hee, doe eens ff lief tegen Saaaaab ja, niet zo desperate!quote:
Jammerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik zeker dat ik er niets te zoeken heb.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:01 schreef BigKahuna het volgende:
Ik kom alleen als het in Bob's is en als Skylark, Biels, behangplakker en Chuck_Norris komen.
Je hebt me verlatenquote:
Ik stond altijd voor je klaar, je had me alleen nooit nodigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je was er nooit als ik je nodig had. Eigen schuld.
Oh wacht. Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stond altijd voor je klaar, je had me alleen nooit nodig![]()
!
Weet ik, dat krijg je als je nooit problemen hebt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh wacht. Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
Boh, wordt zo te zien een solomeet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Komers:
Juicyhil
Misschien:
Trannellius
Irritatie100
Rickokun
Wie nog meer?
Kankergoede combi, maar ik wil niet 'opstapquote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef W00fer het volgende:
Waarom een rocktentHouden de fokkertjes zo van die muziek ? Er is ons NIETS gevraagd.
En ze schenken Bavaria
Eens, muziek moet wel relaxt zijn. En bier, mwah, bijzaak.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef RickoKun het volgende:
Maar hey, emo's, alto's en mooiboys en bazen,
Wat voor muziek wordt daar eigenlijk gedraaid? Ik ga niet naar een tent waar NL muziek gedraaid wordt.
Dat is denk het enige qua muziek waar iedereen het mee eens is.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef RickoKun het volgende:
Maar hey, emo's, alto's en mooiboys en bazen,
Wat voor muziek wordt daar eigenlijk gedraaid? Ik ga niet naar een tent waar NL muziek gedraaid wordt.
Kom dan met suggesties, inmiddels de 34ste keer dat ik dat zeg.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:01 schreef mafkees01 het volgende:
Kuttent stairway. Allemaal van die aries met lang haar. Allemaal gitaren aan de muur en allemaal van die rock en metal figuren lopen daar
Als je mooie wijfen wilt spotten is stairway iig niet the place to be....
Daarom: stairway!
KLB meet met 1 man?!
Klinkt goedquote:Op zondag 19 juli 2009 22:01 schreef mafkees01 het volgende:
Waarom gaan jullie niet met zijn allen op t neude zitten in Utrecht? Lekker op dat plein hangen, of bij king arthur. Daar hebben ze hertog janèn kan je mooie wijfen tjekken die langslopen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neudequote:
Je noemt mijquote:Op zondag 19 juli 2009 23:37 schreef koningdavid het volgende:
Neude is voor mij goed te doen. Komen er nog KLB-ers waar op ik op KLB nog wel een beetje mee 'omga' () ? Ananas? Biels? BigKahuna? Afcajos? Ritmo? Ricko? Komen jullie
?
"omga"quote:Op zondag 19 juli 2009 23:37 schreef koningdavid het volgende:
Neude is voor mij goed te doen. Komen er nog KLB-ers waar op ik op KLB nog wel een beetje mee 'omga' () ? Ananas? Biels? BigKahuna? Afcajos? Ritmo? Ricko? Komen jullie
?
Ik moet je wel teleurstellen. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden op een Fok-meet.quote:
Daarom zette ik zelf al dequote:
Nee, maar sommige KLB-ers zou je gewoon liever eens in het echt spreken dan anderen die je vrijwel niet kent. Is dat zo gek?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:28 schreef mafkees01 het volgende:
Hoezo? want als zij niet komen mis je je KLB vrienden?
Bijna niemand hier denk ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik moet je wel teleurstellen. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden op een Fok-meet.
Ik kom niet maar je mag wel een keer bier komen zuipenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:37 schreef koningdavid het volgende:
?
We maken stiekem een kleine meet. En dan noemen we het geen meet, zodat BK ook komt.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:37 schreef koningdavid het volgende:
?
De Vooruitgangquote:Op maandag 20 juli 2009 23:22 schreef W00fer het volgende:
Iedereen loopt allemaal maar te zeveren, het wordt tijd voor een andere locatie dan.
Café de Vooruitgang in Eindhoven is mijn suggestie. Mooie vrouwen, op loopafstand van station, geen rockmuziek, lekker bier.
Nah, gek. Tis toch allemaal gezwets bij elkaar in KLB. Dusja, kan me niet voorstellen dat ze zo anders zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, maar sommige KLB-ers zou je gewoon liever eens in het echt spreken dan anderen die je vrijwel niet kent. Is dat zo gek?
Eindhovenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:22 schreef W00fer het volgende:
Iedereen loopt allemaal maar te zeveren, het wordt tijd voor een andere locatie dan.
Café de Vooruitgang in Eindhoven is mijn suggestie. Mooie vrouwen, op loopafstand van station, geen rockmuziek, lekker bier.
Jep, duurt nog wel even voordat ik weet wanneer maar laat wel weten dan. We kunnen anders ook in Groningen langskomenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Yo ananas, die ene meet is gefaald tog?
Kunnen we vast wel eensch een andere datum prikken (voor september gaarne) zodat die top notch bij je komt barbeneuken?
Ik misschien, misschien he.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
laat maar.. stairwayKomen er ook nog KLB bazen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:52 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik denk dat er meer mensen komen als Juicyhil niet komt. Anders zit de Stairway zo snel vol![]()
Ik pasquote:Stairway to Heaven is het enige echte rockcafe van Utrecht. Ieder weekend wordt er onvervalst gerocked onder leiding van Stairways Rock-DJ’s. Op het podium staan regelmatig een of meerdere Rockbands.
Ik ruik een planquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jep, duurt nog wel even voordat ik weet wanneer maar laat wel weten dan. We kunnen anders ook in Groningen langskomen!
stemt voor!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
gewoon chillen bij de ananas, want hij heeft een frituurpan.
[x] frituurquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
gewoon chillen bij de ananas, want hij heeft een frituurpan.
patatpanquote:
Íe Kjoe Èm, hij heeft ons toch gevraagd met suggesties te komen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
Epic failure.
Was ook te verwachten met TS.
HAHA NOU EN OF MAAK DE GRAP ANDERS NOG EEN KEER.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:55 schreef Catch_me het volgende:
Krijg je allemaal emmich figuren in je cafe
Krijg je allemaal emmich figuren in het caféquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
HAHA NOU EN OF MAAK DE GRAP ANDERS NOG EEN KEER.
Maar er zijn geen geïnteresseerden. Even de handen omhoog van wie komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef W00fer het volgende:
Zit niet te janken Biels, mochten er echt mensen geïnteresseerd zijn dan kunnen we meeten, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |