abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70271143
Hallo allemaal,

Ik hoop dat hier wat creatieve geesten zitten, want ik kom er niet uit.
Volgende maand vieren we de trouwdag van mijn ouders. We: mijn broer met vrouw en 2 kids (1 en 3 jaar oud), onze ouders natuurlijk en ik zelf.
Nou is het aan mij de eer om uit te vissen wat we gaan doen. Meestal deden we iets van een dagje uit met een etentje eraan vasr, maar met kleine kinderen ligt dat wat anders. Een hele dag kan niet, want de kleinste slaapt nog 's middags, en bij voorkeur thuis. Dus ik ben op zoek voor iets leuks in de namiddag. Eten kan thuis of uit, dat maakt niet zoveel uit.
Heeft er iemand leuke suggesties? Ik zou er erg blij mee zijn.
Gutopboale
pi_70271234
Godsklere, wat een onzin. Flikker dat kind gewoon ergens in bed.

Alsof ie alleen maar thuis kan slapen.

Stelletje overbezorgde ouders.

Ik zie het overal om me heen gebeuren, nee ik kan niet, want de kleine moet naar bed vanmiddag.

Jong lamlul, flikker dat kind godnondeju op de bank voor de tv met een zak chips en een fles cola ! !!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_70271256
Sorry, die post heb je niks aan. Ik liet me even gaan
vosss is de naam,
pi_70271266
Volgens mij vroeg ie niet om gemauw..
pi_70271317
Ik zei toch al sorry
vosss is de naam,
  maandag 22 juni 2009 @ 22:16:24 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70271370
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef vosss het volgende:
Godsklere, wat een onzin. Flikker dat kind gewoon ergens in bed.

Alsof ie alleen maar thuis kan slapen.

Stelletje overbezorgde ouders.

Ik zie het overal om me heen gebeuren, nee ik kan niet, want de kleine moet naar bed vanmiddag.

Jong lamlul, flikker dat kind godnondeju op de bank voor de tv met een zak chips en een fles cola ! !!!!
Ben je gek, kind vooral thuis laten, koters in restaurant, getver.
Je neemt toch ook geen hond mee en laat die door de tent rennen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_70271404
mac donalds
All good things are wild and free.
  Eindredactie Games maandag 22 juni 2009 @ 22:18:48 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_70271497
Ik snap er geen hol van; in de TT staat dat het specifiek gaat om "Uit eten" en dan met kinderen, in de OP staat weer dat het gaat om een "dagje" vertier, althans voor de namiddag en tevens geef je daar aan dat het eten niet veel uit maakt?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:20:57 #9
45206 Pietverdriet
pi_70271598
Serieus, ik kan me wel vinden in de rant van Vosss, niet zo moeilijk doen, gewoon meenemen naar een lekker restaurant en er alleen voor zorgen dat ze de andere gasten niet lastig vallen.
pi_70271685
Precies!
quote:
Je neemt toch ook geen hond mee en laat die door de tent rennen?
En een hond leg je gewoon netjes onder de tafel en die blijft daar liggen zonder t ekwijlen of te bedelen en als je hond dat niet kan ben je een incompetente lamzak die zo een beestje niet eens een beetje fatsoen bij kan brengen.

Onze hond ging ALTIJD mee uit eten en dat heeft NOOIT voor problemen gezorgd
vosss is de naam,
  maandag 22 juni 2009 @ 22:22:52 #11
45206 Pietverdriet
pi_70271690
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef 2dope het volgende:
Ik snap er geen hol van; in de TT staat dat het specifiek gaat om "Uit eten" en dan met kinderen, in de OP staat weer dat het gaat om een "dagje" vertier, althans voor de namiddag en tevens geef je daar aan dat het eten niet veel uit maakt?
Ik wel, TS heeft een aapje op zijn schouder gekregen en nu mag hij het uitzoeken. Lekker het probleem bij iemand anders neerleggen heet dat. TS heeft duidelijk geen idee. Slim gedaan van broer, dan heeft hij geen gezeik met zijn wijf over de verkeerde keuze
pi_70271704
dumpen bij de ouders van je schoonzus, opgelost slotje.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:23:56 #13
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_70271734
welke omgeving woon je?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  maandag 22 juni 2009 @ 22:24:37 #14
45206 Pietverdriet
pi_70271761
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:22 schreef vosss het volgende:
Precies!
[..]

En een hond leg je gewoon netjes onder de tafel en die blijft daar liggen zonder t ekwijlen of te bedelen en als je hond dat niet kan ben je een incompetente lamzak die zo een beestje niet eens een beetje fatsoen bij kan brengen.

Onze hond ging ALTIJD mee uit eten en dat heeft NOOIT voor problemen gezorgd
Kan je nagaan wat voor een prutsende lutsert je bent als je dat je kinderen niet kan bijbrengen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juni 2009 @ 22:26:27 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70271844
Je broer neemt de kinderwagen mee, kind van 1 slaapt wel in de kinderwagen. Kind van 3 is onder de indruk en zal keurig aan tafel zitten met eten.

Pas vanaf een jaar of 5 moet je kinderen thuis laten of een restaurant met een ballenbak uitzoeken.
pi_70271899
Ook niet. Kinderen van 5 moet je gewoon wat te doen geven. BV elke 5 minuten bij de bar nieuw bier halen voor papa swets.

Dan zijn ze ook wel rustig
vosss is de naam,
  maandag 22 juni 2009 @ 22:28:27 #17
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_70271943
Kleine kinderen en uit eten. Daar moet je niets goeds van verwachten want het valt altijd tegen.
Driekwart van wat op bord ligt lusten ze sowieso niet en na 5 minuten (ja hou de stopwatch er maar bij) lusten ze niet meer en gaan ze vervolgens klieren, schreeuwen en rondrennen.

Veel beter is om ze van te voren friet te geven en vervolgens naar een ballenbak of wat dan ook te dirigeren.
Eventueel kunnen ze nog een ijsje komen eten maar hiervoor geldt de zelfde driekwart en 5 minuten-regel
Wie dit leest is gek
  maandag 22 juni 2009 @ 22:30:27 #18
45206 Pietverdriet
pi_70272031
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Je broer neemt de kinderwagen mee, kind van 1 slaapt wel in de kinderwagen. Kind van 3 is onder de indruk en zal keurig aan tafel zitten met eten.

Pas vanaf een jaar of 5 moet je kinderen thuis laten of een restaurant met een ballenbak uitzoeken.
Als je kinderen van 5 niet aan tafel kunnen zitten maar een ballenbak nodig hebben ben je aan het falen als opvoeder.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:34:09 #19
45206 Pietverdriet
pi_70272225
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Driekwart van wat op bord ligt lusten ze sowieso niet en na 5 minuten (ja hou de stopwatch er maar bij) lusten ze niet meer en gaan ze vervolgens klieren, schreeuwen en rondrennen.
Het niet lusten is een kwestie van opvoeden, en als ze gaan klieren, schreeuwen en rondrennen, is het een epic fail van opvoeden.
pi_70272266
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kleine kinderen en uit eten. Daar moet je niets goeds van verwachten want het valt altijd tegen.

Veel beter is om ze van te voren friet te geven en vervolgens naar een ballenbak of wat dan ook te dirigeren.
Eventueel kunnen ze nog een ijsje komen eten maar hiervoor geldt de zelfde driekwart en 5 minuten-regel
Jij hebt duideljk zelf geen kinderen?

Allereerst: ik heb er zelf een gruwelijke hekel aan om kinderen mee te nemen naar een restaurant hoor, daar niet van (maar dat is meer 'luiheid' van mezelf, want zo vaak gaan we niet uit eten en als we dan toch gaan heb ik geen zin om er voor te zorgen dat mijn kind braaf aan tafel blijft zitten).
MAAR, het kan best ook goed gaan hoor! Mijn kind is bijna zeven en kan prima aan tafel blijven zitten (lang leve kleurplaten en Nintendo's) en lust alles.

@TS: waarom google je niet even op een 'thuis-kok' bij jou in de buurt? Is superleuk: komen ze bij jou thuis koken en zorgen voor alles (van de aankleding van de tafel tot de afwas). Zo kunnen je neefjes/nichtjes gewoon lekker naar eigen bedje en hoef je je geen zorgen te maken dat ze andere gasten lastig vallen. Kan een hele leuke avond worden! En vooraf ga je met de hele familie naar het park of zo.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 22 juni 2009 @ 22:35:31 #21
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_70272291
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het niet lusten is een kwestie van opvoeden, en als ze gaan klieren, schreeuwen en rondrennen, is het een epic fail van opvoeden.
Sorry, maar jouw kop bevalt mij niet
Wie dit leest is gek
pi_70272333
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Sorry, maar jouw kop bevalt mij niet
Je hebt een typo in je nick
vosss is de naam,
  maandag 22 juni 2009 @ 22:39:47 #23
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_70272482
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Je hebt een typo in je nick
Nee hoor, expres gedaan. De meest voorkomende spelfout op Nederlands internet in 2004
Wie dit leest is gek
  maandag 22 juni 2009 @ 22:41:40 #24
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_70272566
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Tezz het volgende:

[..]

Jij hebt duideljk zelf geen kinderen?
Waaruit zou dat moeten blijken?
Wie dit leest is gek
pi_70272635
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Tezz het volgende:

[..]

@TS: waarom google je niet even op een 'thuis-kok' bij jou in de buurt? Is superleuk: komen ze bij jou thuis koken en zorgen voor alles (van de aankleding van de tafel tot de afwas). Zo kunnen je neefjes/nichtjes gewoon lekker naar eigen bedje en hoef je je geen zorgen te maken dat ze andere gasten lastig vallen. Kan een hele leuke avond worden! En vooraf ga je met de hele familie naar het park of zo.
Top-idee lijkt me zo. Kan de jongste toch in haar bedje slapen en iedereen lekker eten (trouwens, ben het eens met Swets, kind van 1 slaapt overal, dus kinderwagen mee moet voldoende zijn! Niet zo moeilik over doen...)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')