Dat is er één van het kaliber "Hoe lang duurder de 80-jarige oorlog?"quote:Op zondag 21 juni 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaa
Net zoals ik op Madeira vroeg, toen Heer G vertelde dat de 24 uur van Le Mans begonnen was, hoe lang dat dan duurde
quote:
Meteen doen ,ben je er vanaf. Ik doe s'morgens bijna altijd alles,zzin of geen zin, heb je de hele dag nog voor je en geen bult...quote:Op zondag 21 juni 2009 10:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk tegen een bult was van 1 meter hoog aan die ik op moet vouwen. Geen zin in.
Doe het voor de tv, vind ik altijd heel relaxendquote:Op zondag 21 juni 2009 10:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk tegen een bult was van 1 meter hoog aan die ik op moet vouwen. Geen zin in.
True truequote:Op zondag 21 juni 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Meteen doen ,ben je er vanaf. Ik doe s'morgens bijna altijd alles,zzin of geen zin, heb je de hele dag nog voor je en geen bult...
Oh sorry, ik kom weleens ergens binnenvallen , maar ik Fok sinds een paar weken ,begonnen met de jan smit affaire.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:37 schreef kwakveense het volgende:
hoi anniebab, hadden we al naar je gezwaaid of kennen we je al?
Hee, goeie tip. Ik doe het 'voor de laptop' dan, maar ik zal even iets leuks op zetten.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:38 schreef karoltje het volgende:
[..]
Doe het voor de tv, vind ik altijd heel relaxend.
En Eddem en Micky ofcourse!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oh sorry, ik kom weleens ergens binnenvallen , maar ik Fok sinds een paar weken ,begonnen met de jan smit affaire.
Je kunt niet typen en was opvouwen tegelijk; wel tv kijken en was opvouwen tegelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, goeie tip. Ik doe het 'voor de laptop' dan, maar ik zal even iets leuks op zetten.
Ik was ook al aan het zoeken, want hij duurde inderdaad volgensmij juist NIET 80 jaarquote:Op zondag 21 juni 2009 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Tachtigjarige Oorlog duurde toch 68 jaar?.
M'n chocoladewhiskeytaart is klaar! Heb er zonet nog chocoladeglazuur overheen gegoten. Hij ziet er niet uit, maar is volgens mij wel enorm lekker..
Toen ik het zei bekroop mij ook al het gevoel dat 'ie niet precies 80 jaar geduurd heeftquote:Op zondag 21 juni 2009 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Tachtigjarige Oorlog duurde toch 68 jaar?.
M'n chocoladewhiskeytaart is klaar! Heb er zonet nog chocoladeglazuur overheen gegoten. Hij ziet er niet uit, maar is volgens mij wel enorm lekker..
Ouders en schoonouders zijn op vakantiequote:Op zondag 21 juni 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doen jullie hier nog aan Vaderdag? Mark vertrekt net met een doosje van Kneipp naar het thuisfront.
nee geen sorry zeggen! ik heb een paar topics gemist en ik vond t lullig als ik je entree zou negerenquote:Op zondag 21 juni 2009 10:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oh sorry, ik kom weleens ergens binnenvallen , maar ik Fok sinds een paar weken ,begonnen met de jan smit affaire.
Zingen is evil wat dat betreftquote:Op zondag 21 juni 2009 10:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee geen sorry zeggen! ik heb een paar topics gemist en ik vond t lullig als ik je entree zou negerentenzij je dus al een uitgebreide entree had gemaakt met glitters vuurwerk en gebak... wees welkom!
@Karoltje: ik ga vanavond naar mn ouders - mn vader is morgen jarig, dus we doen vaderdag en verjaardag in één... ben sowieso een slecht kindwant ik kan er vandaag dus alelen s avonds zijn en volgende week als ie zn verjaardag viert heb ik repetitiedag en daarna gala... ik mis dit jaar alle verjaardagen van alle gezinsleden
en ze zijn wel allemaal bij mij geweest.... (nou ja alledrie
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |