Vraag niet te veel van de modjesquote:
Mijn dorpjequote:Naarden heeft Elseviers jaarlijkse vergelijking van alle Nederlandse gemeenten gewonnen. Amstelveen is nummer twee en Heemstede drie. Pekela eindigt onderaan.
De gemeente Naarden is in 2009 de beste gemeente om in te wonen De gemeente Naarden is in 2009 de beste gemeente om in te wonen
Naarden is de beste gemeente om te wonen van het jaar 2009. Tweede is Amstelveen en derde is Heemstede. Pekela, Bellingwedde en Vlagtwedde eindigen onderaan.
Naarden wint dankzij drie sterke troeven: de talrijke historische monumenten in de oude vesting, het natuurgebied Naardermeer en de aanwezige bedrijvigheid. Ameland, Amsterdam en Ermelo bieden het meeste woongenot tegen de laagste woonlasten. Wieringermeer, Moordrecht en Berkelland brengen de inwoners de hoogste woonlasten in rekening, tegen het minste woongenot.
Maar waarom is Amstelveen nr 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo dat was een drukke week, eerst een paar dagen ziek en dan paar dagen cursus.. vandaag maar ff rustig aan doen
[..]
Mijn dorpje
Logischquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef golfer het volgende:
Van de top-15 in dat onderzoek van Elsevier staan maar liefst 12 steden uit Noord-Holland.
Klopt, maar ik zou nooit ergens anders willen wonen dan hierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar waarom is Amstelveen nr 2![]()
Saai dorp!![]()
Boeiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Sluiter de eerste set verloren in zijn halve finale te zien op RTL-7
En ik vraag me nog steeds af wat Diemen in dat lijstje doet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef golfer het volgende:
Van de top-15 in dat onderzoek van Elsevier staan maar liefst 12 steden uit Noord-Holland.
Zeker kijk maar eens in de tennis topics.quote:
Klopt foutje.quote:
Nee in Amerika sloegen ze stijl achterover voor Washington Krajicek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Leuk voor Sluiter, maar het is wel een wat gedegradeerde finale met Sluiter tegen Benjamin Becker.
Trouwens Griekenland werd europees kampioen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Leuk voor Sluiter, maar het is wel een wat gedegradeerde finale met Sluiter tegen Benjamin Becker.
Ja, en?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Griekenland werd europees kampioen.
Doet dat iets af aan het tournooi ?quote:
Van Raaij kon er zelf het hardste om lachen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:16 schreef Bjoro het volgende:
ff nog een heerlijke om weer eens terug te zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |