Ja.. hoer!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me af waarom je zo vreselijk moeilijk doet. Iemand geeft haar uit het niets een kus en ze duwt hem weg. So what? Ben ik dan ook vreemdgegaan als een of andere dronken kneus mij terwijl ik voorbij loop in de kroeg in mn reet knijpt?
Dat dus. Obama is ook vreemdgegaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me af waarom je zo vreselijk moeilijk doet. Iemand geeft haar uit het niets een kus en ze duwt hem weg. So what? Ben ik dan ook vreemdgegaan als een of andere dronken kneus mij terwijl ik voorbij loop in de kroeg in mn reet knijpt?
25 en dan typ jij op deze manier. Ik dacht aan 13....quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Catch22- het volgende:
Je kan hier heel handig gebruik van makenMaar ik heb het gevoel dat je niet echt een gevoelloze bastard bent dus dat gaat je wss niet lukken
Verklaar 'soort van uitschelden'? "Schavuit, schelm, doerak en bengel"? Of meer in de trant van "ik denk dat ik je een lul vindt?"quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef Aioc het volgende:
Kus op de lippen ze duwde hem weg maar werd niet echt kwaad op hem. ze ging lachen en uitschelden(soort van uitschelden)
Waar hebben we het dan over? Ik kus een vriendin van mij ook altijd op de mond bij het afscheid, dan ga ik toch ook niet vreemd? Sjongejonge, imho overdrijf je een beetje. Ga lekker verder met gelukkig zijn samen en zoek er niet te veel achter zou ik zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef Aioc het volgende:
Kus op de lippen ze duwde hem weg maar werd niet echt kwaad op hem. ze ging lachen en uitschelden(soort van uitschelden)
Stel je niet aan, ze heeft die gozer weggeduwd dus het lijkt me wel duidelijk dat ze er niets van wil weten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef Aioc het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef IkWilbert het volgende:
Stel je niet aan, ze heeft die gozer weggeduwd dus het lijkt me wel duidelijk dat ze er niets van wil weten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
Waar hebben we het in hemelsnaam over?
Vrouwen. En mannen die zich zodanig gedragen.
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef As_33 het volgende:
Zij heeft niets gedaan, het was die jongen die het initiatief nam, dus ik vind het al belachelijk dat daar huilend spijt van betuigd, dat zou dan eerder moeten gaan om het niet vertellen. Maar dat ze het niet verteld heeft kan ik wel weer begrijpen gezien jouw overtrokken reactie.
ik ook niet....dus er is vast meer gebeurd...ze vond het op z'n minst lekker, want anders is een schuldgevoel uberhaupt niet echt op z'n plek....Ik denk dat ze is vreemdgegaan...het kan bijna niet anders...quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Xennia het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze een schuldgevoel krijgt van een man die haar 4 maanden geleden 1 seconde op haar lippen kuste..
Als je weet dat je man een hysterisch emotioneel wrak met nog niet ingedaalde teelballen is die om zoiets enorm gaat lopen janken en zich afvraagt of hij represailles moet ondernemen en van fok wil weten wat hij moet doen, dan misschien wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Xennia het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze een schuldgevoel krijgt van een man die haar 4 maanden geleden 1 seconde op haar lippen kuste..
dan wel, ja....maar gelukkig is TS niet zo....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je weet dat je man een hysterisch emotioneel wrak met nog niet ingedaalde teelballen is die om zoiets enorm gaat lopen janken en zich afvraagt of hij represailles moet ondernemen en van fok wil weten wat hij moet doen, dan misschien wel.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je weet dat je man een hysterisch emotioneel wrak met nog niet ingedaalde teelballen is die om zoiets enorm gaat lopen janken en zich afvraagt of hij represailles moet ondernemen en van fok wil weten wat hij moet doen, dan misschien wel.
Zo te horen is ze het beste wat je ooit overkomen zalquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Aioc het volgende:
Ik heb en huis voor haar gekocht, een auto gekocht, een vakantiehuis in Qatar(Apartement Qamis 3Verdiepinge), diamantering(verlovingring), ze hoeft niet meer te werken, op vakantie naar Las Vegas 24 Dagen Lang wij met ze 2 en haar vriendin........ en allemaal op mijn kosten dus ik wil weten of ze het wel waard is of verpest ik mijn tijd en geld
Tien punten voor Asquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef As_33 het volgende:
Zij heeft niets gedaan, het was die jongen die het initiatief nam, dus ik vind het al belachelijk dat daar huilend spijt van betuigd, dat zou dan eerder moeten gaan om het niet vertellen. Maar dat ze het niet verteld heeft kan ik wel weer begrijpen gezien jouw overtrokken reactie.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Aioc het volgende:
[..]
Ik heb en huis voor haar gekocht, een auto gekocht, een vakantiehuis in Qatar(Apartement Qamis 3Verdiepinge), diamantering(verlovingring), ze hoeft niet meer te werken, op vakantie naar Las Vegas 24 Dagen Lang wij met ze 2 en haar vriendin........ en allemaal op mijn kosten dus ik wil weten of ze het wel waard is of verpest ik mijn tijd en geld
Kon je niet eerst beter kijken wat voor vlees je in de kuip had voordat je haar gekocht had??quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Aioc het volgende:
[..]
Maar dan mag je er niet op stampenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:21 schreef Joe-Momma het volgende:
Kon je niet eerst beter kijken wat voor vlees je in de kuip had voordat je haar gekocht had??
OMG, geef dit een schopje naar ONZ.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Aioc het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:21 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Kon je niet eerst beter kijken wat voor vlees je in de kuip had voordat je haar gekocht had??
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
En de seks zoekt ze ook al buiten de deur ...quote:
Je verstand kan het ook niet zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Aioc het volgende:
[..]
haha haar gekocht ze heeft dubbele vermogen van wat ik heb(krijg) geld is niet de reden dat ze bij mij is
Maar toch koop je huizen en auto's voor haar en betaal je de vakantie van haar vriendin.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Aioc het volgende:
haha haar gekocht ze heeft dubbele vermogen van wat ik heb(krijg) geld is niet de reden dat ze bij mij is
Wat heeft ze allemaal voor jou gekocht dan (de afgelopen 4 maanden..)?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Aioc het volgende:
[..]
maar met al dat geld kon je geen opleiding betalen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Aioc het volgende:
[..]
Jij begint over wat je wel niet allemaal aan haar besteed en of het niet weggegooit geld is.. Een dame als dat... Zal je nooit met materiele zaken bij je houden maar eerder met emotionele aandacht. en trouwens ze heeft er spijt van, ze vertelt het je eerlijk, Is al 4 maanden geleden, en ze ziet die gast niet meer. Waar maak je nog druk om??quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Aioc het volgende:
[..]
Zou ik ook dan als ik haar wasquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar toch koop je huizen en auto's voor haar en betaal je de vakantie van haar vriendin.
Ik begrijp wel waarom ze jou aanhoudt
Ik zal je een verhaal vertellen over een heel lief en innemend meisje genaamd M. hier in Purmerend. Ze heeft nu kennelijk een 'vaste' relatie met D. Na 8 maanden ging D. (na een vakantie Turkye met haar) met zn ouders op vakantie voor een paar daagjes dooredeweeks. Raad eens waar dat meisje M. snachts mee heeft zitten stoeien 2 ochtenden toen D. in het buitenalnd was. Met mijn Antilliaanse onderbuur! Meisjes zijn net zo goed niet te vertrouwen. En ik weet niet of ik het D. wel of niet moet vertellen, want ze lijken zo gelukkig. Ik moet er niet aan denken dat een N*gger mn meissie heeft zitten volspuiten en dat ik dan weer mn tong in dr kut douw en zij zet een lach op alsof ze een engeltje is :\quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Aioc het volgende:
[..]
So fucking truequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zal je een verhaal vertellen over een heel lief en innemend meisje genaamd M. hier in Purmerend. Ze heeft nu kennelijk een 'vaste' relatie met D. Na 8 maanden ging D. (na een vakantie Turkye met haar) met zn ouders op vakantie voor een paar daagjes dooredeweeks. Raad eens waar dat meisje M. snachts mee heeft zitten stoeien 2 ochtenden toen D. in het buitenalnd was. Met mijn Antilliaanse onderbuur! Meisjes zijn net zo goed niet te vertrouwen. En ik weet niet of ik het D. wel of niet moet vertellen, want ze lijken zo gelukkig. Ik moet er niet aan denken dat een N*gger mn meissie heeft zitten volspuiten en dat ik dan weer mn tong in dr kut douw en zij zet een lach op alsof ze een engeltje is :\
Meisjes, van God los en kennen geen grenzen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef pessie het volgende:
Hmm, raar. Als ze zegt dat ze spijt heeft, gewoon vergeven, vergeten, en doorgaan. En aangezien je geen geldgebrek hebt Aioc, denk ik niet dat je spijt hoeft te hebben van een vakantie. En je huis, je vakantiehuis, en de auto blijven toch van jou mocht het uitgaan.
Er was alleen een vraag voorbijgekomen hoe lang jullie iets hebben, ben daar wel benieuwd naar. Als iemand zoiets overkomt na 2 maanden... tsja... maar als je al 4 jaar samen bent, gewoon doorgaan.
Meer detailsquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zal je een verhaal vertellen over een heel lief en innemend meisje genaamd M. hier in Purmerend.
Was er de afgelopen maanden een toename in dure cadeaus?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef Aioc het volgende:
[..]
we zijn samen sinds ik 17 was..... en antwoord op een andere vraag ik heb van haar veel dingen gekregen maar ik ga niet zitten opnoemen omdat ik dat niet belangrijk vind.. ik hoef geen spullen te krijgen van iemand.
Beetje golddigger.quote:Ik heb en huis voor haar gekocht, een auto gekocht, een vakantiehuis in Qatar(Apartement Qamis 3Verdiepinge), diamantering(verlovingring), ze hoeft niet meer te werken, op vakantie naar Las Vegas 24 Dagen Lang wij met ze 2 en haar vriendin........ en allemaal op mijn kosten dus ik wil weten of ze het wel waard is of verpest ik mijn tijd en geld
Jeweetzeluf!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
So fucking true
Vroegah, toen het nog lekker simpel was en moeder de vrouw "zulke dingen niet deed" en vreemdgaan nog een recht van de werkende man was met zijn 10 jaar jongere secretaresse.
Nu, vandaag de dag, geef je ze de allerbeste neukseks, bef je dr keer op keer naar een hoogtepunt en zegt ze dat je de enige bent voor dr, maar ondanks alles ligt ze na een paar knipogen van een werkloze antilliaan weer te kreunen en te steunen dat ze een avontuurtje wilt, maar jou ook niet wilt laten gaan![]()
Meisjes, inderdaad niet te vertrouwen, maar toch er elke keer weer intrappen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef Aioc het volgende:
[..]
we zijn samen sinds ik 17 was..... en antwoord op een andere vraag ik heb van haar veel dingen gekregen maar ik ga niet zitten opnoemen omdat ik dat niet belangrijk vind.. ik hoef geen spullen te krijgen van iemand.
Waarom? geen zin in!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
Interessant verhaal. Schrijf er vooral over in je dagboek, Schenkstroop.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
maar je hebt toch huizen, reisjes en jachten gekregen, ondanks dat je het niet wilt?
OT: als je 7 jaar samen bent dan kan ik me wel voorstellen dat je vriendin zoiets een keer is overkomen, maar ik krijg niet bepaald hoogte van wat jij er nou van vindt. Is het jou wel eens overkomen? Twijfel je door één kus over je relatie met haar, of twijfel je door iets anders?
Dat vermoed ik dus ook a/d hand van verhaal van TS. Ik zou dr slaan en de waarheid eruit meppen. Je laat toch niet zo met je gevoelens spelen en over je heenlopen? Ze kan je net zo goed slan als ze toch vreemdgaatquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:41 schreef Karina het volgende:
Overdreven reactie van je vriendin, een jongen probeert haar een zoen te geen en ze duwt hem weg. En dat is het dan.
Twee vragen die ook bij mij naar boven kwamen. Als dit het was en niet meer dan dit dan is er niks aan de hand. Wel vreemd dat ze het nu ineens zegt. Was daar een aanleiding voor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
Waar hebben we het in hemelsnaam over?
En waarom kwam je vriendin na vier maanden nog op de proppen met deze non-happening?
Vrouwen.
Ik had haar een leuke dag bezogt.. volgens haar de beste tot nu toe (ook de goedkoopste) en toen vertelde ze het opeens uit het niets met tranenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Twee vragen die ook bij mij naar boven kwamen. Als dit het was en niet meer dan dit dan is er niks aan de hand. Wel vreemd dat ze het nu ineens zegt. Was daar een aanleiding voor?
Is de aanleiding niet eerder dat ze die jongen tegen kwam dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef Aioc het volgende:
Ik had haar een leuke dag bezogt.. volgens haar de beste tot nu toe (ook de goedkoopste) en toen vertelde ze het opeens uit het niets met tranen
Nou nou..... waren dus allemaal krokodille tranen van je verloofde!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef Aioc het volgende:
[..]
goeie vraag... ik twijfel omdat ze eergisteren hem was tegen gekomen en toen gaf hij haar zijn nummer en zij sloeg hem op in der telefoon!!!!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap echt niet dat domme mannen kunnen en mogen neuken enzo. Het is echt niet eerlijk verdeeld op deze wereld he. En zeker niet lgisch..
AHA! En daar komt de aap uit de mouw! Klinkt alsof ze heeft zitten nadenken wat ze moest, maar besloot dat ze hem niet wilde, maar voor jou heeft gekozen Aioc! Als ik jou was, zou ik haar vragen zijn nummer te deleten, en gewoon zeggen dat je het vervelend vind dat zij zijn nummer heeft, begrijpt ze wel. En zoals hiervoor ook al is gezegd, ga met zn tweeën op vakantie, niet met zn drieën... Is een stuk constructiever!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef Aioc het volgende:
[..]
goeie vraag... ik twijfel omdat ze eergisteren hem was tegen gekomen en toen gaf hij haar zijn nummer en zij sloeg hem op in der telefoon!!!!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Nou nou..... waren dus allemaal krokodille tranen van je verloofde!!
Pffff ow ow wat heeft zij een spijt!!
Zou ook aan haar woorden gaan twijffelen..
Zou als ik jou was een goed gesprek met haar gaan hebben in qatar op de 3de verdieping en als er niks zinnigs uitkomt dr vlieglessen geven..
(wel bij een vliegschool heh, begrijp me niet verkeerd)
Wat een typische hobby's. Ik spaar postzegels.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Aioc het volgende:
In me vrije tijd Koop ik nieuwe autos en sieraden
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een typische hobby's. Ik spaar postzegels.
Tja, je komt op je 25ste een beetje naief over.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef Aioc het volgende:
[..]
Vliegschool zal ik onthouden en zit op de bovenste verdieping. huis is 3 verdiepingen.
wat moet ik allemaal zeggen... waar moet die gesprek over gaan dan???
Hoeveel auto's heb je dan inmiddels?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Aioc het volgende:
Nee is mijn hobby niet maar wat ik die als ik me verveel... mijn hobby is werken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Aioc het volgende:
Nee is mijn hobby niet maar wat ik die als ik me verveel... mijn hobby is werken
arabier?? ik ben een Hollander hoor.. van waar opeens arabier. ben je ooit in qatar geweest weet je hoeveel buitenlanders daar werken slimmert. eerst je feiten goed weten voordat iets zegt..quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef VonHinten het volgende:
Ah een theedoekarabiertje die niet goed weet hoe die om moet gaan met zijn vrouwtje en d'r daarom maar overspoelt met kadootjesSchattug
Inderdaad, nu kwam door diepgaand speurwerk van inspecGSBrder de kern van de zaak aan het licht. Meneer heeft dus zijn vriendin betrapt dat zij nog steeds contact onderhoudt met jongeman die haar gekust heeft op de mond, hoewel zij beweerde daar spijt van te hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef pessie het volgende:
[..]
AHA! En daar komt de aap uit de mouw! Klinkt alsof ze heeft zitten nadenken wat ze moest, maar besloot dat ze hem niet wilde, maar voor jou heeft gekozen Aioc! Als ik jou was, zou ik haar vragen zijn nummer te deleten, en gewoon zeggen dat je het vervelend vind dat zij zijn nummer heeft, begrijpt ze wel. En zoals hiervoor ook al is gezegd, ga met zn tweeën op vakantie, niet met zn drieën... Is een stuk constructiever!
greetz
Waar denk je zelf dat het gesprek over moet gaan!! Over die actie met die gast natuurlijk. En over waar je met haar in het leven naar toe wilt.. En dan bedoel ik niet op reis.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef Aioc het volgende:
[..]
Vliegschool zal ik onthouden en zit op de bovenste verdieping. huis is 3 verdiepingen.
wat moet ik allemaal zeggen... waar moet die gesprek over gaan dan???
0wnd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef VonHinten het volgende:
Ik woon in Qatar, dus weet waar ik het over heb
Dan in ieder geval geen echte met je 'een jongen dat'quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef Aioc het volgende:
arabier?? ik ben een Hollander hoor..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan in ieder geval geen echte met je 'een jongen dat'
Jeetje, en ik dacht dat ik grote problemen had...quote:
Su**el ik heb neit lang te leven. maximaal nog 10jaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Empje het volgende:
[..]
Jeetje, en ik dacht dat ik grote problemen had...
Dat is heel rot voor je.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Aioc het volgende:
[..]
Su**el ik heb neit lang te leven. maximaal nog 10jaar
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Waar denk je zelf dat het gesprek over moet gaan!! Over die actie met die gast natuurlijk. En over waar je met haar in het leven naar toe wilt.. En dan bedoel ik niet op reis.
Het beste wat je kan doen is gewoon volledig eerlijk zijn over je gevoelens voor haar. Dat houd in je zekerheden maar ook je onzekerheden.
Enne probeer is niet het duurste cadeautje voor haar te kopen of het mooiste hotel. Maar gewoon hele simpele dingen, zoals aandacht voor haar intresses. Neem dr mee op een picnick met broodjes van de aldi.
Overtuig haar dat je al je huizen al je geld al je sieraden en alles wat je hebt niet belangrijker is dan het hebben van haar hart.. (sjesuz wat mooi gezegt)
Zoiets tja weet het verder ook niet gab. Denk in iig dat je haar aandacht eerder krijgt met de simpele dingen in het leven dan door een kasteel voor dr te bouwen.
Vond ze het niet tof met jou alleen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Aioc het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Xennia het volgende:
Is dat Schotse humor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Aioc het volgende:
[..]
Dat is anders een prachtige leeftijd voor een trol!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Aioc het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |