Vraag niet te veel van de modjesquote:
Mijn dorpjequote:Naarden heeft Elseviers jaarlijkse vergelijking van alle Nederlandse gemeenten gewonnen. Amstelveen is nummer twee en Heemstede drie. Pekela eindigt onderaan.
De gemeente Naarden is in 2009 de beste gemeente om in te wonen De gemeente Naarden is in 2009 de beste gemeente om in te wonen
Naarden is de beste gemeente om te wonen van het jaar 2009. Tweede is Amstelveen en derde is Heemstede. Pekela, Bellingwedde en Vlagtwedde eindigen onderaan.
Naarden wint dankzij drie sterke troeven: de talrijke historische monumenten in de oude vesting, het natuurgebied Naardermeer en de aanwezige bedrijvigheid. Ameland, Amsterdam en Ermelo bieden het meeste woongenot tegen de laagste woonlasten. Wieringermeer, Moordrecht en Berkelland brengen de inwoners de hoogste woonlasten in rekening, tegen het minste woongenot.
Maar waarom is Amstelveen nr 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo dat was een drukke week, eerst een paar dagen ziek en dan paar dagen cursus.. vandaag maar ff rustig aan doen
[..]
Mijn dorpje
Logischquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef golfer het volgende:
Van de top-15 in dat onderzoek van Elsevier staan maar liefst 12 steden uit Noord-Holland.
Klopt, maar ik zou nooit ergens anders willen wonen dan hierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar waarom is Amstelveen nr 2![]()
Saai dorp!![]()
Boeiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Sluiter de eerste set verloren in zijn halve finale te zien op RTL-7
En ik vraag me nog steeds af wat Diemen in dat lijstje doet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef golfer het volgende:
Van de top-15 in dat onderzoek van Elsevier staan maar liefst 12 steden uit Noord-Holland.
Zeker kijk maar eens in de tennis topics.quote:
Klopt foutje.quote:
Nee in Amerika sloegen ze stijl achterover voor Washington Krajicek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Leuk voor Sluiter, maar het is wel een wat gedegradeerde finale met Sluiter tegen Benjamin Becker.
Trouwens Griekenland werd europees kampioen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Leuk voor Sluiter, maar het is wel een wat gedegradeerde finale met Sluiter tegen Benjamin Becker.
Ja, en?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Griekenland werd europees kampioen.
Doet dat iets af aan het tournooi ?quote:
Van Raaij kon er zelf het hardste om lachen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:16 schreef Bjoro het volgende:
ff nog een heerlijke om weer eens terug te zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat dacht je dan hoe v Vleuten en Spaan aan het einde in de lach schieten !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Raaij kon er zelf het hardste om lachen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat dacht je dan hoe v Vleuten en Spaan aan het einde in de lach schieten !![]()
schiet aardig op, nieuwe elektra zit er voor de helft in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Bos81 het volgende:
en met je huisje?
v Nistelrooij op tijd ingescreven voor de IJsselcup !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik heb hier een brief van Samaranch.'
'Ik woon op nummer één in de Anton Geeskink straat, Joop Zoetemelk op nummer twee omdat ie altijd tweede werd'quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
v Nistelrooij op tijd ingescreven voor de IJsselcup !
heerlijk als je het zo terug ziet toch ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik woon op nummer één in de Anton Geeskink straat, Joop Zoetemelk op nummer twee omdat ie altijd tweede werd'
'Op nummer drie Erica Terpstra vanwegen haar bronds op de spelen ?'
'Nee man daar woont mevrouw Trudie van Gameren.'
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:14 schreef tong80 het volgende:
Bossie is nog wakker ik zag hem net in een ander topic
Mens, doe niet zo eng.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:17 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten nog ff Oerol online te kijkenWe hebben een vpro- gevoel ondanks dat het een avro - programma is.
Ik kan niet alles doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Mens, doe niet zo eng.
Cultuur?
De opening van de Hermitage in Amsterdam heeft nog niet eens een topic gekregen en Oerol is voor ouwe hippies als wij.
Cultuur is tegenwoordig de laatste CD van AliB.
Braaf een antwoord gegeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:27 schreef tong80 het volgende:
Golfert topic voor jou :
Wie is/was voor jullie de beste columnist in Nederland ?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:27 schreef tong80 het volgende:
Golfert topic voor jou :
Wie is/was voor jullie de beste columnist in Nederland ?
Ze hebben nu gedronken Bosquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat TTK een serieus forum was? Ik zie bijna alleen maar "ongein".
Of komt dit door het nachtelijke tijdstip?
Bossiequote:
Die podcast ik welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Voor het eerst dit jaar weer eens in de radio 1 studio's. Luister vanaf nu, experimenteel programma met Harm Edens en Henk Bres.
Nu ik hier zit gaat het weer kriebelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Mis je het werken voor Radio-1 niet SCH ?
Ook omdat iedereen blij is je weer te zien.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook omdat iedereen blij is je weer te zien.
Dat is op Fok wel anders.
En nu is ome Jaap lekker aan het zingen ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Twee petekindjes te logeren, die van 16 maanden wil maar niet slapen.
Hoer oud is de andere ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Twee petekindjes te logeren, die van 16 maanden wil maar niet slapen.
Lief manquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
De ander is bijna 4, ze slapen nu beide
Ze zijn gekleurd en hebben rastavlechtjes en zijn echt super, maar doodvermoeiend.
Top dat je zo leuk doet met deze kids en Desmond enzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
De ander is bijna 4, ze slapen nu beide
Ze zijn gekleurd en hebben rastavlechtjes en zijn echt super, maar doodvermoeiend.
Morgen begin van de middag. Liep vanmiddag met D., kwamen bij een sloot, vraagt hij: zwemmen daar krokodillen in???quote:
Leuk hoor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Morgen begin van de middag. Liep vanmiddag met D., kwamen bij een sloot, vraagt hij: zwemmen daar krokodillen in???
Wij zijn hun peetpapa's en ze zijn regelmatig hier.
Moet ik altijd aan mijn pa denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
Morgen is het toch vaderdag? Zouden we nog iets van ze krijgen?
Oh heet dat tegenwoordug chuppa chupsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef tong80 het volgende:
Jelle en mijntje spelen hier vaak in de straat met vriendjes als ze mogen logeren.
Hoor ik ze op straat al.
Ik heb altijd chuppa chups in huis.
Komen ze aanbellen en dan noemt Mijntje me plagerig Hermien omdat ik haar ooit Willemien noemde ipv Willemijn.
'Dus Willemien wilt geen lollie ?'
Ja wel Herman.'
Het mooiste dat er is.
Is al heel wat voor die chauvinsten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ma zei dat ik moest uitkijken.
Je hebt zo maar een verkeerde naam.
ik ben gevraagd om morgenvroeg zwemleraar te spelen (serieus !!!!!)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ma zei dat ik moest uitkijken.
Je hebt zo maar een verkeerde naam.
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben gevraagd om morgenvroeg zwemleraar te spelen (serieus !!!!!)
schijn je ook een naam mee op te kunnen bouwen
Beestje mag al lang blij zijn dat ie geen Mart wordt genoemd.quote:
Hij ligt nu zo lekker te slapen in zo'n afschuwelijke kleur mandjequote:
Ik heb het echt overwogenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Beestje mag al lang blij zijn dat ie geen Mart wordt genoemd.
Ik vond het een geslaagde grapquote:Op zondag 21 juni 2009 18:08 schreef tong80 het volgende:
Slotje
Open dag van Feijenoord groot succes.
Niet eens met een sluitpostquote:Op zondag 21 juni 2009 18:08 schreef tong80 het volgende:
Slotje
Open dag van Feijenoord groot succes.
Mart kwam nog even bij Studio Sport aan de telefoon vanuit Barcelona waar hij als vader van Tjerk was bij het EK-honkbal voor clubteams.quote:
Ik heb hem op streams gisteravond en vanochtend gezien,quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Mart kwam nog even bij Studio Sport aan de telefoon vanuit Barcelona waar hij als vader van Tjerk was bij het EK-honkbal voor clubteams.
Van Kampen zit vanaf gisteravond vast na een vechtpartij.
Staat geprogrammeerd op de DVD-speler.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef tong80 het volgende:
Golfert vergeet je niet naar Ali te kijken vanavond ?
Ik kort de naam wel in , in MJ ,maar ik noem hem heel vaak Menneke valt me oop .quote:Op zondag 21 juni 2009 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik riep het meteen hier : heet ie geen Martje?![]()
Het is een schatje
T lijkt wel of het een verzoek is van Kinheim, hij schrijft ook al voor de sportweek hierover.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Mart kwam nog even bij Studio Sport aan de telefoon vanuit Barcelona waar hij als vader van Tjerk was bij het EK-honkbal voor clubteams.
Van Kampen zit vanaf gisteravond vast na een vechtpartij.
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:29 schreef maril het volgende:
Menneke- Janneman mijn nieuwe huisdier Katertje heeft al lekker kattemelk gedronken. En lit nu op mijn borsten te slapen![]()
Menneke -Janneman aan de melk
[ afbeelding ]
en Bjoro lekker geslapen ?quote:
Leuke stunt, maar natuurlijk niet waar.quote:
als ie maar niet op de foto hoeft danquote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef SCH het volgende:
Krijg een mail van de Revu of ik wil meewerken aan een artikel over mensen die veel op FOK! en GS posten. Iet svoor tong misschien?
Iets voor jezelf? Je staat toch ook hoog op het lijstje van topposters?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef SCH het volgende:
Krijg een mail van de Revu of ik wil meewerken aan een artikel over mensen die veel op FOK! en GS posten. Iet svoor tong misschien?
Yep, was ook een verzoek aan mezelf maar ik heb daar geen belangstelling voor. Jij?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets voor jezelf? Je staat toch ook hoog op het lijstje van topposters?
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:26 schreef SCH het volgende:
Yep, was ook een verzoek aan mezelf maar ik heb daar geen belangstelling voor. Jij?
En ik wil niet in dat pulpblaadje staan.quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef SCH het volgende:
Ik zag het in de gids staan.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef maril het volgende:
Vanavond voor de liefhebbers Belga Sport op Canvas 22.10
Samen met Pélé, Beckenbauer en Neeskens, behoorde Swat van der Elst tot de miljoenenploeg van de New York Cosmos. Hij had zijn plaatsje te danken aan acht succesvolle jaren bij Anderlecht met wie hij twee Europese bekers binnen sleepte. Een documentaire over deze vergeten superspits, wiens leven na het voetbal vooral heel hard bergafwaarts ging
klinkt goed !quote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef maril het volgende:
Samen met Pélé, Beckenbauer en Neeskens, behoorde Swat van der Elst tot de miljoenenploeg van de New York Cosmos. Hij had zijn plaatsje te danken aan acht succesvolle jaren bij Anderlecht met wie hij twee Europese bekers binnen sleepte. Een documentaire over deze vergeten superspits, wiens leven na het voetbal vooral heel hard bergafwaarts ging
Hij heeft toch nog wel een mooi snookerpaleis.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef maril het volgende:
het begint bijna...al moet ik eigenlijk nog een rondje hardlopen van mezelf...quote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef maril het volgende:
Geweldig OUD in CUL topicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:46 schreef Ole het volgende:
in elk geval eentje gevondenUit eten met kleine kinderen
Hij is leuk, he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:46 schreef Ole het volgende:
in elk geval eentje gevondenUit eten met kleine kinderen
Soms is het echt goed voor je harde schijffie om even gewoon echt te niksenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:57 schreef borisz het volgende:
Beetje een rustuitdag vandaag. Heel weinig zinnige dingen gedaan. Had ik wel even nodig na vorige week
.
Niet alleen voor mijn harde schijf maar ook voor mijn keel is het goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Soms is het echt goed voor je harde schijffie om even gewoon echt te niksen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:35 schreef Bjoro het volgende:
Avond..ik ga ff op het terras zitten...shirt uit, maar de broek gewoon aan !
Ja maar het kwam niet echt lekker op gang.. wat dieper op gang bedoel ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef tong80 het volgende:
Mooie vaders en zonen vanavond.
Lieve mensen
Het was mooi genoeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar het kwam niet echt lekker op gang.. wat dieper op gang bedoel ik.
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:24 schreef Ole het volgende:
ik duim nog even met terugwerkende kracht voor N.
Twee keerquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:29 schreef SCH het volgende:
Heeft geholpen, bedankt, hij is geslaagd
En ik had een goede test: ws. een boekenrubriek op de radio vanaf september
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Suijk het volgende:
ja, daarom postte ik wat minder de afgelopen periode.
Knettergekquote:„Ik wist niet dat het zo bijzonder is”
SCH heeft een mooie stem.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef maril het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat hij ook zo'n stem heeft.
Alleen die vreselijke Friese tongval. Dat is nou wel weer jammer.quote:
Stuur maar langsquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:23 schreef Ole het volgende:
heb eindelijk een interieurverzorgster gevonden![]()
Wat een feest!!!
Was wel nodig ook trouwens![]()
Mooi ik houd van een mooie stemquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH heeft een mooie stem.
Kan ik je vertellen.
Daarom is ie ook door de screening gekomen denk ik.
Is gewoon een automatisch scriptje op elk topic van tong hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
Volgens sjimz had het topic wel een kans gehad met een betere OP![]()
![]()
Die heeft het dus ook niet in de gaten.
Wist ik al.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is gewoon een automatisch scriptje op elk topic van tong hoor.
Niet zo raar doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
Laatste druppie en dan ook naar bed en straks weer vroeg naar het werk.
quote:
Ah, dat wordt dan zuipen, boeren en stoere mannenpraatquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk bijna weekendmorgen lekker vrij en dan met vrienden naar de ardennen (de vrouwen blijven thuis
)
WTF is doelgroepvoleybal?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef SCH het volgende:
Ben gisteravond naar doelgroepvolleybal geweest. Overal spierpijn
Of van die lange slungerige homo"squote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
WTF is doelgroepvoleybal?
Volleybal voor seksueel gehandicapten ofzo?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
Homo's die met elkaar volleyballen, gezellig man. Je bent welkom golfer, je valt vast niet uit de toon
De lengte wordt pas onder de douche vergeleken.quote:
Sterkquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De lengte wordt pas onder de douche vergeleken.
Dankjewel voor het inkoppen van mijn voorzet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
De lengte wordt pas onder de douche vergeleken.
Ja en de mooiste Charlie's Angelquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:50 schreef golfer het volgende:
De vrouw van de man van 6 miljoen, toch?
Wie gaat er trouwen ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
Heb er niet echt een beeld bij.
lekker voetballetje kijken vanavond, morgen hele dag bruiloft
MOrgen Richard, vriend van Nick, hij is getuige.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie gaat er trouwen ?
Ik heb alleen maar begrafenissen de laatste paar jaar.
Leuk je Portugeze voetbalvriend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
MOrgen Richard, vriend van Nick, hij is getuige.
Volgende week vrijdag Olaf, jongen die ik 9 jaar geleden op het internetfanforum van Heerenveen leerde kennen. Trouwt nu in Portugal waar hij woont. Ik ben getuige.
Wat een gedoe.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk je Portugeze voetbalvriend.
Ik was getuige bij mijn broer.
Ze vroeg of iemand bezwaren had tegen dit huwelijk.
'U overvalt me wel mevrouw' zei ik.
en...geloof je jezelf ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb plechtig beloofd geen gekke dingen te zullen doen of zeggen.
Dan kijkt ie heel serieus hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:16 schreef tong80 het volgende:
Wat is het vreemdste dat je ooit op Lowlands hebt meegemaakt
Rubbereend
op de radio was hij er ook enorm droog onder. Heb je veel geleerd vroegen ze? Nee antwoorde hij, het is gewoon een trucje. Beetje formules erin stampen en wat handigheidjes en dan heb je het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:55 schreef tong80 het volgende:
Super-eindexamen: cum laude in record van 22 vakken
NIJMEGEN - De echte bolleboos van het eindexamenjaar 2009 is niet een 18-jarige uit Vlissingen, maar een scholier uit Nijmegen. Daniël Verschuren, leerling van het Stedelijk Gym in Nijmegen, slaagde cum laude voor 22 vakken.
En alsof dat nog niet genoeg is, legt hij in augustus alvast het propedeutisch examen scheikunde aan de Radboud Universiteit af. Tussendoor is hij bovendien geslaagd voor het toelatingsexamen aan de Oxford University in Engeland, waar hij vanaf september natuurkunde gaat studeren.
Zelf loopt hij niet zo te leuren met die unieke drieklapper, maar toen alle media iemand uit Vlissingen uitriepen tot ‘bolleboos van het jaar’, vond zijn mentor dat die eer toch echt aan Daniël toekomt. Hij haalde zijn gymnasiumdiploma in alle vier de examenprofielen: Cultuur & Maatschappij; Maatschappij & Economie; Natuur & Gezondheid en Natuur & techniek.
„Ik wist niet dat het zo bijzonder is”, zei Daniël gisterochtend, nog wat katerig na het zoveelste examenfeestje. Maar op de keukentafel van zijn ouderlijk huis aan de d’Almarasweg lag alweer een dikke pil open. „Dat boek moet ik vandaag nog even doornemen voor de propedeuse scheikunde aan de Radboud Universiteit.”
Hij heeft gemerkt dat scheikunde toch niet helemaal je van het voor hem is. Daarom kiest hij voor natuurkunde, in Oxford. Verschuren is door de strenge selectie heen dankzij een toelatingstoets waarvoor hij glansrijk slaagde, een goed verlopen motivatiegesprek en zijn superdiploma van het Gym.
Je vind het stiekum haske leuk, het wachten is op jullie bruiloftquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
MOrgen Richard, vriend van Nick, hij is getuige.
Volgende week vrijdag Olaf, jongen die ik 9 jaar geleden op het internetfanforum van Heerenveen leerde kennen. Trouwt nu in Portugal waar hij woont. Ik ben getuige.
Wat een gedoe.
jij zou zooooooo'n leuke getuige zijn !quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Je vind het stiekum haske leuk, het wachten is op jullie bruiloft
klusjesmanquote:
Ja Gutquote:
Schiet je verbouwing al een beetje op ?quote:
RIP MJ Mackson,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Bjoro het volgende:
Michael Jackson Dies
Posted Jun 25th 2009 5:20PM by TMZ Staff
We've just learned Michael Jackson has died. He was 50.
Michael suffered a cardiac arrest earlier this afternoon at his Holmby Hills home and paramedics were unable to revive him. We're told when paramedics arrived Jackson had no pulse and they never got a pulse back.
A source tells us Jackson was dead when paramedics arrived. A cardiologist at UCLA tells TMZ Jackson died of cardiac arrest.
Once at the hospital, the staff tried to resuscitate him but he was completely unresponsive.
We're told one of the staff members at Jackson's home called 911.
La Toya ran in the hospital sobbing after Jackson was pronounced dead.
Michael is survived by three children: Michael Joseph Jackson, Jr., Paris Michael Katherine Jackson and Prince "Blanket" Michael Jackson II.
volgens http://www.tmz.com/ !
Sta dan ook wat eerder opquote:
Inderdaad. Moest er net ook aan denken.quote:
Ik had een groene broek aan toen ik deze TT bedachtquote:
wat toevallig...hier ook !quote:
ik heb het ook een keertje ingevuld !quote:
quote:
Mijn allermooiste blijf toch Liberian girlquote:
ja redelijk, je komt nog wel eens in situaties waar je vooraf niet aan denkt, dus dat neemt soms wat meer tijd in dan geplandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Schiet je verbouwing al een beetje op ?
Ik weet het, ik zwaai te weinigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:47 schreef tong80 het volgende:
Bluesie je praat tegen niemand.
Deze kroeg is op instorten na dood.
quote:
Zielig he.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:32 schreef SCH het volgende:
Ze zeggen dat Michael Jackson is overleden.
Niet geloven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |