Wat lul jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef Q. het volgende:
Als je één van je zonnebrillen verkoopt kan je 20 keer op en neer naar Amsterdam..
Nog geen plannen eigenlijk, maar die zullen vanzelf komen gedurende deze dagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef rival het volgende:
Ja dat is het zeker!![]()
Ik ruik weekend, goedemorgen![]()
Stelling (oke een vraag)
Wie heeft de meest wilde plannen voor dit weekend? En die zijn?
De weekenden zonder plannen worden meestal de drukstequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog geen plannen eigenlijk, maar die zullen vanzelf komen gedurende deze dag
wie wat waar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zeker de meest wilde plannen
Feesten vanaf vanmiddag 17:00 tot zondag 23:00non stop
!
Hoii!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
![]()
hoe is het met deze lieve singles?
en wie heb jij nu weer geneukt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hoii!
Ge-Wel-Dig, en da's niet sarcastisch![]()
En met jou dan?
Dat klinkt goeeeed!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:22 schreef rival het volgende:
Hoii!
Ge-Wel-Dig, en da's niet sarcastisch![]()
En met jou dan?
En, met wie mocht jij nou uiteindelijk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen vaag gedroomd over de lui waarmee ik naar Denemarken ben gegaan. Gedoe wie nou met wie mocht neuken enzo
Er was opzich maar 1 kerel, dus daar werd om 'gevochten'. Maar zij trok weer aandacht (ze was natuurlijk ooooh zo zieliig), dus er is helemaal niet geneuktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En, met wie mocht jij nou uiteindelijk?
Niemandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wie heb jij nu weer geneukt?
druk op de garage. fun op het werk. weekend staat voor de deur.. van allesquote:
Joh, Je valt in herhalingquote:
JBquote:
ga je iemand neuken dan?quote:
Heerlijk z'n gangetje dusquote:druk op de garage. fun op het werk. weekend staat voor de deur.. van alles
quote:Joh, Je valt in herhaling
Ik moet vandaag "werken", morgen moet ik ook werken (maar ik ga niet teveel doen, haha) + ik heb 's avonds een verjaardag & zondag krijg ik visitequote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef rival het volgende:
Stelling (oke een vraag)
Wie heeft de meest wilde plannen voor dit weekend? En die zijn?
Let's hope soquote:
Krijg je de vraag; hoe zu je haar omschrijven?quote:Ik ken je niet anders maakt niet uit
Inderdaad, dat is altijd zo op de een of andere manier. Hoewel een rustig weekendje ook niet fout uit zou komen nu.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef rival het volgende:
[..]
De weekenden zonder plannen worden meestal de drukste
Lekker!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, vanmiddag lekker lunchen ergens aan de waterkant
Yupz, alleen ruige seks zit er niet in...quote:
I do or don't, I don't hopequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Let's hope so![]()
[..]
Krijg je de vraag; hoe zu je haar omschrijven?
jij: het meisje met de vage dromen over seks
Dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Yupz, alleen ruige seks zit er niet in...ze heeft net een operatie ondergaan.. wel leuk dat ze me weer even belde (dit is die ene uit de kroeg in lis wiens leven zo parallel heeft gelopen aan de mijne
Die beschrijving is in ieder geval niet ergquote:
Neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die beschrijving is in ieder geval niet erg![]()
al vraag ik mij af of het daarbij blijft
Vanavond weer zo'n heerlijke begroeting?quote:
Deze is van lang voor crazyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer
Ik ken alleen de mannelijke variantMaar is dit die hele gekke of een ander? in het laatste geval heb ik het verhaal gemist
Ben jij omkoopbaar?quote:
Ik ben er op gekleedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanavond weer zo'n heerlijke begroeting?
Met een knipoog ga je het niet redden lekker dingquote:
Hoe is het voor de rest? Bijna weekendquote:
Daarmee wil ik het niet reddenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een knipoog ga je het niet redden lekker ding
jaa goed hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe is het voor de rest? Bijna weekendNog plannen om de nachtelijk sferen onveilig te gaan maken?
Gelukkig maar anders hadden we een probleemquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa goed hoorja nog ff wat verzinnen maar is zeker de bedoeling dit weekend
![]()
O nee hoor. Wij gaan echt geen problemen krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders hadden we een probleem
nee doe maar niet... anders rennen ze allemaal wegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwachtMoet ik rond gaan bellen om de lokale mannelijke bevolking te waarschuwen?
morguhhhhquote:
Goedemorgen!!quote:
Hoi heksjequote:
Gelukkig. Maar ik had het ook niet verwacht. Heb zin om weer met je te knuffelen etcquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee hoor. Wij gaan echt geen problemen krijgen.
Erg leuk! Het uit eten gaan bestond uit een bezoek aan burger kingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee doe maar niet... anders rennen ze allemaal weg![]()
haha
hoe was het gisteren? welke film ben je geweest?
Gaan we snel weer doen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar ik had het ook niet verwacht. Heb zin om weer met je te knuffelen etc
quote:
Nou mooi!! klinkt super gezelliequote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
Erg leuk! Het uit eten gaan bestond uit een bezoek aan burger kingTja, alleen ik en nog een vriend hebben een ietwat verfijnde smaak
De rest vind alles best wat ze naar binnen schuiven hehe.
Ik was naar Terminator 4 gegaan. Leuke film! Niet geweldig of briljant maar gewoon leukDaarna nog een terrasje gepakt. Kortom, een geslaagde avond
Volgens de spits gaat het regenenquote:
Stadsfeesten in Hoorn (3 dagen) , bbq van mijn zwager bij mij thuis met oerhollandse spelletjes (quote:
Ja als het kut weer word dan is het mooi weer om de hele dag in bed te blijven en te neuken!quote:
jeej, dat lijkt me echt een dol weekendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Stadsfeesten in Hoorn (3 dagen) , bbq van mijn zwager bij mij thuis met oerhollandse spelletjes () en nog een verjaardag bij een vriend bij mij thuis
!
Ga ook nog sportenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jeej, dat lijkt me echt een dol weekend
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als het kut weer word dan is het mooi weer om de hele dag in bed te blijven en te neuken!
Goed idee!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als het kut weer word dan is het mooi weer om de hele dag in bed te blijven en te neuken!
Jij ook alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit gezellig die seks verhalen uit SEX te lezen.. niet goed voor je als je dat op je werk doet
Jij ook?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook al
Jij hebt het nog makkelijk als vrouw zijnde, is niet echt zichtbaar bij je
Noem me impotent, maar ik word daar echt niet opgewonden van hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook al
Jij hebt het nog makkelijk als vrouw zijnde, is niet echt zichtbaar bij je
impotentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Noem me impotent, maar ik word daar echt niet opgewonden van hoor
misschien visualiseer jij niet wat je leestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Noem me impotent, maar ik word daar echt niet opgewonden van hoor
Ik vind die topics echt nergens over gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
misschien visualiseer jij niet wat je leest
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind die topics echt nergens over gaan
Het meerendeel is over mensen die onzeker over iets zijn
Nja heb er maar 1x gekeken en dat was een tijdje terug
Ik heb het maar dicht gegooidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
Dat is waarMaar je krijgt er wel gigantisch veel zin van
Ik heb zelfs voor het gemak even in word gekopieerd, dan heb ik nog iets meer de neiging om wat te doenquote:
Hmmmmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Post hier je geile verhalen en ervaringen #2
Wordt dat dan iets verzonnen of waargebeurd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmmmmisschien zelf ook maar eens een keer wat posten daar
Is dit allemaal voorbereiding voor de majoor?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor het gemak even in word gekopieerd, dan heb ik nog iets meer de neiging om wat te doen
daarbij ben ik op een interessant iets gestruind op het werk, maar m'n gedachten zijn er niet geheel bij
Waargebeurd uiteraard, ik ben niet zo goed in verzinnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wordt dat dan iets verzonnen of waargebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |