1 paar maar niet te hoog want ik loop graag dagelijks op hakken en dan moeten het geen palen zijn...en 2 paar laarzen....en 3 flatjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hhahahaa ik snap ut helemaal, zitten er nog highheels bij?
Ik heb even verteld aan Bommie dat Coos ook een cap heeft gemaakt met meer stemmen eropquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok![]()
Hoop dat ze het er weer bij doen
(trouwens vreemd dat er geen plusjes staan bij de rest, op mijn cap. ik heb helemaal niet op hun gestemd)
Dat had ik toen ook en bij Bommie telde hij dan niet opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok![]()
Hoop dat ze het er weer bij doen
(trouwens vreemd dat er geen plusjes staan bij de rest, op mijn cap. ik heb helemaal niet op hun gestemd)
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb even verteld aan Bommie dat Coos ook een cap heeft gemaakt met meer stemmen erop![]()
Hij zegt dat hij die dan mooi kan gebruiken om zijn stemmen terug te krijgen
Oow ik dacht dat je zei dat Coos een cap had met meer stemmen, nou heeft Bom verkeerde info van mij gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie het, deze is hoger dan die andere die ik gezien heb van Coos.
Nouja, gelukkig dat er caps waren.![]()
Leuk meis ik heb naar je foto gekekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
1 paar maar niet te hoog want ik loop graag dagelijks op hakken en dan moeten het geen palen zijn...en 2 paar laarzen....en 3 flatjes
Ja sorry ben ik ook met even kijken 4 communicatie programma's op mijn mac bezigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
volgens mij stond er bij mij meer
lezen![]()
Ik ben nu ook in de war.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat je zei dat Coos een cap had met meer stemmen, nou heeft Bom verkeerde info van mij gehad
Sorry, was mijn schuld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
volgens mij stond er bij mij meer
lezen![]()
Nou ja dan krijg ik maar weer wat strafpunten van bommie erbij krijgen, voor de foute infoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben nu ook in de war.
Ik had deze gezien, Twitterende sterren en Bommie-gate #2 bijna aan kop! maar deze die net gepost is, is hoger in punten.
Heb zelf geen andere gezien, tot deze die net nog gepost is op deze pagina.
Bommie puzzelt wel.
Ik dacht ook dat ik mijne niet gepost had omdat coos hem daarvoor al gepost hadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben nu ook in de war.
Ik had deze gezien, Twitterende sterren en Bommie-gate #2 bijna aan kop! maar deze die net gepost is, is hoger in punten.
Heb zelf geen andere gezien, tot deze die net nog gepost is op deze pagina.
Bommie puzzelt wel.
Ja maar ik kon mij het herinneren en heb toen als advies aan Bommie gegeven om twitter te berichten met de cap van jou erbij, dat ze dan wel verplicht waren om ze terug te zettenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik mijne niet gepost had omdat coos hem daarvoor al gepost had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |