quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:43 schreef TheFrankey het volgende:
en dat zogenaamde wegkijken ook. In faith + 1 in southpark hebben ze het daar ook over
Corvus Coraxquote:
enkel zilver?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:54 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Corvus Corax![]()
Hier heb ik de pest aan... Behangen met goud, zo'n "pimp" look en een ego waar je U tegen zegt...![]()
[ afbeelding ]
Er is niks met een ego, alleen moet dat wel ergens op gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:54 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Corvus Corax![]()
Hier heb ik de pest aan... Behangen met goud, zo'n "pimp" look en een ego waar je U tegen zegt...![]()
[ afbeelding ]
na 8 albums, 10 mixtapes en een sloot hits in de VS dan mag datquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:56 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Er is niks met een ego, alleen moet dat wel ergens op gebaseerd zijn.
Dat dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef JeMoeder het volgende:
Snap het dan, Hatebreed is gewoon cool :p
Het gaat om kwaliteit, niet om productie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
na 8 albums, 10 mixtapes en een sloot hits in de VS dan mag dat
het is niet moeilijk om te scoren in de VS. Die tieners daar luisteren naar alle rotzooi zolang het maar stoer is en veel bling bevatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
na 8 albums, 10 mixtapes en een sloot hits in de VS dan mag dat
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:54 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Corvus Corax![]()
[ afbeelding ]
Naja, Lil Wayne is 1 van de grootste rappers in de VS. Wat je er van vindt moet je zelf weten, maar hij heeft meer verkocht dan Hatebreed en consorten bijelkaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:26 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet om productie.
Anders kan elke palletsorteerder wel zo'n ego zich aanmeten.
Of ze schamen zich voor hun muziekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef The_stranger het volgende:
[ afbeelding ]Je kunt wel zien wie er wel en niet belangrijk zijn in de band
Ja sorry.... die plaat lag in de winkels voordat we het wisten /schouders ophaaltquote:
en dat niet alleen in amerika, zoals anderen zeggen... ook wereldwijdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Naja, Lil Wayne is 1 van de grootste rappers in de VS. Wat je er van vindt moet je zelf weten, maar hij heeft meer verkocht dan Hatebreed en consorten bijelkaar.
Jep, aangezien 95% van de mensen een kudde instelling hebben en gewoon luistert wat de rest ook luistert, aangezien ze er anders 'niet bij horen'. Feit blijft dat het simplistische rukmuziek is, waarvan hij alleen in 10 minuutjes een rijmpje schrijft, en één of andere rukproducer 20 licenties koopt om samples uit andere nummers te rippen en die te mixen tot een tweederangs (gangstaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Naja, Lil Wayne is 1 van de grootste rappers in de VS. Wat je er van vindt moet je zelf weten, maar hij heeft meer verkocht dan Hatebreed en consorten bijelkaar.
ja hier doet een mens natuurlijk 5 weken overquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:03 schreef JeMoeder het volgende:
waarvan hij alleen in 10 minuutjes een rijmpje schrijft,
Nee, een kwartierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
ja hier doet een mens natuurlijk 5 weken over![]()
Vrolijke muziek trouwens![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:24 schreef gunk77 het volgende:
Deze is dan wel weer apart
http://media.photobucket.(...)erna666/Obituary.jpg
Die middelste doet het nog verkeerd ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:24 schreef gunk77 het volgende:
Deze is dan wel weer apart
http://media.photobucket.(...)erna666/Obituary.jpg
Je was me voorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:43 schreef TheFrankey het volgende:
en dat zogenaamde wegkijken ook. In faith + 1 in southpark hebben ze het daar ook over
Jeetje, er is weer een nieuw trucje geleerd op fotografisch gebied dus moet het maar gelijk gebruikt worden, op een vreselijk slechte manier ook nog eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef The_stranger het volgende:
Het lijken wel Playmobil-poppetjes... of zijn die bomen zo klein?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef The_stranger het volgende:
Dat is een nieuwe fotografie techniek, waardoor het net nep lijkt, terwijl het echt is. De naam is mij echter ff ontschoten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Het lijken wel Playmobil-poppetjes... of zijn die bomen zo klein?
Tilting.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe fotografie techniek, waardoor het net nep lijkt, terwijl het echt is. De naam is mij echter ff ontschoten.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat is dan wel goed volgens jullie?
Bandfoto's zijn inderdaad meestal leleeeeeeeeeeeeeeeeeeeek.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze voldoet wel aan dit topic.
Dudette, het is Queen! Restecp!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef godigita het volgende:
[..]
Dat voorhoofd.
En die kerel achteraan in de schaduw.
iet iet iet..quote:
Zonder die gasten was het misschien nog best een mooie foto geweest.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
"Bwuhahahaha!"
tevens: Lil Wayne![]()
![]()
![]()
Misschien was het een foto in opdracht van het COC of iets dergelijks...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef godigita het volgende:
Creed.En dan al helemaal die laatste foto. Hoe verantwoord je dat uberhaupt als fotograaf? 'Voor deze shoot lijkt me het een leuk idee als jullie je shirts uitdoen. Vraag me niet waarom! Gewoon doen!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef Banzaiaap het volgende:
Zo horen bandfoto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dat is al helemaal kansloos. Zie ons eens levendig en jong zijn! Rowrrr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft ook wat vreemdere foto's op zijn naam:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:35 schreef Ada. het volgende:
Alleen Anton Corbijn weet de juiste te maken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef Banzaiaap het volgende:
Zo horen bandfoto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De bovenste is natuurlijk wel het stereotype foto waar TS het over heeft. En terecht. Kutfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer foute 'tallica pics:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2009 11:39:15 ]
Die foto's met Jason Newsted gaan nog, maar sinds ze die andere aapachtige bassist hebben losgelaten is het alleen maar downhill.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:38 schreef RvLaak het volgende:
Nog meer foute 'tallica pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel mooi (maar goed, ik ben fan van Corbijn)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:38 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hij heeft ook wat vreemdere foto's op zijn naam:
[ afbeelding ]
Hij kan het inderdaad welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:46 schreef Ada. het volgende:
[..]
Maar wel mooi (maar goed, ik ben fan van Corbijn)
Cliff was god natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef godigita het volgende:
[..]
Die foto's met Jason Newsted gaan nog, maar sinds ze die andere aapachtige bassist hebben losgelaten is het alleen maar downhill.
Jason Newsted
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is trouwens ook vet kicken!![]()
![]()
Mooi vrijstaand gemaakt ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is trouwens ook vet kicken!![]()
![]()
Heb werkelijk geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe ziet een goeie bandfoto er eignelijk uit![]()
Die van Depeche Mode een pagina terug.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe ziet een goeie bandfoto er eignelijk uit![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Vooral Immortal is er goed in.
[ afbeelding ]
Hij heb een goed getrainde bier-spier en verdient behoorlijk knaken... Niets mis meequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:07 schreef davako het volgende:
[..]
Die achterste zou je vader maar zijn....
Homo's of niet.......maar Justin heeft veel vrouwen geneukt en vooral veel hele mooie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:30 schreef davako het volgende:
And last but not least. Wat een homo's
[ afbeelding ]
Die rechter met zijn naar voren geschoven chest.quote:
Ik heb zo'n hekel aan foto's waarop duidelijk te zien is dat ze zo veel moeite doen om het te laten lijken dat het een actie shot is/niet geposeerd is, terwijl het werkelijk van het CD hoesje afspat dat ze minuten lang in die pose hebben gezeten om die shoot te doen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef Cmonv het volgende:
New cool collective is wel goed in bandfoto's:
sowieso vies, die langharige mannenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef Cmonv het volgende:
Mislukte bandfoto's (komen meestal van metalbands)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
New cool collective is wel goed in bandfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey gast, Madball is gewoon de bom, dus boeit die foto?... nee. Ze zijn iig niet gemaakt of posers ofzoquote:
Turbonegroquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dan morgen deze heren er ook wel bij:
[ afbeelding ]
\m/ "Rhinestone homo rock-n-roll" \m/
Dat ligt dan aan jou want ik zie er niets van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan foto's waarop duidelijk te zien is dat ze zo veel moeite doen om het te laten lijken dat het een actie shot is/niet geposeerd is, terwijl het werkelijk van het CD hoesje afspat dat ze minuten lang in die pose hebben gezeten om die shoot te doen...
Madball is die rechter I presume?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hey gast, Madball is gewoon de bom, dus boeit die foto?... nee. Ze zijn iig niet gemaakt of posers ofzoZo doen ze nl. altijd
Zelfde categorie:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:16 schreef cerror het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij elkaar staan/zitten en voor je kijken. KLIK! Foto klaar, oprotten.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Vooral Immortal is er goed in.
[ afbeelding ]
Madball, niet Meatballquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om die vetzak ging.
Wat is er WEL goed dan? Gewoon met de hele band keurig op een rijtje en recht in de camera kijken?quote:
Madballquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wat is er WEL goed dan? Gewoon met de hele band keurig op een rijtje en recht in de camera kijken?
Dit is de cast van FEAR 3 ofzo? Djesusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfde categorie:
[ afbeelding ]![]()
![]()
EDIT: Op Clown na die een 15 jarige ziet waar ie zn knuppel wel in zou willen steken
Hier een combinatie van Hatebreed & Madballquote:
Slipknotquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dit is de cast van FEAR 3 ofzo? Djesus
Iknowquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hier een combinatie van Hatebreed & Madball
Repostquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfde categorie:
[ afbeelding ]![]()
![]()
EDIT: Op Clown na die een 15 jarige ziet waar ie zn knuppel wel in zou willen steken
OMG hij trapt er in!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef afcajos het volgende:
Bandfoto's![]()
Maar als je het goed neer weet te zetten, kan je mooie dingen bereiken. Zoals deze foto, dat meisje lijkt op deze pose best lekkerOndanks dat kapsel.
[ afbeelding ]
Je hebt het toch wel over die linker chimeid he ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef afcajos het volgende:
Bandfoto's![]()
Maar als je het goed neer weet te zetten, kan je mooie dingen bereiken. Zoals deze foto, dat meisje lijkt op deze pose best lekkerOndanks dat kapsel.
[ afbeelding ]
Een genetisch gemanipuleerde pleeborstel bedoel je?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
OMG hij trapt er in!
Pssst: dat is OOK een jongen
Nee joh, hij is één van die Thaise ladyboys die Carradine vermoord hebben!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een genetisch gemanipuleerde pleeborstel bedoel je?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef afcajos het volgende:
Bandfoto's![]()
[ afbeelding ]
Ik zou haar doen, wat is d'r naam?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef afcajos het volgende:
Bandfoto's![]()
[ afbeelding ]
Homo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, wat is d'r naam?
Hey Guus Meeuwis (links boven). Wist niet dat hij ook Schläger maakte.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:08 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort het natuurlijk. Gewoon bij elkaar zitten en foto maken.
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef afcajos het volgende:
Bandfoto's![]()
[ afbeelding ]
En dan een berg erachter photoshoppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:08 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort het natuurlijk. Gewoon bij elkaar zitten en foto maken.
Static-Xquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
"Bwuhahahaha!"
tevens: Lil Wayne![]()
![]()
![]()
Doet me anders heel erg veel aan The Hives denken...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef Zjummie het volgende:
Die van Direct zijn dan weer eigenlijk best goedIn elk geval niet de standaard poses
Er reageren altijd wel weer mensenquote:
Zou ik ook zeggen, nu je net met het schaamrood op je kaken die vleeslollie weer hebt teruggestopt.quote:
Rammsteinquote:
Ik wilde ook al een 'DC foto postenquote:
Die is tof.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
hella(met allemaal 'wolfband' tshirts aan
)
[ afbeelding ]
Ik heb geen oog voor zulke muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Marilyn Mansonquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:27 schreef Michielos het volgende:
dat niemand iets als dit poste ..
[ afbeelding ]
die hoed
die schmink![]()
!!
quote:
Props voor de Queen fotoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:16 schreef cerror het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij elkaar staan/zitten en voor je kijken. KLIK! Foto klaar, oprotten.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:34 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Christelijke bands ftw.
quote:
Dat snap ik nou nooit. Je afzetten tegen 'mode-fags' maar er intussen zelf allemaal identiek bijlopen.quote:
Dat is juist het grappige.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit. Je afzetten tegen 'mode-fags' maar er intussen zelf allemaal identiek bijlopen.
Is idd grappig, maar dergelijke figuren menen zich altijd zo hard af te moeten zetten dat ze het wel heel serieus nemen.quote:
Jesus Use me - The Faith Tones... Zeg asjeblieft dat dit een parodie van Jiskefet is. Die linkse zou Kees Prins kunnen zijn.quote:
The Shins is erg tof inderdaad, maar deze foto deed me gelijk denken aan een foto van Wintersleep.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:50 schreef Lakai het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal the Shins!
Leuke foto's (beetje nerdy, maar ik vind het wel tof)
Goeie muziek ook nog!
LOL mijn vriendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze voldoet wel aan dit topic.
Heeft inderdaad veel overeenkomsten!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
The Shins is erg tof inderdaad, maar deze foto deed me gelijk denken aan een foto van Wintersleep.
[ afbeelding ]
Die valt dan wel weer in het stramien van "gewoon in de camera kijken".quote:Op maandag 22 juni 2009 12:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[ afbeelding ]
Och, Queen heeft inderdaad niet altijd het goede eind te pakken.
Is dan ook weer waar...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die valt dan wel weer in het stramien van "gewoon in de camera kijken".
Dat komt ook omdat ie fucking baas is!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef Blight het volgende:
Deze muzikant kan het niet helpen trouwens. Hij kijkt altíjd stoer.
[ afbeelding ]
what the....quote:
GWARquote:
SLAYER!!!!! \m/ \m/quote:
wtf, wat voor kutband is dit nou weer, beejte met plastic wapens op de fotoquote:Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
maar ze hebben tenminste wel een trekkerdiscipline
volgens mij zijn er wel een paar echt, of allemaalquote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef wuh het volgende:
[..]
wtf, wat voor kutband is dit nou weer, beejte met plastic wapens op de foto
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:28 schreef GenesiZ het volgende:
Geen band, maar wel verschrikkelijk eng!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef fraubitch het volgende:
Wat een goed topic![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je hoe geniaal Heino is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:28 schreef GenesiZ het volgende:
Geen band, maar wel verschrikkelijk eng!!
[ afbeelding ]
Je moet maar zo denken; zij hebben dik geld verdiend met het opdoen van "wat" make-up en het maken van "takkeherrie" (vind het zelf wel geinig).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:09 schreef Gewas het volgende:
Ik vraag me bij Immortal altijd af of ze serieus zijn of dat ze lopen te geinen.
Immortal is niet serieusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:09 schreef Gewas het volgende:
Ik vraag me bij Immortal altijd af of ze serieus zijn of dat ze lopen te geinen.
[..]
Weet je hoe geniaal Heino is.Ik heb iets van 10 cd's van hem.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef The_stranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |