Daar heb ik voorbereiding voor nodigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Belsezar het volgende:
Is dit allemaal voorbereiding voor de majoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
oeeh lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waargebeurd uiteraard, ik ben niet zo goed in verzinnen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik voorbereiding voor nodigWanneer niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Een half jaar geleden elke dagquote:
Misschien ook maar weer eens doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waargebeurd uiteraard, ik ben niet zo goed in verzinnen
Gelukkig nooit last van gehad. Lijkt me niksquote:
Of jij moet gaan kiezen welk verhaal van de afgelopen paar maanden ik ga uit typenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
oeeh lekker
mag ik hem dan eerste lezenom natuurlijk te kijken of het verhaal wel lekker loopt, spellingsfouten enzo
Oe, pm mij dan even als je het hebt gepostquote:
Als je geen verlangen hebt, heb je er ook weinig last van hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig nooit last van gehad. Lijkt me niks
Dan moet je even pmén uit welke verhaallijnen ik kan kiezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of jij moet gaan kiezen welk verhaal van de afgelopen paar maanden ik ga uit typen
Klutsie!quote:
Moet ik er dan eentje verzinnen of iets wat ik heb meegemaakt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, pm mij dan even als je het hebt gepost
*knuffel* dan moet je daar maar eens verandering in aanbrengenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:20 schreef rival het volgende:
Ik heb al zo lang geen sex gehad ik kan me geen spannend verhaal herinneren
Hoi klutsquote:
Cue! Alles goed?quote:
Liever iets echts natuurlijk. Of je je fantasie over mij mag ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet ik er dan eentje verzinnen of iets wat ik heb meegemaakt?
Op dat almere na klinkt dat zeker niet slechtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi kluts
Aanstaande zondag is trouwens Funkadelic in Almere op het marktplein. Gratis en voor niks.
Don diablo, Sunnery James & Ryan marciano, andy safado, remaniax, glowinthedark, alvaro, miss nycole & canta, Gimic, Enri-que, zwadi mc, marvelous K.
Ja, as zondag is er in adoorn al zoiets soortgelijks, dus daar ga ik al heen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi kluts
Aanstaande zondag is trouwens Funkadelic in Almere op het marktplein. Gratis en voor niks.
Don diablo, Sunnery James & Ryan marciano, andy safado, remaniax, glowinthedark, alvaro, miss nycole & canta, Gimic, Enri-que, zwadi mc, marvelous K.
Ik zeker wel even een kijkje nemen als het goed weer isquote:
Saai is het tot nu toe nog nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
Cue! Alles goed?
Ook zo'n saaie werkdag in het verschiet?
Don Diablo is wel lekker ja.quote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, as zondag is er in adoorn al zoiets soortgelijks, dus daar ga ik al heen.
Maar tnx voor de tip!
Mwah, vakantieperiode breekt inmiddels aan, dus het wordt wat rustiger.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saai is het tot nu toe nog niet![]()
Vanmiddag komt er nog een leraar van mij langs voor gesprek over m'n scriptie, dus dat is altijd wel weer spannend?
en hoe staat het bij jou?
Ik denk na!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Liever iets echts natuurlijk. Of je je fantasie over mij mag ook![]()
Mja ik dacht dat ik zondag ook alleen zou zijn dan had ik zeker even gaan kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zeker wel even een kijkje nemen als het goed weer is
Ach joh, ik ben veel lekkerder, zelfs nog boven je ronaldo figuurquote:
Hehe dan is het goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:28 schreef Kluts het volgende:
Mwah, vakantieperiode breekt inmiddels aan, dus het wordt wat rustiger.
Och, ik kom de dag wel door met fok, roken en ouwehoeren met collega's als ik niks te doen heb.
Hebben we allemaal wel eensquote:
Heb geduld, er waren nog maar 4 minuten voorbijquote:
Ben benieuwdquote:
Hoi Noukjequote:
quote:
Ook in dit topic, Bengeltjeliefquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee duh, het is pas goed alsmij komt zoenen.
.
.
[..]Stout mannetje.
[..]
Clyde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |