Ben je gek, kind vooral thuis laten, koters in restaurant, getver.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef vosss het volgende:
Godsklere, wat een onzin. Flikker dat kind gewoon ergens in bed.
Alsof ie alleen maar thuis kan slapen.
Stelletje overbezorgde ouders.
Ik zie het overal om me heen gebeuren, nee ik kan niet, want de kleine moet naar bed vanmiddag.
Jong lamlul, flikker dat kind godnondeju op de bank voor de tv met een zak chips en een fles cola!
!!!!
En een hond leg je gewoon netjes onder de tafel en die blijft daar liggen zonder t ekwijlen of te bedelen en als je hond dat niet kan ben je een incompetente lamzak die zo een beestje niet eens een beetje fatsoen bij kan brengen.quote:Je neemt toch ook geen hond mee en laat die door de tent rennen?
Ik wel, TS heeft een aapje op zijn schouder gekregen en nu mag hij het uitzoeken. Lekker het probleem bij iemand anders neerleggen heet dat. TS heeft duidelijk geen idee. Slim gedaan van broer, dan heeft hij geen gezeik met zijn wijf over de verkeerde keuzequote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef 2dope het volgende:
Ik snap er geen hol van; in de TT staat dat het specifiek gaat om "Uit eten" en dan met kinderen, in de OP staat weer dat het gaat om een "dagje" vertier, althans voor de namiddag en tevens geef je daar aan dat het eten niet veel uit maakt?
Kan je nagaan wat voor een prutsende lutsert je bent als je dat je kinderen niet kan bijbrengen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:22 schreef vosss het volgende:
Precies!
[..]
En een hond leg je gewoon netjes onder de tafel en die blijft daar liggen zonder t ekwijlen of te bedelen en als je hond dat niet kan ben je een incompetente lamzak die zo een beestje niet eens een beetje fatsoen bij kan brengen.
Onze hond ging ALTIJD mee uit eten en dat heeft NOOIT voor problemen gezorgd
Als je kinderen van 5 niet aan tafel kunnen zitten maar een ballenbak nodig hebben ben je aan het falen als opvoeder.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Je broer neemt de kinderwagen mee, kind van 1 slaapt wel in de kinderwagen. Kind van 3 is onder de indruk en zal keurig aan tafel zitten met eten.
Pas vanaf een jaar of 5 moet je kinderen thuis laten of een restaurant met een ballenbak uitzoeken.
Het niet lusten is een kwestie van opvoeden, en als ze gaan klieren, schreeuwen en rondrennen, is het een epic fail van opvoeden.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Driekwart van wat op bord ligt lusten ze sowieso niet en na 5 minuten (ja hou de stopwatch er maar bij) lusten ze niet meer en gaan ze vervolgens klieren, schreeuwen en rondrennen.
Jij hebt duideljk zelf geen kinderen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kleine kinderen en uit eten. Daar moet je niets goeds van verwachten want het valt altijd tegen.
Driekwart van wat op bord ligt lusten ze sowieso niet en na 5 minuten (ja hou de stopwatch er maar bij) lusten ze niet meer en gaan ze vervolgens klieren, schreeuwen en rondrennen.
Veel beter is om ze van te voren friet te geven en vervolgens naar een ballenbak of wat dan ook te dirigeren.
Eventueel kunnen ze nog een ijsje komen eten maar hiervoor geldt de zelfde driekwart en 5 minuten-regel
Sorry, maar jouw kop bevalt mij nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het niet lusten is een kwestie van opvoeden, en als ze gaan klieren, schreeuwen en rondrennen, is het een epic fail van opvoeden.
Je hebt een typo in je nickquote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sorry, maar jouw kop bevalt mij niet
Nee hoor, expres gedaan. De meest voorkomende spelfout op Nederlands internet in 2004quote:
Top-idee lijkt me zo. Kan de jongste toch in haar bedje slapen en iedereen lekker eten (trouwens, ben het eens met Swets, kind van 1 slaapt overal, dus kinderwagen mee moet voldoende zijn! Niet zo moeilik over doen...)quote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
@TS: waarom google je niet even op een 'thuis-kok' bij jou in de buurt? Is superleuk: komen ze bij jou thuis koken en zorgen voor alles (van de aankleding van de tafel tot de afwas). Zo kunnen je neefjes/nichtjes gewoon lekker naar eigen bedje en hoef je je geen zorgen te maken dat ze andere gasten lastig vallen. Kan een hele leuke avond worden! En vooraf ga je met de hele familie naar het park of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |