Dat hebben ze in Antwerpen ook gedaan, op het Centraal Stationquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben geen fan van reclames, maar deze:
Nee, lief hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoef van jouw mijn sla niet op te eten
Zal ik dan jou ook even corrigeren?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:07 schreef El_Matador het volgende:
Nouk, kom er maar in.![]()
Maar Artic heb gelijk. Auto is lief.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zal ik dan jou ook even corrigeren?
Maar in één ding corrigeer ik je niet, auto is zeker lief
quote:
quote:
Viel het tegen, naar Haarlem? Heb je wel gezwaaid naar me? Ik werk zo'n beetje aan de A9quote:
Ow , wauw! Dat soort dingen, daar word ik nou helemaal blij van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Antwerpen ook gedaan, op het Centraal Station
[..]
Nee, lief he
Lijkt mij ook heel leuk/apart om daar te staan en om dat mee te maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow , wauw! Dat soort dingen, daar word ik nou helemaal blij van.
Werk een beetje door dan. Al die files...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Viel het tegen, naar Haarlem? Heb je wel gezwaaid naar me? Ik werk zo'n beetje aan de A9
32quote:De newbie vragen
Hoe oud ben je?
Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
En dan al aanwezig in Singles?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
32
Man
Limburg
Bier en tieten
Vrouwen
1 nogwat en normaal
Een paar uur!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef El_Matador het volgende:
Werk een beetje door dan. Al die files...
Nee, sterker nog de dag in Haarlem was nog 't leukst van de hele weekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Viel het tegen, naar Haarlem? Heb je wel gezwaaid naar me? Ik werk zo'n beetje aan de A9
Nouja, ik baal er stevig van en kwam net dit topic tegen en las dat het GEEN datingtopic was dus dacht laat ik maar maar even reagerenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan al aanwezig in Singles?
Maar welkom!
Zeg even dan, mag je d'r van mij een schop verkopenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, sterker nog de dag in Haarlem was nog 't leukst van de hele weekDaar heb ik tenminste nog iets opgestoken en mag misschien meewerken aan 'n wereldwijd open-source project en dat is wel tof.
K wist niet eens dat je daar in de buurt werkte, anders had ik wel ff uitgebreid gezwaaid
What happened?quote:
Mja, je hebt groot gelijk hoor! Je kan hier in ieder geval je ei kwijtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ik baal er stevig van en kwam net dit topic tegen en las dat het GEEN datingtopic was dus dacht laat ik maar maar even reageren
Oow dat is zeker tof!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef Civilian het volgende:
Nee, sterker nog de dag in Haarlem was nog 't leukst van de hele weekDaar heb ik tenminste nog iets opgestoken en mag misschien meewerken aan 'n wereldwijd open-source project en dat is wel tof.
K wist niet eens dat je daar in de buurt werkte, anders had ik wel ff uitgebreid gezwaaid
Ja, inderdaad. Daar zijn we voor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, je hebt groot gelijk hoor! Je kan hier in ieder geval je ei kwijt
Als ik dat had geweten kwam ik wel ff een kopje koffie drinkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow dat is zeker tof!
Ik woon er zelfs in de buurt
Die maakte ik ooit bij honderden.quote:
Onze belangrijkste functiequote:
Helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit geen datingtopic?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ik baal er stevig van en kwam net dit topic tegen en las dat het GEEN datingtopic was dus dacht laat ik maar maar even reageren
Ik was waarschijnlijk gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:21 schreef Civilian het volgende:
Als ik dat had geweten kwam ik wel ff een kopje koffie drinken
Droom lekker.quote:
Sweet dreams.quote:
Nouja, het ging al een tijdje niet meer zo tof zegmaar en we hadden afgelopen zondag nog afgesproken er samen voor te vechten en desnoods naar relatietherapie te gaan en weet ik wat al dies meer.quote:
Ik ook, mopjes!quote:
Jij ook welterustenquote:
Kut...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, het ging al een tijdje niet meer zo tof zegmaar en we hadden afgelopen zondag nog afgesproken er samen voor te vechten en desnoods naar relatietherapie te gaan en weet ik wat al dies meer.
En ineens was madam er vandaag helemaal klaar mee en had ze geen zin om er nog verder tijd of energie of moeite in te steken.
Mooie boel, weer 4 jaar naar de kloten
Hoelang zijn jullie al single?
GMTAquote:
Jeetjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nouja, het ging al een tijdje niet meer zo tof zegmaar en we hadden afgelopen zondag nog afgesproken er samen voor te vechten en desnoods naar relatietherapie te gaan en weet ik wat al dies meer.
En ineens was madam er vandaag helemaal klaar mee en had ze geen zin om er nog verder tijd of energie of moeite in te steken.
Mooie boel, weer 4 jaar naar de kloten
Hoelang zijn jullie al single?
De post? De relatie? Wat bedoel je?quote:
Ander keertje dan maar, ben nog vaak genoeg aan die kant van Nederlandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk gewoon aan het werk
Slaap leker mevrouwtjuh.quote:
Deal!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:28 schreef Civilian het volgende:
Ander keertje dan maar, ben nog vaak genoeg aan die kant van Nederland
De enige drug die ik nog niet heb gehad?quote:
Mevrouwtjuh! Ik ben 'n hartstikke jong ding jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:29 schreef El_Matador het volgende:
Slaap leker mevrouwtjuh.
En morgen een beetje doorwerken aan die A9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |