Dat hebben ze in Antwerpen ook gedaan, op het Centraal Stationquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben geen fan van reclames, maar deze:
Nee, lief hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoef van jouw mijn sla niet op te eten
Zal ik dan jou ook even corrigeren?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:07 schreef El_Matador het volgende:
Nouk, kom er maar in.![]()
Maar Artic heb gelijk. Auto is lief.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zal ik dan jou ook even corrigeren?
Maar in één ding corrigeer ik je niet, auto is zeker lief
quote:
quote:
Viel het tegen, naar Haarlem? Heb je wel gezwaaid naar me? Ik werk zo'n beetje aan de A9quote:
Ow , wauw! Dat soort dingen, daar word ik nou helemaal blij van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Antwerpen ook gedaan, op het Centraal Station
[..]
Nee, lief he
Lijkt mij ook heel leuk/apart om daar te staan en om dat mee te maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow , wauw! Dat soort dingen, daar word ik nou helemaal blij van.
Werk een beetje door dan. Al die files...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Viel het tegen, naar Haarlem? Heb je wel gezwaaid naar me? Ik werk zo'n beetje aan de A9
32quote:De newbie vragen
Hoe oud ben je?
Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
En dan al aanwezig in Singles?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
32
Man
Limburg
Bier en tieten
Vrouwen
1 nogwat en normaal
Een paar uur!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef El_Matador het volgende:
Werk een beetje door dan. Al die files...
Nee, sterker nog de dag in Haarlem was nog 't leukst van de hele weekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Viel het tegen, naar Haarlem? Heb je wel gezwaaid naar me? Ik werk zo'n beetje aan de A9
Nouja, ik baal er stevig van en kwam net dit topic tegen en las dat het GEEN datingtopic was dus dacht laat ik maar maar even reagerenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan al aanwezig in Singles?
Maar welkom!
Zeg even dan, mag je d'r van mij een schop verkopenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, sterker nog de dag in Haarlem was nog 't leukst van de hele weekDaar heb ik tenminste nog iets opgestoken en mag misschien meewerken aan 'n wereldwijd open-source project en dat is wel tof.
K wist niet eens dat je daar in de buurt werkte, anders had ik wel ff uitgebreid gezwaaid
What happened?quote:
Mja, je hebt groot gelijk hoor! Je kan hier in ieder geval je ei kwijtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ik baal er stevig van en kwam net dit topic tegen en las dat het GEEN datingtopic was dus dacht laat ik maar maar even reageren
Oow dat is zeker tof!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef Civilian het volgende:
Nee, sterker nog de dag in Haarlem was nog 't leukst van de hele weekDaar heb ik tenminste nog iets opgestoken en mag misschien meewerken aan 'n wereldwijd open-source project en dat is wel tof.
K wist niet eens dat je daar in de buurt werkte, anders had ik wel ff uitgebreid gezwaaid
Ja, inderdaad. Daar zijn we voor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, je hebt groot gelijk hoor! Je kan hier in ieder geval je ei kwijt
Als ik dat had geweten kwam ik wel ff een kopje koffie drinkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow dat is zeker tof!
Ik woon er zelfs in de buurt
Die maakte ik ooit bij honderden.quote:
Onze belangrijkste functiequote:
Helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit geen datingtopic?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ik baal er stevig van en kwam net dit topic tegen en las dat het GEEN datingtopic was dus dacht laat ik maar maar even reageren
Ik was waarschijnlijk gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:21 schreef Civilian het volgende:
Als ik dat had geweten kwam ik wel ff een kopje koffie drinken
Droom lekker.quote:
Sweet dreams.quote:
Nouja, het ging al een tijdje niet meer zo tof zegmaar en we hadden afgelopen zondag nog afgesproken er samen voor te vechten en desnoods naar relatietherapie te gaan en weet ik wat al dies meer.quote:
Ik ook, mopjes!quote:
Jij ook welterustenquote:
Kut...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, het ging al een tijdje niet meer zo tof zegmaar en we hadden afgelopen zondag nog afgesproken er samen voor te vechten en desnoods naar relatietherapie te gaan en weet ik wat al dies meer.
En ineens was madam er vandaag helemaal klaar mee en had ze geen zin om er nog verder tijd of energie of moeite in te steken.
Mooie boel, weer 4 jaar naar de kloten
Hoelang zijn jullie al single?
GMTAquote:
Jeetjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nouja, het ging al een tijdje niet meer zo tof zegmaar en we hadden afgelopen zondag nog afgesproken er samen voor te vechten en desnoods naar relatietherapie te gaan en weet ik wat al dies meer.
En ineens was madam er vandaag helemaal klaar mee en had ze geen zin om er nog verder tijd of energie of moeite in te steken.
De post? De relatie? Wat bedoel je?quote:
Ander keertje dan maar, ben nog vaak genoeg aan die kant van Nederlandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk gewoon aan het werk
Slaap leker mevrouwtjuh.quote:
Deal!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:28 schreef Civilian het volgende:
Ander keertje dan maar, ben nog vaak genoeg aan die kant van Nederland
De enige drug die ik nog niet heb gehad?quote:
Mevrouwtjuh! Ik ben 'n hartstikke jong ding jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:29 schreef El_Matador het volgende:
Slaap leker mevrouwtjuh.
En morgen een beetje doorwerken aan die A9.
Sinds september 2008.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja 4 mooie jaren ja, maar ondertussen ben ik al 32 en wil ik zo onderhand ook wel eens een keer aan kinderen beginnen en alles en om dat nou te doen met iemand die je net een jaar of 2 kent zie ik ook niet zitten dus op zn vroegst gaat dat op mijn 36ste ofzo een keer wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Nee, 4 mooie jaren gehad, zie het zo![]()
Ik ben nu officieus sinds september 2008 single. Officieel sinds december 2007
Beetje ver voorover buigen Noukie, valt er nog wat te zien bij die bilnaad van je!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mevrouwtjuh! Ik ben 'n hartstikke jong ding ja![]()
Ik zal al mijn spierkracht weer aan het werk zetten morgen
Ik ben voor deze relatie bijna 5 jaar relatieloos geweest en eik beviel me dat best okayquote:
Ik ben 30 en het is zomer. Zou op mijn vakantie liever niet gebonden willen zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben voor deze relatie bijna 5 jaar relatieloos geweest en eik beviel me dat best okay
Maargoed, toen was ik dus 23 tot 28, dat is dan toch net even wat anders dan dat je 32 bent.
Er gaat geen hond meer naar de kroeg van vrienden en alles, allemaal gesettled etc.
Mooie boel, we zien het wel
Lekker dan. Maar ik zou niet zeggen dat er 4 jaar naar de klote is, hoewel je dat nu wel denkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
officieus vs Officieel ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Nee, 4 mooie jaren gehad, zie het zo![]()
Ik ben nu officieus sinds september 2008 single. Officieel sinds december 2007
Het was uit, maar hij deed haar nog.quote:
Nouja, ik kijk meer naar de lange termijn en dan denk ik wel, ja hallo! in die 4 jaar had ik godverdomme heel wat af kunnen neuken als ik vrijgezel was geweest!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lekker dan. Maar ik zou niet zeggen dat er 4 jaar naar de klote is, hoewel je dat nu wel denkt natuurlijk.
Ik: paar weken.
Dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Meer het punt dat die 4jaar blijkbaar niks voorstelde.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk meer naar de lange termijn en dan denk ik wel, ja hallo! in die 4 jaar had ik godverdomme heel wat af kunnen neuken als ik vrijgezel was geweest!!
Nu ben ik net zo ver als 4 jaar geleden dus feitelijk ben ik er geen zak mee op geschoten, behalve dan dat ik minder geneukt heb. Ofja, minder vrouwen, omdat ik een vriendin had en monogaam ben
Ja dat snapt ik natuurlijk ook maar zit me nu echt ff af te vragen of er een verschil zit tussen officieus & Officieelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was uit, maar hij deed haar nog.
Tja, voor mij wel, laat ik dat voorop stellen. Voor haar kennelijk niet ofzo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Meer het punt dat die 4jaar blijkbaar niks voorstelde.
Dat zeg ik, ik bedoelde dat die sex missen me niet eens uit zou maken en het daar ook niet om gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Tja, voor mij wel, laat ik dat voorop stellen. Voor haar kennelijk niet ofzo.
Ik ben iemand van als je een jaartje met iemand hebt en het loopt allemaal niet meer zo lekker van beide kanten dan kan je nog eens goed zeggen van okay, weet je wat, we zetten er een punt achter en gaan onze eigenste weg.
Maar als ik 4 jaar heb dan heb ik zoiets van, okay, kennelijk hebben wij een probleem in onze relatie en daar gaan we een oplossing voor zoeken.
FUCK, al betekend het zoeken naar die oplossing voor dat probleem dat ik zondag geen F1 kan kijken (waarvan ik de laatste 15 jaar geen enkele race niet live heb gekeken!) dan moet dat maar.
Wij hebben een probleem en wij gaan daar samen een oplossing voor zoeken, no matter what!
Klaarblijkelijk dacht zij daar anders over
meestal ben ik een botte lompe klootzak, maar nu jij maatje zij heb je een snaar bij mij geraakt.. sterkte vosss..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:49 schreef vosss het volgende:
Sex ga ik nog het minst missen. Bovenal ga ik mijn maatje missen!
Elkeweg, ik ga naar bed, tot morgen
x2.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meestal ben ik een botte lompe klootzak, maar nu jij maatje zij heb je een snaar bij mij geraakt.. sterkte vosss..
Volgens mij wil je wat van hemquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meestal ben ik een botte lompe klootzak, maar nu jij maatje zij heb je een snaar bij mij geraakt.. sterkte vosss..
hij heeft geen tieten, nee... ik wil niets van hem..quote:
Dan is dat gevoel gelijk oneindig meer waard dan bij iemand die de hele tijd zo ontnuchterend gevoelig is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij heeft geen tieten, nee... ik wil niets van hem..
geloof het of niet, maar ik kan ook gevoel hebben en niet alleen aan neuken/batsen/ketsen/naaien/wippen/vrijen/seksen/genanthard uitwonen etc. denken.
Ok, biecht maar op wanneer ben jij op date geweestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar ik kan ook gevoel hebben en niet alleen aan neuken/batsen/ketsen/naaien/wippen/vrijen/seksen/genanthard uitwonen etc. denken.
Nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok, biecht maar op wanneer ben jij op date geweest
Ik geloof het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
*Aait*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee klopt, het was een hoax, snuitjes kunnen alleen neuken
ik snap het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:18 schreef halfbearad het volgende:
Nou, en ook in de kroeg waar ik was. Wat een domme wijven.Wel gezellig, maar ik laat me geen oor aannaaien.
Ik ga nu slapen.quote:
Nou ze waren er eigenlijk enkel op uit om me een beetje op te naaien zodat ik iets doms ging doen om me te bewijzen. Een kruk bezet houden ofzo, of op een drankje letten.quote:
Zulke vrouwen voor gek zetten kun je een hobbie van makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou ze waren er eigenlijk enkel op uit om me een beetje op te naaien zodat ik iets doms ging doen om me te bewijzen. Een kruk bezet houden ofzo, of op een drankje letten.
Dat soort infantiele shit ben ik wel een beetje ontgroeid.
Mja, was wel duidelijk. Ben toen maar met wat meiden die natuurwetenschappen studeerden gaan kleppen. Wel aardig maar zaten aan de cola. Toen met een meid die whiskey aan het kieperen was. Leuk maar wederom een beetje debiel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zulke vrouwen voor gek zetten kun je een hobbie van maken
Ben jij dan in je eentje naar een kroeg gegaan om met meiden te praten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mja, was wel duidelijk. Ben toen maar met wat meiden die natuurwetenschappen studeerden gaan kleppen. Wel aardig maar zaten aan de cola. Toen met een meid die whiskey aan het kieperen was. Leuk maar wederom een beetje debiel.
Ben toen maar naar de snackbar gegaan en daar een beetje gaan lullen.
Ben geloof ik naar de verkeerde kroeg gegaan vandaag.
Mijn 27,5e verjaardag vieren met een bbq voor meer dan 30 man..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef rival het volgende:
Ja dat is het zeker!![]()
Ik ruik weekend, goedemorgen![]()
Stelling (oke een vraag)
Wie heeft de meest wilde plannen voor dit weekend? En die zijn?
Badabing Badaboomquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef Q. het volgende:
Als je één van je zonnebrillen verkoopt kan je 20 keer op en neer naar Amsterdam..
bbqquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn 27,5e verjaardag vieren met een bbq voor meer dan 30 man..en daarna door naar de stad om een fout feestje op te zoeken
Hehe, nee, die is maar 1x in de maandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:59 schreef rival het volgende:
[..]
bbqhopen op beter weer dan wat ik hier zie
aha, en dat wat je elke avond doet dus
Wat lul jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef Q. het volgende:
Als je één van je zonnebrillen verkoopt kan je 20 keer op en neer naar Amsterdam..
Nog geen plannen eigenlijk, maar die zullen vanzelf komen gedurende deze dagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef rival het volgende:
Ja dat is het zeker!![]()
Ik ruik weekend, goedemorgen![]()
Stelling (oke een vraag)
De weekenden zonder plannen worden meestal de drukstequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog geen plannen eigenlijk, maar die zullen vanzelf komen gedurende deze dag
wie wat waar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zeker de meest wilde plannen
Feesten vanaf vanmiddag 17:00 tot zondag 23:00non stop
!
Hoii!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
![]()
hoe is het met deze lieve singles?
en wie heb jij nu weer geneukt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hoii!
Ge-Wel-Dig, en da's niet sarcastisch![]()
En met jou dan?
Dat klinkt goeeeed!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:22 schreef rival het volgende:
Hoii!
Ge-Wel-Dig, en da's niet sarcastisch![]()
En met jou dan?
En, met wie mocht jij nou uiteindelijk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen vaag gedroomd over de lui waarmee ik naar Denemarken ben gegaan. Gedoe wie nou met wie mocht neuken enzo
Er was opzich maar 1 kerel, dus daar werd om 'gevochten'. Maar zij trok weer aandacht (ze was natuurlijk ooooh zo zieliig), dus er is helemaal niet geneuktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En, met wie mocht jij nou uiteindelijk?
Niemandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wie heb jij nu weer geneukt?
druk op de garage. fun op het werk. weekend staat voor de deur.. van allesquote:
Joh, Je valt in herhalingquote:
JBquote:
ga je iemand neuken dan?quote:
Heerlijk z'n gangetje dusquote:druk op de garage. fun op het werk. weekend staat voor de deur.. van alles
quote:Joh, Je valt in herhaling
Ik moet vandaag "werken", morgen moet ik ook werken (maar ik ga niet teveel doen, haha) + ik heb 's avonds een verjaardag & zondag krijg ik visitequote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef rival het volgende:
Stelling (oke een vraag)
Let's hope soquote:
Krijg je de vraag; hoe zu je haar omschrijven?quote:Ik ken je niet anders maakt niet uit
Inderdaad, dat is altijd zo op de een of andere manier. Hoewel een rustig weekendje ook niet fout uit zou komen nu.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef rival het volgende:
[..]
De weekenden zonder plannen worden meestal de drukste
Lekker!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, vanmiddag lekker lunchen ergens aan de waterkant
Yupz, alleen ruige seks zit er niet in...quote:
I do or don't, I don't hopequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Let's hope so![]()
[..]
Krijg je de vraag; hoe zu je haar omschrijven?
jij: het meisje met de vage dromen over seks
Dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Yupz, alleen ruige seks zit er niet in...ze heeft net een operatie ondergaan.. wel leuk dat ze me weer even belde (dit is die ene uit de kroeg in lis wiens leven zo parallel heeft gelopen aan de mijne
Die beschrijving is in ieder geval niet ergquote:
Neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die beschrijving is in ieder geval niet erg![]()
al vraag ik mij af of het daarbij blijft
Vanavond weer zo'n heerlijke begroeting?quote:
Deze is van lang voor crazyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer
Ik ken alleen de mannelijke variantMaar is dit die hele gekke of een ander? in het laatste geval heb ik het verhaal gemist
Ben jij omkoopbaar?quote:
Ik ben er op gekleedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanavond weer zo'n heerlijke begroeting?
Met een knipoog ga je het niet redden lekker dingquote:
Hoe is het voor de rest? Bijna weekendquote:
Daarmee wil ik het niet reddenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een knipoog ga je het niet redden lekker ding
jaa goed hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe is het voor de rest? Bijna weekendNog plannen om de nachtelijk sferen onveilig te gaan maken?
Gelukkig maar anders hadden we een probleemquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa goed hoorja nog ff wat verzinnen maar is zeker de bedoeling dit weekend
![]()
O nee hoor. Wij gaan echt geen problemen krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders hadden we een probleem
nee doe maar niet... anders rennen ze allemaal wegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwachtMoet ik rond gaan bellen om de lokale mannelijke bevolking te waarschuwen?
morguhhhhquote:
Goedemorgen!!quote:
Hoi heksjequote:
Gelukkig. Maar ik had het ook niet verwacht. Heb zin om weer met je te knuffelen etcquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee hoor. Wij gaan echt geen problemen krijgen.
Erg leuk! Het uit eten gaan bestond uit een bezoek aan burger kingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee doe maar niet... anders rennen ze allemaal weg![]()
haha
hoe was het gisteren? welke film ben je geweest?
Gaan we snel weer doen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar ik had het ook niet verwacht. Heb zin om weer met je te knuffelen etc
quote:
Nou mooi!! klinkt super gezelliequote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
Erg leuk! Het uit eten gaan bestond uit een bezoek aan burger kingTja, alleen ik en nog een vriend hebben een ietwat verfijnde smaak
De rest vind alles best wat ze naar binnen schuiven hehe.
Ik was naar Terminator 4 gegaan. Leuke film! Niet geweldig of briljant maar gewoon leukDaarna nog een terrasje gepakt. Kortom, een geslaagde avond
Volgens de spits gaat het regenenquote:
Stadsfeesten in Hoorn (3 dagen) , bbq van mijn zwager bij mij thuis met oerhollandse spelletjes (quote:
Ja als het kut weer word dan is het mooi weer om de hele dag in bed te blijven en te neuken!quote:
jeej, dat lijkt me echt een dol weekendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Stadsfeesten in Hoorn (3 dagen) , bbq van mijn zwager bij mij thuis met oerhollandse spelletjes () en nog een verjaardag bij een vriend bij mij thuis
!
Ga ook nog sportenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jeej, dat lijkt me echt een dol weekend
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als het kut weer word dan is het mooi weer om de hele dag in bed te blijven en te neuken!
Goed idee!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als het kut weer word dan is het mooi weer om de hele dag in bed te blijven en te neuken!
Jij ook alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit gezellig die seks verhalen uit SEX te lezen.. niet goed voor je als je dat op je werk doet
Jij ook?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook al
Jij hebt het nog makkelijk als vrouw zijnde, is niet echt zichtbaar bij je
Noem me impotent, maar ik word daar echt niet opgewonden van hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook al
Jij hebt het nog makkelijk als vrouw zijnde, is niet echt zichtbaar bij je
impotentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Noem me impotent, maar ik word daar echt niet opgewonden van hoor
misschien visualiseer jij niet wat je leestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Noem me impotent, maar ik word daar echt niet opgewonden van hoor
Ik vind die topics echt nergens over gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
misschien visualiseer jij niet wat je leest
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind die topics echt nergens over gaan
Het meerendeel is over mensen die onzeker over iets zijn
Nja heb er maar 1x gekeken en dat was een tijdje terug
Ik heb het maar dicht gegooidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
Dat is waarMaar je krijgt er wel gigantisch veel zin van
Ik heb zelfs voor het gemak even in word gekopieerd, dan heb ik nog iets meer de neiging om wat te doenquote:
Hmmmmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2
Wordt dat dan iets verzonnen of waargebeurd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmmmmisschien zelf ook maar eens een keer wat posten daar
Is dit allemaal voorbereiding voor de majoor?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor het gemak even in word gekopieerd, dan heb ik nog iets meer de neiging om wat te doen
daarbij ben ik op een interessant iets gestruind op het werk, maar m'n gedachten zijn er niet geheel bij
Waargebeurd uiteraard, ik ben niet zo goed in verzinnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wordt dat dan iets verzonnen of waargebeurd?
Daar heb ik voorbereiding voor nodigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Belsezar het volgende:
Is dit allemaal voorbereiding voor de majoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
oeeh lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waargebeurd uiteraard, ik ben niet zo goed in verzinnen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik voorbereiding voor nodigWanneer niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Een half jaar geleden elke dagquote:
Misschien ook maar weer eens doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waargebeurd uiteraard, ik ben niet zo goed in verzinnen
Gelukkig nooit last van gehad. Lijkt me niksquote:
Of jij moet gaan kiezen welk verhaal van de afgelopen paar maanden ik ga uit typenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
oeeh lekker
mag ik hem dan eerste lezenom natuurlijk te kijken of het verhaal wel lekker loopt, spellingsfouten enzo
Oe, pm mij dan even als je het hebt gepostquote:
Als je geen verlangen hebt, heb je er ook weinig last van hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig nooit last van gehad. Lijkt me niks
Dan moet je even pmén uit welke verhaallijnen ik kan kiezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of jij moet gaan kiezen welk verhaal van de afgelopen paar maanden ik ga uit typen
Klutsie!quote:
Moet ik er dan eentje verzinnen of iets wat ik heb meegemaakt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, pm mij dan even als je het hebt gepost
*knuffel* dan moet je daar maar eens verandering in aanbrengenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:20 schreef rival het volgende:
Ik heb al zo lang geen sex gehad ik kan me geen spannend verhaal herinneren
Hoi klutsquote:
Cue! Alles goed?quote:
Liever iets echts natuurlijk. Of je je fantasie over mij mag ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet ik er dan eentje verzinnen of iets wat ik heb meegemaakt?
Op dat almere na klinkt dat zeker niet slechtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi kluts
Aanstaande zondag is trouwens Funkadelic in Almere op het marktplein. Gratis en voor niks.
Don diablo, Sunnery James & Ryan marciano, andy safado, remaniax, glowinthedark, alvaro, miss nycole & canta, Gimic, Enri-que, zwadi mc, marvelous K.
Ja, as zondag is er in adoorn al zoiets soortgelijks, dus daar ga ik al heen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi kluts
Aanstaande zondag is trouwens Funkadelic in Almere op het marktplein. Gratis en voor niks.
Don diablo, Sunnery James & Ryan marciano, andy safado, remaniax, glowinthedark, alvaro, miss nycole & canta, Gimic, Enri-que, zwadi mc, marvelous K.
Ik zeker wel even een kijkje nemen als het goed weer isquote:
Saai is het tot nu toe nog nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
Cue! Alles goed?
Ook zo'n saaie werkdag in het verschiet?
Don Diablo is wel lekker ja.quote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, as zondag is er in adoorn al zoiets soortgelijks, dus daar ga ik al heen.
Maar tnx voor de tip!
Mwah, vakantieperiode breekt inmiddels aan, dus het wordt wat rustiger.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saai is het tot nu toe nog niet![]()
Vanmiddag komt er nog een leraar van mij langs voor gesprek over m'n scriptie, dus dat is altijd wel weer spannend?
en hoe staat het bij jou?
Ik denk na!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Liever iets echts natuurlijk. Of je je fantasie over mij mag ook![]()
Mja ik dacht dat ik zondag ook alleen zou zijn dan had ik zeker even gaan kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zeker wel even een kijkje nemen als het goed weer is
Ach joh, ik ben veel lekkerder, zelfs nog boven je ronaldo figuurquote:
Hehe dan is het goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:28 schreef Kluts het volgende:
Mwah, vakantieperiode breekt inmiddels aan, dus het wordt wat rustiger.
Och, ik kom de dag wel door met fok, roken en ouwehoeren met collega's als ik niks te doen heb.
Hebben we allemaal wel eensquote:
Heb geduld, er waren nog maar 4 minuten voorbijquote:
Ben benieuwdquote:
Hoi Noukjequote:
quote:
Ook in dit topic, Bengeltjeliefquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee duh, het is pas goed alsmij komt zoenen.
.
.
[..]Stout mannetje.
[..]
Clyde.
Stout, boefje, rebel, thats mequote:
Zoiets ja.quote:
Goedemorgen.quote:
quote:
CG.quote:
CUEquote:
Tallyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
[..]
[..]
CG.Hoe is het met de Majoor is hij nog geweest na je mail?
Zoiets?quote:
wel redelijk. of zijn er ook andere indicatoren?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziekgemeld bij mijn leidinggevende met de mededeling dat ik hoofdpijn en kiespijn heb, en verkouden ben. Daar heeft zij de conclusie uit getrokken dat ik niet helemaal happy ben?Ik vind het een nog vreemde conclusie.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziekgemeld bij mijn leidinggevende met de mededeling dat ik hoofdpijn en kiespijn heb, en verkouden ben. Daar heeft zij de conclusie uit getrokken dat ik niet helemaal happy ben?Ik vind het een nog vreemde conclusie.
Je hebt er natuurlijk helemaal geen zin meer in, wanneer liep je contract ook alweer af? Eind deze maand?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziekgemeld bij mijn leidinggevende met de mededeling dat ik hoofdpijn en kiespijn heb, en verkouden ben. Daar heeft zij de conclusie uit getrokken dat ik niet helemaal happy ben?Ik vind het een nogal vreemde conclusie.
Jawel, maar om nou die conclusie te trekken en vervolgens naar mijn directe collega's te mailen..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
wel redelijk. of zijn er ook andere indicatoren?
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Belsezar het volgende:
Maar het is toch logisch dat je je niet helemaal lekker op je plek voelt nadat je gezegd is dat je weg moet?
Ja ok, dat is waarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, wij praten wel eens met elkaar weet je nog. Dus ja zoiets.
Nee, ik heb de afgelopen vier dagen voor ongeveer een half uur aan werk gedaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt er natuurlijk helemaal geen zin meer in, wanneer liep je contract ook alweer af? Eind deze maand?
dat is wel heel duf. als ze het nou alleen met jou bespreekt kan ik het me nog voorstellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel, maar om nou die conclusie te trekken en vervolgens naar mijn directe collega's te mailen..
Daar zou ik dus compleet van op tilt slaan, kan ze echt niet maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel, maar om nou die conclusie te trekken en vervolgens naar mijn directe collega's te mailen..
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal hebt meegekregen. Maar uhm woensdag? is hij langsgeweest na het werk (nadat ik eerst twee uur lang op de stoep bij m'n huis had gezeten omdat ik m'n sleutels vergeten was). Maar het was een gezellige avondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
CG.Hoe is het met de Majoor is hij nog geweest na je mail?
We mailen vandaag sowieso een beetjequote:
doe dat eens nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
*prikt in zij terwijl jij je uitrekt
Nee, nog steeds niet. Wel dat ze positief over me waren, maar meer niet..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef heksehiel het volgende:
Nouk, al iets gehoord van je soll van afgelopen maandag?
Ik vind het ook niet bepaald tof van d'r, dus ik ga er maandag wel even wat van zeggen..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef Kluts het volgende:
Daar zou ik dus compleet van op tilt slaan, kan ze echt niet maken.
Ik zou haar vragen of ze tegenwoordig in plaats van HR-medewerker bedrijfsarts geworden is, als ze op eigen houtje conclusies gaat trekken.
Oehhh. Over massages?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal hebt meegekregen. Maar uhm woensdag? is hij langsgeweest na het werk (nadat ik eerst twee uur lang op de stoep bij m'n huis had gezeten omdat ik m'n sleutels vergeten was). Maar het was een gezellige avond
[..]
We mailen vandaag sowieso een beetje
Oh jee, ben je weer in zo'n bui heksje?quote:
Je zou gister of vandaag toch wat horen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, nog steeds niet. Wel dat ze positief over me waren, maar meer niet..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal hebt meegekregen. Maar uhm woensdag? is hij langsgeweest na het werk (nadat ik eerst twee uur lang op de stoep bij m'n huis had gezeten omdat ik m'n sleutels vergeten was). Maar het was een gezellige avond
[..]
We mailen vandaag sowieso een beetje
ik kan het van hun kant eerlijk gezegt wel begrijpen, had haar gevraagd een arboarts langs te sturen die je verhaal kon beamen als ze wantrouwig wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziekgemeld bij mijn leidinggevende met de mededeling dat ik hoofdpijn en kiespijn heb, en verkouden ben. Daar heeft zij de conclusie uit getrokken dat ik niet helemaal happy ben?Ik vind het een nogal vreemde conclusie.
Over de verhaaltjes uit SEXquote:
In wat voor een buiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, ben je weer in zo'n bui heksje?
Na 2 uur kwam er een huisgenote aanzetten. Toen een half uur later belde hij op dat hij alsnog wou langskomenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, dat wist ik nog niet. Maar duidelijk heb je je sleutels op tijd gevonden.
![]()
Gezellignog wel.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
*prikt in zij terwijl jij je uitrekt
Jeb. Waardeloos hè..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef heksehiel het volgende:
Je zou gister of vandaag toch wat horen?
Blijkbaar kennen ze me dan niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef rival het volgende:
ik kan het van hun kant eerlijk gezegt wel begrijpen, had haar gevraagd een arboarts langs te sturen die je verhaal kon beamen als ze wantrouwig was
Dont play coy with me, you know what i meanquote:
Dat kan je iemand niet aandoen!quote:
Ligt eraan wat jij allemaal onder gezellig vindt vallenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ahh, nou dan heb ik wel een vermoeden hoe gezellig gezellig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |