Eigenlijk zou ik het niet moeten vragen, maar...quote:
Goede zaak.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:50 schreef Jenglejack het volgende:
1 lekker natte kut voor dit topic:
[ afbeelding ]
Kankerharde neuqsex met jou en je moeder.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het niet moeten vragen, maar...
zoals?
Goede conclusie!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef McFearless het volgende:
Damn, ik wil nog niet slapen, maar moet er over zes uur uit.Dus, ik ga nog niet slapen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:51 schreef McFearless het volgende:
Kankerharde neuqsex met jou en je moeder.
Ik moet er over 9 uur uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef McFearless het volgende:
Damn, ik wil nog niet slapen, maar moet er over zes uur uit.Dus, ik ga nog niet slapen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:58 schreef McFearless het volgende:
Ze wil me.
[..]
Ahhw, wat zielig. Kusje er op?
Nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:03 schreef Jenglejack het volgende:
Neem allemaal nog een drankje alcohol
Tofjes..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
Ben zo slapen, ben nog kapot van gisteren.
Morgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:03 schreef Jenglejack het volgende:
Neem allemaal nog een drankje alcohol
quote:
Zeg je toch gewoon "Nee.".quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tofjes..
"Ja of ik even wat eerder kon komen werken."
Je moet niks.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeg je toch gewoon "Nee.".![]()
Herkenbaar, soms moet je.![]()
je vergeet sex hebben met hete boysquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Eten en drinken, schijten en pissen, en ademhalen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
je vergeet sex hebben met hete boys chicks
Ook dat moet allemaal niet als je dat niet wilt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Seks.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat extra geld is mooi meegenomenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeg je toch gewoon "Nee.".![]()
Herkenbaar, soms moet je.![]()
Ja man, gelukkig!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:11 schreef 3lmo het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet mee ben gegaan naar de discodisco. Dan had ik de Chinezen-invasie gemist.
quote:
Jezelf quoten is gay, maar waar heb je het over ?quote:
Kom jij nog buiten de SC in KLB? Het is echt een hele prestatie dat je dat mist.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezelf quoten is gay, maar waar heb je het over ?
Oh dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Kom jij nog buiten de SC in KLB? Het is echt een hele prestatie dat je dat mist.
Mag dat weg?quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
OK speciaal voor jou dan :
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:26 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet heet vinden
Slaap zachtquote:
ik weet niet hoe dringend je op kamers wilt, maar zeker als je nog ff hebt zou ik gewoon wachten op degene waar je je goed bij voelt en echt een ''wauw'' effect hebtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens ik heb jullie mening nodig!
Ik mag gaan wonen in de kamer die ik woensdag heb bekeken, een kamer van 12 m2 in een woonwijk dicht bij de universiteit. Op zich een prima kamer, en aardige mensen, maar toch sprak het me allemaal niet echt aan..
Nu ben ik dinsdag uitgenodigd om te komen hospiteren bij een andere kamer, ook dichtbij de universiteit en dichtbij het centrum, meer in een studentenwijk, en de kamer en bewoners spreken me ook meer aan..
Ik zou dus heel graag eerst bij die kamer kijken, maar al vind ik het een mooie kamer dan weet ik natuurlijk niet of ze mij wel zo leuk vinden..
Nu mailt het meisje van kamer #1 me net dat ik morgen moet beslissen of ik die kamer daar nu wil hebben of niet.. En kan ik dus niet wachten tot ik kamer #2 heb gezien..
Zouden jullie gaan voor de zekerheid van een kamer, of doorzoeken naar een kamer waar je écht een goed gevoel bij hebt?
Die mensen waren niet echt mensen waar ik mee om zou gaan, iedereen leefde langs elkaar heen, de buurt was zo doods, de keuken zo klein, de kamer toch ook erg klein..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:37 schreef Jenglejack het volgende:
Wat zit je niet lekker dan wat betreft die 1ste kamer ?
In principe moet ik in augustus wel op kamers zitten ja..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dringend je op kamers wilt, maar zeker als je nog ff hebt zou ik gewoon wachten op degene waar je je goed bij voelt en echt een ''wauw'' effect hebt
Ja he, ben ik met je eens.. En dankjewel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:50 schreef Jenglejack het volgende:
Hmmm ik denk dat als het sowieso al niet klinkt met de mensen die daar wonen dat je beter #2 kan gaan hospiteren ipv haastige beslissingen maken.
Vroeg of laat gaan die mensen je toch irriteren, zeker omdat je met ze onder een dak woont.
Succes bij je 2de bezichtiging
idd mee eens... waarom is nog thuis blijven geen optie.. te lange reistijd?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:50 schreef Jenglejack het volgende:
Hmmm ik denk dat als het sowieso al niet klinkt met de mensen die daar wonen dat je beter #2 kan gaan hospiteren ipv haastige beslissingen maken.
Vroeg of laat gaan die mensen je toch irriteren, zeker omdat je met ze onder een dak woont.
Succes bij je 2de bezichtiging
2 uur en 45 minuten reistijd. En bovendien wil ik gewoon graag op kamers!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd mee eens... waarom is nog thuis blijven geen optie.. te lange reistijd?
ja ok, graag op kamers wil ik ook, maar ik wacht wel totdat de juiste komt zegmaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2 uur en 45 minuten reistijd. En bovendien wil ik gewoon graag op kamers!
Van Den Helder naar Groningen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:41 schreef swarmahoer het volgende:
van waar naar waar moet je eigelijken moet je niet in september pas beginnen?
*topic inrolt*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:25 schreef jagga het volgende:
oi ik heb effkes hulp nodig...ik kom niet op een naam
Het is een band zoals blink 182, in diezelfde tijd maakten hun ook nummers maar ik kom niet meer op de band
Hetzelfde soort muziek als blink 182 en in 1 clip kwam tijdens een korte gitaarsolo uit het water van een zwembad.
Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:45 schreef IQM het volgende:
Nog even een Lost-aflevering kijken in bed en dan slapen.
TOEDELS!
wij danken uquote:
Ga je toch naar Maastricht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2 uur en 45 minuten reistijd. En bovendien wil ik gewoon graag op kamers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |