Nee, ik kwam een broodje etenquote:
Relevantie? Of is dit puur voor de beeldvorming bij mijn verhaal?quote:
ik denk in plaatjesquote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Relevantie? Of is dit puur voor de beeldvorming bij mijn verhaal?Ik had een broodje gezond zonder vlees
waarom ga je dan naar een Griek?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Relevantie? Of is dit puur voor de beeldvorming bij mijn verhaal?Ik had een broodje gezond zonder vlees
Omdat zij het lekker maken natuurlijkquote:
Groepjesvormingquote:Op zondag 21 juni 2009 14:09 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
omdat ze grieks is, lekker bij je homies
Aannamesquote:Op zondag 21 juni 2009 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Het is anders ook niet zo beleefd om te blijven kijken daar hoor, want ik neem aan dat je je broodje ondertussen alweer op had ?
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef Ritmo het volgende:
Grieks.![]()
Hehe toevallig enkele weken terug een gelijksoortig iets meegemaakt, ook bij de Griek. We waren uit eten en opeens hoorden we iemand in de hoek op de grond vallen en schreeuwen, en even later kwam de eigenaar van het restaurant voorbij gestormd terwijl hij een of andere dronkelap bij z'n kraag vasthad en letterlijk de deur uitgooide, nog nooit iemand zo hard zien vliegen.Best leuk vermaak tijdens het wachten op het eten.
Bij het uitgaan kan ik me er wel aan storen, vaak is er daarna echt een kutsfeer.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gisteren iets soortgelijks gezien, maar dan in tha club
Dan vind ik het een terechte klacht!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
AannamesIk ben netjes vertrokken toen ik mijn broodje op had, anders had ik ook wel het einde gepost.
Geen last van gehad. Volgens mij stond iedereen even tien seconden stil en ging het feest daarna gewoon doorquote:Op zondag 21 juni 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij het uitgaan kan ik me er wel aan storen, vaak is er daarna echt een kutsfeer.Uitsmijters maken het ook nog wel eens erger dan het is.
quote:
geniaalquote:Op zondag 21 juni 2009 14:03 schreef griekjeee het volgende:
Griek:' Mevrouw het totaalbedrag was onder de twintig euro, waarom zou u met dertig betalen?'![]()
Mm dat viel mee dan. Zo zou het altijd moeten, laat zo'n sukkeltje niet de hele avond verpesten voor iedereen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Volgens mij stond iedereen even tien seconden stil en ging het feest daarna gewoon doorIk zie het ook vrij vaak voorbij komen eerlijk gezegd.
Precies.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mm dat viel mee dan. Zo zou het altijd moeten, laat zo'n sukkeltje niet de hele avond verpesten voor iedereen.
Mensen die zeiken over muziek als je gezellig met zijn alle uitgaat.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze draaien/spelen geen metal daar he?
Ik heb je nog een PM gestuurd trouwens met een tip.
Ik heb genotenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Was het eten wel lekker wat jij gehad hebt?
Van de Griek of madam tokkie? Niet dat ik van één van beiden hebquote:
Grieks is altijd lekker.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:30 schreef Gitaarmat het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Precies.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Irritant is dat jaje kunt 's nachts niet eens meer fatsoenlijk ergens iets gaan eten
Ja, daar deden die van gisteren wel een klein beetje voor onder. Desalniettemin waren het toch echt tokkies.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:46 schreef Ritmo het volgende:![]()
Dat moet wel echt een tokkie-gezin geweest zijn dan.
quote:
dan is het niet zo gezond hequote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Sinds wanneer heb jij daar problemen mee?quote:
Dat is al een tijdje zo hoor.quote:
quote:
Moet je daar mensen voor meebrengen?quote:
Kaap mijn topic eens even nietquote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Want iedereen op fok is een mensenhatende autist met gare muzieksmaak? Topicwending.
Nee, open maar een nieuw topic.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Want iedereen op fok is een mensenhatende autist met gare muzieksmaak? Topicwending.
Ik kom niet om te rellenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Biels en Ritmo zijn er weer, nu SinadO er nog bij en het is weer compleet.
(Oh ik vond hem grappig)
fles sambucca en ghb will doquote:
quote:
Ik doe iets niet goedquote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat Studierichting HBO. Woonplaats Friesland
Dan nog kan het me lukken hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want de ultieme manier om meiden te versieren is natuurlijk cum laude afstuderen op het WO.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ben je gek: Iedereen doet WO, heeft de meeste dikke auto met bijpassend salaris natuurlijk. En een uiterst lekker wijf op de bank niet te vergeten.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, er zitten er meer op Fok.
het helpt dusquote:
Wel vanaf minimaal 100 meter afstand natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee joh die gevechten en dronken lui zijn juist altijd leuk na het uitgaan.
Als er verder niemand anders bij betrokken is wel jaquote:Op zondag 21 juni 2009 16:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee joh die gevechten en dronken lui zijn juist altijd leuk na het uitgaan.
vechten met jezelf?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als er verder niemand anders bij betrokken is wel ja
Ja dat bedoel ik. Lekker genieten van de show met je homeboys.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als er verder niemand anders bij betrokken is wel ja
Dronken lui is geen meervoud?quote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Lekker genieten van de show met je homeboys.
Ssst direct vraagt iedereen om foto'squote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigenlijk verkocht de TS haar lichaam aan dikke, zweterige, lesbische tokkiewijven.
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ssst direct vraagt iedereen om foto's![]()
Ach dat filmpje dat je PM'de is ons geheimpje, whore. (wheheh snap je hem! Ik schreef whore in plaats van hoor!:D:D:D:D:)quote:Op zondag 21 juni 2009 16:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ssst direct vraagt iedereen om foto's![]()
Ik dacht dat celebrity's zoals jij altijd filmpjes lieten uitlekken. waar blijft jouw tape?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach dat filmpje dat je PM'de is ons geheimpje, whore. (wheheh snap je hem! Ik schreef whore in plaats van hoor!:D:D:D:D:)
Échte fans weten allang waar ze mijn homemade filmpje vandaan moeten halen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht dat celebrity's zoals jij altijd filmpjes lieten uitlekken. waar blijft jouw tape?
quote:
Nee jij doet het veel beter.quote:Relatie Nee
Hahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Precies.Ik zag een keer een bitchfight in een cafetaria, ging er heftig aan toe. Elkaar op de grond gooien en maar op elkaar in blijven beuken en trappen. Werden eruitgegooid en gingen op straat verder op de grond
Hoorde later dat het twee zussen waren
Het is inderdaad wel komisch, maar het kan te ver gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik moet altijd wel lachen om dat soort situaties.. Maar aan de andere kant kun je dan niet meer rustig je pizza/broodje/whatever opeten..
Ik moest lachenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach dat filmpje dat je PM'de is ons geheimpje, whore. (wheheh snap je hem! Ik schreef whore in plaats van hoor!:D:D:D:D:)
En dat is relevant?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
[..]
Nee jij doet het veel beter.
*hosselt door met g.
Héy, je hebt mij niet. Dus falen doe je per definitie.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En dat is relevant?
Het feit dat ik geen relatie heb op het moment zegt niks over mijn succes bij de vrouwen faalhaas.
Gquote:Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
[..]
Nee jij doet het veel beter.
*hosselt door met g.
Het enige hier dat faalt is jouw misplaatste arrogantie.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Héy, je hebt mij niet. Dus falen doe je per definitie.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het enige hier dat faalt is jouw misplaatste arrogantie.
Nee zeker niet misplaatst hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sorryquote:
Naast een celebrity ook nog eens een grappenmaker, wat heeft god nog meer voor mij in pettoquote:
Je fobo doet je inderdaad overkomen als een Don Juan de Marco de Compostella de Taco.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En dat is relevant?
Het feit dat ik geen relatie heb op het moment zegt niks over mijn succes bij de vrouwen faalhaas.
*boem tsjing!*quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Toen ik donderdag een pizza Prosciutto ging bestellen bij m'n favo eettent stond ik aan de bar, en zaten er 3 mannen achter me te eten. Tikt eentje me aan, dus ik draai me om, zegt hij 'Jij hebt echt best wel een lekkere kont!' en dan niet zachtjes ofzo, nee zo hard dat de hele zaak het hoorde en iedereen naar m'n kont staardequote:Op zondag 21 juni 2009 16:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel komisch, maar het kan te ver gaan.
Oh godquote:Op zondag 21 juni 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik donderdag een pizza Prosciutto ging bestellen bij m'n favo eettent stond ik aan de bar, en zaten er 3 mannen achter me te eten. Tikt eentje me aan, dus ik draai me om, zegt hij 'Jij hebt echt best wel een lekkere kont!' en dan niet zachtjes ofzo, nee zo hard dat de hele zaak het hoorde en iedereen naar m'n kont staarde![]()
dronken mensen zouden verboden moeten worden
!
Dank je, ik doe mijn bestquote:Op zondag 21 juni 2009 17:07 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Je fobo doet je inderdaad overkomen als een Don Juan de Marco de Compostella de Taco.
Krijg je een compliment, is het weer niet goedquote:
Een compliment is primaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg je een compliment, is het weer niet goed
Ja want vrouwen zitten echt te wachten op dronken, schreeuwende lamlullen die ook nog eens de aandacht op hun achterwerk vestigen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg je een compliment, is het weer niet goed
Yup, want dan staan ze in het middelpunt van de aandachtquote:Op zondag 21 juni 2009 17:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want vrouwen zitten echt te wachten op dronken, schreeuwende lamlullen die ook nog eens de aandacht op hun achterwerk vestigen.
Je hebt gelijk, het heeft echt zin om een briefje van tien en twintig te geven dan.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef postmortum het volgende:
zelfs ij eigen land worden die tokkies opgelicht door de GriekenEn dat soort volk gaat ook op vakantie in Griekenland later
Waarom zou je niet met 30 euro mogen betalen als je onder 20 euro gegeten hebt eigenlijk?
een briefje van 50quote:Op zondag 21 juni 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het heeft echt zin om een briefje van tien en twintig te geven dan.
Ik denk dat die vuile griek het juist wel fijn vindt, want dan kan hij nog meer mensen op deze manier geld afhandig maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het heeft echt zin om een briefje van tien en twintig te geven dan.
Kijk ze een keer vernietigend aan of vraag of ze hun bek willen houden.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een compliment is primamaar als iemand het zo hard zegt dan mannen verderop roepen 'Ooh ik kan het niet zo goed zien, kun je even draaien voor me schatje
?'' dan wordt het gewoon genant.
jij hebt het voor elkaar jongen, de domste post van vandaagquote:Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef postmortum het volgende:
zelfs ij eigen land worden die tokkies opgelicht door de GriekenEn dat soort volk gaat ook op vakantie in Griekenland later
Waarom zou je niet met 30 euro mogen betalen als je onder 20 euro gegeten hebt eigenlijk?
Daar hoort ook een gebaar bij, volgens mij.quote:
Oud-Grieks, he.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja? binnen één minuut antwoord dan...
Ti ora ine ?
ik vroeg gewoon hoe laat het is ...quote:Op zondag 21 juni 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oud-Grieks, he.En ti is wat/waarom in een vraagzin.
Tijd veur'n possie klap'nquote:Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vroeg gewoon hoe laat het is ...
en nu weet ik dus hoe laat het is
Ik schrijf een verhaal over vervelende tokkies met hun nare gewoontes en een klantvriendelijke Griek en dat is alles wat eruit komt?quote:
De makkelijkste is klaarblijkelijk niet altijd de beste weg, mijn jong.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, het is wel de makkelijkste manier om Turken en Grieken tot bashen over te laten gaan.
kijk in zijn foboquote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik schrijf een verhaal over vervelende tokkies met hun nare gewoontes en een klantvriendelijke Griek en dat is alles wat eruit komt?
Zo te zien heb je nog weinig kennis opgedaan over mij en mijn reacties. Ik maak me nooit druk, laat staan om Fok!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk in zijn fobo
HOI. Ik ben 17 jaar oud, word pas in de zomer 18. Studeer al. Dus ik ben fucking slim.
zou ik me verder niet druk om maken als ik jou was
mooi zo...... ik ook niet....... siga siga....quote:Op zondag 21 juni 2009 20:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo te zien heb je nog weinig kennis opgedaan over mij en mijn reacties. Ik maak me nooit druk, laat staan om Fok!
Hoi.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi zo...... ik ook niet....... siga siga....![]()
aangenaam kennis te maken
hebben jullie het over mij?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:44 schreef Sj0rs het volgende:
"Hoe wilt u uw haar hebben?"
"Nou doet u mijn maar een kort vlot kapsel!!!"
Hoeveel uur internet krijg jij eigenlijk van je begeleiders?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk in zijn fobo
HOI. Ik ben 17 jaar oud, word pas in de zomer 18. Studeer al. Dus ik ben fucking slim.
zou ik me verder niet druk om maken als ik jou was
owkee... je eerste post was domquote:Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoeveel uur internet krijg jij eigenlijk van je begeleiders?![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jij bent echt een wazig mens, gekquote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
owkee... je eerste post was dom
je tweede post was bluf
en deze derde post is nóg dommer plus napraten van anderen,
maar oké ik vergeef het je..... moet je wel even ook een foto plaatsen hier
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt #2
niet gepoederd en geföhnd maar gewoon als je gezwommen (gedouched mag ook)
hebt je haar nat is en ook rechtovereind staat net zoals op mijn foto,
mocht je verder willenover mijn kort pittig kapseltje, zou ik zegggen open er het 100.000ste
topic over, mijn kapsel is trouwens allang veranderd zie foto boven je, maar dat maakt niet
uit, wie weet laat ik mij morgen wél wéér een ''kort pittig kapseltje'' aanmetengewoon
omdat het kan.
laten we het topig van griekjee verder niet vervuilen, hier ging het over tokkies, als je verder
in discussie wilt ben ik altijd hier [RLSC nummer zoveel (#228)] te lui enzo te vinden
see you !
En dan niet "lekker gek, huisvrouwen helemaal los"-wazig. Meer "ik kan geen coherent verhaal typen zonder mijn dosis medicijnen"-wazig.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoeveel uur internet krijg jij eigenlijk van je begeleiders?![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
guess again.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vermoed dat Griekje zichzelf ook een pittig kapseltje aangemeten heeft na FANNs post.
ik zei het nog zo. ik ben hier [RLSC nummer zoveel (#228)] te lui enzoquote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
guess again.
Mijn topic wat doen jullie!![]()
Ach, ik lig er niet bepaald wakker van verder. Al heb ik die discussie lang/kort haar nu wel gezien.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zei het nog zo. ik ben hier [RLSC nummer zoveel (#228)] te lui enzo
maar ze luisteren niet, anders vraag je gewoon een moderator om die zooi te wissen.....
ja...... ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, ik lig er niet bepaald wakker van verder. Al heb ik die discussie lang/kort haar nu wel gezien.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |