quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
Het is algemeen bekend dat alle Feyenoordsupporters gefrustreerde sukkeltjes zijn.
Ik denk dat bij mij het probleem ligt in me Cisco router. Ga me router niet nog eens configureren nou.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Silverlight? Bij mij opent dat ding in WMP
Het is wel zielig om die berichten te lezen, de spelfouten somsquote:
Oh, ja. Ik had Silverlight al maar voor de zekerheid opnieuw geïnstalleerd, opnieuw opgestart blabla en heb nog steeds hetzelfdequote:Op maandag 22 juni 2009 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Silverlight is een plug-in die het mogelijk maakt om snel toegang te hebben tot videos via diverse browers.
Oftewel kijk even of je het al hebt geïnstalleerd zo niet, doe dat alsnog. Computer opnieuw starten en dan zou de stream ook bij jou moeten werk, hoop ik tenminste.
Over een kam scheren gesproken.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
Het is algemeen bekend dat alle Feyenoordsupporters gefrustreerde sukkeltjes zijn.
Ik word er ook doodziek van, maar ik blijf erbij dat het een kleine groep is en dat het veel minder vaak voorkomt dan dat jij hier stelt. Ik geloof ook wel dat die groep bij ons groter is dan bij jullie, maar dan nog blijf ik erbij dat het bij jullie net zo goed gebeurt.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik op diverse fora's lees dat medesupporters er ziek van worden, als je tijdens thuiswedstrijden tegen bijvoorbeeld FC twente of schubbekutteveen dingen over hamas hoort en dergelijke, dat zegt al genoeg toch? Of moet je bij de wedstrijd zijn om er een beeld van te vormen?
Klassieke spelling.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is wel zielig om die berichten te lezen, de spelfouten soms
"Ajax wil drenthe huuren"
Het kost jou geld, niet mij.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er stond iets van: Kopbal, mooi he?
Dat doek van PSV met groeten uit de CL nadat Ajax uit de CL lag en zij na 9 jaar de tweede ronde haalden was anders ook echt te kansloos hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
Gaan we nu weer twee pagina's zeuren over wie wie nou het meest haat? Kom op, alsof dat zo belangrijk is! Bovendien is het niet te meten. Dus niet zo kinderachtig jongens!
Het bekijken op tv kost mij geld?quote:
Ik snap je punt niet, als ik hem gestuurd had dan had ik dat hier wel komen vertellen, aangezien dat al niveau 0 is. Misschien zijn er meer mensen op Fok! die je gebruikersnaam kennen?quote:
Ik zal er even serieus op ingaan. Bij beide clubs heb je dergelijke supporters. Bij Feyenoord is de haat (en de groep) denk ik wel iets groter, maar ook bij Ajax heb je figuren die overal 'bommen op Rotterdam' inzetten. Punt is: dat hele 'are you watching Amsterdam/Rotterdam' en 'helemaal niets in Amsterdam/Rotterdam' is te gênant voor woorden.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik word er ook doodziek van, maar ik blijf erbij dat het een kleine groep is en dat het veel minder vaak voorkomt dan dat jij hier stelt. Ik geloof ook wel dat die groep bij ons groter is dan bij jullie, maar dan nog blijf ik erbij dat het bij jullie net zo goed gebeurt.
Net als de doeken met toespelingen op Rotterdam mei 1940.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat doek van PSV met groeten uit de CL nadat Ajax uit de CL lag en zij na 9 jaar de tweede ronde haalden was anders ook echt te kansloos hoor.
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zal er even serieus op ingaan. Bij beide clubs heb je dergelijke supporters. Bij Feyenoord is de haat (en de groep) denk ik wel iets groter, maar ook bij Ajax heb je figuren die overal 'bommen op Rotterdam' inzetten. Punt is: dat hele 'are you watching Amsterdam/Rotterdam' en 'helemaal niets in Amsterdam/Rotterdam' is te gênant voor woorden.
Het is al erg genoeg dat de twee grootste clubs van Nederland al jarenlang underachieven en onbeduidende kutclubjes als PSV, AZ en Twente voor zich moeten dulden. Desalniettemin blijft het leuk om elkaar uit te lachen, maar weet wel..van beide kanten...laten we eerst zelf maar eens wat presteren.
Rivaliteit is leuk, maar zulk soort dingen gaan inderdaad vééls te verquote:Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net als de doeken met toespelingen op Rotterdam mei 1940.![]()
Enfin, genoeg hierover.
Het is dat ik geen twitter heb, anders had ik je de groeten gedaanquote:Op maandag 22 juni 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Ik las: helemaal niets voor kopbal!
Toch maar weer even de TV in gaten houden, ik ga nog beroemd worden op At5
Hij zal vast wel meer te zeggen hebben hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:33 schreef Prosac het volgende:
En bij de persconferentie ongetwijfeld vragen over Elia en welke spelers er allemaal nog komen.
Die Jol allemaal weer niet danwel ontwijkend gaat beantwoorden.
Afgelopen week ook al aan den lijve meegemaakt. 1 of andere rotterdammer met (zag ik naderhand) allemaal feyenoordtattoo's in ons appartementencomplex, gewoon ouwehoeren met me de 1e dagen. Toen zag ie blijkbaar dat ik een Ajax hanger had en mijn zoontje met een Ajax-pet opzitten....quote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
Was ie weerquote:Op maandag 22 juni 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Ik las: helemaal niets voor kopbal!
Toch maar weer even de TV in gaten houden, ik ga nog beroemd worden op At5
Gaat me meer om de vragen van journalisten. Ik denk dat hij over de training en spelers ook nog weinig zal melden dan: "er zit wel potentie in deze groep, we moeten er een team van zien te maken"quote:Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij zal vast wel meer te zeggen hebben hoor.
Ik had het vorig jaar in 1 of ander zwembad, ik heb natuurlijk het logo van Ajax op mijn rug staan. Paar van die kerels met hun tatoeages van Feyenoord beetje dingen roepen als kankerjood e.d. Roept er 1 op een gegeven moment, kom er anders even uit, dus ik zwem richting de kant: "Ja is goed, pak jij dan even mijn rolstoel". Heb een kerel nog nooit zo raar zien kijkenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Afgelopen week ook al aan den lijve meegemaakt. 1 of andere rotterdammer met (zag ik naderhand) allemaal feyenoordtattoo's in ons appartementencomplex, gewoon ouwehoeren met me de 1e dagen. Toen zag ie blijkbaar dat ik een Ajax hanger had en mijn zoontje met een Ajax-pet opzitten....
Schuin kijken en geen woord meer wisselen met me he, zo sneu
Dit is dus de reden waarom ik geen Ajax-tattoo heb. Lijkt me echt verschrikkelijk om dat mee te maken als je gezellig met je kids op vakantie of een dagje uit bentquote:Op maandag 22 juni 2009 15:37 schreef denthemen het volgende:
Paar van die kerels met hun tatoeages van Feyenoord beetje dingen roepen als kankerjood e.d.
Oh ik denk dat dan zoiets niet zal gebeuren hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom ik geen Ajax-tattoo heb. Lijkt me echt verschrikkelijk om dat mee te maken als je gezellig met je kids op vakantie of een dagje uit bent
Er zijn meer gekken dan je denkt.....quote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oh ik denk dat dan zoiets niet zal gebeuren hoor
Hier ook, maar ik heb alles uitgezet enzo en kreeg nog die errorquote:Op maandag 22 juni 2009 15:44 schreef Silaz het volgende:
Hmm probleem met Firewall of Netwerk dat ik niet kon livestreamen :/
Probeer het eens via de stream op de site.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik heb alles uitgezet enzo en kreeg nog die error
Zie Frankie, hij heeft nu ook beeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb tien minuten zitten kijken maar ik stoor me ontzettend aan die "sms balk".
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie Frankie, hij heeft nu ook beeld.
Ja, aan die sms balk.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol leek zich nu al een beetje te ergeren aan iets of iemand
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Probeer het eens via de stream op de site.
En dan om een paar seconden op play blijven drukken ook al staat er gereed.
1,5 verneukte uur am cry.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]Ik krijg steeds die kleaute reclame die na 11sec afgekapt word en dan staat er weer gereed
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:55 schreef Chadi het volgende:
[..]Pas aan de praat gekregen toen ze binnen gingen
Aan snoquote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol leek zich nu al een beetje te ergeren aan iets of iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |