Vraag niet te veel van de modjesquote:
Mijn dorpjequote:Naarden heeft Elseviers jaarlijkse vergelijking van alle Nederlandse gemeenten gewonnen. Amstelveen is nummer twee en Heemstede drie. Pekela eindigt onderaan.
De gemeente Naarden is in 2009 de beste gemeente om in te wonen De gemeente Naarden is in 2009 de beste gemeente om in te wonen
Naarden is de beste gemeente om te wonen van het jaar 2009. Tweede is Amstelveen en derde is Heemstede. Pekela, Bellingwedde en Vlagtwedde eindigen onderaan.
Naarden wint dankzij drie sterke troeven: de talrijke historische monumenten in de oude vesting, het natuurgebied Naardermeer en de aanwezige bedrijvigheid. Ameland, Amsterdam en Ermelo bieden het meeste woongenot tegen de laagste woonlasten. Wieringermeer, Moordrecht en Berkelland brengen de inwoners de hoogste woonlasten in rekening, tegen het minste woongenot.
Maar waarom is Amstelveen nr 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo dat was een drukke week, eerst een paar dagen ziek en dan paar dagen cursus.. vandaag maar ff rustig aan doen
[..]
Mijn dorpje
Logischquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef golfer het volgende:
Van de top-15 in dat onderzoek van Elsevier staan maar liefst 12 steden uit Noord-Holland.
Klopt, maar ik zou nooit ergens anders willen wonen dan hierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar waarom is Amstelveen nr 2![]()
Saai dorp!![]()
Boeiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Sluiter de eerste set verloren in zijn halve finale te zien op RTL-7
En ik vraag me nog steeds af wat Diemen in dat lijstje doet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef golfer het volgende:
Van de top-15 in dat onderzoek van Elsevier staan maar liefst 12 steden uit Noord-Holland.
Zeker kijk maar eens in de tennis topics.quote:
Klopt foutje.quote:
Nee in Amerika sloegen ze stijl achterover voor Washington Krajicek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Leuk voor Sluiter, maar het is wel een wat gedegradeerde finale met Sluiter tegen Benjamin Becker.
Trouwens Griekenland werd europees kampioen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Leuk voor Sluiter, maar het is wel een wat gedegradeerde finale met Sluiter tegen Benjamin Becker.
Ja, en?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Griekenland werd europees kampioen.
Doet dat iets af aan het tournooi ?quote:
Van Raaij kon er zelf het hardste om lachen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:16 schreef Bjoro het volgende:
ff nog een heerlijke om weer eens terug te zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat dacht je dan hoe v Vleuten en Spaan aan het einde in de lach schieten !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Raaij kon er zelf het hardste om lachen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat dacht je dan hoe v Vleuten en Spaan aan het einde in de lach schieten !![]()
schiet aardig op, nieuwe elektra zit er voor de helft in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Bos81 het volgende:
en met je huisje?
v Nistelrooij op tijd ingescreven voor de IJsselcup !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik heb hier een brief van Samaranch.'
'Ik woon op nummer één in de Anton Geeskink straat, Joop Zoetemelk op nummer twee omdat ie altijd tweede werd'quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
v Nistelrooij op tijd ingescreven voor de IJsselcup !
heerlijk als je het zo terug ziet toch ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik woon op nummer één in de Anton Geeskink straat, Joop Zoetemelk op nummer twee omdat ie altijd tweede werd'
'Op nummer drie Erica Terpstra vanwegen haar bronds op de spelen ?'
'Nee man daar woont mevrouw Trudie van Gameren.'
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:14 schreef tong80 het volgende:
Bossie is nog wakker ik zag hem net in een ander topic
Mens, doe niet zo eng.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:17 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten nog ff Oerol online te kijkenWe hebben een vpro- gevoel ondanks dat het een avro - programma is.
Ik kan niet alles doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Mens, doe niet zo eng.
Cultuur?
De opening van de Hermitage in Amsterdam heeft nog niet eens een topic gekregen en Oerol is voor ouwe hippies als wij.
Cultuur is tegenwoordig de laatste CD van AliB.
Braaf een antwoord gegeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:27 schreef tong80 het volgende:
Golfert topic voor jou :
Wie is/was voor jullie de beste columnist in Nederland ?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:27 schreef tong80 het volgende:
Golfert topic voor jou :
Wie is/was voor jullie de beste columnist in Nederland ?
Ze hebben nu gedronken Bosquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat TTK een serieus forum was? Ik zie bijna alleen maar "ongein".
Of komt dit door het nachtelijke tijdstip?
Bossiequote:
Die podcast ik welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Voor het eerst dit jaar weer eens in de radio 1 studio's. Luister vanaf nu, experimenteel programma met Harm Edens en Henk Bres.
Nu ik hier zit gaat het weer kriebelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Mis je het werken voor Radio-1 niet SCH ?
Ook omdat iedereen blij is je weer te zien.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook omdat iedereen blij is je weer te zien.
Dat is op Fok wel anders.
En nu is ome Jaap lekker aan het zingen ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Twee petekindjes te logeren, die van 16 maanden wil maar niet slapen.
Hoer oud is de andere ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Twee petekindjes te logeren, die van 16 maanden wil maar niet slapen.
Lief manquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
De ander is bijna 4, ze slapen nu beide
Ze zijn gekleurd en hebben rastavlechtjes en zijn echt super, maar doodvermoeiend.
Top dat je zo leuk doet met deze kids en Desmond enzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
De ander is bijna 4, ze slapen nu beide
Ze zijn gekleurd en hebben rastavlechtjes en zijn echt super, maar doodvermoeiend.
Morgen begin van de middag. Liep vanmiddag met D., kwamen bij een sloot, vraagt hij: zwemmen daar krokodillen in???quote:
Leuk hoor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Morgen begin van de middag. Liep vanmiddag met D., kwamen bij een sloot, vraagt hij: zwemmen daar krokodillen in???
Wij zijn hun peetpapa's en ze zijn regelmatig hier.
Moet ik altijd aan mijn pa denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
Morgen is het toch vaderdag? Zouden we nog iets van ze krijgen?
Oh heet dat tegenwoordug chuppa chupsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef tong80 het volgende:
Jelle en mijntje spelen hier vaak in de straat met vriendjes als ze mogen logeren.
Hoor ik ze op straat al.
Ik heb altijd chuppa chups in huis.
Komen ze aanbellen en dan noemt Mijntje me plagerig Hermien omdat ik haar ooit Willemien noemde ipv Willemijn.
'Dus Willemien wilt geen lollie ?'
Ja wel Herman.'
Het mooiste dat er is.
Is al heel wat voor die chauvinsten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ma zei dat ik moest uitkijken.
Je hebt zo maar een verkeerde naam.
ik ben gevraagd om morgenvroeg zwemleraar te spelen (serieus !!!!!)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ma zei dat ik moest uitkijken.
Je hebt zo maar een verkeerde naam.
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben gevraagd om morgenvroeg zwemleraar te spelen (serieus !!!!!)
schijn je ook een naam mee op te kunnen bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |