Ja ik heb hem nu dus gemistquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Lol, Elisa's plaatje violated the terms of use van Photobucket.
Hoe ik het mogelijk; wat een homo's bij foto-emmer!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Lol, Elisa's plaatje violated the terms of use van Photobucket.
Patatje staat er nog steeds (want die heb ik gezien bij het bijlezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
Hoe was het Lastpost, met dat cliff diving? Doken ze dan uiteindelijk in de Maas?
Is dat niet veel te koud?![]()
Welk plaatje was het Vik? Die van het patatje of de piem0l?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm eens even anders genoemd...
[ afbeelding ]
Z'n ene bal is groter dan de andere. Dat is wel weer zieligquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat had je dan willen kopen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van shoppen! Niet echt geslaagd. Twee topjes voor overal onder, één slipje van Marlies bijpassend bij de bh die ik in Paris Paris had gekocht en een panty en een riem. Maardoe het altijd nog beter dan het vriendinnetje, die alleen tandpasta heeft gekocht
.
Foto's van Muis gemist.
Wat een bikkels!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:16 schreef Lastpost het volgende:
Tuurlijk is het koud, kort samengevat springen ze dus van die kraan die daar midden in het water staat nabij het haven museum te Leuvehaven.
De hoogte is dus 26 meter en vanaf dat punt moeten ze dus hun sprongen wagen met de nodige acties die je ook bij het schoonspringen ziet en ze belanden dan dus in dat heerlijke water.![]()
Ik moet zeggen, voelde me een ijsklontje daar aan de kant laat staan als je op die hoogte staat in je speedo en tot 3 maal het water in moet.
Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verveel je je ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Als je nu Googlet op Op elke pot komt dit topic gewoon bovenaan!![]()
Heb ik ook al gedaan, maar ik kwam niks spannends tegenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken naar een leuk plaatje voor in de OP
Dat is realistischquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Z'n ene bal is groter dan de andere. Dat is wel weer zielig.
* Viking84 rent ook langs.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Cupcake countdown: 22 cupcakes remaining.
Jij mag dat hoor Vikjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 rent ook langs.
20 cakes remaining![]()
.
Misschien istie pregnant man 2.0quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Ze noemen hem nu ook 'Top Tum!'
Dus qua lichaam van....
[ afbeelding ]
naar...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Ik zit Top Gun te kijken en het is toch eeuwig zonde van Val Kilmer![]()
Dan is Tom Cruise toch mooier ouder geworden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet zulke dingen dus ook nooit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij mag dat hoor Vikje![]()
Ze zijn trouwens nog niet klaar, er moet straks als ze helemaal afgekoeld zijn nog frosting op!
Dus heb ik DaD nodig voor de volgende vraag: moet ik ze vannacht dan in de koelkast bewaren of niet? De frosting is poedersuiker, melk, roomboter en vanille.
Dat is perspectiefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Z'n ene bal is groter dan de andere. Dat is wel weer zielig.
Probleem opgelost: er is geen ruimte in de koelkast om alle cupcakes in te zetten, dus ik maak nu alleen de frosting en spuit hem morgenochtend op de cupcakes.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik weet zulke dingen dus ook nooit.. Melk kan bederven buiten de koelkast, dus ik zou ze er wel even in zetten. Kwaad zal 't niet kunnen, lijkt me.
Ik ga zo ook even een taart voor m'n heit bakken.
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Chico: ik heb net carrot cake cupcakes gemaakt (keigoed gelukt) en na het avondeten maak ik nog een appeltaart!
Ik ben blij dat ik het weetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
Wij waren Seven Pounds aan het kijken en toen moest Mark ineens poepen.
Dusss....
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even bij de buren aanbellen, dit nieuws mogen ze niet missen!
ik wil graag 1 exemplaar bestellen, kan dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh ik heb het zo naar mijn zin he - ondanks het feit dat er echt geen RUK op tv is- want ik heb gisteravond van een vriendin videocamera-tapejes gekregen van onze road trip van jaren geleden. Twee chicks in een oude Toyota. We deden de Côte d'Azur low budget
Dus overnachten in crappy B&B's waar torren uit de kussens vielen (
) en de volgende dag met ons Grace Kelly sjaaltje om ons hoofd en zonnebril op door Monaco flaneren enzo. Dat soort dingen. Brrrrriljant, die vakantie! Ben de bandjes nu op de computer aan het zetten om ze op DVD te branden en ik zit echt te gillen van het lachen af en toe!
Vertel jij het de Hoetoes, vertel ik het de Toetsies!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Vonden ze het wat? Moet ik je SMS-sen als ik ga?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Ow heerlijk; mijn vader is oude dia's aan het snannen (al een week of drie) en dus krijg ik elke dag wel een paar baby / kinder / puberfoto's van mezelf gemaildquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh ik heb het zo naar mijn zin he - ondanks het feit dat er echt geen RUK op tv is- want ik heb gisteravond van een vriendin videocamera-tapejes gekregen van onze road trip van jaren geleden. Twee chicks in een oude Toyota. We deden de Côte d'Azur low budget
) en de volgende dag met ons Grace Kelly sjaaltje om ons hoofd en zonnebril op door Monaco flaneren enzo. Dat soort dingen. Brrrrriljant, die vakantie! Ben de bandjes nu op de computer aan het zetten om ze op DVD te branden en ik zit echt te gillen van het lachen af en toe!
Oh geweldigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik doe even een spoedcursus rooksignalen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:17 schreef Erik het volgende:
[..]
Vertel jij het de Hoetoes, vertel ik het de Toetsies!
Wel heel genant, sommige stukken. We waren echt wereldvreemd hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow heerlijk; mijn vader is oude dia's aan het snannen (al een week of drie) en dus krijg ik elke dag wel een paar baby / kinder / puberfoto's van mezelf gemaild
Waarom 1 juli en niet morgen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een doel voor mezelf gesteld dat ik binnen 3 maanden 17 kilo ga afvallen, stoppen met roken en weer genoeg conditie ga opbouwen. Mijn startdatum is 1 juli
Ik ben nu alleen aan het uitzoeken nog steeds of ik het beste met maaltijdvervangers kan werken of gewoon voedsel.
Bij stoppen met roken is het wel handig als je een startdatum stelt, dan kan je er naar toe leven ipv hysterisch worden bij het idee dat het meteen morgen al moetquote:
Ivm wat persoonlijke zaken kan ik het er even niet bij hebben om me volledig daar op te richtenquote:
Bewaar je de frosting dan los in de koelkast? Ik heb het laatst ín de spuitzak bewaard, en dat was zo hard geworden dat ik er de volgende dag níets meer mee kon.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Probleem opgelost: er is geen ruimte in de koelkast om alle cupcakes in te zetten, dus ik maak nu alleen de frosting en spuit hem morgenochtend op de cupcakes.
Ik heb mijn eigen taartenkoelkast nodig
Nee mens, héérlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Nou ja, je had er bij geweest moeten zijn denk ik![]()
Doe ik binnenkort wel even; no prob!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Elies, doe eens een puberfoto?Ahhhhh? Toe?
Ahahahaaaaaaaaaaaaaaaahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mens, héérlijk!
Ik moet denken aan een reisje door UK met mijn toenmalige mopje. Ik zou kaartlezen en moest roepen als de afslag die op de engelse routebeschrijving stond eraan kwam. Zegt ze op een gegeven moment: "Duurt wel lang; zijn we er nou nog niet?" Zeg ik: "Nee, ik heb nog steeds geen bord gezien met Junction erop."
Toen hadden we ruzie
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ik binnenkort wel even; no prob!
Heb tegen paps gezegd dat ie ze allemaal maar even in een mapje moest zetten!
Deze wil ik je niet onthouden
[ afbeelding ]
Je mag mij niet pesten!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
lijkt op mijn vakantie plannen, 2 weken een huisje in de omgeving van Deniaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:22 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil misschien deze zomer naar spanje, kan bij een vriendinnetje logeren die daar gaat wonen (ergens onder madrid) en zit te kijken of ik dat dan kan combineren met een paar dagen Barcelona. wat zou het goedkoopste zijn? ( ik wilde eerst gaan fietsen, maar dacht dat het iets van 600 km zou zijn... blont..)
Ja, weet ook al welk hotelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil je dan in een hotel, Chico? Want dat is ook wel heel wat anders natuurlijk.. Mijn ouders gaan al 23 jaar elk jaar naar Frankrijk zonder ook maar iets te boeken, en dat zou ik ook niet doen als ik zou gaan kamperen en rondrijden. Maar naar een hotel in een populaire stad in het hoogseizoen...
Een foto van mijn tieten mét sterretjes op de tepel konden ze ook niet hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef Syrena het volgende:
Hehehe, ze kunnen ook niks hebben bij Photobucket![]()
Ik heb echt nog geen honger
Wat was daarvan de bestandsnaam?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Een foto van mijn tieten mét sterretjes op de tepel konden ze ook niet hebben!
Waarom kan/wil je dat dan niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou het echt niet kunnen, roadtrip/niet boeken vantevoren. Ik ga deze zomer naar Antwerpen en dat willen we een dag tevoren besluiten (Ok NU wordt het een paar dagen mooi weer, boeken maar) en dat vind ik al vreselijk moeilijk
.
Jeej! Ik lijk niet meer op een blozende biet! Het is nu alsof ik uitgeschoten ben met de blush.
Sterretje gezocht.jpg?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was daarvan de bestandsnaam?
Tits & stars?
Je vraagt je af wie dat daar allemaal gaat zitten controleren?
Ja dat wel maar dat het allemaal maar 2 jaar was, allemaal samenwonend enzo...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Uniekje
Waarom maakt dat je zo bang en eenzaam dan?
Iedereen heeft toch (meerder) exen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |