Ja ik heb hem nu dus gemistquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Lol, Elisa's plaatje violated the terms of use van Photobucket.
Hoe ik het mogelijk; wat een homo's bij foto-emmer!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Lol, Elisa's plaatje violated the terms of use van Photobucket.
Patatje staat er nog steeds (want die heb ik gezien bij het bijlezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
Hoe was het Lastpost, met dat cliff diving? Doken ze dan uiteindelijk in de Maas?
Is dat niet veel te koud?![]()
Welk plaatje was het Vik? Die van het patatje of de piem0l?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm eens even anders genoemd...
[ afbeelding ]
Z'n ene bal is groter dan de andere. Dat is wel weer zieligquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat had je dan willen kopen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van shoppen! Niet echt geslaagd. Twee topjes voor overal onder, één slipje van Marlies bijpassend bij de bh die ik in Paris Paris had gekocht en een panty en een riem. Maardoe het altijd nog beter dan het vriendinnetje, die alleen tandpasta heeft gekocht
.
Foto's van Muis gemist.
Wat een bikkels!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:16 schreef Lastpost het volgende:
Tuurlijk is het koud, kort samengevat springen ze dus van die kraan die daar midden in het water staat nabij het haven museum te Leuvehaven.
De hoogte is dus 26 meter en vanaf dat punt moeten ze dus hun sprongen wagen met de nodige acties die je ook bij het schoonspringen ziet en ze belanden dan dus in dat heerlijke water.![]()
Ik moet zeggen, voelde me een ijsklontje daar aan de kant laat staan als je op die hoogte staat in je speedo en tot 3 maal het water in moet.
Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verveel je je ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Als je nu Googlet op Op elke pot komt dit topic gewoon bovenaan!![]()
Heb ik ook al gedaan, maar ik kwam niks spannends tegenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken naar een leuk plaatje voor in de OP
Dat is realistischquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Z'n ene bal is groter dan de andere. Dat is wel weer zielig.
* Viking84 rent ook langs.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Cupcake countdown: 22 cupcakes remaining.
Jij mag dat hoor Vikjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 rent ook langs.
20 cakes remaining![]()
.
Misschien istie pregnant man 2.0quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Ze noemen hem nu ook 'Top Tum!'
Dus qua lichaam van....
[ afbeelding ]
naar...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Ik zit Top Gun te kijken en het is toch eeuwig zonde van Val Kilmer![]()
Dan is Tom Cruise toch mooier ouder geworden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet zulke dingen dus ook nooit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij mag dat hoor Vikje![]()
Ze zijn trouwens nog niet klaar, er moet straks als ze helemaal afgekoeld zijn nog frosting op!
Dus heb ik DaD nodig voor de volgende vraag: moet ik ze vannacht dan in de koelkast bewaren of niet? De frosting is poedersuiker, melk, roomboter en vanille.
Dat is perspectiefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Z'n ene bal is groter dan de andere. Dat is wel weer zielig.
Probleem opgelost: er is geen ruimte in de koelkast om alle cupcakes in te zetten, dus ik maak nu alleen de frosting en spuit hem morgenochtend op de cupcakes.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik weet zulke dingen dus ook nooit.. Melk kan bederven buiten de koelkast, dus ik zou ze er wel even in zetten. Kwaad zal 't niet kunnen, lijkt me.
Ik ga zo ook even een taart voor m'n heit bakken.
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Chico: ik heb net carrot cake cupcakes gemaakt (keigoed gelukt) en na het avondeten maak ik nog een appeltaart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |