Wat lul jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef Q. het volgende:
Als je één van je zonnebrillen verkoopt kan je 20 keer op en neer naar Amsterdam..
Nog geen plannen eigenlijk, maar die zullen vanzelf komen gedurende deze dagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef rival het volgende:
Ja dat is het zeker!![]()
Ik ruik weekend, goedemorgen![]()
Stelling (oke een vraag)
Wie heeft de meest wilde plannen voor dit weekend? En die zijn?
De weekenden zonder plannen worden meestal de drukstequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog geen plannen eigenlijk, maar die zullen vanzelf komen gedurende deze dag
wie wat waar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zeker de meest wilde plannen
Feesten vanaf vanmiddag 17:00 tot zondag 23:00non stop
!
Hoii!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
![]()
hoe is het met deze lieve singles?
en wie heb jij nu weer geneukt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hoii!
Ge-Wel-Dig, en da's niet sarcastisch![]()
En met jou dan?
Dat klinkt goeeeed!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:22 schreef rival het volgende:
Hoii!
Ge-Wel-Dig, en da's niet sarcastisch![]()
En met jou dan?
En, met wie mocht jij nou uiteindelijk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen vaag gedroomd over de lui waarmee ik naar Denemarken ben gegaan. Gedoe wie nou met wie mocht neuken enzo
Er was opzich maar 1 kerel, dus daar werd om 'gevochten'. Maar zij trok weer aandacht (ze was natuurlijk ooooh zo zieliig), dus er is helemaal niet geneuktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En, met wie mocht jij nou uiteindelijk?
Niemandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wie heb jij nu weer geneukt?
druk op de garage. fun op het werk. weekend staat voor de deur.. van allesquote:
Joh, Je valt in herhalingquote:
JBquote:
ga je iemand neuken dan?quote:
Heerlijk z'n gangetje dusquote:druk op de garage. fun op het werk. weekend staat voor de deur.. van alles
quote:Joh, Je valt in herhaling
Ik moet vandaag "werken", morgen moet ik ook werken (maar ik ga niet teveel doen, haha) + ik heb 's avonds een verjaardag & zondag krijg ik visitequote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef rival het volgende:
Stelling (oke een vraag)
Wie heeft de meest wilde plannen voor dit weekend? En die zijn?
Let's hope soquote:
Krijg je de vraag; hoe zu je haar omschrijven?quote:Ik ken je niet anders maakt niet uit
Inderdaad, dat is altijd zo op de een of andere manier. Hoewel een rustig weekendje ook niet fout uit zou komen nu.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef rival het volgende:
[..]
De weekenden zonder plannen worden meestal de drukste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |