is een Jood
het gebeurt bij iedere club.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, precies. Net zo triest hoor.
Alleen hoor ik altijd van Ajacieden dat het alleen van onze kant komt. Wederom een bevestiging dat het niet zo is.
Ik zie hier nooit dat het alleen van jullie kant komt, maar bij Feyenoord lijkt het grootste gedeelte meer haat richting Ajax te hebben dan dat er liefde is voor de club. Rivaliteit komt van beide kanten, maar in Rotterdam haten ze ons erger als dat wij jullie hatenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, precies. Net zo triest hoor.
Alleen hoor ik altijd van Ajacieden dat het alleen van onze kant komt. Wederom een bevestiging dat het niet zo is.
Het is alleen zo leuk om daar de ander dan mee te stangen. "Maar jullie zijn veul erger"quote:
Dat valt ook wel mee als het blijkbaar tijdens een training ook gezongen wordt.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zie hier nooit dat het alleen van jullie kant komt, maar bij Feyenoord lijkt het grootste gedeelte meer haat richting Ajax te hebben dan dat er liefde is voor de club. Rivaliteit komt van beide kanten, maar in Rotterdam haten ze ons erger als dat wij jullie haten
En dan vraag ik nogmaals: hoe kom jij aan die kennis? Het lijkt net alsof je elke 2 weken in de Kuip aanwezig bent. In mijn ogen is het een kleine groep, een kleine groep die opeens groter is dan het lijkt op bijvoorbeeld een open dag of eerste training. Aangezien je dan ook alle 14-jarige relboys meekrijgt die normaal niet gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zie hier nooit dat het alleen van jullie kant komt, maar bij Feyenoord lijkt het grootste gedeelte meer haat richting Ajax te hebben dan dat er liefde is voor de club.
1 keer, door een stelletje pubers. Wij gaan niet elke wedstrijd over Rotterdam zingen of zoquote:Op maandag 22 juni 2009 15:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee als het blijkbaar tijdens een training ook gezongen wordt.
TV, fora's e.d.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En dan vraag ik nogmaals: hoe kom jij aan die kennis? Het lijkt net alsof je elke 2 weken in de Kuip aanwezig bent. In mijn ogen is het een kleine groep, een kleine groep die opeens groter is dan het lijkt op bijvoorbeeld een open dag of eerste training. Aangezien je dan ook alle 14-jarige relboys meekrijgt die normaal niet gaan.
Het is allemaal even triest.. onnodig.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
1 keer, door een stelletje pubers. Wij gaan niet elke wedstrijd over Rotterdam zingen of zo
Je snapt het niet. Silverlight is een plug-in die het mogelijk maakt om snel toegang te hebben tot videos via diverse browers.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Silverlight? Bij mij opent dat ding in WMP
Als ik op diverse fora's lees dat medesupporters er ziek van worden, als je tijdens thuiswedstrijden tegen bijvoorbeeld FC twente of schubbekutteveen dingen over hamas hoort en dergelijke, dat zegt al genoeg toch? Of moet je bij de wedstrijd zijn om er een beeld van te vormen?quote:
Je kan smsjes sturen. Feyenoorders en Groningers sturen smsjes, daar wordt weer op gereageerd, etc.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Berichtje voor kopbal? Hoe en wat?
Er stond iets van: Kopbal, mooi he?quote:
Haha, die zag ik nu ookquote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er stond iets van: Kopbal, mooi he?
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
Het is algemeen bekend dat alle Feyenoordsupporters gefrustreerde sukkeltjes zijn.
Ik denk dat bij mij het probleem ligt in me Cisco router. Ga me router niet nog eens configureren nou.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Silverlight? Bij mij opent dat ding in WMP
Het is wel zielig om die berichten te lezen, de spelfouten somsquote:
Oh, ja. Ik had Silverlight al maar voor de zekerheid opnieuw geïnstalleerd, opnieuw opgestart blabla en heb nog steeds hetzelfdequote:Op maandag 22 juni 2009 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Silverlight is een plug-in die het mogelijk maakt om snel toegang te hebben tot videos via diverse browers.
Oftewel kijk even of je het al hebt geïnstalleerd zo niet, doe dat alsnog. Computer opnieuw starten en dan zou de stream ook bij jou moeten werk, hoop ik tenminste.
Over een kam scheren gesproken.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
Het is algemeen bekend dat alle Feyenoordsupporters gefrustreerde sukkeltjes zijn.
Ik word er ook doodziek van, maar ik blijf erbij dat het een kleine groep is en dat het veel minder vaak voorkomt dan dat jij hier stelt. Ik geloof ook wel dat die groep bij ons groter is dan bij jullie, maar dan nog blijf ik erbij dat het bij jullie net zo goed gebeurt.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik op diverse fora's lees dat medesupporters er ziek van worden, als je tijdens thuiswedstrijden tegen bijvoorbeeld FC twente of schubbekutteveen dingen over hamas hoort en dergelijke, dat zegt al genoeg toch? Of moet je bij de wedstrijd zijn om er een beeld van te vormen?
Klassieke spelling.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is wel zielig om die berichten te lezen, de spelfouten soms
"Ajax wil drenthe huuren"
Het kost jou geld, niet mij.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er stond iets van: Kopbal, mooi he?
Dat doek van PSV met groeten uit de CL nadat Ajax uit de CL lag en zij na 9 jaar de tweede ronde haalden was anders ook echt te kansloos hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
Gaan we nu weer twee pagina's zeuren over wie wie nou het meest haat? Kom op, alsof dat zo belangrijk is! Bovendien is het niet te meten. Dus niet zo kinderachtig jongens!
Het bekijken op tv kost mij geld?quote:
Ik snap je punt niet, als ik hem gestuurd had dan had ik dat hier wel komen vertellen, aangezien dat al niveau 0 is. Misschien zijn er meer mensen op Fok! die je gebruikersnaam kennen?quote:
Ik zal er even serieus op ingaan. Bij beide clubs heb je dergelijke supporters. Bij Feyenoord is de haat (en de groep) denk ik wel iets groter, maar ook bij Ajax heb je figuren die overal 'bommen op Rotterdam' inzetten. Punt is: dat hele 'are you watching Amsterdam/Rotterdam' en 'helemaal niets in Amsterdam/Rotterdam' is te gênant voor woorden.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik word er ook doodziek van, maar ik blijf erbij dat het een kleine groep is en dat het veel minder vaak voorkomt dan dat jij hier stelt. Ik geloof ook wel dat die groep bij ons groter is dan bij jullie, maar dan nog blijf ik erbij dat het bij jullie net zo goed gebeurt.
Net als de doeken met toespelingen op Rotterdam mei 1940.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat doek van PSV met groeten uit de CL nadat Ajax uit de CL lag en zij na 9 jaar de tweede ronde haalden was anders ook echt te kansloos hoor.
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zal er even serieus op ingaan. Bij beide clubs heb je dergelijke supporters. Bij Feyenoord is de haat (en de groep) denk ik wel iets groter, maar ook bij Ajax heb je figuren die overal 'bommen op Rotterdam' inzetten. Punt is: dat hele 'are you watching Amsterdam/Rotterdam' en 'helemaal niets in Amsterdam/Rotterdam' is te gênant voor woorden.
Het is al erg genoeg dat de twee grootste clubs van Nederland al jarenlang underachieven en onbeduidende kutclubjes als PSV, AZ en Twente voor zich moeten dulden. Desalniettemin blijft het leuk om elkaar uit te lachen, maar weet wel..van beide kanten...laten we eerst zelf maar eens wat presteren.
Rivaliteit is leuk, maar zulk soort dingen gaan inderdaad vééls te verquote:Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net als de doeken met toespelingen op Rotterdam mei 1940.![]()
Enfin, genoeg hierover.
Het is dat ik geen twitter heb, anders had ik je de groeten gedaanquote:Op maandag 22 juni 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Ik las: helemaal niets voor kopbal!
Toch maar weer even de TV in gaten houden, ik ga nog beroemd worden op At5
Hij zal vast wel meer te zeggen hebben hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:33 schreef Prosac het volgende:
En bij de persconferentie ongetwijfeld vragen over Elia en welke spelers er allemaal nog komen.
Die Jol allemaal weer niet danwel ontwijkend gaat beantwoorden.
Afgelopen week ook al aan den lijve meegemaakt. 1 of andere rotterdammer met (zag ik naderhand) allemaal feyenoordtattoo's in ons appartementencomplex, gewoon ouwehoeren met me de 1e dagen. Toen zag ie blijkbaar dat ik een Ajax hanger had en mijn zoontje met een Ajax-pet opzitten....quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
Was ie weerquote:Op maandag 22 juni 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Ik las: helemaal niets voor kopbal!
Toch maar weer even de TV in gaten houden, ik ga nog beroemd worden op At5
Gaat me meer om de vragen van journalisten. Ik denk dat hij over de training en spelers ook nog weinig zal melden dan: "er zit wel potentie in deze groep, we moeten er een team van zien te maken"quote:Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij zal vast wel meer te zeggen hebben hoor.
Ik had het vorig jaar in 1 of ander zwembad, ik heb natuurlijk het logo van Ajax op mijn rug staan. Paar van die kerels met hun tatoeages van Feyenoord beetje dingen roepen als kankerjood e.d. Roept er 1 op een gegeven moment, kom er anders even uit, dus ik zwem richting de kant: "Ja is goed, pak jij dan even mijn rolstoel". Heb een kerel nog nooit zo raar zien kijkenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Afgelopen week ook al aan den lijve meegemaakt. 1 of andere rotterdammer met (zag ik naderhand) allemaal feyenoordtattoo's in ons appartementencomplex, gewoon ouwehoeren met me de 1e dagen. Toen zag ie blijkbaar dat ik een Ajax hanger had en mijn zoontje met een Ajax-pet opzitten....
Schuin kijken en geen woord meer wisselen met me he, zo sneu
Dit is dus de reden waarom ik geen Ajax-tattoo heb. Lijkt me echt verschrikkelijk om dat mee te maken als je gezellig met je kids op vakantie of een dagje uit bentquote:Op maandag 22 juni 2009 15:37 schreef denthemen het volgende:
Paar van die kerels met hun tatoeages van Feyenoord beetje dingen roepen als kankerjood e.d.
Oh ik denk dat dan zoiets niet zal gebeuren hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom ik geen Ajax-tattoo heb. Lijkt me echt verschrikkelijk om dat mee te maken als je gezellig met je kids op vakantie of een dagje uit bent
Er zijn meer gekken dan je denkt.....quote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oh ik denk dat dan zoiets niet zal gebeuren hoor
Hier ook, maar ik heb alles uitgezet enzo en kreeg nog die errorquote:Op maandag 22 juni 2009 15:44 schreef Silaz het volgende:
Hmm probleem met Firewall of Netwerk dat ik niet kon livestreamen :/
Probeer het eens via de stream op de site.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik heb alles uitgezet enzo en kreeg nog die error
Zie Frankie, hij heeft nu ook beeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb tien minuten zitten kijken maar ik stoor me ontzettend aan die "sms balk".
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie Frankie, hij heeft nu ook beeld.
Ja, aan die sms balk.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol leek zich nu al een beetje te ergeren aan iets of iemand
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Probeer het eens via de stream op de site.
En dan om een paar seconden op play blijven drukken ook al staat er gereed.
1,5 verneukte uur am cry.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]Ik krijg steeds die kleaute reclame die na 11sec afgekapt word en dan staat er weer gereed
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:55 schreef Chadi het volgende:
[..]Pas aan de praat gekregen toen ze binnen gingen
Aan snoquote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol leek zich nu al een beetje te ergeren aan iets of iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |