Ja ik heb hem nu dus gemistquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Lol, Elisa's plaatje violated the terms of use van Photobucket.
Hoe ik het mogelijk; wat een homo's bij foto-emmer!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Lol, Elisa's plaatje violated the terms of use van Photobucket.
Patatje staat er nog steeds (want die heb ik gezien bij het bijlezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
Hoe was het Lastpost, met dat cliff diving? Doken ze dan uiteindelijk in de Maas?
Is dat niet veel te koud?![]()
Welk plaatje was het Vik? Die van het patatje of de piem0l?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm eens even anders genoemd...
[ afbeelding ]
Z'n ene bal is groter dan de andere. Dat is wel weer zieligquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat had je dan willen kopen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van shoppen! Niet echt geslaagd. Twee topjes voor overal onder, één slipje van Marlies bijpassend bij de bh die ik in Paris Paris had gekocht en een panty en een riem. Maardoe het altijd nog beter dan het vriendinnetje, die alleen tandpasta heeft gekocht
.
Foto's van Muis gemist.
Wat een bikkels!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:16 schreef Lastpost het volgende:
Tuurlijk is het koud, kort samengevat springen ze dus van die kraan die daar midden in het water staat nabij het haven museum te Leuvehaven.
De hoogte is dus 26 meter en vanaf dat punt moeten ze dus hun sprongen wagen met de nodige acties die je ook bij het schoonspringen ziet en ze belanden dan dus in dat heerlijke water.![]()
Ik moet zeggen, voelde me een ijsklontje daar aan de kant laat staan als je op die hoogte staat in je speedo en tot 3 maal het water in moet.
Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verveel je je ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Als je nu Googlet op Op elke pot komt dit topic gewoon bovenaan!![]()
Heb ik ook al gedaan, maar ik kwam niks spannends tegenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken naar een leuk plaatje voor in de OP
Dat is realistischquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Z'n ene bal is groter dan de andere. Dat is wel weer zielig.
* Viking84 rent ook langs.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Cupcake countdown: 22 cupcakes remaining.
Jij mag dat hoor Vikjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 rent ook langs.
20 cakes remaining![]()
.
Misschien istie pregnant man 2.0quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Ze noemen hem nu ook 'Top Tum!'
Dus qua lichaam van....
[ afbeelding ]
naar...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Ik zit Top Gun te kijken en het is toch eeuwig zonde van Val Kilmer![]()
Dan is Tom Cruise toch mooier ouder geworden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet zulke dingen dus ook nooit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij mag dat hoor Vikje![]()
Ze zijn trouwens nog niet klaar, er moet straks als ze helemaal afgekoeld zijn nog frosting op!
Dus heb ik DaD nodig voor de volgende vraag: moet ik ze vannacht dan in de koelkast bewaren of niet? De frosting is poedersuiker, melk, roomboter en vanille.
Dat is perspectiefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Z'n ene bal is groter dan de andere. Dat is wel weer zielig.
Probleem opgelost: er is geen ruimte in de koelkast om alle cupcakes in te zetten, dus ik maak nu alleen de frosting en spuit hem morgenochtend op de cupcakes.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik weet zulke dingen dus ook nooit.. Melk kan bederven buiten de koelkast, dus ik zou ze er wel even in zetten. Kwaad zal 't niet kunnen, lijkt me.
Ik ga zo ook even een taart voor m'n heit bakken.
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Chico: ik heb net carrot cake cupcakes gemaakt (keigoed gelukt) en na het avondeten maak ik nog een appeltaart!
Ik ben blij dat ik het weetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
Wij waren Seven Pounds aan het kijken en toen moest Mark ineens poepen.
Dusss....
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even bij de buren aanbellen, dit nieuws mogen ze niet missen!
ik wil graag 1 exemplaar bestellen, kan dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh ik heb het zo naar mijn zin he - ondanks het feit dat er echt geen RUK op tv is- want ik heb gisteravond van een vriendin videocamera-tapejes gekregen van onze road trip van jaren geleden. Twee chicks in een oude Toyota. We deden de Côte d'Azur low budget
Dus overnachten in crappy B&B's waar torren uit de kussens vielen (
) en de volgende dag met ons Grace Kelly sjaaltje om ons hoofd en zonnebril op door Monaco flaneren enzo. Dat soort dingen. Brrrrriljant, die vakantie! Ben de bandjes nu op de computer aan het zetten om ze op DVD te branden en ik zit echt te gillen van het lachen af en toe!
Vertel jij het de Hoetoes, vertel ik het de Toetsies!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Vonden ze het wat? Moet ik je SMS-sen als ik ga?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Ow heerlijk; mijn vader is oude dia's aan het snannen (al een week of drie) en dus krijg ik elke dag wel een paar baby / kinder / puberfoto's van mezelf gemaildquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh ik heb het zo naar mijn zin he - ondanks het feit dat er echt geen RUK op tv is- want ik heb gisteravond van een vriendin videocamera-tapejes gekregen van onze road trip van jaren geleden. Twee chicks in een oude Toyota. We deden de Côte d'Azur low budget
) en de volgende dag met ons Grace Kelly sjaaltje om ons hoofd en zonnebril op door Monaco flaneren enzo. Dat soort dingen. Brrrrriljant, die vakantie! Ben de bandjes nu op de computer aan het zetten om ze op DVD te branden en ik zit echt te gillen van het lachen af en toe!
Oh geweldigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik doe even een spoedcursus rooksignalen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:17 schreef Erik het volgende:
[..]
Vertel jij het de Hoetoes, vertel ik het de Toetsies!
Wel heel genant, sommige stukken. We waren echt wereldvreemd hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow heerlijk; mijn vader is oude dia's aan het snannen (al een week of drie) en dus krijg ik elke dag wel een paar baby / kinder / puberfoto's van mezelf gemaild
Waarom 1 juli en niet morgen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een doel voor mezelf gesteld dat ik binnen 3 maanden 17 kilo ga afvallen, stoppen met roken en weer genoeg conditie ga opbouwen. Mijn startdatum is 1 juli
Ik ben nu alleen aan het uitzoeken nog steeds of ik het beste met maaltijdvervangers kan werken of gewoon voedsel.
Bij stoppen met roken is het wel handig als je een startdatum stelt, dan kan je er naar toe leven ipv hysterisch worden bij het idee dat het meteen morgen al moetquote:
Ivm wat persoonlijke zaken kan ik het er even niet bij hebben om me volledig daar op te richtenquote:
Bewaar je de frosting dan los in de koelkast? Ik heb het laatst ín de spuitzak bewaard, en dat was zo hard geworden dat ik er de volgende dag níets meer mee kon.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Probleem opgelost: er is geen ruimte in de koelkast om alle cupcakes in te zetten, dus ik maak nu alleen de frosting en spuit hem morgenochtend op de cupcakes.
Ik heb mijn eigen taartenkoelkast nodig
Nee mens, héérlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Nou ja, je had er bij geweest moeten zijn denk ik![]()
Doe ik binnenkort wel even; no prob!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Elies, doe eens een puberfoto?Ahhhhh? Toe?
Ahahahaaaaaaaaaaaaaaaahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mens, héérlijk!
Ik moet denken aan een reisje door UK met mijn toenmalige mopje. Ik zou kaartlezen en moest roepen als de afslag die op de engelse routebeschrijving stond eraan kwam. Zegt ze op een gegeven moment: "Duurt wel lang; zijn we er nou nog niet?" Zeg ik: "Nee, ik heb nog steeds geen bord gezien met Junction erop."
Toen hadden we ruzie
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ik binnenkort wel even; no prob!
Heb tegen paps gezegd dat ie ze allemaal maar even in een mapje moest zetten!
Deze wil ik je niet onthouden
[ afbeelding ]
Je mag mij niet pesten!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
lijkt op mijn vakantie plannen, 2 weken een huisje in de omgeving van Deniaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:22 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil misschien deze zomer naar spanje, kan bij een vriendinnetje logeren die daar gaat wonen (ergens onder madrid) en zit te kijken of ik dat dan kan combineren met een paar dagen Barcelona. wat zou het goedkoopste zijn? ( ik wilde eerst gaan fietsen, maar dacht dat het iets van 600 km zou zijn... blont..)
Ja, weet ook al welk hotelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil je dan in een hotel, Chico? Want dat is ook wel heel wat anders natuurlijk.. Mijn ouders gaan al 23 jaar elk jaar naar Frankrijk zonder ook maar iets te boeken, en dat zou ik ook niet doen als ik zou gaan kamperen en rondrijden. Maar naar een hotel in een populaire stad in het hoogseizoen...
Een foto van mijn tieten mét sterretjes op de tepel konden ze ook niet hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef Syrena het volgende:
Hehehe, ze kunnen ook niks hebben bij Photobucket![]()
Ik heb echt nog geen honger
Wat was daarvan de bestandsnaam?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Een foto van mijn tieten mét sterretjes op de tepel konden ze ook niet hebben!
Waarom kan/wil je dat dan niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou het echt niet kunnen, roadtrip/niet boeken vantevoren. Ik ga deze zomer naar Antwerpen en dat willen we een dag tevoren besluiten (Ok NU wordt het een paar dagen mooi weer, boeken maar) en dat vind ik al vreselijk moeilijk
.
Jeej! Ik lijk niet meer op een blozende biet! Het is nu alsof ik uitgeschoten ben met de blush.
Sterretje gezocht.jpg?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was daarvan de bestandsnaam?
Tits & stars?
Je vraagt je af wie dat daar allemaal gaat zitten controleren?
Ja dat wel maar dat het allemaal maar 2 jaar was, allemaal samenwonend enzo...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Uniekje
Waarom maakt dat je zo bang en eenzaam dan?
Iedereen heeft toch (meerder) exen?
Als ik dit lees denk ik "quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
SiTu, die road trip was denk ik mijn leukste vakantie OOIT! Hoe leuk ik Heer G ook vind, er gaat niets boven een vakantie met een vriendin, niets boeken van te voren en gewoon rijden en kijken hoe het loopt en waar je terecht komt. En levenslessen leren. Whehehe. Want wij kochten bv 's avonds in de Carrefour stinkkaas en ham en een brood voor het ontbijt de volgende ochtend, om er dan vervolgens de volgende ochtend achter te komen dat het hele kaasje was uitgelopen tot een grote blubber op het dressoir van de hotelkamer. Fail!
Ik heb tien dagen in een lachkreukel gelegen, de hele vakantie lang. Alles was leuk en lollig en veel gegier en gehinnik.
Oh, en ook een grote levensles was dat Cést une poedèllll geen correct Frans is als je een poedel ziet lopen
Dat hóeft dus niet, waar we het al eerder over gehad hebben (Egypte all inclusive) is echt geen 1000 p.p. Eerder de helft. In welke maand willen jullie? Maar er zijn ook zéker vakanties die dat wel kosten!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef P.F het volgende:
Klinkt echt ge-wel-dig die vakantie
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik dit jaar ga doen. Het vriendje denkt dat een vakantie incl alles minimaal 1000 p.p. kost. Maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk veel
We hadden een tentje voor noodgevallen in de achterbak. Eerst thuis in de achtertuin geoefend met opzettenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef SiTu het volgende:
[..]
Als ik dit lees denk ik "!". Maar ik denk dat ik eigenlijk een te grote controlfreak ben voor dit soort dingen
We gaan dit jaar waarschijnlijk last-minute boeken, maar misschien probeer ik het op-de-bonne-fooi wel
![]()
Sliepen jullie in hotels of hadden jullie een tentje bij?
Wat lukte er niet met het deeg dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Het deeg van de appeltaart wilde niet meewerkendus we hebben strijd geleverd met elkaar en ik heb gewonnen! Met wat vertraging: de taart staat nu pas in de oven. Straks snel abrikozenjam eroverheen en amandelen en dan slapen
Schatjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lukte er niet met het deeg dan?
En hoe hebben jullie gevochten? Pics!
Ik wou dat ik ook een appeltaart had gebakken. Jaloers! Morgen verse appeltaart jij!
Nope nog nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Je hebt je play-doh machientje nog niet kunnen uittesten met deze baksels, toch?
Dat is toch meer met marsepein enzo?
Omdat ik een controlfreak ben en totaal niet kan genieten van dingen als ik niet weet wat me te wachten staat. Ik heb regelmaat nodig om te kunnen functioneren en als ik die regelmaat niet krijg (waar ook op tijd eten bij hoort), weet ik me geen raad met de situatie en word ik ongelukkig. Avontuur lonkt, dat klopt, maar ik kan het echt nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kan/wil je dat dan niet?Het avontúúr! Het lonkt!
Er is altijd overal wel een plaats voor je om te slapen en zo kan je ter plaatse bekijken wat je leuk lijkt.
Kijk, als ik naar Madeira ga wil ik gewoon een hotel geboekt hebben want zo heel veel is daar niet qua hotels enzo.
Als je dan tegen die tijd maar niet vergeten bent dat je hem hebt. Dat zou echt wat voor mij zijn namelijk. Ik loop nog steeds slagroom te mixen/kloppen met een mixer terwijl ik op een Tupperware Partyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nope nog nietstom he. Ik heb ook geen officiële bakgelegenheden in de nabije toekomst.
De patatten wonnen het duidelijk van de saladesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik een controlfreak ben en totaal niet kan genieten van dingen als ik niet weet wat me te wachten staat. Ik heb regelmaat nodig om te kunnen functioneren en als ik die regelmaat niet krijg (waar ook op tijd eten bij hoort), weet ik me geen raad met de situatie en word ik ongelukkig. Avontuur lonkt, dat klopt, maar ik kan het echt niet.
Rara wat valt je op aan deze foto![]()
[ afbeelding ]
Nee vergeet ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dan tegen die tijd maar niet vergeten bent dat je hem hebt. Dat zou echt wat voor mij zijn namelijk. Ik loop nog steeds slagroom te mixen/kloppen met een mixer terwijl ik op een Tupperware Partyeen beker heb gekocht met een soort rekje er in waardoor je gewoon met de hand als een cocktail shaker je slagroom schijnt te kunnen kloppen. Maar ik vergeet steeds dat ik hem heb
Wat je niet ziet: het was ook druk bij de braadworst/kroket/frikandel en de shoarma kraam ... niemand bij de gezondequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
De patatten wonnen het duidelijk van de salades
Orchideeën groeien aan takken van bomen, penisplanten groeien onder oksels!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:48 schreef Muis006 het volgende:
Also,
[ afbeelding ]
WTF is dat onder haar linker (voor ons rechter)arm? Een okselpenis?
Nee, maar jij kijkt veel naar Adult National Geographic zo te lezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Orchideeën groeien aan takken van bomen, penisplanten groeien onder oksels!
Wist je dat niet?
Het is dr oksel, of dat stuk net iets onder je oksel. Jurkje heeft inkijk van onderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, maar jij kijkt veel naar Adult National Geographic zo te lezen
Ik denk trouwens dat het haar rug al is, dat die jurk laag is uitgesneden onder de oksel. Maar het is wel een erg onflatteuze foto zegdie kin ook. Daar kan je een fles wijn mee kurken!
Extra huisje aanschaffen? geen tuinhuisje, maar een bakhuisje!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee vergeet ik nietik heb alles in een mooie platte doos op wieltjes gedaan! Maar de doos is al vol
dus ik moet een koelkast én een voorraadkast.
Mijn moeder wordt gek van alle bakspullen
klinkt echt heerlijk, als een supertoffe vakantie, zo eentje die je nooit meer vergeet, hoe oud je ook wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Zal ik er een eikel op paintenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Muis, door de schaduw zie je niet dat haar jurk gewoon nog een klein stukje naar rechts onder die 'bult' door loopt. Het is dus geen bult of uitstulpsel maar gewoon het stukje huid dat aan de zijkant ongeveer een cm of 8 naar beneden vanaf haar oksel te zien is volgens mij
Nope, kinderen opgehaald bij zijn exvrouw... tof wijf is dat trouwens welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
Uniekje, waren al die exen op datzelfde feestje dan?
En hoe cliché maar je moet maar denken... als hij ze zo leuk vond was hij nog wel bij ze geweest ipv bij jou. Hij heeft voor jou gekozen. Maar je bent dus bang dat hij over een jaar ook op jou is uitgekeken begrijp ik?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zal ik er een eikel op painten![]()
Of nee wacht, dat laat ik aan Elies over
Niet discrimineren he, je hebt ook harige eikels!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat Elies vast háren op die eikel tekenen
Mootje! Wat snel geregeld dat feestjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
na heel veel biertjes nog gezellig op het afstudeerfeestje van zuslief
Yipyip, dus ik ga er vanuit dat het gevoel de komende dagen ook weer langzaam terugkomt!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:01 schreef cyclechick het volgende:
Elies, wat een schattige foto, je bent een plaatje!
eenvoor Uniek
en Muis, wat vervelend dat je nog steeds niet het gevoel terughebt, maar dat de zwelling weg is, is wel een goed teken toch, dat de bijwerkingen weer weg aan het trekken zijn? ik hoop dat je morgenochtend ook weer gevoel terug hebt!
en nu ga ik slapen, welterusten voor jullie!
Nou, jéétje zeg, wat ongelooflijk ego!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Muis006 het volgende:
Ongelooflijke ego post:
De zwelling in mijn gezicht is weg en mijn gezicht doet het ook weer, maar ik heb nog geen gevoel in mijn linkerwang en de linkerkant van mijn tong. Afwachten dus.
Zal ik het doen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik durf niet te googlen op 'harige eikel'
Hahahahaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 21 juni 2009 00:04 schreef cyclechick het volgende:
oh, ik wilde jullie mijn geweldige, diepgaande en intelligente vraag van vanavond niet onthouden:
ik ging met zusje de film "benjamin button' kijken, mocht je het niet weten, die gaat over een jongetje dat oud geboren wordt en dan steeds jonger wordt.
terwijl de film begint, vraag ik me hardop even af "was deze film nou gebaseerd op een waargebeurd verhaal?"![]()
En nu zonder te lachen!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dat echt niet gedaan Greysie!
Ik ben een braaf Muisje, dat weet je toch.
hehehe, zo heb ik een collegaatje gehad die zich afvroeg op welke dag goede vrijdag dit jaar zou vallenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaa
Net zoals ik op Madeira vroeg, toen Heer G vertelde dat de 24 uur van Le Mans begonnen was, hoe lang dat dan duurde
Wil je lachen? Ik zal een foto van de appeltaart postenquote:
Wist je dat McDreamy mee heeft gedaan aan de 24?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaa
Net zoals ik op Madeira vroeg, toen Heer G vertelde dat de 24 uur van Le Mans begonnen was, hoe lang dat dan duurde
Neequote:Op zondag 21 juni 2009 00:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wist je dat McDreamy mee heeft gedaan aan de 24?
McCreamy?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb wel vaak een McCreamy
Appeltaart
Wie zou jij kiezen greys???quote:Op zondag 21 juni 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
Trustels banketbakster!![]()
Ik zou nou echt nooit Daniel Craig genoemd hebben als mij die vraag gesteld zou zijn wie ik op een stokkie had gewild!
Ik weet wel iemand. Hij houdt sowieso wel van een ijspegel.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
Ik zou nou echt nooit Daniel Craig genoemd hebben als mij die vraag gesteld zou zijn wie ik op een stokkie had gewild!
Ik zit nu bijn a in een film op sbs6 maar doe ook nog ff fokken en wil nu Beckham op een stokje!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Annie!Jij hier?
Ik zou McArmy of McSteamy kiezen. En jij?
Dat is er één van het kaliber "Hoe lang duurder de 80-jarige oorlog?"quote:Op zondag 21 juni 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaa
quote:
Meteen doen ,ben je er vanaf. Ik doe s'morgens bijna altijd alles,zzin of geen zin, heb je de hele dag nog voor je en geen bult...quote:Op zondag 21 juni 2009 10:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk tegen een bult was van 1 meter hoog aan die ik op moet vouwen. Geen zin in.
Doe het voor de tv, vind ik altijd heel relaxendquote:Op zondag 21 juni 2009 10:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk tegen een bult was van 1 meter hoog aan die ik op moet vouwen. Geen zin in.
True truequote:Op zondag 21 juni 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Meteen doen ,ben je er vanaf. Ik doe s'morgens bijna altijd alles,zzin of geen zin, heb je de hele dag nog voor je en geen bult...
Oh sorry, ik kom weleens ergens binnenvallen , maar ik Fok sinds een paar weken ,begonnen met de jan smit affaire.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:37 schreef kwakveense het volgende:
hoi anniebab, hadden we al naar je gezwaaid of kennen we je al?
Hee, goeie tip. Ik doe het 'voor de laptop' dan, maar ik zal even iets leuks op zetten.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:38 schreef karoltje het volgende:
[..]
Doe het voor de tv, vind ik altijd heel relaxend.
En Eddem en Micky ofcourse!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oh sorry, ik kom weleens ergens binnenvallen , maar ik Fok sinds een paar weken ,begonnen met de jan smit affaire.
Je kunt niet typen en was opvouwen tegelijk; wel tv kijken en was opvouwen tegelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, goeie tip. Ik doe het 'voor de laptop' dan, maar ik zal even iets leuks op zetten.
Ik was ook al aan het zoeken, want hij duurde inderdaad volgensmij juist NIET 80 jaarquote:Op zondag 21 juni 2009 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Tachtigjarige Oorlog duurde toch 68 jaar?.
M'n chocoladewhiskeytaart is klaar! Heb er zonet nog chocoladeglazuur overheen gegoten. Hij ziet er niet uit, maar is volgens mij wel enorm lekker..
Toen ik het zei bekroop mij ook al het gevoel dat 'ie niet precies 80 jaar geduurd heeftquote:Op zondag 21 juni 2009 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Tachtigjarige Oorlog duurde toch 68 jaar?.
M'n chocoladewhiskeytaart is klaar! Heb er zonet nog chocoladeglazuur overheen gegoten. Hij ziet er niet uit, maar is volgens mij wel enorm lekker..
Ouders en schoonouders zijn op vakantiequote:Op zondag 21 juni 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doen jullie hier nog aan Vaderdag? Mark vertrekt net met een doosje van Kneipp naar het thuisfront.
nee geen sorry zeggen! ik heb een paar topics gemist en ik vond t lullig als ik je entree zou negerenquote:Op zondag 21 juni 2009 10:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oh sorry, ik kom weleens ergens binnenvallen , maar ik Fok sinds een paar weken ,begonnen met de jan smit affaire.
Zingen is evil wat dat betreftquote:Op zondag 21 juni 2009 10:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee geen sorry zeggen! ik heb een paar topics gemist en ik vond t lullig als ik je entree zou negerentenzij je dus al een uitgebreide entree had gemaakt met glitters vuurwerk en gebak... wees welkom!
@Karoltje: ik ga vanavond naar mn ouders - mn vader is morgen jarig, dus we doen vaderdag en verjaardag in één... ben sowieso een slecht kindwant ik kan er vandaag dus alelen s avonds zijn en volgende week als ie zn verjaardag viert heb ik repetitiedag en daarna gala... ik mis dit jaar alle verjaardagen van alle gezinsleden
en ze zijn wel allemaal bij mij geweest.... (nou ja alledrie
)
ja, en dan doe ik ook nog eens heel veel projecten tegelijkquote:
Hij is vast nog aan het slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 11:34 schreef P.F het volgende:
Hmmm om 0.00 stond de telefoon van m'n vriendje uit en nu nog steeds. En hij zou misschien gisteravond of nu naar m'n ouders toekomen
En z'n telefoon staat nooit uit. Alleen als hij niet thuis slaapt dus geen oplader heeft of z'n telefoon weg is. Hmmmmmm
Ja, eikels is echt mijn ding. Geef me een eikel en ik ben gelukkigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:56 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik er een eikel op painten![]()
Of nee wacht, dat laat ik aan Elies over
Dat kan verholpen wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb ook geen officiële bakgelegenheden in de nabije toekomst.
Ej, ik kijk ook National Geographic heurquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
Ja maar dat gaat Elies vast háren op die eikel tekenen
Nou, inderdaad; wat een egopostquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Muis006 het volgende:
Ongelooflijke ego post:
De zwelling in mijn gezicht is weg en mijn gezicht doet het ook weer, maar ik heb nog geen gevoel in mijn linkerwang en de linkerkant van mijn tong. Afwachten dus.
Ik welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik durf niet te googlen op 'harige eikel'
Pappa-ElisaB en de overbuurman hadden samen het plan opgevat dat het leuk was om foto's van Broer-ElisaB en ElisaB te maken. En dan ook veul. Heul veul. Ik beschik daardoor over een schier eindeloze stapel van dit soort plaatjes...quote:Op zondag 21 juni 2009 00:01 schreef cyclechick het volgende:
Elies, wat een schattige foto, je bent een plaatje!
Jij bent té adorablequote:Op zondag 21 juni 2009 00:04 schreef cyclechick het volgende:
oh, ik wilde jullie mijn geweldige, diepgaande en intelligente vraag van vanavond niet onthouden:
ik ging met zusje de film "benjamin button' kijken, mocht je het niet weten, die gaat over een jongetje dat oud geboren wordt en dan steeds jonger wordt.
terwijl de film begint, vraag ik me hardop even af "was deze film nou gebaseerd op een waargebeurd verhaal?"![]()
Ik ook niet. Ik vind hem een beetje 'veel'.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
Een dikke knuffel voor kwakquote:Op zondag 21 juni 2009 09:47 schreef kwakveense het volgende:
ik heb vandaag veel knuffels nodig.... alleen zie ik ws. niet zoveel mensen om me die te geven vandaag...
Maak een tekening! Is ie vast heel blij meequote:Op zondag 21 juni 2009 11:47 schreef P.F het volgende:
En m'n vaderdag cadeau is niet bezorgt nu heb ik niets!
Kudos voor je paps, originelen zijn meer awesome!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maak een tekening! Is ie vast heel blij meeIk had een boek voor mn vader gekocht, blijkt ie het al te hebben in het Nederlands ... dus ik vertel dat aan hem, dat ik de Engelse versie gekocht had maar dat ik maandag iets nieuws voor hem ga regelen ... wil ie het juist hebben, omdat de schrijver humor heeft en de vertaling niet
. Heb ik me daar gister druk om gemaakt
![]()
Een verse witte boterham met dik roomboter... haring en uitjes erop.... Smullen maarquote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
HaringIk wou dat in de avond een keer eten komende week, maar ik kon niks bedenken wat lekker was met haring en ook nog eens groente
Al die salades spreken me niet zo aan. Ik hou meer van een ouderwetschen harinkje met uitjes en augurk
![]()
En dan stinken he
Jaaaa!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een verse witte boterham met dik roomboter... haring en uitjes erop.... Smullen maar
Doe het dan als lunch of tussendoortje ... (ik wildequote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
HaringIk wou dat in de avond een keer eten komende week, maar ik kon niks bedenken wat lekker was met haring en ook nog eens groente
Al die salades spreken me niet zo aan. Ik hou meer van een ouderwetschen harinkje met uitjes en augurk
![]()
En dan stinken he
Dat klinkt eerlijk gezegd best als een ideale dagquote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga de badkamer eens poetsen, dan m'n klerenkast opruimen, dan m'n eigen kamer nog stofzuigen en dan kan ik eindelijk ff rieleksen.
Dat was het plan!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Doe het dan als lunch of tussendoortje ... (ik wildedoen, maar ik bedenk net dat ik geen haring lust
)
En idd jeej voor mn vader. Leukste is nog dat als ik voor hem een kadootje moet kopen, en ik besluit om iets uit de boekhandel te halen, ik hem altijd boeken kan geven die mij zelf leuk lijken. Ik mag zijn kadootje ook lenen in de zomervakantie (op voorwaarde dat hij een ander boek van mij mag lenen in zijn vakantie
).
Nee, da's 1 juli! Lief dat je daar aan denkt!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:22 schreef kwakveense het volgende:
jeej phaidra! hej was jouw diploma uitreiking nou al geweest?
Ik vind White Teeth helemaal geweldig, da's een van mn favoriete boeken!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef Totziens het volgende:
Is Zadie Smith wat Maria? Heb hier nog een boek van haar liggen, gaat denk ik mee op vakantie donderdag
Wat voor diploma Phaidra? *nieuwsgierig is*
Hij was (is) fotograaf en Pappa-ElisaB wilde van hem leren. En zo werden wij dus verplichte studieobjecten in onze kindertijdquote:Op zondag 21 juni 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
Elies, waarom maakte je overbuurman foto's van jullie?
Mijn masterbul voor de opleiding oudheidkunde! En daarbij moet ik nog een kleine presentatie houden over mijn scriptie-onderwerp (vroedvrouwen in het romeinse keizerrijk). Ik moet nog beginnen...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef Totziens het volgende:
Is Zadie Smith wat Maria? Heb hier nog een boek van haar liggen, gaat denk ik mee op vakantie donderdag
Wat voor diploma Phaidra? *nieuwsgierig is*
Wat lees je nu dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:01 schreef Totziens het volgende:
Ah ik heb White Teeth hier liggen dus dan komt dat helemaal goed .![]()
En nu als de wiederweerga nog het andere boek uitlezen want doe moet ik weggeven/gooien
Wow, impressive! Dat is nou typisch een vakgebied waar ik echt helemaal nul komma deuk van heb meegekregen!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef Phaidra het volgende:
Mijn masterbul voor de opleiding oudheidkunde! En daarbij moet ik nog een kleine presentatie houden over mijn scriptie-onderwerp (vroedvrouwen in het romeinse keizerrijk). Ik moet nog beginnen...
Ah, dan is het volledig logisch. Het klonk best gek!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij was (is) fotograaf en Pappa-ElisaB wilde van hem leren. En zo werden wij dus verplichte studieobjecten in onze kindertijd
Ik had zelfs nog boeken dubbel in de kast staan, als ik ze ook nog als kado kreegquote:Op zondag 21 juni 2009 13:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat zou echt nooit in mij opkomen!
Had gekund, maar er was helemaal niets geks aan. Het is inderdaad wel grappigquote:Op zondag 21 juni 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Ah, dan is het volledig logisch. Het klonk best gek!
En nu heb je daar alleen maar lol van, zoveel foto's van vroeger hebben is tof!
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat lees je nu dan?![]()
Boeken weggooien?*tilt*
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:17 schreef Totziens het volgende:
Dames dames ik gooi NOOIT boeken weg hoor alleen nu moet ik welGa namelijk backpacken en om nou een stapeltje boeken mee te slepen is geen optie. Ik wil ze aan iemand geven die nog langer blijft hier maar als ze geen interesse heeft...
![]()
De gemiddelde Turk leest trouwens 1 boek per 10 jaar![]()
Oeh wauw, wat goed Phaidra! Ach als het je scriptie-onderwerp is weet je er genoeg over (mag ik hopen) dus dan schud je die presentatie zo uit je mauw!
Aaaawwwquote:Op zondag 21 juni 2009 13:17 schreef Totziens het volgende:
Dames dames ik gooi NOOIT boeken weg hoor alleen nu moet ik welGa namelijk backpacken en om nou een stapeltje boeken mee te slepen is geen optie. Ik wil ze aan iemand geven die nog langer blijft hier maar als ze geen interesse heeft...
![]()
De gemiddelde Turk leest trouwens 1 boek per 10 jaar![]()
Oeh wauw, wat goed Phaidra! Ach als het je scriptie-onderwerp is weet je er genoeg over (mag ik hopen) dus dan schud je die presentatie zo uit je mauw!
Je bent me voorquote:
Had er dan een zwerfboek van gemaakt!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel boeken weggegooid: van Nicci French.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Had er dan een zwerfboek van gemaakt!
klik
Hehe, ach het was een lief plaatje deze keerquote:Op zondag 21 juni 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig staan ze hier te popelen om je daar subtiel op te wijzen![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig staan ze hier te popelen om je daar subtiel op te wijzen![]()
Ach, je bevindt je vast in goed gezelschap... De meeste mensen vinden mijn studiekeuze maar raar. De meest gehoorde reactie van mensen als ik vertel dat ik oudheidkunde studeer is: goh, leuk, maar wat kán je daar nou mee?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow, impressive! Dat is nou typisch een vakgebied waar ik echt helemaal nul komma deuk van heb meegekregen!
Hihi, doet me denken aan een introdag van de opleiding keltische talen en cultuurquote:Op zondag 21 juni 2009 13:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ach, je bevindt je vast in goed gezelschap... De meeste mensen vinden mijn studiekeuze maar raar. De meest gehoorde reactie van mensen als ik vertel dat ik oudheidkunde studeer is: goh, leuk, maar wat kán je daar nou mee?
Ik weet er wel genoeg van, maar ik moet een leuk praatje maken voor de aanwezige familie/vrienden, die er dus niet zoveel van weten. En dat vind ik maar lastig! Ik wil natuurlijk wel dat iederéén het kan volgen, en niet alleen oud-studiegenoten..quote:Op zondag 21 juni 2009 13:17 schreef Totziens het volgende:
Ja nou ben ik dus wel benieuwd wat je ermee kan, buiten op de uni werken en er leuke boeken over schrijvenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ach, je bevindt je vast in goed gezelschap... De meeste mensen vinden mijn studiekeuze maar raar. De meest gehoorde reactie van mensen als ik vertel dat ik oudheidkunde studeer is: goh, leuk, maar wat kán je daar nou mee?
Ik neem aan dat je wel eea uitschrijft van tevoren. Misschien een goed idee om het dan eerst aan mensen van hier ofzo te laten lezen (aan mij bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 juni 2009 13:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik weet er wel genoeg van, maar ik moet een leuk praatje maken voor de aanwezige familie/vrienden, die er dus niet zoveel van weten. En dat vind ik maar lastig! Ik wil natuurlijk wel dat iederéén het kan volgen, en niet alleen oud-studiegenoten..
Dank je voor de tipquote:Op zondag 21 juni 2009 13:45 schreef progje het volgende:
Vik, jij wilde toch laatst eens vlees marineren in balsamico?
Hier een recept met lam:
http://www.gastronomersgu(...)ated-lamb-chops.html
Uhuh, ik ookquote:Op zondag 21 juni 2009 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar ik krijg dezelfde vraag hoor, PhaidraIk denk dat bijna iedereen in de Humanities dat wel krijgt
Daar heb ik vanochtend ook nog naar geluisterdquote:
Oh, daar hoef je je niet voor te schamen hoor, het is natuurlijk niet gek dat leken niet direct weten wat je ermee kan doen. Maar ik doelde meer op de mensen die dat soort dingen vragen omdat ze vinden dat een studie altijd moet leiden tot een specifiek beroep ofzo. Alsof je geen studie kan doen alleen omdat het leuk is. Maar misschien ligt dat aan mij hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nou ben ik dus wel benieuwd wat je ermee kan, buiten op de uni werken en er leuke boeken over schrijven.
Leukquote:Op zondag 21 juni 2009 14:28 schreef Phaidra het volgende:
@Vik, dat is wel een goed idee, als het af is, PM ik het je wel!
Kijk, nu snap ik hetquote:Op zondag 21 juni 2009 14:28 schreef Phaidra het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden: je kan het onderwijs in als je een volledig programma latijn erbij hebt gevolgd (kan niet met grieks, de reden daarvan is mij volkomen duister), je kan opgravingen gaan doen, of werken bij uitgeverijen (al dan niet gespecialiseerd in oudheid), of zoals ik de museumwereld in. Verder allerlei beroepen die je met elke letterenopleiding zou kunnen doen (overheid enzo). En natuurlijk verder in de wetenschap...
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn vriendje net opgehaald want hij lag op de bank in mijn gezamenlijke keuken![]()
![]()
Ik ben te goed voor deze wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat lijkt me wel meevallen, vind het niet meer dan normaal eigenlijk, dat je hem na een week ook wel wil zienquote:Op zondag 21 juni 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]Zeker een latertje geweest gisteravond!
Ik had toch echt gezegd dat ie zelf maar moest regelen dat hij er kwam, denk ik
En waarom stond zijn telefoon nou uit?
(Niet om te stoken hoor! Want hij lijkt me best leuk. En misschien ben ik wel gewoon een stomme vriendin want ik zat net weer eens te chagrijnen thuis dat Heer G vanavond weer naar het buitenland gaat, vrijdagochtend pas weer thuis is en dan vrijdagavond met de band gaat spelen. Ik ben een aandachtshoer, soms)
Wel weer gevonden?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef P.F het volgende:
Uhm... Hij was z'n tas kwijtgeraakt + mijn + zijn huissleutels.. En hij had uren gefietst oid. Huisgenootje van mij deed open.. Had hij nog geluk mee..
En zijn telefoon was leeg.
Als ik jou was vroeg ik de volgende moederdag een Toyboy, gewoon die een kaartje met je legt en af en toe zegt hoe lekker t eten was.Gewoon voor de gezelligheid....quote:Op zondag 21 juni 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]Zeker een latertje geweest gisteravond!
Ik had toch echt gezegd dat ie zelf maar moest regelen dat hij er kwam, denk ik
En waarom stond zijn telefoon nou uit?
(Niet om te stoken hoor! Want hij lijkt me best leuk. En misschien ben ik wel gewoon een stomme vriendin want ik zat net weer eens te chagrijnen thuis dat Heer G vanavond weer naar het buitenland gaat, vrijdagochtend pas weer thuis is en dan vrijdagavond met de band gaat spelen. Ik ben een aandachtshoer, soms)
Same here. Ik zou dat écht niet leuk vindenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel meevallen, vind het niet meer dan normaal eigenlijk, dat je hem na een week ook wel wil zien. Ik geloof dat ik nog een stuk erger zou zijn ... of ik ben een nog stommere vriendin
.
Nee precies. Ik krijg meteen weer allemaal flashback "Nee dan heb ik repetitie" "Nee dan hebben we een optreden"quote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef progje het volgende:
Nou Greys ik zou dat ook echt niet leuk vinden... komt ie vrijdag weer terug en moet hij 's avonds gelijk weer weg, dat is toch ook niet leuk...
Maar dat spelen met die band staat al weken/maanden in de agenda, die boeking. Het is gewoon (weer) lullig dat het nu samenvalt met haast een hele week buitenland. Hij heeft survival training in Engeland, in zwembroek op zijn kop in een helicopter in het zwembad enzoquote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef progje het volgende:
Nou Greys ik zou dat ook echt niet leuk vinden... komt ie vrijdag weer terug en moet hij 's avonds gelijk weer weg, dat is toch ook niet leuk...
Ik ben geen moeder, dus of hij daar in trapt....?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als ik jou was vroeg ik de volgende moederdag een Toyboy, gewoon die een kaartje met je legt en af en toe zegt hoe lekker t eten was.Gewoon voor de gezelligheid....
Ja gezellie! Gaan we cheesecake bakken!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kom ik in juli wel een kopje koffie bij je doen Greys.
Geintje hoor , ik kan helemaal begrijpen dat je baalt hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben geen moeder, dus of hij daar in trapt....?
Jaaaaaaa!!!quote:
Zeur nietquote:Maar echt, nu zit ik hier ook alweer te aandachtshoeren![]()
![]()
Ik weet niet wat het is, zo ben ik nooit geweest eigenlijk.
Ik ken het wel. Bij mij was het gewoon de frustratie dat ik bij alles wat ik plande meteen ook aan hem dacht. En andersom gebeurde dat zeer zelden, behalve als het om iets ging waar we beiden naartoe gingen/moesten.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gezellie! Gaan we cheesecake bakken!![]()
Maar echt, nu zit ik hier ook alweer te aandachtshoeren![]()
![]()
Hij werkt bij een bedrijf dat o.a. reuzenraden engineert (bv the London Eye, die hele grote, en er komt er ook eentje in Dubai) maar daarnaast maken ze bv ook hele grote ehm... katrollen die op hele grote schepen komen die kabels leggen in zee. En een van die schepen met zo'n hele grote katrol gaat daar binnenkort dus kabels mee leggen en dan hebben ze hem ingehuurd aan boord al die weken zodat er een engineer die hem heeft mede-ontwikkeld aanwezig is voor als er vragen of problemen zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:59 schreef progje het volgende:
Tja het is ook een vervelend iets, hij kan er op zich weinig aan doen, maar dat maakt het gewoon niet minder leuk..
Dus dan mag je er best even van balen tochEn wat voor een werk doet hij dan, dat hij van dat soort rare trainingen moet doen?
Ik vind het sowieso al knap van je, ik zou echt niet geschikt zijn voor een relatie waarbij mijn vriend heel veel weg was
Best herkenbaar jaquote:Op zondag 21 juni 2009 15:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Bij mij was het gewoon de frustratie dat ik bij alles wat ik plande meteen ook aan hem dacht. En andersom gebeurde dat zeer zelden, behalve als het om iets ging waar we beiden naartoe gingen/moesten.
Net zoals met koken, ik kookte elke dag, maar op de donderdag was ik laat thuis en had ik het fijn gevonden als hij dat dan deed. In plaats daarvan werd het uit eten (waar ik dan geen zin in heb, ik wil relaxt uit eten, niet als ik net 2.5 uur in de trein heb gehangen) of hij sprak met vrienden af, of hij was sporten. En ik moest hem er steeds aan herinneren en dan het liefst ook nog klaarleggen/vertellen wat er klaargemaakt moest worden.
Gelukkig rijden ze snelquote:Op zondag 21 juni 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
Hij moet nog heel even de Formule 1 afkijken. Nog vijf rondjes![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
Hij moet nog heel even de Formule 1 afkijken. Nog vijf rondjes![]()
quote:
Uhuh!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]Ja! Ze lopen in elk geval niet te treuzelen!
[..]
Uhuh!
En het mooie is (we zijn zo voorspelbaar samen....) dan springt hij zometeen op als het af is en dan loopt ie naar de deur om naar het bos te gaan. En dan moet ik nog even plassen. En dan zegt hij 'het wachten is ook al-tijd op dezelfde!'![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Maar echt, nu zit ik hier ook alweer te aandachtshoeren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |