Nee, da's 1 juli! Lief dat je daar aan denkt!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:22 schreef kwakveense het volgende:
jeej phaidra! hej was jouw diploma uitreiking nou al geweest?
Ik vind White Teeth helemaal geweldig, da's een van mn favoriete boeken!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef Totziens het volgende:
Is Zadie Smith wat Maria? Heb hier nog een boek van haar liggen, gaat denk ik mee op vakantie donderdag
Wat voor diploma Phaidra? *nieuwsgierig is*
Hij was (is) fotograaf en Pappa-ElisaB wilde van hem leren. En zo werden wij dus verplichte studieobjecten in onze kindertijdquote:Op zondag 21 juni 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
Elies, waarom maakte je overbuurman foto's van jullie?
Mijn masterbul voor de opleiding oudheidkunde! En daarbij moet ik nog een kleine presentatie houden over mijn scriptie-onderwerp (vroedvrouwen in het romeinse keizerrijk). Ik moet nog beginnen...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef Totziens het volgende:
Is Zadie Smith wat Maria? Heb hier nog een boek van haar liggen, gaat denk ik mee op vakantie donderdag
Wat voor diploma Phaidra? *nieuwsgierig is*
Wat lees je nu dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:01 schreef Totziens het volgende:
Ah ik heb White Teeth hier liggen dus dan komt dat helemaal goed .![]()
En nu als de wiederweerga nog het andere boek uitlezen want doe moet ik weggeven/gooien
Wow, impressive! Dat is nou typisch een vakgebied waar ik echt helemaal nul komma deuk van heb meegekregen!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef Phaidra het volgende:
Mijn masterbul voor de opleiding oudheidkunde! En daarbij moet ik nog een kleine presentatie houden over mijn scriptie-onderwerp (vroedvrouwen in het romeinse keizerrijk). Ik moet nog beginnen...
Ah, dan is het volledig logisch. Het klonk best gek!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij was (is) fotograaf en Pappa-ElisaB wilde van hem leren. En zo werden wij dus verplichte studieobjecten in onze kindertijd
Ik had zelfs nog boeken dubbel in de kast staan, als ik ze ook nog als kado kreegquote:Op zondag 21 juni 2009 13:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat zou echt nooit in mij opkomen!
Had gekund, maar er was helemaal niets geks aan. Het is inderdaad wel grappigquote:Op zondag 21 juni 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Ah, dan is het volledig logisch. Het klonk best gek!
En nu heb je daar alleen maar lol van, zoveel foto's van vroeger hebben is tof!
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat lees je nu dan?![]()
Boeken weggooien?*tilt*
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:17 schreef Totziens het volgende:
Dames dames ik gooi NOOIT boeken weg hoor alleen nu moet ik welGa namelijk backpacken en om nou een stapeltje boeken mee te slepen is geen optie. Ik wil ze aan iemand geven die nog langer blijft hier maar als ze geen interesse heeft...
![]()
De gemiddelde Turk leest trouwens 1 boek per 10 jaar![]()
Oeh wauw, wat goed Phaidra! Ach als het je scriptie-onderwerp is weet je er genoeg over (mag ik hopen) dus dan schud je die presentatie zo uit je mauw!
Aaaawwwquote:Op zondag 21 juni 2009 13:17 schreef Totziens het volgende:
Dames dames ik gooi NOOIT boeken weg hoor alleen nu moet ik welGa namelijk backpacken en om nou een stapeltje boeken mee te slepen is geen optie. Ik wil ze aan iemand geven die nog langer blijft hier maar als ze geen interesse heeft...
![]()
De gemiddelde Turk leest trouwens 1 boek per 10 jaar![]()
Oeh wauw, wat goed Phaidra! Ach als het je scriptie-onderwerp is weet je er genoeg over (mag ik hopen) dus dan schud je die presentatie zo uit je mauw!
Je bent me voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |