Stout, boefje, rebel, thats mequote:
Zoiets ja.quote:
Goedemorgen.quote:
quote:
CG.quote:
CUEquote:
Tallyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
[..]
[..]
CG.Hoe is het met de Majoor is hij nog geweest na je mail?
Zoiets?quote:
wel redelijk. of zijn er ook andere indicatoren?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziekgemeld bij mijn leidinggevende met de mededeling dat ik hoofdpijn en kiespijn heb, en verkouden ben. Daar heeft zij de conclusie uit getrokken dat ik niet helemaal happy ben?Ik vind het een nog vreemde conclusie.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziekgemeld bij mijn leidinggevende met de mededeling dat ik hoofdpijn en kiespijn heb, en verkouden ben. Daar heeft zij de conclusie uit getrokken dat ik niet helemaal happy ben?Ik vind het een nog vreemde conclusie.
Je hebt er natuurlijk helemaal geen zin meer in, wanneer liep je contract ook alweer af? Eind deze maand?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziekgemeld bij mijn leidinggevende met de mededeling dat ik hoofdpijn en kiespijn heb, en verkouden ben. Daar heeft zij de conclusie uit getrokken dat ik niet helemaal happy ben?Ik vind het een nogal vreemde conclusie.
Jawel, maar om nou die conclusie te trekken en vervolgens naar mijn directe collega's te mailen..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
wel redelijk. of zijn er ook andere indicatoren?
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Belsezar het volgende:
Maar het is toch logisch dat je je niet helemaal lekker op je plek voelt nadat je gezegd is dat je weg moet?
Ja ok, dat is waarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, wij praten wel eens met elkaar weet je nog. Dus ja zoiets.
Nee, ik heb de afgelopen vier dagen voor ongeveer een half uur aan werk gedaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt er natuurlijk helemaal geen zin meer in, wanneer liep je contract ook alweer af? Eind deze maand?
dat is wel heel duf. als ze het nou alleen met jou bespreekt kan ik het me nog voorstellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel, maar om nou die conclusie te trekken en vervolgens naar mijn directe collega's te mailen..
Daar zou ik dus compleet van op tilt slaan, kan ze echt niet maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel, maar om nou die conclusie te trekken en vervolgens naar mijn directe collega's te mailen..
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal hebt meegekregen. Maar uhm woensdag? is hij langsgeweest na het werk (nadat ik eerst twee uur lang op de stoep bij m'n huis had gezeten omdat ik m'n sleutels vergeten was). Maar het was een gezellige avondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
CG.Hoe is het met de Majoor is hij nog geweest na je mail?
We mailen vandaag sowieso een beetjequote:
doe dat eens nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
*prikt in zij terwijl jij je uitrekt
Nee, nog steeds niet. Wel dat ze positief over me waren, maar meer niet..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef heksehiel het volgende:
Nouk, al iets gehoord van je soll van afgelopen maandag?
Ik vind het ook niet bepaald tof van d'r, dus ik ga er maandag wel even wat van zeggen..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef Kluts het volgende:
Daar zou ik dus compleet van op tilt slaan, kan ze echt niet maken.
Ik zou haar vragen of ze tegenwoordig in plaats van HR-medewerker bedrijfsarts geworden is, als ze op eigen houtje conclusies gaat trekken.
Oehhh. Over massages?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal hebt meegekregen. Maar uhm woensdag? is hij langsgeweest na het werk (nadat ik eerst twee uur lang op de stoep bij m'n huis had gezeten omdat ik m'n sleutels vergeten was). Maar het was een gezellige avond
[..]
We mailen vandaag sowieso een beetje
Oh jee, ben je weer in zo'n bui heksje?quote:
Je zou gister of vandaag toch wat horen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, nog steeds niet. Wel dat ze positief over me waren, maar meer niet..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal hebt meegekregen. Maar uhm woensdag? is hij langsgeweest na het werk (nadat ik eerst twee uur lang op de stoep bij m'n huis had gezeten omdat ik m'n sleutels vergeten was). Maar het was een gezellige avond
[..]
We mailen vandaag sowieso een beetje
ik kan het van hun kant eerlijk gezegt wel begrijpen, had haar gevraagd een arboarts langs te sturen die je verhaal kon beamen als ze wantrouwig wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziekgemeld bij mijn leidinggevende met de mededeling dat ik hoofdpijn en kiespijn heb, en verkouden ben. Daar heeft zij de conclusie uit getrokken dat ik niet helemaal happy ben?Ik vind het een nogal vreemde conclusie.
Over de verhaaltjes uit SEXquote:
In wat voor een buiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, ben je weer in zo'n bui heksje?
Na 2 uur kwam er een huisgenote aanzetten. Toen een half uur later belde hij op dat hij alsnog wou langskomenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, dat wist ik nog niet. Maar duidelijk heb je je sleutels op tijd gevonden.
![]()
Gezellignog wel.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
*prikt in zij terwijl jij je uitrekt
Jeb. Waardeloos hè..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef heksehiel het volgende:
Je zou gister of vandaag toch wat horen?
Blijkbaar kennen ze me dan niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef rival het volgende:
ik kan het van hun kant eerlijk gezegt wel begrijpen, had haar gevraagd een arboarts langs te sturen die je verhaal kon beamen als ze wantrouwig was
Dont play coy with me, you know what i meanquote:
Dat kan je iemand niet aandoen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |