Showenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kwam bij die kassa zegt die man...owwww ja eens in het jaar is dat nodig...zeg ik van....eens in het jaar????????????? die man die keek echt zo....![]()
....ik ben blij met mn nwe schoenen
Die cap had Coos gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar Bommie heeft de bewijs cap meegestuurd, die jij had gemaakt
idd, op die van mij had ie meer stemmenquote:
Hhahahaa ik snap ut helemaal, zitten er nog highheels bij?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kwam bij die kassa zegt die man...owwww ja eens in het jaar is dat nodig...zeg ik van....eens in het jaar????????????? die man die keek echt zo....![]()
....ik ben blij met mn nwe schoenen
Oja, had jij er ook een? Met meer stemmen, is helemaal tegek. Ik had jammergenoeg geen cap gemaakt, maar ik was die nacht ook laat op en ik wist dat hij meer punten had. Had wel een cap gemaakt, maar van eerder, dus die van Coos was sowieso hoger.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, op die van mij had ie meer stemmen
Deze was van mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow ik dacht Hidi het was, foutje van mij
Maakt niet uit toch, ik dacht het eerst ook, maar het was een losse posting van Coos, zag het bij toeval.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow ik dacht Hidi het was, foutje van mij
Die van Coos zag er ongeveer hetzelfde uitquote:
deze cap heeft Bommie gebruikt van zijn twitter afgehaald:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, had jij er ook een? Met meer stemmen, is helemaal tegek. Ik had jammergenoeg geen cap gemaakt, maar ik was die nacht ook laat op en ik wist dat hij meer punten had. Had wel een cap gemaakt, maar van eerder, dus die van Coos was sowieso hoger.
Maar waar heb je hem geplaatst, ik heb hem niet gezien.
Ik heb het even gecheckt zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, ik dacht het eerst ook, maar het was een losse posting van Coos, zag het bij toeval.
Okquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
deze cap heeft Bommie gebruikt van zijn twitter afgehaald:
[ afbeelding ]
Ik zie het, deze is hoger dan die andere die ik gezien heb van Coos.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
deze cap heeft Bommie gebruikt van zijn twitter afgehaald:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |