quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
Ik sta op de 20e plaats, bedankt allemaal die mij daarop hebben gezet

Ik had dit nooit verwacht ooow wat een feest waar is de champagne want die moet ploppen

Grote kont of een lekker klein strak kontje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow sitamusic zit achter mijn kont aan

Ikke een middelmatige denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Grote kont of een lekker klein strak kontje?

Yessss nog even en ik haal kaatmossel ook inquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Grote kont of een lekker klein strak kontje?
edit: en op 404

Makkie met deze snelheidquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yessss nog even en ik haal kaatmossel ook in

mijn stem en je bent er voorbijquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yessss nog even en ik haal kaatmossel ook in

tss heeft die mossel ook ineens een stem er bij... sta je weer achter dr mosselquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn stem en je bent er voorbij
408!! plaats 19

Het is helemaal geweldig weet er nu ook weer 2 die gaan stemmen dus misschien sta ik nu wel op de 19 plaats.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Makkie met deze snelheid [ afbeelding ]

Yiieeeeeeehaaaa, wat heb jij mij toch een cadeautje gegevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn stem en je bent er voorbij
408!! plaats 19
 Nizno
 Nizno  dit is nog leuker dan alleen op Bommie stemmen.
 dit is nog leuker dan alleen op Bommie stemmen.  

Het is gewoon een plezier om jou plezier te zien hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is helemaal geweldig weet er nu ook weer 2 die gaan stemmen dus misschien sta ik nu wel op de 19 plaats.
Ik kan het niet meer bijhouden wat dolletjes is dit
 Nou Bommie nog terug brengen naar zijn oude stekkie
 Nou Bommie nog terug brengen naar zijn oude stekkie  (en zijn 2100 gejatte punten terug
 (en zijn 2100 gejatte punten terug   )
  )

Eigenlijk moeten we massaal daar gaan reageren met alle dezelfde email dat ze zien dat eensgezind zijn, misschien wordt het hun dan wat te heet om het niet recht te zetten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is gewoon een plezier om jou plezier te zien hebben.Nou Bommie nog terug brengen naar zijn oude stekkie
(en zijn 2100 gejatte punten terug
)

Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is gewoon een plezier om jou plezier te zien hebben.Nou Bommie nog terug brengen naar zijn oude stekkie
(en zijn 2100 gejatte punten terug
)

correctie 416quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens
415 voor eva

je gaat nog sneller dan bommie zelfquote:

Mooi hč op jijbent zijn er ook een paar die mij in hun favorieten hebben geplaatst zodat ze de link niet kwijtrakenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat nog sneller dan bommie zelf
418

grijnz alleen maar goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mooi hč op jijbent zijn er ook een paar die mij in hun favorieten hebben geplaatst zodat ze de link niet kwijtraken

Ik zou Bommie nooit vergeten te plussen, dat heb ik hem beloofdquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz alleen maar goed
Daar doen we het voor... Nu Bommie nog even de lucht in helpen natuurlijk

Ik ga ook een plaatsje opschuiven, naar mijn bedje. Morgen weer vroeg dag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:53 schreef evaxsis het volgende:
Bommie is ook weer een plaatsje opgeschoven
 en groetjes aan Bommie
  en groetjes aan Bommie  

Droom zacht Rudy en bedankt voor al jouw plusjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga ook een plaatsje opschuiven, naar mijn bedje. Morgen weer vroeg dag.
Buonanotteen groetjes aan Bommie

wat zij zegt... ik vind het echt super al dat stemmen nog !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Droom zacht Rudy en bedankt voor al jouw plusjes

Psies ff hondje laten plassen voor de laatste keerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat zij zegt... ik vind het echt super al dat stemmen nog !

Kijk, dat is goed nieuws. Zie je wel, reclameren helpt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH!

@BerryV Thanks 4 ur message - We've had some strange goings on but we have a record of all votes & are in the process of reinstating now!

Blijkt dat er wat gasten eerlijk niet konden winnen en mensen hebben weten uit te sluiten... beetje jammer maargoed ze willen het iig rechtvlotten nuquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws. Zie je wel, reclameren helpt.

nu nog daadwerkelijk dat het gaat gebeuren.... dan kom je boven Paul de L.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blijkt dat er wat gasten eerlijk niet konden winnen en mensen hebben weten uit te sluiten... beetje jammer maargoed ze willen het iig rechtvlotten nu

quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH!

@BerryV Thanks 4 ur message - We've had some strange goings on but we have a record of all votes & are in the process of reinstating now!

staat hiero:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom er mensen op 0 gezet zijn. Is dat al bekend hoe dat komt?

Thanx, ga even kijken...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
staat hiero:
https://twitter.com/TweeterWall die gasten die ze antwoord gevend aar kun je zien hoe of wat
bijvoorbeeld:
@aleskywalker No No! Don't hate us! Some naughty person out there got a bit too competitive! We've fixed it & ALL voted will be reinstated!!

Hartstikke fijn voor jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH!

idd... zit me de kolere te refreshen... waar blijven ze nou ...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hartstikke fijn voor je
maar wel eerst zien en dan geloven

quote:@jens_01 Dont Worry! They are coming back - & with ALL their votes! We've had some naughty people trying to affect the site! All fixed now!
quote:@girlofavalon Worry Not! he will be back up where he belongs soon - some naughty people tried to loose him his votes - We've found them all!

quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit maakte het iets duidelijker voor mij.
[..]
[..]

Zie je wel Bommie je krijgt ze gewoon terugquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH!

en terecht !!!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zie je wel Bommie je krijgt ze gewoon terug

Goedzo Bommie heeft het hard nodigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef doeka het volgende:
Ook hier wordt er vrolijk meegeplust.
Wanneer krijg je nu je verdwenen plussen weer terug?

Kun je wel, die is net d'r pappa kwijtquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |