Je mag mij niet pesten!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even bij de buren aanbellen, dit nieuws mogen ze niet missen!
lijkt op mijn vakantie plannen, 2 weken een huisje in de omgeving van Deniaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:22 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil misschien deze zomer naar spanje, kan bij een vriendinnetje logeren die daar gaat wonen (ergens onder madrid) en zit te kijken of ik dat dan kan combineren met een paar dagen Barcelona. wat zou het goedkoopste zijn? ( ik wilde eerst gaan fietsen, maar dacht dat het iets van 600 km zou zijn... blont..)
Ja, weet ook al welk hotelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil je dan in een hotel, Chico? Want dat is ook wel heel wat anders natuurlijk.. Mijn ouders gaan al 23 jaar elk jaar naar Frankrijk zonder ook maar iets te boeken, en dat zou ik ook niet doen als ik zou gaan kamperen en rondrijden. Maar naar een hotel in een populaire stad in het hoogseizoen...
Een foto van mijn tieten mét sterretjes op de tepel konden ze ook niet hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef Syrena het volgende:
Hehehe, ze kunnen ook niks hebben bij Photobucket![]()
Ik heb echt nog geen honger
Wat was daarvan de bestandsnaam?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Een foto van mijn tieten mét sterretjes op de tepel konden ze ook niet hebben!
Waarom kan/wil je dat dan niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou het echt niet kunnen, roadtrip/niet boeken vantevoren. Ik ga deze zomer naar Antwerpen en dat willen we een dag tevoren besluiten (Ok NU wordt het een paar dagen mooi weer, boeken maar) en dat vind ik al vreselijk moeilijk
.
Jeej! Ik lijk niet meer op een blozende biet! Het is nu alsof ik uitgeschoten ben met de blush.
Sterretje gezocht.jpg?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was daarvan de bestandsnaam?
Tits & stars?
Je vraagt je af wie dat daar allemaal gaat zitten controleren?
Ja dat wel maar dat het allemaal maar 2 jaar was, allemaal samenwonend enzo...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Uniekje
Waarom maakt dat je zo bang en eenzaam dan?
Iedereen heeft toch (meerder) exen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |