Sinds september 2008.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, het ging al een tijdje niet meer zo tof zegmaar en we hadden afgelopen zondag nog afgesproken er samen voor te vechten en desnoods naar relatietherapie te gaan en weet ik wat al dies meer.
En ineens was madam er vandaag helemaal klaar mee en had ze geen zin om er nog verder tijd of energie of moeite in te steken.
Mooie boel, weer 4 jaar naar de kloten
Hoelang zijn jullie al single?
Ja 4 mooie jaren ja, maar ondertussen ben ik al 32 en wil ik zo onderhand ook wel eens een keer aan kinderen beginnen en alles en om dat nou te doen met iemand die je net een jaar of 2 kent zie ik ook niet zitten dus op zn vroegst gaat dat op mijn 36ste ofzo een keer wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Nee, 4 mooie jaren gehad, zie het zo![]()
Ik ben nu officieus sinds september 2008 single. Officieel sinds december 2007
Beetje ver voorover buigen Noukie, valt er nog wat te zien bij die bilnaad van je!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mevrouwtjuh! Ik ben 'n hartstikke jong ding ja![]()
Ik zal al mijn spierkracht weer aan het werk zetten morgen
Ik ben voor deze relatie bijna 5 jaar relatieloos geweest en eik beviel me dat best okayquote:
Ik ben 30 en het is zomer. Zou op mijn vakantie liever niet gebonden willen zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben voor deze relatie bijna 5 jaar relatieloos geweest en eik beviel me dat best okay
Maargoed, toen was ik dus 23 tot 28, dat is dan toch net even wat anders dan dat je 32 bent.
Er gaat geen hond meer naar de kroeg van vrienden en alles, allemaal gesettled etc.
Mooie boel, we zien het wel
Lekker dan. Maar ik zou niet zeggen dat er 4 jaar naar de klote is, hoewel je dat nu wel denkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, het ging al een tijdje niet meer zo tof zegmaar en we hadden afgelopen zondag nog afgesproken er samen voor te vechten en desnoods naar relatietherapie te gaan en weet ik wat al dies meer.
En ineens was madam er vandaag helemaal klaar mee en had ze geen zin om er nog verder tijd of energie of moeite in te steken.
Mooie boel, weer 4 jaar naar de kloten
Hoelang zijn jullie al single?
officieus vs Officieel ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Nee, 4 mooie jaren gehad, zie het zo![]()
Ik ben nu officieus sinds september 2008 single. Officieel sinds december 2007
Het was uit, maar hij deed haar nog.quote:
Nouja, ik kijk meer naar de lange termijn en dan denk ik wel, ja hallo! in die 4 jaar had ik godverdomme heel wat af kunnen neuken als ik vrijgezel was geweest!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lekker dan. Maar ik zou niet zeggen dat er 4 jaar naar de klote is, hoewel je dat nu wel denkt natuurlijk.
Ik: paar weken.
Dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Meer het punt dat die 4jaar blijkbaar niks voorstelde.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk meer naar de lange termijn en dan denk ik wel, ja hallo! in die 4 jaar had ik godverdomme heel wat af kunnen neuken als ik vrijgezel was geweest!!
Nu ben ik net zo ver als 4 jaar geleden dus feitelijk ben ik er geen zak mee op geschoten, behalve dan dat ik minder geneukt heb. Ofja, minder vrouwen, omdat ik een vriendin had en monogaam ben
Ja dat snapt ik natuurlijk ook maar zit me nu echt ff af te vragen of er een verschil zit tussen officieus & Officieelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was uit, maar hij deed haar nog.
Tja, voor mij wel, laat ik dat voorop stellen. Voor haar kennelijk niet ofzo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Meer het punt dat die 4jaar blijkbaar niks voorstelde.
Dat zeg ik, ik bedoelde dat die sex missen me niet eens uit zou maken en het daar ook niet om gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Tja, voor mij wel, laat ik dat voorop stellen. Voor haar kennelijk niet ofzo.
Ik ben iemand van als je een jaartje met iemand hebt en het loopt allemaal niet meer zo lekker van beide kanten dan kan je nog eens goed zeggen van okay, weet je wat, we zetten er een punt achter en gaan onze eigenste weg.
Maar als ik 4 jaar heb dan heb ik zoiets van, okay, kennelijk hebben wij een probleem in onze relatie en daar gaan we een oplossing voor zoeken.
FUCK, al betekend het zoeken naar die oplossing voor dat probleem dat ik zondag geen F1 kan kijken (waarvan ik de laatste 15 jaar geen enkele race niet live heb gekeken!) dan moet dat maar.
Wij hebben een probleem en wij gaan daar samen een oplossing voor zoeken, no matter what!
Klaarblijkelijk dacht zij daar anders over
meestal ben ik een botte lompe klootzak, maar nu jij maatje zij heb je een snaar bij mij geraakt.. sterkte vosss..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:49 schreef vosss het volgende:
Sex ga ik nog het minst missen. Bovenal ga ik mijn maatje missen!
Elkeweg, ik ga naar bed, tot morgen
x2.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meestal ben ik een botte lompe klootzak, maar nu jij maatje zij heb je een snaar bij mij geraakt.. sterkte vosss..
Volgens mij wil je wat van hemquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meestal ben ik een botte lompe klootzak, maar nu jij maatje zij heb je een snaar bij mij geraakt.. sterkte vosss..
hij heeft geen tieten, nee... ik wil niets van hem..quote:
Dan is dat gevoel gelijk oneindig meer waard dan bij iemand die de hele tijd zo ontnuchterend gevoelig is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij heeft geen tieten, nee... ik wil niets van hem..
geloof het of niet, maar ik kan ook gevoel hebben en niet alleen aan neuken/batsen/ketsen/naaien/wippen/vrijen/seksen/genanthard uitwonen etc. denken.
Ok, biecht maar op wanneer ben jij op date geweestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij heeft geen tieten, nee... ik wil niets van hem..
geloof het of niet, maar ik kan ook gevoel hebben en niet alleen aan neuken/batsen/ketsen/naaien/wippen/vrijen/seksen/genanthard uitwonen etc. denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |