Dat is dan 20 miljoen voor Twente en 3 voor de restquote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef Frankz0rz het volgende:
Leonardo in de belangstelling van Twente, Malaga, Hoffenheim en StuttgartAldus VZ.
Zekerquote:
14???? je kan aardig schatten qua uiterlijk zegquote:Op maandag 22 juni 2009 14:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
wtf, is dat Siem de Jong? Hij lijkt wel 14!
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Heilige maagd Mariaaa wat ben ik blij dat we deze verdediger langer aan ons hebben weten te binden!
edit: Oh wacht, ik zie bij nader inzien toch geen tieten, volgens mij is het Jezus. Het is wachten op koningdavid voor uitkomst.
Waarschijnlijk doet 'ie het niet omdat de training nog niet is begonnen. Straks nog even proberen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef TheJanitor het volgende:
Livestream doet het niet hier, alleen een gare reclame en daarna stopt ie ermee. Bij jullie wel?
Want ze hebben Leonardo toch een nieuw contract weten aan te smeren?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is dan 20 miljoen voor Twente en 3 voor de rest
Hij heeft geen contract meer toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is dan 20 miljoen voor Twente en 3 voor de rest
Werd al genoemd ooit. Maarja, wie niet...quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef duguid het volgende:
Breno schijnt weg te mogen bij Bayern, misschien een idee als centrale verdediger?
Nou...enquote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij heeft geen contract meer toch?
Jammer dan werkt het niet hier. En ik zit gewoon in NL op het momentquote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik draai AT5 hier al de hele tijd goed hoor. Anders moet je het even via de site proberen, maar dan krijg je een pop-up player en niet los in WMP.
Doet t prima hiero!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef TheJanitor het volgende:
Livestream doet het niet hier, alleen een gare reclame en daarna stopt ie ermee. Bij jullie wel?
Beetje lengte kan geen kwaad op het kaboutermiddenveldquote:Ajax heeft interesse in Nemanja Matic
De Slovaakse Krant SME berichtte enkele dagen terug over de uitgebreide interesse voor de Servier Nemanja Matic spelend voor het Slovaakse Kosice. De boomlange middenvelder (1,94m), die in eigen land te boek staat als grote belofte, zou in de belangstelling staan van Fulham, Manchester United, Hertha BSC, Udinese en Ajax. De twintigere jarige Matic is bij Kosice een vaste pion als controleur.
Matic ligt bij hetzelfde bureau vast als enkele andere voormalige transferdoelwitten van Ajax: Gia Grigalava, Milos Krasic en Branislav Ivanovic.
Inderdaad, dit is erg jammerquote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef Rumille het volgende:
Bij mij werkt de stream ook niet. Aegon was veel makkelijker vorig jaar.
Hebben jullie nog een controleur nodig dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Beetje lengte kan geen kwaad op het kaboutermiddenveld
Same herequote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Die AT5 stream start bij mij niet eens nuNormaal alleen die reclame en dan alleen geluid
Doet 't niet...quote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
WMP link voor AT5: mms://at5.streamonline.nl/at5
Ah fijn, iemand die voor me live blogt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef duguid het volgende:
Ik zie Daley Blind met nummer 27, Alderweireld 19. Ik zie Kennedy met 39 lopen
Ik vind t wel ongepast dat ze staan met hun armen breed en dan wankelen. Vervolgens komt er een nieuws bericht langs onderin dat de hulpverlening voor t neergestorte Turkse vliegtuig op gang komtquote:Op maandag 22 juni 2009 14:34 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het nu al saai.
Dat is altijd met trainingen, ging vorige jaren ook altijd, dan zit je daar en denk je JAAA JAA DAAR KOMEN ZE WE KUNNEN BEGINNEN!!![]()
![]()
..Waarna ze lame wat rondjes rennen en hier en daar tegen een bal aantrappen. Alsof je naar de warming-up voor een belangrijke wedstrijd kijkt maar dat je weer naar huis gaat/moet als de wedstrijd begint.![]()
Het valt ook niet mee om live verslag te doen van een training. Zelfs Evert ten Napel zou het nu moeilijk hebben denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef Kopbal het volgende:
Die commentator heeft echt de saaiste stem... ooit.
Ze zongen: Jalala, leve de Jol, we gaan een feessie bouwen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, hoe gaaf die vuist van Jol toen zijn naam werd gezongen.
Haha serieus of verzin je dat nu? Zou namelijk wel briljant verzonnen zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ze zongen: Jalala, leve de Jol, we gaan een feessie bouwen.
Aissati met nr Spuit 11 hierquote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah fijn, iemand die voor me live blogt.
Probeer gewoon www.at5.nl en daar de stream te openen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die geen beeld hebben?
Dat heb ik dus gedaan alleen hij opent 'm niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probeer gewoon www.at5.nl en daar de stream te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |