Die van mij nog niet, maakt niet uit, hier doen de plusknopjes het ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Werk ze, mijn werktijd zit er gelukkig alweer op
Heerlijk is dit, ik ben Babette van Veen voorbijquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van mij nog niet, maakt niet uit, hier doen de plusknopjes het ook.![]()
Ik kan het haast niet geloven hoe hard het gaatquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef beequeen het volgende:
Nog even Eva en je hebt Chris Curry ook ingehaald. Hij gaat lekker.
nouja heb liever mijn 2100+ stemmen terug al was het maar voor al die mensen die ik heb laten stemmenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven hoe hard het gaat![]()
en Bommie gaat ook weer lekker met 703 die moet gewoon weer bovenaan komen
Snap ik, baal hier ook als een stekker. Dagenlang stemmen en dan dit. Niks meer gehoord van die Tweeterhufters?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef versabommie het volgende:
nouja heb liever mijn 2100+ stemmen terug al was het maar voor al die mensen die ik heb laten stemmenEcht ik heb reacties van mensen die zo enorm balen ...
nope... maar ga nog flink spammen ... dit is gewoon zo enorm onrechtvaardig..quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap ik, baal hier ook als een stekker. Dagenlang stemmen en dan dit. Niks meer gehoord van die Tweeterhufters?
Is ook. Vraag me echt af wat de achterliggende gedachte is geweest om je er zomaar af te flikkeren en de GS incrowd met stemmen en al terug te laten komen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef versabommie het volgende:
nope... maar ga nog flink spammen ... dit is gewoon zo enorm onrechtvaardig..
Ach Bommetje ik baal er ook van en toch heb ik het nu dan naast me neergelegd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja heb liever mijn 2100+ stemmen terug al was het maar voor al die mensen die ik heb laten stemmenEcht ik heb reacties van mensen die zo enorm balen ...
arme chrissyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |