Eigenlijk zou ik het niet moeten vragen, maar...quote:
Goede zaak.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:50 schreef Jenglejack het volgende:
1 lekker natte kut voor dit topic:
[ afbeelding ]
Kankerharde neuqsex met jou en je moeder.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het niet moeten vragen, maar...
zoals?
Goede conclusie!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef McFearless het volgende:
Damn, ik wil nog niet slapen, maar moet er over zes uur uit.Dus, ik ga nog niet slapen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:51 schreef McFearless het volgende:
Kankerharde neuqsex met jou en je moeder.
Ik moet er over 9 uur uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef McFearless het volgende:
Damn, ik wil nog niet slapen, maar moet er over zes uur uit.Dus, ik ga nog niet slapen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:58 schreef McFearless het volgende:
Ze wil me.
[..]
Ahhw, wat zielig. Kusje er op?
Nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:03 schreef Jenglejack het volgende:
Neem allemaal nog een drankje alcohol
Tofjes..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
Ben zo slapen, ben nog kapot van gisteren.
Morgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:03 schreef Jenglejack het volgende:
Neem allemaal nog een drankje alcohol
quote:
Zeg je toch gewoon "Nee.".quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tofjes..
"Ja of ik even wat eerder kon komen werken."
Je moet niks.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeg je toch gewoon "Nee.".![]()
Herkenbaar, soms moet je.![]()
je vergeet sex hebben met hete boysquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Eten en drinken, schijten en pissen, en ademhalen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
je vergeet sex hebben met hete boys chicks
Ook dat moet allemaal niet als je dat niet wilt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Seks.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat extra geld is mooi meegenomenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeg je toch gewoon "Nee.".![]()
Herkenbaar, soms moet je.![]()
Ja man, gelukkig!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:11 schreef 3lmo het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet mee ben gegaan naar de discodisco. Dan had ik de Chinezen-invasie gemist.
quote:
Jezelf quoten is gay, maar waar heb je het over ?quote:
Kom jij nog buiten de SC in KLB? Het is echt een hele prestatie dat je dat mist.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezelf quoten is gay, maar waar heb je het over ?
Oh dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Kom jij nog buiten de SC in KLB? Het is echt een hele prestatie dat je dat mist.
Mag dat weg?quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
OK speciaal voor jou dan :
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:26 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet heet vinden
Slaap zachtquote:
ik weet niet hoe dringend je op kamers wilt, maar zeker als je nog ff hebt zou ik gewoon wachten op degene waar je je goed bij voelt en echt een ''wauw'' effect hebtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens ik heb jullie mening nodig!
Ik mag gaan wonen in de kamer die ik woensdag heb bekeken, een kamer van 12 m2 in een woonwijk dicht bij de universiteit. Op zich een prima kamer, en aardige mensen, maar toch sprak het me allemaal niet echt aan..
Nu ben ik dinsdag uitgenodigd om te komen hospiteren bij een andere kamer, ook dichtbij de universiteit en dichtbij het centrum, meer in een studentenwijk, en de kamer en bewoners spreken me ook meer aan..
Ik zou dus heel graag eerst bij die kamer kijken, maar al vind ik het een mooie kamer dan weet ik natuurlijk niet of ze mij wel zo leuk vinden..
Nu mailt het meisje van kamer #1 me net dat ik morgen moet beslissen of ik die kamer daar nu wil hebben of niet.. En kan ik dus niet wachten tot ik kamer #2 heb gezien..
Zouden jullie gaan voor de zekerheid van een kamer, of doorzoeken naar een kamer waar je écht een goed gevoel bij hebt?
Die mensen waren niet echt mensen waar ik mee om zou gaan, iedereen leefde langs elkaar heen, de buurt was zo doods, de keuken zo klein, de kamer toch ook erg klein..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:37 schreef Jenglejack het volgende:
Wat zit je niet lekker dan wat betreft die 1ste kamer ?
In principe moet ik in augustus wel op kamers zitten ja..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dringend je op kamers wilt, maar zeker als je nog ff hebt zou ik gewoon wachten op degene waar je je goed bij voelt en echt een ''wauw'' effect hebt
Ja he, ben ik met je eens.. En dankjewel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:50 schreef Jenglejack het volgende:
Hmmm ik denk dat als het sowieso al niet klinkt met de mensen die daar wonen dat je beter #2 kan gaan hospiteren ipv haastige beslissingen maken.
Vroeg of laat gaan die mensen je toch irriteren, zeker omdat je met ze onder een dak woont.
Succes bij je 2de bezichtiging
idd mee eens... waarom is nog thuis blijven geen optie.. te lange reistijd?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:50 schreef Jenglejack het volgende:
Hmmm ik denk dat als het sowieso al niet klinkt met de mensen die daar wonen dat je beter #2 kan gaan hospiteren ipv haastige beslissingen maken.
Vroeg of laat gaan die mensen je toch irriteren, zeker omdat je met ze onder een dak woont.
Succes bij je 2de bezichtiging
2 uur en 45 minuten reistijd. En bovendien wil ik gewoon graag op kamers!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd mee eens... waarom is nog thuis blijven geen optie.. te lange reistijd?
ja ok, graag op kamers wil ik ook, maar ik wacht wel totdat de juiste komt zegmaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2 uur en 45 minuten reistijd. En bovendien wil ik gewoon graag op kamers!
Van Den Helder naar Groningen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:41 schreef swarmahoer het volgende:
van waar naar waar moet je eigelijken moet je niet in september pas beginnen?
*topic inrolt*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:25 schreef jagga het volgende:
oi ik heb effkes hulp nodig...ik kom niet op een naam
Het is een band zoals blink 182, in diezelfde tijd maakten hun ook nummers maar ik kom niet meer op de band
Hetzelfde soort muziek als blink 182 en in 1 clip kwam tijdens een korte gitaarsolo uit het water van een zwembad.
Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:45 schreef IQM het volgende:
Nog even een Lost-aflevering kijken in bed en dan slapen.
TOEDELS!
wij danken uquote:
Ga je toch naar Maastricht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2 uur en 45 minuten reistijd. En bovendien wil ik gewoon graag op kamers!
Dat nieuwe album van placeboquote:
hier ook.quote:
Ik heb gisteravond eerst nog zio'n grote bak chocolade mousse gegeten en daarna een liter cola. Eten en drinken helpt!quote:
Wat moest je bij de hornbach?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef kurk_droog het volgende:
ik had net 1.44 eu op rekeninggoed dat ik keek anders stond ik in de hornbach voor lul
Moet geld
Nee, naar Maastricht zou minimaal 3,5 uur zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je toch naar Maastricht?
Ow en gefeliciteerd nog
Dankjewelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:32 schreef Silentalarm het volgende:
En iedereen die geslaagd is ( BT is de enige waarvan ik het weet) gefeliciteerd
ik voelde me kut en kon niet meer slapen dus ging op Fok!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wtf kanker autist wat deed je om dat tijdstip op fok? Ik was al om half 3 thuis ofzo
Me too.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:41 schreef 3lmo het volgende:
Wat een kutregen, en ik wilde zo naar de stad.
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdegodverdegodver, wat is vandaag een ontzettende kutdag zeg.
Hier schijnt de zon!1!11!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:41 schreef 3lmo het volgende:
Wat een kutregen, en ik wilde zo naar de stad.
I ain't got nothin' but love babe, eight days a week.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef McFearless het volgende:
Zes dagen werken in de week iis een dag te veel.
The Beatlesssss.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
I ain't got nothin' but love babe, eight days a week.
Jij begint erover op FOK!, dus lijkt me dat je er dan ook best over wil praten op FOK!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je dat serieus wil weten dan moet je vooral 'wat nou weer?' vragen op Fok!.
Stel jouw hele familie ligt op stervenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij begint erover op FOK!, dus lijkt me dat je er dan ook best over wil praten op FOK!En als ik dan vraag wat er (nou weer) is en jij antwoordt uiterst duidelijk met 'wat ik zeg', tsja...
Als ik ergens niet over wil praten, begin er ik niet over op FOK!. Easy as that.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel jouw hele familie ligt op stervenen jij zegt, goh wat een kutdag dit. En ik zeg, ja wat nou weer?
Zou jij dan gaan uitleggen wat er is, of zou je dan denken, die vraag is zo gesteld dat ik er niet eens antwoord op wil geven? Kom op zeg.
Ik zeg toch nergens dat ik er niet over wil praten op Fok?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik ergens niet over wil praten, begin er ik niet over op FOK!. Easy as that.
En die 'wat nou weer' was niet zo gemeen bedoeld als het wellicht overkwam. Maar het is volgens mij niet de eerste keer deze week/weken dat jij (en anderen hier) het over een kutdag hebben. Vandaar.
Als ik er geen interesse in zou hebben, zou ik er niet naar vragen, hè.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik er niet over wil praten op Fok?
Ik zeg alleen dat je blijkbaar toch geen interesse hebt in het hoe en waarom van mijn opmerking omdat je die vraag zo stelt en dan ook nog eens hier, nou dan ga ik dus ook geen antwoord geven.
En als je iets niet gemeen bedoelt dan moet je misschien proberen het wat vriendelijker te formuleren.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga douchen en naar een verjaardag![]()
!
Gast serieus. Hoe gaat het ondertussen met je kater?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik voelde me kut en kon niet meer slapen dus ging op Fok!
wat een overreactie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel jouw hele familie ligt op stervenen jij zegt, goh wat een kutdag dit. En ik zeg, ja wat nou weer?
Zou jij dan gaan uitleggen wat er is, of zou je dan denken, die vraag is zo gesteld dat ik er niet eens antwoord op wil geven? Kom op zeg.
het is dat ik mijn nieuwe muis moet installeren, anders zou ik nu al in de kroeg zitten hoorquote:
Op zaterdag naar de kroeg gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het is dat ik mijn nieuwe muis moet installeren, anders zou ik nu al in de kroeg zitten hoor
alles is beter dan op fok f5en hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op zaterdag naar de kroeg gaan.Heb je niks beters te doen?
WoW!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alles is beter dan op fok f5en hoor
dat is ongeveer hetzelfde maar dan moet je de hele tijd op 1 en 2 drukkenquote:
Zit sowieso liever 3 daagjes brak op een festival.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is ongeveer hetzelfde maar dan moet je de hele tijd op 1 en 2 drukken![]()
ja fijn idd, ik zit nu nog huid te pellen van de vorige; mocht je rebels geen zonnebrand meenemen, doe maar toch voor ome sybquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zit sowieso liever 3 daagjes brak op een festival.
http://www.logitech.com/index.cfm/428/359&cl=us,en?WT.ac=sc|downloads||ddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef Syb-rund. het volgende:
joecie help me eens, ik kan die kankerdriver van dit ding niet vinden; het is zo ene g5 lase mouse
Ik had idd op Pinkpop geen zonnebrand mee, was helemaal verveldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja fijn idd, ik zit nu nog huid te pellen van de vorige; mocht je rebels geen zonnebrand meenemen, doe maar toch voor ome syb
Your welcomequote:
ik zo op je last.fm kijken, in augustus mag je pas weer verbrandenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had idd op Pinkpop geen zonnebrand mee, was helemaal verveld
Boeit me eerlijk gezegd weinig, ben al sowieso niet bleek ofzo.
Jupquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zo op je last.fm kijken, in augustus mag je pas weer verbranden![]()
psst, er zijn gratis dingen genoeg in nederland hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jup
Doe het rustig aan, omdat geld enzulks.
Maar ja, wel meteen Sziget
Ja, maar ik heb een fobie voor zulks festivals. Te weinig grote namen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
psst, er zijn gratis dingen genoeg in nederland hoor
je gaat toch niet deze keer toch niet weer alleen he
ja maar maar.... support your local scenequote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een fobie voor zulks festivals. Te weinig grote namen.
Nee, ik had gratis vliegtickets en festivaltickets voor Sziget, dus niet zo moeilijk iemand te vinden.
Overigens was ik niet alleen op Pinkpop, was een fok-user tegengekomen op Utrecht Centraal en was daarmee gegaan.
Dit is vast niks nieuws, maar ik ben nogal een groupie. Hoe groter de naam, hoe harder m`n piemel word.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja maar maar.... support your local scene
die grote namen voegen meestal helemaal niet zo veel toe, en het is zonder talent geen kans te geven![]()
heb je deze keer wel al een kampeermaatje gevonden
Geen Pub meetquote:
namen van de nederlandse bandjes!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dit is vast niks nieuws, maar ik ben nogal een groupie. Hoe groter de naam, hoe harder m`n piemel word.
Kijk, er zijn wel wat Nederlandse bandjes die ik leuk vind, maar die zie ik al per ongeluk in voorprogramma`s van veel concerten
Ik heb wel een kampeermaatje
Voorbeelden zijn Voicst, Kane, Hot Stewards, Room Eleven, Destine.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
namen van de nederlandse bandjes!
aight, heel goed
die tongzoen was anders erg spannendquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Geen Pub meetPub meets zijn echt saai.
Pfff, ijsklontjes naar elkaar gooienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die tongzoen was anders erg spannend
ik wilde nog typen; ''als je kane leuk vind wurg ik je met mijn voeten'' maar ik had stiekem hoop dat er meer nederlandse bandjes waren die beter waren dan die weinand.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voorbeelden zijn Voicst, Kane, Hot Stewards, Room Eleven, Destine.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pfff, ijsklontjes naar elkaar gooien
Ik vind ze dus niet leukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wilde nog typen; ''als je kane leuk vind wurg ik je met mijn voeten'' maar ik had stiekem hoop dat er meer nederlandse bandjes waren die beter waren dan die weinand.
bij mij valt het wel mee hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind ze dus niet leukAlleen die stem al. Maar Voicst vind ik weer wel enzo.
Maar ja, zit dus niet zo in de lokale bands
Je hebt ze welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bij mij valt het wel mee hoor![]()
als moet ik eerlijk bekennen, ik heb volgensmij nog nooit een band uit flevoland gehoord
bwhehe, dat zal het wel zijn ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt ze welMaar zulks bands blijven alleen maar binnen Flevoland
Almere, Lelystad enzo zijn inderdaad net echt muzikaal ofzo.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bwhehe, dat zal het wel zijn ja.
alhoewel, zo een troosteloze omgeving zou opzich een goede voedingsbodem moeten zijn voor black metal of doom
wowie!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Almere, Lelystad enzo zijn inderdaad net echt muzikaal ofzo.
We hebben een poppodium ja, past 150 man in
Ik maak gewoon een opmerking lieverd, ik zeg het niet zodat iedereen kan vragen wat er is. Maar als je dat wel vraagt, vraag het dan ook met interesse en niet omdat het 'moet'.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een overreactie.
je hebt blijkbaar een handje van vol van die ''OEI IK VOEL ME NIET ZO GOED-jes'' waar je hoopt dat iemand zo heul geïnteresseerd gaat vragen wat er aan de hand is! ( en hopelijk ook nog naar de activiteiten die je de komende drie maanden gaat ondernemen gaat vissen)
Ja. Ik ga daar ook niet oneindig zitten hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:03 schreef IQM het volgende:
En nu alweer terug van de verjaardag?Of zit je daar achter de computer?
Ik weet niet bij wie je precies zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Ik ga daar ook niet oneindig zitten hooruurtje is prima.
Meisje waarmee ik ooit in de wieg heb gelegen maar waar ik nu niet (veel) meer met om ga.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet bij wie je precies zit.Familie zeker?
Je lag al zo vroeg met meisjes in bed?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meisje waarmee ik ooit in de wieg heb gelegen maar waar ik nu niet (veel) meer met om ga.
Ik stuur wel een oefententamen dat ik heb naar je.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:28 schreef Smart_ass het volgende:
Fuck, eigenlijk moest ik vandaag leren maar ik heb welgeteld één hoofdstuk gelezen.Wat een faal.
Hoezo nu wel dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Smart_ass het volgende:
Whehe. Nou ik ben nu dus wel echt bezig voor school, en straks ga ik weg naar een verjaardag. Toch wel.
Pleun, de gangmaker op ieder feest.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ze wil graag dat ik kom jweet. Zonder mij geen party.
Nou, nou. Dan kijk ik verkeerd zeker.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
Tieten.
Mileyquote:
Link?quote:
Avaquote:
van wie?quote:
Alleen de uitverkorenen kunnen de beste posts zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, nou. Dan kijk ik verkeerd zeker.
Trouwens!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen de uitverkorenen kunnen de beste posts zien.
Hoiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen de uitverkorenen kunnen de beste posts zien.
Geslaagd?quote:
Gratzz...quote:
Dankje!quote:
Nee, ik ook nietquote:
Jij kunt er domweg niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Nee, ik ook nietik typ dit nu vanaf die Chromium crossover maar hij weigert 'm te vergroten tot een groot scherm.. Mac is raar.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij kunt er domweg niet mee omgaan.
Helaas. Ik begrijp je probleem verder ook niet, Chromium crossover?quote:
Ja ik vind Safari maar onhandig, en Chrome is er niet voor de Mac dus nam ik de crossover.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Helaas. Ik begrijp je probleem verder ook niet, Chromium crossover?
Wat is er onhandig aan Safari!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vind Safari maar onhandig, en Chrome is er niet voor de Mac dus nam ik de crossover.
Wou je anders beweren dan?quote:
Dit zie ik dan maar als een bevestiging van mijn gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit zie ik dan maar als een bevestiging van mijn gelijk.
Laat maar vallen, het komt toch wel van. Het geeft niet of je rent.quote:
Of je wat?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat maar vallen, het komt toch wel van. Het geeft niet of je rend.
Ah jah, Doe Maar danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat maar vallen, het komt toch wel van. Het geeft niet of je rent.
Neuken?quote:
Is je vader een avondje uit?quote:
Uhu.quote:
En jij herkent me nogquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef dagdag het volgende:
hoi
ik ga heul niet wegquote:
Hoi dagdag.quote:
Speak for you self, you ...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:34 schreef Juicyhil het volgende:
Bitches.
Jij kudtuser, tyf es op.quote:
Kudtquote:
't is al weer overquote:
ga dan even fappen om de druk te verlichtenquote:
Daardoor kwam het juistquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:21 schreef gers het volgende:
[..]
ga dan even fappen om de druk te verlichten
Ik had het al sinds ik geboren wasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef gers het volgende:
tijdens me banperiode ben ik iets gaan voel voor krentenbol
Eerst vragen, pas bij toestemming voelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef gers het volgende:
tijdens me banperiode ben ik iets gaan voel voor krentenbol
pics?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef dagdag het volgende:
tering wat krijgt inter een lelijk nieuw shirt
lieve krentenbol mag ik iets voor je voelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eerst vragen, pas bij toestemming voelen.
Heb jij iets aziatisch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Voor wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:27 schreef gers het volgende:
[..]
lieve krentenbol mag ik iets voor je voelen
dat uitshirt is vroegah toch wel eens gebruikt , wel een mooi shirtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef dagdag het volgende:
http://kitkross.wordpress(...)-home-away-kit-leak/
Neuken?quote:
Ok.quote:
Ik zie jouw post en dit nummer begint, toeval?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
ik sta hogr in kaste dan krentenbol, dus ze moet wel
die lijkt op avatar silentalarmquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie jouw post en dit nummer begint, toeval?
JA!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:02 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Wel van mij hè?( even krentie claimen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |