Zijn vrouwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef JJH het volgende:
Inderdaad, zat ook al te twijfelen
Strekte Rich! en je dochter (toch? ) ook!
Amen!quote:
Zweet je van taxirijden?/ ;d Ik kan helaas niet mee, heb hier 2 kids en dan moet ik er wel vroeg uit. Have fun vanavond!quote:
Nee, meer in de catagorie van "Ik heb nog niet veel meer gedaan vandaag dan m'n bed uitkomen en een fles rose naar binnen gieten.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:17 schreef navvy het volgende:
[..]
Zweet je van taxirijden?/ ;d Ik kan helaas niet mee, heb hier 2 kids en dan moet ik er wel vroeg uit. Have fun vanavond!
Dat heb ik ook maar dan met smirnoff icequote:Op zondag 21 juni 2009 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, meer in de catagorie van "Ik heb nog niet veel meer gedaan vandaag dan m'n bed uitkomen en een fles rose naar binnen gieten."
en de 2e fles is nu opquote:Op zondag 21 juni 2009 00:22 schreef Radobe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar dan met smirnoff ice
Burger King?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga zo lekker naar bed. Morgenochtend op bezoek bij pa en vanaf 12:30 een pokertoernooi. Leuke avond in de BK gehad. Het is leuk geweest
bk= burgerking?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga zo lekker naar bed. Morgenochtend op bezoek bij pa en vanaf 12:30 een pokertoernooi. Leuke avond in de BK gehad. Het is leuk geweest
2 en 4, en die van 4 heb ik de navelstreng nog niet doorgeknipt dus die kan je als mn schaduw beschouwen. Ik ga zo maar plat en dromen over een woest avondje stappen ;dquote:
Aaah cutequote:Op zondag 21 juni 2009 00:26 schreef navvy het volgende:
[..]
2 en 4, en die van 4 heb ik de navelstreng nog niet doorgeknipt dus die kan je als mn schaduw beschouwen. Ik ga zo maar plat en dromen over een woest avondje stappen ;d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |