Sno hoef ik 'zelfs' bij ons niet te zien.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Donald is wel een held ja. Kruisband gescheurd vorig jaar.
Van hem verwacht ik nog wel iets aankomend seizoen.
Van mij mag je Anita, Van der Heijden, Sarpong of Manucharyan wel huren. En Martina, Sno, Rommedahl en Bakkie mag je voor een appel en een ei ophalen.
Lijkt me toch dat hij bij ons beter af is dan in het tweede bij Ajax.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martina kon naar Heracles, maar koos er voor om bij Ajax te blijven.
En ooit zal dat waar zijn. Zonder geloof zal het er nooit van komen! Hopen dat het dit seizoen allemaal net wel op zn plaats valt.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat hoor je al 5 jaar lang...
Een beetje hetzelfde wat jij had met die Castaignos voor dat toernooi begonquote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iedereen is hier helemaal gek van Obradovic. Maar hoe goed is die gast nou eigenlijk? Ik vraag me af of er hier veel mensen zijn die hem een aantal wedstrijden hebben zien spelen.
Manucharyan is een aanvallende middenvelder, ik snap serieus niet waarom die gast het laatste seizoen geen minuut in het eerste heeft gespeeld. Is hij eindelijk heel, wordt hij nog niet gebruikt. De wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld kon je zien dat hij inzicht en potentie heeft.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sno hoef ik 'zelfs' bij ons niet te zien.
Anita, Vander Heijden, Sarpong én Manucharyan zijn interessant. We zijn echter wel op zoek naar een aanvallende middenvelder, dus dan vallen van der Heijden en Manucharyan sowieso af lijkt me.
Oh ik dacht dat hij een buitenspeler wasquote:Op maandag 22 juni 2009 09:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Manucharyan is een aanvallende middenvelder, ik snap serieus niet waarom die gast het laatste seizoen geen minuut in het eerste heeft gespeeld. Is hij eindelijk heel, wordt hij nog niet gebruikt. De wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld kon je zien dat hij inzicht en potentie heeft.
Manucharyan is toch een aanvaller?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Manucharyan is een aanvallende middenvelder, ik snap serieus niet waarom die gast het laatste seizoen geen minuut in het eerste heeft gespeeld. Is hij eindelijk heel, wordt hij nog niet gebruikt. De wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld kon je zien dat hij inzicht en potentie heeft.
ik geloof er ook in, ieder jaar weer maar na een tijdje zeg je het liever gewoon niet meer dat we kampioen wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ooit zal dat waar zijn. Zonder geloof zal het er nooit van komen! Hopen dat het dit seizoen allemaal net wel op zn plaats valt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij een buitenspeler was
Die man is wel blessuregevoelig, niet?
Mooie verkooppraat ja, maar dat trapt Jan Smitje natuurlijk niet inquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb de aanvangstijden van de duels in de eredivisie. RKC-thuis is om 18.45 uur, PSV-uit 12.30.
Omdat de supporters er toch niet toe doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:57 schreef Kopbal het volgende:
Waarom is jullie training eigenlijk op een maandag, neem aan dat niet iedereen werkloos is?
1230 alquote:Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb de aanvangstijden van de duels in de eredivisie. RKC-thuis is om 18.45 uur, PSV-uit 12.30.
Onze eerste training is ook op maandag, maar in Almelo zijn ze écht allemaal werkloosquote:Op maandag 22 juni 2009 09:57 schreef Kopbal het volgende:
Waarom is jullie training eigenlijk op een maandag, neem aan dat niet iedereen werkloos is?
Denk dat die het nooit zal gaan maken bij Ajaxquote:
Omdat ze een 9 tot 5 baan hebben bij Ajax en dus in het weekend vrij zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:57 schreef Kopbal het volgende:
Doe maar een jaartje naar Heracles. Kan me herinneren dat 'we' een paar jaar geleden al interesse hadden.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat die het nooit zal gaan maken bij Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |