Bommie:quote:Zo zocht ik in het weekend een nieuw avontuur op FOK!. De palniggate, de cokehoergate waren allen aan het doodbloeden dus er moest nieuwe aanwas komen. Plosts viel mijn oog op een Geenstijl artikel waarin men opriep mensen van de geenstijl crew voorbij Dijkshoorn en Borsato te stemmen (artikel hierrrr). Ik dacht direct, dat moet toch ook anderen lukken zonder een shockblog, een palingsound of een rare kop met haar ( Giel).
Stem uw aller Versabommie boven de bn-ers, want laten we wel wezen, zo'n Youp kan toch echt niet meer? Dat haar van Wilders hoort toch niet bij de top? van Velzen is tch veel te klein voor zijn status? En nick en Simon? ik rust mijn zaakje.
Dus stem zovaak als je wilt ( je mag elke 20 minuten) op deze kop:
Welke ben jij? Kan ik net zo goed voor jou ook stemmen,quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:55 schreef evaxsis het volgende:
Kom ik even stiekem in mijn pauze langs en zie ik dat je nu ook voor mij aan het spammen ben.
Wat ga ik ineens hard
Dank je voor de moeite ;*
Ik gok zomaar die dame in de OP.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Welke ben jij? Kan ik net zo goed voor jou ook stemmen,
Maar weet niet zeker hoe ze daar heet, ga even kijken dan, zou niet graag voor de verkeerde stemmen.quote:
LOL inderdaad dat ben ik daar heet ik ook evaxsisquote:
Yesss ik heb het gezien en ik maar zoeken op dat kleine scherm van de iPhone.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef Nizno het volgende:
EVA OP PAGINA 1!!!!!!!!!!!!
hahahahhaa leuk speelgoed zo'n klein rotschermpjequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yesss ik heb het gezien en ik maar zoeken op dat kleine scherm van de iPhone.
Volgens mij geef ik nu net ook antwoord op de verkeerde *grinz* verbeteren zit er nu niet in, het is al zo'n gedoe na het posten of qouten weet ik niet meer waar ik ben gebleven met lezen.
dank je wel voor jouw stem en een lol dat ik heb dat Nizno mij in de verkiezing heeft geplaatst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar weet niet zeker hoe ze daar heet, ga even kijken dan, zou niet graag voor de verkeerde stemmen.
Edit: gevonden, was niet zo moeilijk, en gestemd.![]()
je kwoot nog net goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef evaxsis het volgende:
[quote]Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhaa leuk speelgoed zo'n klein rotschermpje
Ik blij met mn laptop...
[/quote
volgende keer wanneer ik weer in de hangmat bij moeders gaat liggen neem ik ook mijn Mac
het is vreselijk irritant want je kan op iPhone geen appeltje ingedrukt houden om een vers scherm te krijgen waarin je kan reageren. Nu maar hopen dat er in de tussentijd niet te veelmensaen hebben gepost LOL
ik zou niet meer zonder willen, doe de hele dag twitteren en info lezen. Ik heb dan ook daarin alles lekker snel net zoals thuis overal ben ik te bereiken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kwoot nog net goed
Maar heul stiekem moet ik deze week toch kijken voor een nieuw abo voor mn foon.. Dus maar eens even kijken voor een leuk toestel incl internet
Ben niet zp'n voorstander van om mijn 10 cijfertjes kwijt te raken. Dus dat zal erg wennen worden. Heb nu de Samsung U600. Aantal jaar geleden op Samsung uitgekomen na veel probs met LG Nokia en Motorola. Dus ja dat is ook nog weer iets... Ik wil eigenlijk ook een Samsung houden.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zou niet meer zonder willen, doe de hele dag twitteren en info lezen. Ik heb dan ook daarin alles lekker snel net zoals thuis overal ben ik te bereiken.
Het allerliefst wil ik nu de nieuwste iPhone de 3Gs maar deze die ik hier heb is vrij nieuw de 3G witte uitvoering.
Moet van mezelf dus zeker wachten tot het einde van het jaar
ik heb geen flauw idee welke jij bedoelt, altijd voor het geen gaan dat je het best ligtquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben niet zp'n voorstander van om mijn 10 cijfertjes kwijt te raken. Dus dat zal erg wennen worden. Heb nu de Samsung U600. Aantal jaar geleden op Samsung uitgekomen na veel probs met LG Nokia en Motorola. Dus ja dat is ook nog weer iets... Ik wil eigenlijk ook een Samsung houden.....
U600 is lekker plat. Schuifje omhoog voor het toetsenbordje met de cijfertjes... Ach gewoon een lekker simpel dingetjequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee welke jij bedoelt, altijd voor het geen gaan dat je het best ligt
ik heb gehoord dat die nu ook wel mooie telefoons heeft een maatje van mij heeft geloof ik de nieuwste nu
Ik ben maar even naar boven op de laptop van moeders aangeschoven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
U600 is lekker plat. Schuifje omhoog voor het toetsenbordje met de cijfertjes... Ach gewoon een lekker simpel dingetje
Maar goed ik heb nog 4 maand om te zoeken
Follow maar raakquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben maar even naar boven op de laptop van moeders aangeschoven.
Dit FOK!t een heel stuk makkelijker (ik heb ineens weer smileys)![]()
Die dat maatjes van me heeft is ook zo'n uitschuiftoestel dus dat hoef je dan niet te missen
Ik ga je trouwens followen op Twitter
Tuurlijk ben je te vinden gewoon op jouw blauwe T'je en hops daar ben jijquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
2009 15:45[/url] schreef Nizno het volgende:[/b]
[..]
Follow maar raak
Ben ik te vinden met mn babyfoto?
Over mn telefoondilemma heb ik al een tweet gezet.... en ik denk dat een onderwerp in DIG er aan wijden ook geen slechte optie is.
hahahaha oke dan stoppen we hier over het dilemmaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je te vinden gewoon op jouw blauwe T'je en hops daar ben jij![]()
Ik heb in Twitter al een antwoord gegeven op jouw dillema
Ga maar kijken
ik zie de T van Twitter niet bij de icoontjes rechts boven in de post. Die instelling heb ik uitgezet. Heb maar een paar icoontjes staan onder de tijd en datum van de post. Lekker rutig voor mn ovenquote:
Oja zo ik was helemaal vergeten dat je dat weg kan halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie de T van Twitter niet bij de icoontjes rechts boven in de post. Die instelling heb ik uitgezet. Heb maar een paar icoontjes staan onder de tijd en datum van de post. Lekker rutig voor mn oven
via bommies twitterquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja zo ik was helemaal vergeten dat je dat weg kan halen.
Ik vind het juist prettig dat ik nu alle info in 1 oogopslag zie![]()
Hoe kwam je dan aan mijn Twitteraccount naam voor de Twitterwall?
Werk ze, mijn werktijd zit er gelukkig alweer opquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
via bommies twitter
en het feit dat jouw naam daar gelijk is als hier
En nu maken dat ik naar t werk ga... Anders ben ik nog te laat ook
Die van mij nog niet, maakt niet uit, hier doen de plusknopjes het ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Werk ze, mijn werktijd zit er gelukkig alweer op
Heerlijk is dit, ik ben Babette van Veen voorbijquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van mij nog niet, maakt niet uit, hier doen de plusknopjes het ook.![]()
Ik kan het haast niet geloven hoe hard het gaatquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef beequeen het volgende:
Nog even Eva en je hebt Chris Curry ook ingehaald. Hij gaat lekker.
nouja heb liever mijn 2100+ stemmen terug al was het maar voor al die mensen die ik heb laten stemmenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven hoe hard het gaat![]()
en Bommie gaat ook weer lekker met 703 die moet gewoon weer bovenaan komen
Snap ik, baal hier ook als een stekker. Dagenlang stemmen en dan dit. Niks meer gehoord van die Tweeterhufters?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef versabommie het volgende:
nouja heb liever mijn 2100+ stemmen terug al was het maar voor al die mensen die ik heb laten stemmenEcht ik heb reacties van mensen die zo enorm balen ...
nope... maar ga nog flink spammen ... dit is gewoon zo enorm onrechtvaardig..quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap ik, baal hier ook als een stekker. Dagenlang stemmen en dan dit. Niks meer gehoord van die Tweeterhufters?
Is ook. Vraag me echt af wat de achterliggende gedachte is geweest om je er zomaar af te flikkeren en de GS incrowd met stemmen en al terug te laten komen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef versabommie het volgende:
nope... maar ga nog flink spammen ... dit is gewoon zo enorm onrechtvaardig..
Ach Bommetje ik baal er ook van en toch heb ik het nu dan naast me neergelegd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja heb liever mijn 2100+ stemmen terug al was het maar voor al die mensen die ik heb laten stemmenEcht ik heb reacties van mensen die zo enorm balen ...
arme chrissyquote:
Het gaat lekker zo, ik ben me gek aan het spammen op jijbent.quote:
Precies zoals je zegt, hij is toch weer lekker op dreef met zijn 859 votesquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
,,,, hij gaat lekker..... we gaan gewoon door...... hopelijk komen de eerdere stemmen terug, want kloppen doet het niet natuurlijk.....
863 / 370quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies zoals je zegt, hij is toch weer lekker op dreef met zijn 859 votes![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
Ik sta op de 20e plaats, bedankt allemaal die mij daarop hebben gezet![]()
![]()
Ik had dit nooit verwacht ooow wat een feest waar is de champagne want die moet ploppen
Grote kont of een lekker klein strak kontje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow sitamusic zit achter mijn kont aan
Ikke een middelmatige denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Grote kont of een lekker klein strak kontje?
Yessss nog even en ik haal kaatmossel ook inquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Grote kont of een lekker klein strak kontje?
edit: en op 404![]()
Makkie met deze snelheidquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yessss nog even en ik haal kaatmossel ook in
mijn stem en je bent er voorbijquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yessss nog even en ik haal kaatmossel ook in
tss heeft die mossel ook ineens een stem er bij... sta je weer achter dr mosselquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn stem en je bent er voorbij
408!! plaats 19
Het is helemaal geweldig weet er nu ook weer 2 die gaan stemmen dus misschien sta ik nu wel op de 19 plaats.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Makkie met deze snelheid [ afbeelding ]
Yiieeeeeeehaaaa, wat heb jij mij toch een cadeautje gegevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn stem en je bent er voorbij
408!! plaats 19
Het is gewoon een plezier om jou plezier te zien hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is helemaal geweldig weet er nu ook weer 2 die gaan stemmen dus misschien sta ik nu wel op de 19 plaats.![]()
Ik kan het niet meer bijhouden wat dolletjes is dit
Eigenlijk moeten we massaal daar gaan reageren met alle dezelfde email dat ze zien dat eensgezind zijn, misschien wordt het hun dan wat te heet om het niet recht te zetten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is gewoon een plezier om jou plezier te zien hebben.Nou Bommie nog terug brengen naar zijn oude stekkie
(en zijn 2100 gejatte punten terug
)
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is gewoon een plezier om jou plezier te zien hebben.Nou Bommie nog terug brengen naar zijn oude stekkie
(en zijn 2100 gejatte punten terug
)
correctie 416quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens
415 voor eva
je gaat nog sneller dan bommie zelfquote:
Mooi hè op jijbent zijn er ook een paar die mij in hun favorieten hebben geplaatst zodat ze de link niet kwijtrakenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat nog sneller dan bommie zelf
418
grijnz alleen maar goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mooi hè op jijbent zijn er ook een paar die mij in hun favorieten hebben geplaatst zodat ze de link niet kwijtraken
Ik zou Bommie nooit vergeten te plussen, dat heb ik hem beloofdquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz alleen maar goed
Daar doen we het voor... Nu Bommie nog even de lucht in helpen natuurlijk
Ik ga ook een plaatsje opschuiven, naar mijn bedje. Morgen weer vroeg dag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:53 schreef evaxsis het volgende:
Bommie is ook weer een plaatsje opgeschoven
Droom zacht Rudy en bedankt voor al jouw plusjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga ook een plaatsje opschuiven, naar mijn bedje. Morgen weer vroeg dag.
Buonanotteen groetjes aan Bommie
![]()
wat zij zegt... ik vind het echt super al dat stemmen nog !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Droom zacht Rudy en bedankt voor al jouw plusjes![]()
Psies ff hondje laten plassen voor de laatste keerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat zij zegt... ik vind het echt super al dat stemmen nog !
Kijk, dat is goed nieuws. Zie je wel, reclameren helpt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH!![]()
![]()
![]()
@BerryV Thanks 4 ur message - We've had some strange goings on but we have a record of all votes & are in the process of reinstating now!
![]()
![]()
Blijkt dat er wat gasten eerlijk niet konden winnen en mensen hebben weten uit te sluiten... beetje jammer maargoed ze willen het iig rechtvlotten nuquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws. Zie je wel, reclameren helpt.![]()
![]()
nu nog daadwerkelijk dat het gaat gebeuren.... dan kom je boven Paul de L.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blijkt dat er wat gasten eerlijk niet konden winnen en mensen hebben weten uit te sluiten... beetje jammer maargoed ze willen het iig rechtvlotten nu
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH!![]()
![]()
![]()
@BerryV Thanks 4 ur message - We've had some strange goings on but we have a record of all votes & are in the process of reinstating now!
![]()
![]()
staat hiero:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom er mensen op 0 gezet zijn. Is dat al bekend hoe dat komt?
Thanx, ga even kijken...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
staat hiero:
https://twitter.com/TweeterWall die gasten die ze antwoord gevend aar kun je zien hoe of wat
bijvoorbeeld:
@aleskywalker No No! Don't hate us! Some naughty person out there got a bit too competitive! We've fixed it & ALL voted will be reinstated!!
Hartstikke fijn voor jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd... zit me de kolere te refreshen... waar blijven ze nou ...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hartstikke fijn voor je![]()
maar wel eerst zien en dan geloven
quote:@jens_01 Dont Worry! They are coming back - & with ALL their votes! We've had some naughty people trying to affect the site! All fixed now!
quote:@girlofavalon Worry Not! he will be back up where he belongs soon - some naughty people tried to loose him his votes - We've found them all!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit maakte het iets duidelijker voor mij.
[..]
[..]
Zie je wel Bommie je krijgt ze gewoon terugquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en terecht !!!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zie je wel Bommie je krijgt ze gewoon terug![]()
![]()
Goedzo Bommie heeft het hard nodigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef doeka het volgende:
Ook hier wordt er vrolijk meegeplust.![]()
Wanneer krijg je nu je verdwenen plussen weer terug?
Kun je wel, die is net d'r pappa kwijtquote:
Ja ik weet het is hardquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je wel, die is net d'r pappa kwijt![]()
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stem ook op jou hoor![]()
(waarom denk je dat je zo hard gaat)
Ik denk dat die niet terugkomen, dat was van 'na' de backup, dus verloren gegaan ben ik bangquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik plus ook de hele dag mee als ik er aan denk, ook voor Bommie.![]()
![]()
Waar blijven die oude plussen eik, duurt wel lang?
ja goed weer....voel me al een stuk beter....heb daarstraks 6 paar nwe schoenen gekocht om het te vierenquote:
Het zal wel veel uitpluis werk zijn hoeveel hij er nu bij moet krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik plus ook de hele dag mee als ik er aan denk, ook voor Bommie.![]()
![]()
Waar blijven die oude plussen eik, duurt wel lang?
Nee maar Bommie heeft de bewijs cap meegestuurd, die jij had gemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet terugkomen, dat was van 'na' de backup, dus verloren gegaan ben ik bang
6 paar nieuwe schoen erbij, mijn god ik zal gek worden want ik wil altijd al het nieuwe gelijk aan en dan had ik ineens moeten gaan kiezen dat is niets voorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja goed weer....voel me al een stuk beter....heb daarstraks 6 paar nwe schoenen gekocht om het te vieren
Dus er is hoopquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar Bommie heeft de bewijs cap meegestuurd, die jij had gemaakt
Hij heeft een twitterbericht gekregen dat ze alles voor hem terug zouden zetten, dus ja gelukkig wel want hij verdient het om bovenaan bij de sterren te staanquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
6 paar nieuwe schoen erbij, mijn god ik zal gek worden want ik wil altijd al het nieuwe gelijk aan en dan had ik ineens moeten gaan kiezen dat is niets voor
En andes stemmen we wel op fok voor hem, beste twitterrer van fok!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij heeft een twitterbericht gekregen dat ze alles voor hem terug zouden zetten, dus ja gelukkig wel want hij verdient het om bovenaan bij de sterren te staan
ghehehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En andes stemmen we wel op fok voor hem, beste twitterrer van fok!
Ooow hahaha, ik zou helemaal gek worden dan krijg ik een error in mijn hersenen, zo van bbbbrrrr ERROR optiltquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...dus ben ik al 2x naar beneden gegaan om post en daarna oud papier weg te brengen...op 2 paar nwe schoenen
en morgen naar mn dinnetje ....maar ik weet nog niet welke ik aan ga doen....dat ga ik me ff bedenken onder een lekker glas wijn
ik kwam bij die kassa zegt die man...owwww ja eens in het jaar is dat nodig...zeg ik van....eens in het jaar????????????? die man die keek echt zo....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow hahaha, ik zou helemaal gek worden dan krijg ik een error in mijn hersenen, zo van bbbbrrrr ERROR optiltout of order
Precies ik stem voor, en ik vind dat ook Roeljewel een plaatsje hoort te krijgen op FOK! want die kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En andes stemmen we wel op fok voor hem, beste twitterrer van fok!
Showenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kwam bij die kassa zegt die man...owwww ja eens in het jaar is dat nodig...zeg ik van....eens in het jaar????????????? die man die keek echt zo....![]()
....ik ben blij met mn nwe schoenen
Die cap had Coos gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar Bommie heeft de bewijs cap meegestuurd, die jij had gemaakt
idd, op die van mij had ie meer stemmenquote:
Hhahahaa ik snap ut helemaal, zitten er nog highheels bij?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kwam bij die kassa zegt die man...owwww ja eens in het jaar is dat nodig...zeg ik van....eens in het jaar????????????? die man die keek echt zo....![]()
....ik ben blij met mn nwe schoenen
Oja, had jij er ook een? Met meer stemmen, is helemaal tegek. Ik had jammergenoeg geen cap gemaakt, maar ik was die nacht ook laat op en ik wist dat hij meer punten had. Had wel een cap gemaakt, maar van eerder, dus die van Coos was sowieso hoger.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, op die van mij had ie meer stemmen
Deze was van mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow ik dacht Hidi het was, foutje van mij
Maakt niet uit toch, ik dacht het eerst ook, maar het was een losse posting van Coos, zag het bij toeval.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow ik dacht Hidi het was, foutje van mij
Die van Coos zag er ongeveer hetzelfde uitquote:
deze cap heeft Bommie gebruikt van zijn twitter afgehaald:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, had jij er ook een? Met meer stemmen, is helemaal tegek. Ik had jammergenoeg geen cap gemaakt, maar ik was die nacht ook laat op en ik wist dat hij meer punten had. Had wel een cap gemaakt, maar van eerder, dus die van Coos was sowieso hoger.
Maar waar heb je hem geplaatst, ik heb hem niet gezien.
Ik heb het even gecheckt zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, ik dacht het eerst ook, maar het was een losse posting van Coos, zag het bij toeval.
Okquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
deze cap heeft Bommie gebruikt van zijn twitter afgehaald:
[ afbeelding ]
Ik zie het, deze is hoger dan die andere die ik gezien heb van Coos.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
deze cap heeft Bommie gebruikt van zijn twitter afgehaald:
[ afbeelding ]
1 paar maar niet te hoog want ik loop graag dagelijks op hakken en dan moeten het geen palen zijn...en 2 paar laarzen....en 3 flatjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hhahahaa ik snap ut helemaal, zitten er nog highheels bij?
Ik heb even verteld aan Bommie dat Coos ook een cap heeft gemaakt met meer stemmen eropquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok![]()
Hoop dat ze het er weer bij doen
(trouwens vreemd dat er geen plusjes staan bij de rest, op mijn cap. ik heb helemaal niet op hun gestemd)
Dat had ik toen ook en bij Bommie telde hij dan niet opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok![]()
Hoop dat ze het er weer bij doen
(trouwens vreemd dat er geen plusjes staan bij de rest, op mijn cap. ik heb helemaal niet op hun gestemd)
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb even verteld aan Bommie dat Coos ook een cap heeft gemaakt met meer stemmen erop![]()
Hij zegt dat hij die dan mooi kan gebruiken om zijn stemmen terug te krijgen
Oow ik dacht dat je zei dat Coos een cap had met meer stemmen, nou heeft Bom verkeerde info van mij gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie het, deze is hoger dan die andere die ik gezien heb van Coos.
Nouja, gelukkig dat er caps waren.![]()
Leuk meis ik heb naar je foto gekekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
1 paar maar niet te hoog want ik loop graag dagelijks op hakken en dan moeten het geen palen zijn...en 2 paar laarzen....en 3 flatjes
Ja sorry ben ik ook met even kijken 4 communicatie programma's op mijn mac bezigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
volgens mij stond er bij mij meer
lezen![]()
Ik ben nu ook in de war.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat je zei dat Coos een cap had met meer stemmen, nou heeft Bom verkeerde info van mij gehad
Sorry, was mijn schuld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
volgens mij stond er bij mij meer
lezen![]()
Nou ja dan krijg ik maar weer wat strafpunten van bommie erbij krijgen, voor de foute infoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben nu ook in de war.
Ik had deze gezien, Twitterende sterren en Bommie-gate #2 bijna aan kop! maar deze die net gepost is, is hoger in punten.
Heb zelf geen andere gezien, tot deze die net nog gepost is op deze pagina.
Bommie puzzelt wel.
Ik dacht ook dat ik mijne niet gepost had omdat coos hem daarvoor al gepost hadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben nu ook in de war.
Ik had deze gezien, Twitterende sterren en Bommie-gate #2 bijna aan kop! maar deze die net gepost is, is hoger in punten.
Heb zelf geen andere gezien, tot deze die net nog gepost is op deze pagina.
Bommie puzzelt wel.
Ja maar ik kon mij het herinneren en heb toen als advies aan Bommie gegeven om twitter te berichten met de cap van jou erbij, dat ze dan wel verplicht waren om ze terug te zettenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik mijne niet gepost had omdat coos hem daarvoor al gepost had
eet smakelijk meisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Weer 2 punten, en dan ga ik eten.....
Uhm ik snap niet wat je nu bedoelt, of Bommie zijn stemmen terug heeft of?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Thanks, sorry, ik deed refreshen en zag heel wat anders.... en nu is er al een uitslag?
Ik zag ineens dit. http://tweeterwall.mallplace.com/tw/wall-of-famequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Uhm ik snap niet wat je nu bedoelt, of Bommie zijn stemmen terug heeft of?
Ze hebben verschillen verkiezingen en van Univers is al bekend gemaakt op 8 juniquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zag ineens dit. http://tweeterwall.mallplace.com/tw/wall-of-fame
Wow je bent lievquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrr.............. gewoon weer gestemd.
Misschien haal je bommie wel inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef evaxsis het volgende:
Ik kom straks gewoon nog bij de eerste 10
Ik weet het niet, met al zijn plusjes terug op de hoeveelste plaats kom hij dan terecht, en ik ga graag opzij voor onze Bommiequote:
Ja daar hoop ik nu wel op, van mij mag die verkiezing nu wel dicht.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:15 schreef HiDiHo het volgende:
Je bent iig forever immortalised in the TweeterWall Of Fame
Avond Coosquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
Zo, heb jullie weer even een plusje gegeven.
En weet Bommie ook wanneer die oude stand weer teruggezet wordt?
Hartstikke bedankt voor elke keer jou stemquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
Zo, heb jullie weer even een plusje gegeven.
En weet Bommie ook wanneer die oude stand weer teruggezet wordt?
Avond Heidiquote:
Eet smakelijk Coos en tot laterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Avond Heidi![]()
Ik even ergens wat eten. Was in slaap gevallen op de bank.
Ja fuck ik kon je niet vinden sta je op blz.1 en hoogquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef evaxsis het volgende:
Ik kom straks gewoon nog bij de eerste 10
Dank je elke keer dat je wilt stemmen is al fijn genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja fuck ik kon je niet vinden sta je op blz.1 en hoog![]()
Druk waneer ik tijd en zin heb. Bummer en jij
Inderdaad, het gaat gestaag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
We gaan zo goed, straks halen we camisdoes nog in ook
Per persoon max 3*24=72 stemmen per dagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nog 95 plusjes en dan heb ik haar ingehaald.
Dat zijn er best veel
Jaaaa en ik ga voorlopig nog niet naar bedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Per persoon max 3*24=72 stemmen per dag
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jaaaa en ik ga voorlopig nog niet naar bed![]()
En dan ben jij ook heel vrijgevig met plusjes![]()
Dus eigenlijk moet het wel haalbaar zijn
Klopt aardig, maar waarom 3?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Per persoon max 3*24=72 stemmen per dag
elke 20 min héquote:
eigenlijk moet ik even een print screen maken maar weet even niet meer hoe dat werkt shift F3 iemand met een mac die mij dat kan vertellen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En nu maar hopen dat ze je er staks niet afgooien
Oja slimpy ben ik ook, ik zit te slapen....quote:
Daarom is het ook maximaal, maarja mijn pc aanlaten is voldoendequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja slimpy ben ik ook, ik zit te slapen....Maareh, ik haal hooguit 20 uur, als ik bij mijn pc kan (moet wel een uurtje of 4 slapen).
appeltje eitjequote:
oow ik shift-appeltje-3 gedaan en dat werkt ookquote:
Geen idee, ik kopie en paste alleen maarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oow ik shift-appeltje-3 gedaan en dat werkt ook
voor Bommie ook maar een cap gemaakt want als ze straks zijn stemmen terug zetten dat deze er wel bij opgeteld kunnen worden
nu pas?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
ok laatste koffie dan ga ik over op palm, het is tenslotte weekend
Ik moet altijd eerst koffie als ik wakker benquote:
Ik durf niet meer zo goed aan de drank.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
ok laatste koffie dan ga ik over op palm, het is tenslotte weekend
ben je net wakker dan????? Hidi...je moet je ritme nie omgooien niequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst koffie als ik wakker ben
ow ik zit al een tijdje aan de malibu.....slaap ik lekker straksquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik durf niet meer zo goed aan de drank.![]()
Vorige week 2x een kater gehad die bijna niet meer weg wilde gaan.
Jaaaaaweekend
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, ik kopie en paste alleen maar
na net... uur of 5quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ben je net wakker dan????? Hidi...je moet je ritme nie omgooien nie
Heb je net geslapen, ik heb vanmiddag even op de bank ook even mijn ogen dichtgedaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst koffie als ik wakker ben
Proost schat dat ze je wel mogen smakenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow ik zit al een tijdje aan de malibu.....slaap ik lekker straks
Ik ging er gister om 10 uur 's avonds in en kwam er vandaag om 17 uur uit. ik was er zeker aan toequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je net geslapen, ik heb vanmiddag even op de bank ook even mijn ogen dichtgedaan
thanx hunny dat lukt welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Proost schat dat ze je wel mogen smaken
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ging er gister om 10 uur 's avonds in en kwam er vandaag om 17 uur uit. ik was er zeker aan toe![]()
Ik ben iig uitgerust
Oow ik was wel vanmorgen om 8 uur wakker geworden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ging er gister om 10 uur 's avonds in en kwam er vandaag om 17 uur uit. ik was er zeker aan toe![]()
Ik ben iig uitgerust
Een woord......., dat je niet zo vaak hoort!...quote:
Is dat zo Hidi?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een woord......., dat je niet zo vaak hoort!...
uitgerust
Dat ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is dat zo Hidi?
Slaap je niet zoveel, ben je een nachtbraker?
Ik was dat vroeger ook nogal.quote:
Hoi lieffie, het was hier zo stil dat ik alweer in de bunker zat.quote:
Oja dat bestaat ook nog, ik ben nu alleen even hier en op jijbent aan het spelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi lieffie, het was hier zo stil dat ik alweer in de bunker zat.
Ach, de plusjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja dat bestaat ook nog, ik ben nu alleen even hier en op jijbent aan het spelen.
Want ik moet wel mijn plusjes verdienen daar
Ja het heeft nu grote prioriteit van mij gekregen, ben de hele dag op zowel mijn mac als op mijn iphone bezig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, de plusjes, vandaag nog al druk gehad, maar het gaat eigenlijk de hele dag tussen de bedrijven door door. (Twee keer door?
Ja, dat kan
)
Maar nou stop ik even, morgen vroeg naar Volkel:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja het heeft nu grote prioriteit van mij gekregen, ben de hele dag op zowel mijn mac als op mijn iphone bezig.
Als de mac even niet beschikbaar is door dat ik naar buiten moet op mijn iphone aan het stemmen
Doei veel plezier morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar nou stop ik even, morgen vroeg naar Volkel:
http://www.defensie.nl/luchtmacht/luchtmachtdagen
![]()
A domani.![]()
Hey wat gezellie, dus je hebt het leuk gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:37 schreef Nizno het volgende:
sjowik ben ook weer thuis... lekker avondje uit.. Maar goed dat ik mn nieuwe toestel nog niet heb anders had ik om de 20 minuten naar de wc gemoeten om te stemmen
Wel meteen gestemd hoor nu ik thuis ben
Oww zo oud is mn toestel nog niet hoor... hij zou ook al kunnen internetten.. Alleen niet handig in elkaar gezet... en mn huidige abo is er niet geschikt voor...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey wat gezellie, dus je hebt het leuk gehad.
Wees maar blij dat je nog zo'n oud ding heb want het is echt verslavend![]()
Ik ben trots op jou
Dat is dan wel balen dat ze dat niet beter regelen want denk je nu nog een keer daar terug te gaan na zulke slechte bediening?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oww zo oud is mn toestel nog niet hoor... hij zou ook al kunnen internetten.. Alleen niet handig in elkaar gezet... en mn huidige abo is er niet geschikt voor...
Ja was erg gezellig, alleen de bediening liet te wensen over. Personeel had het drukker met een trouwfeest in een andere zaal. Hierdoor hebben ze bij ons gewoon slechte afwerking gehad. Glazen veel te lang leeg, zo lang dat wij zelf naar de bar liepen met de vraag of ze de glazen eens wilden vullen. Dessert zijn we zelf om gaan lopen om aan te geven dat onze hoofdgerechten op waren.
Gewoon slecht geregeld... Maar goed we waren met een leuk gezelschap dus dat maakte natuurlijk de hele avond goed
Zaten om half 8 aan tafel... en om kwart over 11 er de deur uit... netjes toch? Bijna 3 uur.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen dat ze dat niet beter regelen want denk je nu nog een keer daar terug te gaan na zulke slechte bediening?
Want met goedgezelschap heb je zo'n tent natuurlijk niet nodig, slechte reclame voor hun.![]()
Maar je bent wel vroeg terug of ligt dat aan mij
Dat gaat vast ook lukkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:59 schreef evaxsis het volgende:
Als we zo doorgaan hebben we Camisadoesook zo ingehaald, want het gaat toch in een rap tempo te mooi gewoon
Precies dus slechte zaak voor hun dat ze de gasten niet beter bedienen, zeker in deze tijdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zaten om half 8 aan tafel... en om kwart over 11 er de deur uit... netjes toch? Bijna 3 uur.
En we gaan er inderdaad niet meer met dezelfde groep heen. Gelukkig genoeg leuke restaurants hier om te gaan eten
[..]
Dat gaat vast ook lukken
echt wel. Als de bediening slecht is kom je er niet snel terug.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies dus slechte zaak voor hun dat ze de gasten niet beter bedienen, zeker in deze tijd![]()
Ja we gaan er voor ik op de 10e plaats (hoop ik)
En ben je nu al verhuisd, met heerlijk je buikje vol.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt wel. Als de bediening slecht is kom je er niet snel terug.
En ze hebben het al zo slecht in de horeca.
Nummer 10 komt er aan.
Het eten was heerlijk. Daar viel absoluut niets op aan te merken. Desert iets te machtig met 2 grote toefen slagroom. Dus nu nog even uitbuiken hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En ben je nu al verhuisd, met heerlijk je buikje vol.
Heb je daar trouwens wel lekker gegeten?
LOL laat me raden waar jij dat altijd zietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het eten was heerlijk. Daar viel absoluut niets op aan te merken. Desert iets te machtig met 2 grote toefen slagroom. Dus nu nog even uitbuiken he
Lig inderdaad al horizontaal, laptopje op schoot. tv aan. Reclame van KPN die voorbij komt. *zie ik bijna nooit... uche*
Waterbed... Leuk om af en toe eens op te liggen.. te vaak word ik zeeziekquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL laat me raden waar jij dat altijd ziet![]()
Oow heerlijk ik moet nog de hond uitlaten en dan ga ik ook richting waterbed daar nog even flink voor ons plussen
Nee om juist altijd op te liggen,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Waterbed... Leuk om af en toe eens op te liggen.. te vaak word ik zeeziek
Raad maar niet. Je weet het wel
Hier nog nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef Nizno het volgende:
PS. t regent hier... dus ben blij dat ik geen hond heb
het is ook gewenning. Ex had ook waterbed. Heeft wel een leuk effect als je andere dingen doet dan slapen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee om juist altijd op te liggen,wel moeilijk wennen als je dan bij iemand op een matras moet slapen of op vakantie gaan ook zoiets
![]()
in jouw regio duurt het inderdaad nog wel een tijdje, wat ik zie op buienradar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier nog nietIk wil eerst Family Guy afkijken dus hoop dat het nog even weg blijft
LOL dat klopt daar kan je hele leuke dingen op doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is ook gewenning. Ex had ook waterbed. Heeft wel een leuk effect als je andere dingen doet dan slapen.
Was wel blij dat ex 2 losse delen had waardoor ik het gedraai van de ander niet zo erg merkte. Maar was altijd heel blij als ik weer lekker in mn eigen bedje lag
Hoe lang duurt het nog of gewoon nu maar even gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
in jouw regio duurt het inderdaad nog wel een tijdje, wat ik zie op buienradar.
Duurt nog wel een half uur voor je regen krijgt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog of gewoon nu maar even gaan.
Binnen 5 minuten ben ik weer terug
Tegen aan liggen vind ik prima... maar halverwege de nacht draai ik dan toch altijd op mn zij waardoor het hooguit lepeltjes wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL dat klopt daar kan je hele leuke dingen op doendan alleen slapen.
Ik heb daar nooit moeite mee gehad toen ik mijn toenmailige vriend nog had en die was toch 1.96 met een behoorlijk lijf.
Met 1 matras en het verschil aan gewicht was toch heel wat, maar goed ik slaap ook het liefst in iemand en niet op een eigenkant
Ik ben er weer, dan ben ik dus net optijdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Duurt nog wel een half uur voor je regen krijgt.
[..]
Tegen aan liggen vind ik prima... maar halverwege de nacht draai ik dan toch altijd op mn zij waardoor het hooguit lepeltjes wordt
We wachten af wanneer de Paul de L voorbij bentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef versabommie het volgende:
Morguh mensen!
zo heb tweeterwall weer wat berichtjes gestuurd en verteld dat ik op zijn minst 3735 stemmen hoor te hebben .. ben benieuwd wanneer ze die meuk nu eens terug zetten...
Overigens wel tof dat iedereen blijft stemmen... als ze ales bij elkaar optellen sta ik strax direct voorbij Paul de Leeuw en die bodybag die ik in eerste instate niet voorbij kwam![]()
Hey beeb, fijn dat je er weer bentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:25 schreef yvonne het volgende:
Wat moet ik allemaal bijlezen en waar is Annie?!
Ik heb al naar Tweeterwall een twitter gestuurd of IsabelDeHondt verwijderd mag wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:41 schreef lookinforyou het volgende:
als ik op Isabel de Hondt klik, krijg ik , that page doesn´t exist
ja nu ik mijn plusjes nog terug pffffffffff waarom krijgt huub plusjes?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb al naar Tweeterwall een twitter gestuurd of IsabelDeHondt verwijderd mag worden![]()
Ze krijgt nog steeds plusjes ik snap er niks van, beter maakt ze plaats voor mij
Hi Yvonne, heb je een leuke vakantie gehad?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:25 schreef yvonne het volgende:
Wat moet ik allemaal bijlezen en waar is Annie?!
Ik heb ook gisteren weer een cap voor je plusjes gemaakt dus wanneer jij je plusjes terug krijgt dat deze er dan wel bij worden opgeteldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nu ik mijn plusjes nog terug pffffffffff waarom krijgt huub plusjes?
Ik heb het idee dat mensen willen meegenieten van zijn steeds weer wegzakkende "glorie"en daarom proberen zijn bn-er schap in stand te houden... heel sneu ...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb ook gisteren weer een cap voor je plusjes gemaakt dus wanneer jij je plusjes terug krijgt dat deze er dan wel bij worden opgeteld![]()
Weet ik veel z'n vrouw gaat ook goed met een fan base achter hun, ik vind het gewoon zielig voor Freena die nu nog nummer 1 staat
Hij heeft zijn hele hyvesclan ingeschakeld en dan weet je het wel he, de kanslozen kunnen die kabouter weer plezieren.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nu ik mijn plusjes nog terug pffffffffff waarom krijgt huub plusjes?
Hoop zeker dat dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb al naar Tweeterwall een twitter gestuurd of IsabelDeHondt verwijderd mag worden![]()
Ze krijgt nog steeds plusjes ik snap er niks van, beter maakt ze plaats voor mij
Dit heeft toch niks met DGK te maken. Huub Twittert en er zijn mensen die op hem stemmen. Doe toch niet zo sneu.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij maar roepen dat DGK al afgelopen is.![]()
Ik begrijp niet dat zijn fans zo blijven hangen in de GoudenKooi.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mensen willen meegenieten van zijn steeds weer wegzakkende "glorie"en daarom proberen zijn bn-er schap in stand te houden... heel sneu ...
Ik stem alleen op Eva en Bommie. Dat is tenminte nog leuk. Die andere twee zijn overdatum. Hebben hun tijd wel gehad.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks met DGK te maken. Huub Twittert en er zijn mensen die op hem stemmen. Doe toch niet zo sneu.
Ik stem op Huub, Claire, Eric, Eva en Bommie.![]()
Ik had het leuker gevonden als een onbekende de tweeterwall had gewonnen dan een semi bekende.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft zijn hele hyvesclan ingeschakeld en dan weet je het wel he, de kanslozen kunnen die kabouter weer plezieren.
Hij maar roepen dat DGK al afgelopen is.![]()
Nee Annie hij krijgt ze terug want dat hebben ze getwitterd naar Bommie dus hij moet gewoon even geduld hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Anniebab het volgende:
ik geef toe ik heb t niet helemaal gevolgd, maarre zijn al die stemmen nu voor Jan l..l geweest??????
Ik ben ook DGKfan geweest, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om ze te gaan plussen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zijn fans zo blijven hangen in de GoudenKooi.
Ik ben ook helemaal verslaafd geweest aan de DGK maar goed het is al zo lang afgelopen.
En nee nu doe ik zeker niet plussen op hun, want ik wil dat jij wint lekker puh
Precies, zo is het geen kunst, Huub heeft over de 10.000 mensen op zijn hyves, plus sommigen van Claire, en ook nauurlijk in combo met Eric. Ik vind het ook leuker als iemand wint die niet op die manier bekend is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als een onbekende de tweeterwall had gewonnen dan een semi bekende.
Hartstikke lief van je, heb je gezien hoe hard het gaatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoop zeker dat dat gaat gebeuren![]()
Ik blijf plussen voor Bommie en jou en mijn zoontje helpt ook al mee
Jazeker, ik ben trouw aan het stemmen, en ik hou het goed in de gaten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hartstikke lief van je, heb je gezien hoe hard het gaat![]()
We staan al op de 9e plaats
Ik denk dat het ook veel werk is om het terug te zoeken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks met DGK te maken. Huub Twittert en er zijn mensen die op hem stemmen. Doe toch niet zo sneu.
Ik stem op Huub, Claire, Eric, Eva en Bommie.![]()
Nu nog even de stemmen van Bommie terug, dit duurt wel erg lang.![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef beequeen het volgende:
Ik ga weer even plussen, fijne avond Tweeters.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik stem alleen op Eva en Bommie. Dat is tenminte nog leuk. Die andere twee zijn overdatum. Hebben hun tijd wel gehad.
En ja ik weet het, er zijn fanatieke fans die niet van ophouden weten, maar Huub wil niet van zijn bekendheid af, terwijl ik dacht dat hij er vanaf wilde.Vandaar.
Daar heb je een punt, je moet het nu zo zien dat alle plusjes nu alleen maar vastigheid geven in de top 20 (zodra Bom zijn plussen terug heeft).quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
Even reëel Eva. Ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren maar kijk even naar het verschil tussen nr.1 t/m 4 en de rest bij de mannen. Dat is toch never nooit meer in te halen? Maar ik blijf wel stemmen hoor.
Doe je best TB, het is een vrije wereld op Tweet.![]()
Psies ik ben zelf in staat om nu voor Freena te gaan stemmen zodat ze niet haar 1e plaats verliestquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben ook DGKfan geweest, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om ze te gaan plussen.
Ik heb dat wel gezien.
Giel maak plaats want Bommie komt eraanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Coos het volgende:
Tussen de bedrijven door nog flink geplust.![]()
Kneusje Beelen is alweer in zicht.
Ja en ik bedoel dit ook echt niet rot of zo, zo krijgen onbekende toch bijna geen kansquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, zo is het geen kunst, Huub heeft over de 10.000 mensen op zijn hyves, plus sommigen van Claire, en ook nauurlijk in combo met Eric. Ik vind het ook leuker als iemand wint die niet op die manier bekend is.
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja en ik bedoel dit ook echt niet rot of zo, zo krijgen onbekende toch bijna geen kans
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef beequeen het volgende:
Ik ga weer even plussen, fijne avond Tweeters.
GS is oppermachtig, vergeet dat nooit.
Ik ook de hele dag zelf als ik niet thuis ben gewoon op de iphone ik heb allemaal icons (shortcuts) in mijn begin scherm staan voor te stemmenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben trouw aan het stemmen, en ik hou het goed in de gaten.
Ik laat ook geen moment onbenut. Ik zet nog net geen kookwekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook de hele dag zelf als ik niet thuis ben gewoon op de iphone ik heb allemaal icons (shortcuts) in mijn begin scherm staan voor te stemmen
Ik ook niet hoor, maar ik zie dikwijls geen plusje verschijnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik laat ook geen moment onbenut. Ik zet nog net geen kookwekker.![]()
Ik ben soms zo druk bezig, dat ik het weleens de tijd vergeet, dat bedoel ik met de kookwekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ik zie dikwijls geen plusje verschijnen.
Ik heb net met Freena getwitterd. met de vraag
@Freena als ik nou op jou stem, want ik wil niet dat je ingehaald wordt door een semi BNer. Stem je dan ook mij?
Ik ben benieuwd of ze op mij reageert want dan ga ik ook voor haar stemmen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben soms zo druk bezig, dat ik het weleens de tijd vergeet, dat bedoel ik met de kookwekkerwou dat ik er eentje had.
![]()
Ik stem al sinds gisteren op haar, maar ................... het is geen doen tegen de horde hyvers.
Ik bedoel de stemmers voor Claire die via de hyves opgeroepen zijn om te stemmen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze op mij reageert want dan ga ik ook voor haar stemmen.
Oow dus ze krijgt er zomaar wat fans bij van een garde
Ja dat had ik wel begrepenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel de stemmers voor Claire die via de hyves opgeroepen zijn om te stemmen.
Claire is een beste meid, maar ze kan zich beter met puffen gaan bezighouden nu.![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef evaxsis het volgende:
Ik heb bericht van Freena, ze zegt tuurlijk met een kusje erbij
quote:
okeequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuken eigenlijk moet je ook voor Freena stemmen want zij is een onbekende die op 1 staat en bijna ingehaald wordt door een semi BNer en dat mag toch niet gebeuren.
![]()
Ik ben nu ook voor haar aan het stemmen want ik wil gewoon weg dat een onbekende het wint![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuken eigenlijk moet je ook voor Freena stemmen want zij is een onbekende die op 1 staat en bijna ingehaald wordt door een semi BNer en dat mag toch niet gebeuren.
![]()
Ik ben nu ook voor haar aan het stemmen want ik wil gewoon weg dat een onbekende het wint![]()
Wat jij zegt, ze staat al zolang op 1 dat ze er niet meer vanaf magquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er moet dan toch ietsje meer op haar gestemd worden
Nog een minuut of 7 en ik mag weerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat jij zegt, ze staat al zolang op 1 dat ze er niet meer vanaf mag
JOEEEEHOOEE ik ben net weer geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog een minuut of 7 en ik mag weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |